- Technická data:
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Petr Koutenský | 19:15:03 09.02.2009 | |
Už jenom to, že fotka žije skoro po 3 letech od vložení a přibývají jí komentáře, je imho zajímavé. Z většiny bych se ztotožnil se staršími komenty Davida Zachovala, fotka mě neznechucuje ani nepobuřuje, kun*u už jsem viděl, menstruaci taky, ostatně taky třeba porod, a kdo aspoň někdy souložil při menstruaci, bude mu tenhle pohled taky dobře známý. Zdejší hromada komentářů ale ukazuje, že spousta lidí to vidí a cítí jinak, jakože fuj blee, a překvapuje mě, že i ženy. Jakoby se samy styděly za to, co jejich tělo normálě a fyziologicky provádí :). No a jak na to reaguje mnoho mužů pěkně ilustruje, jak se náš dnešní svět vzdálil od přirozenosti, od přirozených vůní a pachů, tvarů, projevů. Tak hrozně se snažíme nepáchnout, až jsme si zapomněli vonět, alespoň třeba v té posteli. Budeme se tady tvářit, že menstruace neexistuje nebo že ukázat jí je kdovíjaká hrůza. Ne, nebojte, sprchuju se, prádlo si měním, deodorant v mé poličce je, ale ony nejsou jen extrémy. Ale nemůžu se ubránit dojmu, že té fotce malinko něco chybí, co by chtělo dotáhnout, aby opravdu neukazovala jen tu zakrvácenou... Ale jako začátek dobrý a vody to rozhodně rozvířilo. Jen škoda, že tu nevidím žádné další fotky, Lucie, zajímalo by mě, kam se budete vyvíjet a posouvat. To myslím fakt vážně... :)
Jiří Žalman | 23:49:10 26.01.2009 | |
Tak jsem si přečetl diskusi a dozvěděl se leccos. Jen je mi divné, že se ještě nikdo nepozastavil nad názvem té fotky. 'Ze si to pletou pánové, to by se dalo odpustit, ale dámy by snad mohly vědět, že vagina na fotce není! Ta je trochu jinde a na rozdíl od vulvy se blbě fotí. Ale záměr fotografky být otevřená se povedl.
Jiří Kučera | 00:59:47 18.01.2009 | |
Posunout "to" trochu doleva, aby ta krev vpravo nevytékala z fotky, a bylo by to dokonalé. 4+
Pan Smazaný | 23:53:18 20.10.2008 | |
Nabudúce odfoť ako ti lezie z riti hovno alebo ako grcáš do umyvadla, to bude super séria. -((((((
Jiří Paťava | 23:53:55 02.10.2008 | |
pic kozu do vozu aneb a do piče..., naturalismus nebo dekadence, maso
Ladislav Michálek | 20:40:10 16.04.2008 | |
Chachá. :-))))))))))))))
To je dobrý. Jediná fotka a **** a v nicku taky ****!!!!
Co na to říct? :-))))))))
V Rusku prý nosily přes rameno svázané prostěradlo a posunovaly si to, když to prosáklo. Ale to je snad jen vtip.
To je dobrý. Jediná fotka a **** a v nicku taky ****!!!!
Co na to říct? :-))))))))
V Rusku prý nosily přes rameno svázané prostěradlo a posunovaly si to, když to prosáklo. Ale to je snad jen vtip.
Mick Hvojník | 16:48:32 25.03.2008 | |
ještě se vyfoť z druhé strany, až to na tebe příjde. To bude mít taky úspěch
Milan Ulrich | 21:20:22 12.03.2008 | |
jj malem sem zapomel. nakazil me jarda a david zachoval.mozkyyyyyyy. ted ses taky nakazena.
Milan Ulrich | 21:17:15 12.03.2008 | |
mam rad tvoji vaginu:o) je fajnovy se asi obcas mrknout z5. ty reakce uz pomalu vydaji na knizku. coz neni az tak blby:o) ukazal bych to narodu lucie. to by se prodavalo lip jak klausova modra nikoliv zelena planeta
Karel Nykles | 10:21:36 10.02.2008 | |
podle me nejde verit nekomu kdo kazdej mesic tyden krvaci a stejne neumre.. :)
Martin Písecký | 10:57:05 08.01.2008 | |
Po dlouhé době jsem se vrátil..a ejhle, vidím batmana s červenými křídly:-)
Adam Zahradník | 22:46:19 07.07.2007 | |
KN: Drsny? Vzdyt je to normalni vec....a trocha ty krve......mame ji v sobe kazdej, tak proc by nas mela odpuzovat? Navic pri vzniku teto fotografie zajiste nikdo neumrel, ze? :)
Pan Smazaný | 06:47:37 30.06.2007 | |
je zajímavé, kolik uživatelů PP tu fotku zavrhuje a zárověň se se svými komentáři mnohokráte zase vrací. Proč se to nestane u nějaké krajinky?
No to je jedno. Celkový výsledek této fotky se vším tím okolo mě vede k tomu, dát s radostí kuli. :-)
No to je jedno. Celkový výsledek této fotky se vším tím okolo mě vede k tomu, dát s radostí kuli. :-)
Mýša Pecholt | 00:10:48 03.01.2007 | |
Hm, to máte jako ženský blbý. No, ale my to taky nemáme lehký. No, na zeď bych si to nedal. I technicky mizerný. Příště zase zkus něco jiného, jo?
Konstantinos Joanidis | 12:30:23 20.12.2006 | |
ja jsem treba proti...
9518 zobrazeni... to je jasny
9518 zobrazeni... to je jasny
Petr Hořice | 16:26:38 04.10.2006 | |
Ted uz je asi zbytecny bodovat... ale jednoznacne se u tyhle fotky klonim na stranu zla :)
Fotka si myslim je dobra i sama o sobe... proste zabrala. Kdyz ja vyfotim hovno a vsichni se u toho jenom pozvraci, tak to asi nebude tak dobre, jako kdyz ty reakce jsou ruznorode.
Fotka si myslim je dobra i sama o sobe... proste zabrala. Kdyz ja vyfotim hovno a vsichni se u toho jenom pozvraci, tak to asi nebude tak dobre, jako kdyz ty reakce jsou ruznorode.
Jan Melichar | 21:04:45 17.08.2006 | |
Ale na zeď bych si to nepověsil :-)
Popravdě už to víckrát vidět nemusím..
Popravdě už to víckrát vidět nemusím..
Zdeněk Ada | 21:21:41 16.08.2006 | |
Lucko,měla by jsi si zajít na chíru , ať Ti to zranění zašijí . Je to pořádná rána , (asi sekerou) ? :=))
Ta diskuze a všeobecný šok je super.
Mě to nepopudilo-je to život.Jenom nevím, jestli je to nemá podtext exhibu .
Za "krásný" krvavý západ slunce by jsi dostala více bodů.
Ta diskuze a všeobecný šok je super.
Mě to nepopudilo-je to život.Jenom nevím, jestli je to nemá podtext exhibu .
Za "krásný" krvavý západ slunce by jsi dostala více bodů.
Marian Roth | 15:13:55 16.08.2006 | |
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zabily kenyho! Parchanti! Vies ako ciganska matka spozna ze jej najmladsia dcera konecne dostala svoje prve kramy?(menzes)Jej najstarsi syn ma hubu od krvy.. haha to je dobre (nechutne) co??
Inak dakujem za prijemne hodnotenie pohodovej izbicky.
Inak dakujem za prijemne hodnotenie pohodovej izbicky.
Pan Smazaný | 14:28:46 18.07.2006 | |
trochu odvahy lidi, nedělejte z toho hned patologii, to se vám asi fotky mistra Saudka moc nelíbí co ? a na to se děti můžou koukat ???
Pan Smazaný | 00:26:01 05.07.2006 | |
neodsudzujem tvoje fotky..ale si na verejnom servri kde chodia aj male deti sem tam tak by si si zasluzila vyrazit prec cele konto,lebo ti chyba sebareflexia co sa kde hodi a co sa kde nehodi
Pavel Paul Horák | 07:08:56 19.06.2006 | |
K Tvému prvnímu komentu, že Tě zajímá první dojem - vždy sem zaskočím, když přidáš nějakou novou a prohlídnu si celé Tvé portfolio - 1. dojem šok, 2. zase šok, 3. zvědavost, 4. snaha pochopit, atd. bohužel jsem stejně nepochopil přesný záměr, pro mě šok, exhibicionismus, nauka o lidském těle ........
Lulu Kovacova | 02:49:15 19.06.2006 | |
Prečítala som si po Lobotku, ďalej nejdem...je to hnus... súhlasíms P Homolkom a Mladenovom a možno, keby som to dočítala aj s mnohými ďaľšími...ešte Břeh a Hliva mi hovoria z duše...
Karla Rutukaru | 21:06:48 12.06.2006 | |
tyjo, cely to tu cist bybylo poucny, ale ja uz jsem dneska lina.. kazdopadne za 5. je to tak. ;) bez ohledu na sokovany vykriky lidi co to nechtej vedet. supr!
Matouš Hořejší | 15:05:02 29.05.2006 | |
Co je to tabu, ve středověku to bylo poznání nebo druhotné pohlavní znaky, v islámu je to žena a vše kolem ní. A co je v náší době tabu, ženský pohlavní orgán, který je potřísněn vlasní krví. Co je dnes tabu ...?
pt¤ Jan Horyna | 12:25:26 27.05.2006 | |
Hukot... nejak by me zajimalo, jake by na toto byli reakce, kdyby tam proste nebyla ta krev... proste jen pica a treba jeste zehlena... :) PS: nechapu, proc ti to jinde smazali...
Branislav Stefanik | 23:08:21 25.05.2006 | |
6020 zobrazeni (zatim) ..frci to tu ako na vaclavaku kua ;)
Weeeru Jaklová | 13:45:09 24.05.2006 | |
Zvětšila bych kontrast;) Jinak dosti nechutné.. ale pokud bych to hodnotila jako fotku, tak ............>
Katka Balanová | 19:38:01 21.05.2006 | |
Jedna z tych zien ktore uz nie je preco si vazit. Fotka vycvak ako brno.
Alexandr Vacek | 15:35:50 20.05.2006 | |
ejhle filé z růžového lososa.....probůh co to nedokonalé odchlupení? to mne fakt vadí!
Jana Píchalová | 05:26:29 19.05.2006 | |
a pro všechny kdo hledaj klíč:
http://zahrada.mendlovka.cz/clanek.php?id=298
hthttp://www.netpolis.cz/archiv.php?archiv=100&tema=5tp://www.novinky.cz/diskuse/00/37/50.html
mam takovej pocit,že se jedná o ůtok feministek :)
Lucia Michnova: no jo, vy nasrani egoisti, co si fotite sulinky do privat slozky v kompiku.. vylizte mi objektiv a pak neco kvakejte... a ty vase nuly zeru :)) lepsi jak rajska s knedlikem.
nicméně si to dovedu představit jako regulérní sociologický výzkum gender studies :) Zobrazeno: 5801x ,komentů je "trochu" méně-ale výsledek slušný
http://zahrada.mendlovka.cz/clanek.php?id=298
hthttp://www.netpolis.cz/archiv.php?archiv=100&tema=5tp://www.novinky.cz/diskuse/00/37/50.html
mam takovej pocit,že se jedná o ůtok feministek :)
Lucia Michnova: no jo, vy nasrani egoisti, co si fotite sulinky do privat slozky v kompiku.. vylizte mi objektiv a pak neco kvakejte... a ty vase nuly zeru :)) lepsi jak rajska s knedlikem.
nicméně si to dovedu představit jako regulérní sociologický výzkum gender studies :) Zobrazeno: 5801x ,komentů je "trochu" méně-ale výsledek slušný
PrOtest ... | 11:14:29 16.05.2006 | |
Je my jedno za jakým ůčelem jsi sem dal tu fotku (šok jsem neutrpěl ) ale za tu dyskuzi to stálo (5) skvělě jsem se bavil.Díky.
Pan Smazaný | 07:06:40 04.05.2006 | |
Diskusi nečtu(je toho moc). Jen se zeptám - to je tvoje čmíra?
Martin Šteiner | 02:35:36 04.05.2006 | |
Máš dost odvážné fotky, to asi víš :)) A diskusi to vyvolává opravdu hezkou - 1e zajímavé to číst. Ale tohle téma podle mě patří k životu... Takže moc nechápu ten počet "nelibých" ohlasů :-D Když se běžně fotí dítě, proč neudělat i fotku toho, co tomu předchází, ne? U mě 4+
Branislav Stefanik | 19:26:08 03.05.2006 | |
Nie ze by mi to uslo, ale bodujem az teraz..myslim si ze inak to ani nejde, bud teda 0 alebo 5 . Znamky 2,3,4..su uplne bezpredmetne u tejto konkretnej fotky ..
Ondřej Bok | 14:08:24 01.05.2006 | |
ta v kalhotkách co máš na fstopu mě osobně přijde o doooost lepší
Jiří Královec | 08:07:09 28.04.2006 | |
já budu zatím pouze konstatovat, že ňadro na Tvé ikonce působí daleko příjemněji než tahle fotka
Bedřich Bedřich | 14:58:04 25.04.2006 | |
Uf...nemohu si pomoci, ale i reál by mohl mít jisté hranice...ale chápu, že je to o vkusu každého jedince. Co se líbí mě, nemusí se líbit Tobě. Každopádně je to pětka za šok a nula za kvalitu provední. Takže udělám rozumný komprosmis a hodnocení si nechám na jindy.
Pavel Nečekal | 09:48:53 24.04.2006 | |
mno, kdyz prvni reakce tak teda sok... jinak to ma dle meho docela grady, fotku nehodnotim podle toho co zobrazuje (samozrejme v ramci urcitych mezi) ale jak to na me pusobi. No a realisticky pohled...asi jo, jeste jsem nemenstruoval tak nevim. uz jsem psal kdysi, kdyby neco takovyho vyfotil newton nebo saudek, tak se lidi rozplyvate nad syrovosti zobrazeni zivota a tezkeho udelu zeny... toz tak :)
Hanka Pásková | 15:25:12 22.04.2006 | |
ha, vynechala jsem slovo :-)
No to se spis muzu ptat ja tebe, ja jsem ti nenapsala ze se mas naucit fotit...
No to se spis muzu ptat ja tebe, ja jsem ti nenapsala ze se mas naucit fotit...
Hanka Pásková | 15:21:24 22.04.2006 | |
No to se spis ja ptat tebe, ja jsem ti nepsala ze se mas naucit fotit...
Hanka Pásková | 20:31:30 21.04.2006 | |
zcela uprimne asi takto...myslim, ze jsou veci, co by se nemely fotit a vkladat na zcela verejnosti pristupne stranky...hnijici deti, lidi konajici potrebu, menstruace...Jiste, je to vec zcela realna, teoreticky by nemela sokovat, teoreticky kazda 4. zena co kolem tebe projde na ulici prave menstruuje, ale i tak si myslim,ze co je moc to je prilis...
a ze jsou tampony pri uzivani tak jak se ma nebezpecne??? nenech se vysmat, to uz snad nepisou ani v blesku..
a ze jsou tampony pri uzivani tak jak se ma nebezpecne??? nenech se vysmat, to uz snad nepisou ani v blesku..
Pavel Paul Horák | 06:51:58 20.04.2006 | |
Opravdu tvrdá realita, exhibicionismus, co bude dál? Bral bych to raději jen od pasu výš :-)
Daniel Vojtech | 13:31:13 18.04.2006 | |
nic moc noveho to neni, dost podobnych fotek se da najit v cinske fotografii... byly tam ztoho dokonce serie;)
Linda Rončková | 13:40:09 12.04.2006 | |
Luci, já Ti nevím..už nad touhle Tvojí fotkou přemýším asi týden a snažím se v sobě najít pocit,jestli se mi tahle fotka libí nebo nelíbí.ale řekla bych to asi takhle: líbí..ale stydím se to přiznat i sama sobě.. :o)
jediné co se mi nelíbí je,že když tady někdo dá fotku, ať už je to jakákoliv,tak by stejně jako chválu měl umět přijmout kritiku..a to Ti moc nejde :o(
každopádně..máš " ji " pěknou :o))))))
jediné co se mi nelíbí je,že když tady někdo dá fotku, ať už je to jakákoliv,tak by stejně jako chválu měl umět přijmout kritiku..a to Ti moc nejde :o(
každopádně..máš " ji " pěknou :o))))))
Jaromir Sedlak | 14:18:09 07.04.2006 | |
Uz toho tady bylo napsano tolik, ze se mi tim moc nechce procitat. V sobotu jsem se toulal Prahou a premyslel o tom, zda je moralni fotit bezdomovce, kdyz tu jsem pod mostem narazil na jednoho, ktery tam 4 m ode mne vykonaval velkou potrebu. Cela scenerie byla dokonale naturalisticko surrealisticka a stacilo jen zvednout fotak a vyfotit to. Ale neudelal jsem to. Je mnoho temat a mnoho jednoduchych cest ke zviditelneni se, ale evropske kulturni tradici neco podobneho neni blizke. Asi bych si dovolil poznamenat, ze nastesti. Nicmene se vsichni radi podivame na velmi podobnou tvorbu japonskych autoru, ktera na nas pusobi hrube, drze, vulgarne a nerealne... Je proste odjinud.
A tahle fotka je taky odjinud. Jako experiment, jako ukazka anatomie a jako studie japonske fotograficke skoly je to zajimavy pokus, nicmene krok malinko nespravnym smerem. Umeni by bylo neco podobneho ukazat jemne, vtipne a zensky. Vic premyslet. V analogii s tim mym bezdomovcem a treba s fotkami lidi zabitych pri nehodach bych rekl, ze to nemusim...
Pokud ale projevis podobnou odvahu spojenou s jen o malo vetsi kreativitou a nebudes na uspech tolik spechat, urcite se Ti petky jen pohrnou.
A abys na ne nemusela tak dlouho cekat, tak Ti jednu zalohove davam i ja a ted...
A tahle fotka je taky odjinud. Jako experiment, jako ukazka anatomie a jako studie japonske fotograficke skoly je to zajimavy pokus, nicmene krok malinko nespravnym smerem. Umeni by bylo neco podobneho ukazat jemne, vtipne a zensky. Vic premyslet. V analogii s tim mym bezdomovcem a treba s fotkami lidi zabitych pri nehodach bych rekl, ze to nemusim...
Pokud ale projevis podobnou odvahu spojenou s jen o malo vetsi kreativitou a nebudes na uspech tolik spechat, urcite se Ti petky jen pohrnou.
A abys na ne nemusela tak dlouho cekat, tak Ti jednu zalohove davam i ja a ted...
Pan Smazaný | 23:33:14 06.04.2006 | |
1) lepší by určitě byl čtverec, tohle je nudnej formát pro takovej model a napasování do něj snad ještě víc. středovka ve čtverci bije do oka a křičí.. na tohle koukám a doslova to NEstrhává.. kompozice prostě neříká nic
2) ze všech tvých příspěvků cítím strašný nasrání z té menstruace, ale tim pádem pak jediným důvodem, proč to sem vystavit, je pro mě nějaká sebelítost.. chjo
2) ze všech tvých příspěvků cítím strašný nasrání z té menstruace, ale tim pádem pak jediným důvodem, proč to sem vystavit, je pro mě nějaká sebelítost.. chjo
Karel Červenka | 20:40:20 06.04.2006 | |
paninka je myslim "fajnsmekr",ale pravdepodobne si spletla stranky,asi ji ale slo o to nekoho sokovat,no lidi jsou jini a ruzni
Vlastimil Šesták | 15:28:44 05.04.2006 | |
já myslim že v pohodě, proč ne
Martin: se na to nedívej když máš problém a nad svojí megaikonkou se zamysli jestli není stále moc malá...
Martin: se na to nedívej když máš problém a nad svojí megaikonkou se zamysli jestli není stále moc malá...
Josef Rostar | 16:25:47 04.04.2006 | |
Martin Ty sa domnievaš že pohlad na Tvoju ikonku je krajší...fakt hnus!
Martin Šnýdr | 08:00:44 04.04.2006 | |
První dojem?Fakt hnus!S puritánstvím to nemá nic společnýho.Zajdi si k psychiatrovi a foťák nech doma,než tě vyléčí.
V H | 10:33:21 01.04.2006 | |
...cituji:-no jo, vy nasrani egoisti, co si fotite sulinky do privat slozky v kompiku.. vylizte mi objektiv a pak neco kvakejte... a ty vase nuly zeru :)) lepsi jak rajska s knedlikem......myslim (nevim co ses zac,ani ci jsi identita),ze mas problem....je tu nekde registrovanej i nejakej lekar dusi,pomohlo by ti se mu vypovidat....
V H | 10:31:33 01.04.2006 | |
jestli tohle je umeni,tak jsem padlej na hlavu a odkazy na nejake vyastavy nekde me nerajcujou..na podobny nechodim a podotykam ze nejsem puritan,foceni erotiky me zivi...trocha sebereflexe by neskodila,myslim,ze sem podobny fotky nepatrej,neni na to tady zadnej filtr a chodej sem i deti....pro me je to krome jineho navic nevkusne vyfoceny,cili shit....
lucie michnova | 08:56:38 01.04.2006 | |
Lukasku, uz tenhle obrazek neotevirej, leze ti to na mozek..
a osobni zalezitosti resme radeji formou vzkazu, nicis celkovy dojem meho Krvaveho Veledila.
a osobni zalezitosti resme radeji formou vzkazu, nicis celkovy dojem meho Krvaveho Veledila.
Lukáš Leština | 19:36:21 30.03.2006 | |
aaaa nekdo se dokazal trefit do psychycky nrusenyho ega teto damy a ta to tezce nese :-D To je nadhera, kdyz je tu zakomplexovana zenska ?.D
Libor Kuchař | 17:45:14 30.03.2006 | |
Na jedné fotce piču na druhé kozy - co bude na třetí? Budeš tam mít vraženej objektiv? Měla by si s ní jít na plastiku, třeba ta fotka bude hezčí
lucie michnova | 12:18:32 30.03.2006 | |
no jo, vy nasrani egoisti, co si fotite sulinky do privat slozky v kompiku.. vylizte mi objektiv a pak neco kvakejte... a ty vase nuly zeru :)) lepsi jak rajska s knedlikem.
Lukáš Leština | 18:09:30 28.03.2006 | |
nějak píča mi před chvílí něco psala o přepalených zádech který přepálený nejsou a sama má přepálený stehna :-D :-D :-D
Irena Jess Motlíková, PPP | 13:36:32 28.03.2006 | |
estli ono to není nějaké poselství místním pánům, jako že: "Klid, vše OK" ?
Tereza Jirásková | 21:56:14 27.03.2006 | |
...na jednu stranu tě obdivuju-ne, že menstruuješ a ani ne za to, že to vystavíš...ale spíš za to jak se trpělivě bráníš:))...
na druhou stranu uprimne-mam toho sama dost a na jiny fakt koukat nemusim...chapej...
na druhou stranu uprimne-mam toho sama dost a na jiny fakt koukat nemusim...chapej...
Honza Landa | 22:20:43 25.03.2006 | |
...nedovedu si přectavit hodnotit tuto fotku jinak než 0 nebo 5...je to tak rozporuplnej záběr,že to až hezký neni...rozhodně si ale píchla do vosího hnízda...jistě,je to realita to beze sporu...na druhou stranu proč to fotit...ale zase proč ne vždyť je to realita :-) ...
Petr Vochyán | 16:03:27 22.03.2006 | |
je tu toho napsanýho už fakt dost a i to že chceš znát první dojem:
můj první dojem: SVINSTVO NA KTERÝ SE NEDÁ KOUKAT
promiň, tak to na mě působí
můj první dojem: SVINSTVO NA KTERÝ SE NEDÁ KOUKAT
promiň, tak to na mě působí
Pan Smazaný | 06:57:38 22.03.2006 | |
komentář MVJ mě fakt pobavil.... Chlape když vidím, co fotíš ty a co se zřejmě líbí tobě, tak se tu lámu v pase na tím tvym komentem o kvalitě povedení :-)))) No a to nemluvim o tom pissingu. Vrať se na ty amatéry.cz, tohle evidentně neni tvoje parketa. A za tu diskuzi tady dávám bůra, i když je to naprosto zbytečný, že jo, ale materiál je to víc než dobrej. Můj názor na fotku to ale nemění, já bych si s tím ještě "pohrál" :-)
Vladimír Hrubeš | 02:14:00 22.03.2006 | |
.. a nejses z toho naka prekvapena, tak poprve to musi bejt ..takovyhle?
Pavel Korda | 22:42:59 21.03.2006 | |
myslel jsem, že artefakt to fakt není, počet bodů i náhledů je však úctyhodný, to zas svědčí o tom, že se z toho i díky tvým úspěšným odrazům útoků artefakt stal
lucie michnova | 12:48:23 21.03.2006 | |
jasne, karle, vsichni dychame..
dobre tema, zkusim nad tim popremyslet, diky za notu..
dobre tema, zkusim nad tim popremyslet, diky za notu..
Karel Mrak | 12:18:10 21.03.2006 | |
No a co, tak menstruujes, ja zas musim dychat a to navic uz od narozeni a nedelam z toho atrakci..
Dan Tulák | 11:47:52 21.03.2006 | |
Téma mě nešokuje ani nepobuřuje, ale musí se to umět vyfotit. Ani jako dokument to není dobré. Tečka vlevo a fleky vpravo odvádí pozornost od menstruace a divák řeší otázku, jestli to není spíš zranění.
Klidně se rád podívám i na hezký pissing, ale taky to není jednoduché dobře vyfotit. Nechceš nám ho nabídnout?
Klidně se rád podívám i na hezký pissing, ale taky to není jednoduché dobře vyfotit. Nechceš nám ho nabídnout?
Mira Friedrichová | 10:47:44 21.03.2006 | |
ta odkazovaná čínská výstava byla tahle :http://www.galerierudolfinum.cz/cs/vystavy.php4?v=53&SID=6B7D2B52C4D04E3145F40C11E6A13AAE#dp
fotky tam byly hodně silné až "znechucující" - tu podobu cítím velice zřetelně. Komentáře jsem četla (souhlas s Burdou). Mě se líbí. Chápu, že pro muže je to neakceptovatelný návrh, ale přesto : nevidíte tam třeba taky květinu (třeba lilii), prostě přírodu - která se opakuje v různých podobách na různých místech... a to včetně toho, že život a smrt jsou spojené s krví?
Mimochodem - čistě technicky : ti pánové, co radí ohledně tampÓnů a vložek - taková technická otázka : co myslíte, jak to vypadá když se uvedené pomůcky vyměňují ?
fotky tam byly hodně silné až "znechucující" - tu podobu cítím velice zřetelně. Komentáře jsem četla (souhlas s Burdou). Mě se líbí. Chápu, že pro muže je to neakceptovatelný návrh, ale přesto : nevidíte tam třeba taky květinu (třeba lilii), prostě přírodu - která se opakuje v různých podobách na různých místech... a to včetně toho, že život a smrt jsou spojené s krví?
Mimochodem - čistě technicky : ti pánové, co radí ohledně tampÓnů a vložek - taková technická otázka : co myslíte, jak to vypadá když se uvedené pomůcky vyměňují ?
lucie michnova | 07:44:52 21.03.2006 | |
ja vam tak zeru tu vasi moudrost..
vy se precejenom muzete otocit na gumove podrazce vasi tenisky a sklidem rict, ze s timhle namete nic spolecneho..
ja bohudiky ne.
vy se precejenom muzete otocit na gumove podrazce vasi tenisky a sklidem rict, ze s timhle namete nic spolecneho..
ja bohudiky ne.
lucie michnova | 07:43:31 21.03.2006 | |
realne? koukni na to, chlape.. a kdyz nic, tak si precti titulek a kategorii :))
hele, pane doktor, Ty to znas teoricky zcela jiste vic nez ja..
ovsem teoreticky se semnou merit nemuzes.. kdyz si prectes, jak rychle to tece, tak je to asi prumerna rychlost, ne? :)) ja Ti nevim... a studentum to klidne promitni, poslala bych Ti to pripadne v plnem rozliseni a kvalite...
hele, pane doktor, Ty to znas teoricky zcela jiste vic nez ja..
ovsem teoreticky se semnou merit nemuzes.. kdyz si prectes, jak rychle to tece, tak je to asi prumerna rychlost, ne? :)) ja Ti nevim... a studentum to klidne promitni, poslala bych Ti to pripadne v plnem rozliseni a kvalite...
danniel hauser | 01:16:50 21.03.2006 | |
toz sem si to taky cely precet a ...
1. jo, byla to ta cinska fotografie
2. vzdycky znovu me prekvapi, oklik lidi ma pocit ze veci, ktery se jim nelibi by se vubec nemeli fotit a ukazovat... ono t nabourava ten utulnej malej svet ze jo? fuj, neukazujte nam obrazky z valky, nechcem videt nemocny deti, kravecejici kundy, porod, pohreb atd... predstava o tom co by melo byt tabu se sice nclvoek od cloveka lisi, ale chut zavrit oci je usmevne stejna ;-)
1. jo, byla to ta cinska fotografie
2. vzdycky znovu me prekvapi, oklik lidi ma pocit ze veci, ktery se jim nelibi by se vubec nemeli fotit a ukazovat... ono t nabourava ten utulnej malej svet ze jo? fuj, neukazujte nam obrazky z valky, nechcem videt nemocny deti, kravecejici kundy, porod, pohreb atd... predstava o tom co by melo byt tabu se sice nclvoek od cloveka lisi, ale chut zavrit oci je usmevne stejna ;-)
Petr Vladyka | 01:06:12 21.03.2006 | |
Nevím asi si tu vyfotím žalud a bude asi ok.Jinak http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=3051
danniel hauser | 00:27:54 21.03.2006 | |
nezvpomen usi presne, ale bud to bylo na vystave cinske fotografie nebo to bylo neco jinak tematickyho, to je fuk, ale byla tam serie 12ti fotografii (menstruacni kalendar) podobneho strihu, sice obrazove spojeno s kvetinama... ale zaklad stejnej... fungovalo to o neco lip... ale chci tim rict, ze primocary sok ma v tvorbe svoje misto...
je to neco jako kdyz se clvoek postavi v hyde parku na bednu a zacne rvat svoje nazory na lidi a ceka zpetnou reakci...
vlastne ani tak nejde o obsah ale prave o tu vyslednou konfrontaci
komicke je ze tady vznika vyhrocena nazorova prestrelka nad necim co polovina lidstva povazuje za beznou soucast zivota, stejne jako ta druha polovina ranni masturbaci
je to neco jako kdyz se clvoek postavi v hyde parku na bednu a zacne rvat svoje nazory na lidi a ceka zpetnou reakci...
vlastne ani tak nejde o obsah ale prave o tu vyslednou konfrontaci
komicke je ze tady vznika vyhrocena nazorova prestrelka nad necim co polovina lidstva povazuje za beznou soucast zivota, stejne jako ta druha polovina ranni masturbaci
Ladislav Šnupálek Němec | 00:16:29 21.03.2006 | |
co kdyz ta krev realna je, ale to ostatni je umele ? :)))))))))))))))))
Pan Smazaný | 00:14:44 21.03.2006 | |
ta tecka je v poriadku, mozno bez nej by to bolo ovela horsie.....
Pan Smazaný | 23:11:58 20.03.2006 | |
Ja bych to mohl zejtra promitnout studentum..akorat neberem pohlavak, to az za mesic...jestli to tu bude, tak to bude v poslucharne gore, az to pustim velky na platno:D
Ondřej Hruška | 23:11:50 20.03.2006 | |
no tak tady nejde o kompozici tampony nebo vlozky ze. ano je to dost "za". ale co, to je prave asi dobre. ve sve dobe byla taky fotka spanelskoho vojaka prave zastreleneho od Capy sokujici a ted je to cajicek. zaradil bych to do katgorie intimni denik.
Pan Smazaný | 23:08:47 20.03.2006 | |
ZCF: jak jsem napsal nekde dole: jako fotka me to nebere, bez ohledu, ze vidime zenske pudendum, proste me to nezaujalo "vytvarne":) Tak to taky zhodnot a pojd o dum dal, treba k fotce, ktera byla postnuta jako reakce na tuto:)
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=210987
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=210987
Zdeněk Čočkin Fiala | 23:06:31 20.03.2006 | |
JV > ok. znávám, že málé cílové skupině studentů medicíny to může být ku prospěchu. Ale co mi ostatní ? "Normální" ;-)
Pan Smazaný | 23:03:02 20.03.2006 | |
nene, Cockine, tohle by se melo demonstrovat v praxi na lekarskych fakultach, je to fakt zajimavy. Treba z informace, ze se slecna takhle "umatlala" nez nastavila fotak, je zajimava...mam lepsi predstavu o rychlosti vytoku menstruacni krve.
TY se NAUC FOTIT!!!! :)
TY se NAUC FOTIT!!!! :)
Zdeněk Čočkin Fiala | 23:00:18 20.03.2006 | |
LM > až budeš nosit plíny, tak to sem taky dáš ? ;-)
Pořád čekám, jestli z toho něco bude dál, nebo jestli to skončí jedním REALISTICKÝM POHLEDEM ... pokud ano, tak je to fajn osvěta pro náctileté photoposťačky a photoposťáky ale dál nic.
JV > nauč se fotit !!!
Pořád čekám, jestli z toho něco bude dál, nebo jestli to skončí jedním REALISTICKÝM POHLEDEM ... pokud ano, tak je to fajn osvěta pro náctileté photoposťačky a photoposťáky ale dál nic.
JV > nauč se fotit !!!
Pan Smazaný | 22:51:19 20.03.2006 | |
"lucie michnowa | 13:45:19 20.03.2006 |
diskutuji prevazne muzi, je fain, ze o tom tolik vi a maji k tomu co rict.. "
LOL, vsad se, ze ja_o_tom_vim_vic nez ty, akorat to nemam:))
diskutuji prevazne muzi, je fain, ze o tom tolik vi a maji k tomu co rict.. "
LOL, vsad se, ze ja_o_tom_vim_vic nez ty, akorat to nemam:))
lucie michnova | 22:21:13 20.03.2006 | |
kdyz jsem ji uverejnila na postart, prisla mamince anonymni sms, ze ji dcera verejne polyka sperma a menstruuje, maminka reagovala tim, ze mi koupila krabicku tamponu :))
Denisa Simonidesová | 21:24:49 20.03.2006 | |
ad1 Lucia/// ak máš naozaj 18 ako píšeš - no mám o pár rokov viac ale v živote ma nenapadlo takto behať po byte, nie že by som ti chcela nejak oponovať, ale ja celkom nerozumiem tej argumentácii na konci stránky.
ad2/// nepríde mi to vôbec provokatívne, ale obdivujem vás páno, čo všetko vás dokáže takto milo rozčertiť ...
ad3/// na to aby to bolo provokatívne by to muselo pôsobiť niečím úchylne (úchylka ako odchylka od normy - nepochopená väčšinovým myslením, vyvolávajúca provokáciu / def.)
ad4///vo mne táto fotografia nevyvoláva žiadne emócie a "necítim ju", t.z., že súhlasím s DZ o "krčením ramenami"
ad5/// hrať sa je krásne,,, ak to v tebe vyvoláva radosť, nie je to zbytočná práca
ad6/// minimálny význam to malo v tom, že si tu ľudia tak pekne pokecali
všetkým pekný usmievavý večer,
ad2/// nepríde mi to vôbec provokatívne, ale obdivujem vás páno, čo všetko vás dokáže takto milo rozčertiť ...
ad3/// na to aby to bolo provokatívne by to muselo pôsobiť niečím úchylne (úchylka ako odchylka od normy - nepochopená väčšinovým myslením, vyvolávajúca provokáciu / def.)
ad4///vo mne táto fotografia nevyvoláva žiadne emócie a "necítim ju", t.z., že súhlasím s DZ o "krčením ramenami"
ad5/// hrať sa je krásne,,, ak to v tebe vyvoláva radosť, nie je to zbytočná práca
ad6/// minimálny význam to malo v tom, že si tu ľudia tak pekne pokecali
všetkým pekný usmievavý večer,
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 21:21:15 20.03.2006 | |
no puvodne sem se hodlal zdrzet, ale nakonec me dostali komenty mistnich moralistu a puritanu..
pro me trochu za hranici, ale osobne dostalo.. tvoje nazory radsi ignoruju, mi pridou chvilema trochu zcestny.. zatim mi pripada, ze nejvetsi zkusenosti s vlozkama / tamponama ma IM..
pro me trochu za hranici, ale osobne dostalo.. tvoje nazory radsi ignoruju, mi pridou chvilema trochu zcestny.. zatim mi pripada, ze nejvetsi zkusenosti s vlozkama / tamponama ma IM..
Ladislav Šnupálek Němec | 21:07:52 20.03.2006 | |
to Robbie: skoda ze jsi nenapsal komu tvuj komentar je urcen. Pokud bych mel hadat, ze podle tech broucku se jedna o me, pak bych ti doporucil poradne a znovu precist me komentare a trochu zapremyslet nad tim co jsem napsal. Pokud to bylo mysleno nekomu jinemu, tak se omlouvam.
Robbie z Brnka:) | 21:00:48 20.03.2006 | |
Původně jsem jen chtěl napsat, že je škoda, že zrovna Ty nefotíš ty broučky a jiný makra...
Ale přestože mi foto přijde už za hranicí etiky (každý někde hranice má), tak aspoň, že to poměrně zručně obhajuješ svým názorem...
Ale přestože mi foto přijde už za hranicí etiky (každý někde hranice má), tak aspoň, že to poměrně zručně obhajuješ svým názorem...
Martin (helios) Goga | 20:21:41 20.03.2006 | |
Súhlas s Petrom Burdom. Tiež predsudkami netrpím. Vedel by som si predstaviť fotku s podobným motívom, kde je mladučké dievča, nepoučené rodičmi v takejto situácii, a jej hrôza z toho, čo sa jej stalo.
Za mojich mladých čias boli dievčatá, ktoré pri prvej menštruácii podľahli panike, len preto, že im doma zabudli povedať, o čom to je. Maximálne matka oznámila, že od tej chvíle, keď sa stretne s chlapcom, môže mať dieťa. V škole bola náuka o týchto veciach v ôsmom ročníku, takže väčšine dievčat to bolo platné, ako mŕtvemu zimník...
Za mojich mladých čias boli dievčatá, ktoré pri prvej menštruácii podľahli panike, len preto, že im doma zabudli povedať, o čom to je. Maximálne matka oznámila, že od tej chvíle, keď sa stretne s chlapcom, môže mať dieťa. V škole bola náuka o týchto veciach v ôsmom ročníku, takže väčšine dievčat to bolo platné, ako mŕtvemu zimník...
Ladislav Šnupálek Němec | 20:03:42 20.03.2006 | |
to Katerina V. : co ted napisu pujde uplne mimo tuhle fotku. Ale nesouhlasim s Tebou. Je jasne, ze na vyfoceni maleho neskodneho broucka nepotrebuje fotograf odvahu vytahnout ten svuj makroobjektiv. Ale co kdyz nefiti maleho neskodneho broucka, ale treba takoveho zraloka ? Copak by jsi potom nehodnotila tu uzasnou nadhernou a srdcezastavujici fotku zraloci celisti ? Nerekla si, u vsech bohu, to je parada ? V ten moment uz hodnotis i autorovu odvahu - odvaha je neco, co musi clovek vynalozit na to, aby udelal dobrou fotku, je to soucast "vyrobniho procesu". Je jasny, ze tady na PP drtiva vetsina fotek toliko odvahy v sobe nema a spousta lidi se ani k tomu v zivote nedostane - takova krajinka te nekousne, broucek te nekousne, kytka te nekousne, ..... . Otazka je, jestli potom staci jenom ta odvaha. Rekl bych ze ne.
Kateřina Vostrá | 19:31:49 20.03.2006 | |
myslím, že by se tu měly hodnotit fotky a né odvaha autorky
lucie michnova | 19:10:13 20.03.2006 | |
prase :))
autoportret? - zalezi na tom? je to o fotce, ne o me..
ale fakt je ten, ze na tohle tema jsem model nenasla.
autoportret? - zalezi na tom? je to o fotce, ne o me..
ale fakt je ten, ze na tohle tema jsem model nenasla.
Ladislav Šnupálek Němec | 18:05:07 20.03.2006 | |
asi to neni o prohlizeni, ale o te diskusi. Uz se rozkriklo, ze je tady fajn pokec. :)
Gee Hupsch | 15:51:57 20.03.2006 | |
chviilku mi trvalo kym som sa docital na koniec...xeheh..tolko komentarov som este nevidel;))podla mna si dosiahla co si chcela..a urcite si cakala aj negativne odozvy...ale podarilo sa ti to!!trosku morbidne ale real...len tak dalej...som zvedavy na dalshju;))...
Ondřej Bok | 14:59:20 20.03.2006 | |
už jsem přelouskal i diskusi i když k fotce jako takový tam moc věcí nepadlo, tak lepší diskuse než nic :) ale jsem čim dál víc pro začíná mě to bavit, jinak jako LA*bla s tou červenou tečkou
Ladislav Šnupálek Němec | 14:46:47 20.03.2006 | |
nevim, jestli "o tom" tolik vim, ale jedno vim jiste - ta fotka tak jak tu je (muj nazor) neni nic moc - proste neco jako broucek na kytice - co kazdy videl tisickrat, kycova krajina zapadu s cenou siluetou krajiny a cervenou oblohou a tak. Neco, co snadno zapomenu. Ovsem verim, ze pokud na tom kazdy mesic zapracujes, nejenze usetris (na materialu), ale treba to dotahnes i na neco, co by se dalo nazvat dobra fotka. Proto nebudu hlasovat a pockam. Cas ukaze. :)
lucie michnova | 13:45:19 20.03.2006 | |
diskutuji prevazne muzi, je fain, ze o tom tolik vi a maji k tomu co rict..
lucie michnova | 13:43:59 20.03.2006 | |
ta cervena tecka me stve na fotce, mohla jsem pouzit retus, ale uz by to bylo mimo zamer..
padla otazka, jak to, ze je krev mimo vaginu.. asi proto, ze to tece, kape.. a nez jsem dosahla vhodneho nastaveni pristroje, bylo to i jinde, nez na tele..
hovna fotit nebudu, vsichni je dobre zname,
nesnazim se o nechutnost, spise o otevrenost.
padla otazka, jak to, ze je krev mimo vaginu.. asi proto, ze to tece, kape.. a nez jsem dosahla vhodneho nastaveni pristroje, bylo to i jinde, nez na tele..
hovna fotit nebudu, vsichni je dobre zname,
nesnazim se o nechutnost, spise o otevrenost.
LA * blahova | 13:15:43 20.03.2006 | |
o lala
na vystave nize odkazovanych vagin jsem nebyla..... dovedu si to ale predstavit
to co se tu dole pise, jsi musela cekat..... :-))))
je to dobra fotka.....hodne...ale asi bych to tou cervenou teckou vlevo uz tak negradovala..je nerealna
na vystave nize odkazovanych vagin jsem nebyla..... dovedu si to ale predstavit
to co se tu dole pise, jsi musela cekat..... :-))))
je to dobra fotka.....hodne...ale asi bych to tou cervenou teckou vlevo uz tak negradovala..je nerealna
Pan Smazaný | 12:24:51 20.03.2006 | |
No dobra etiketa neetiketa.Zkratka mne to pripada, neco v tom smyslu, ze kdyz se nekdo po..re, tak misto aby valil co nejdrive pod sprchu, tak lita s gatema na pul zerde po byte snazi se to odfotit.
Pan Smazaný | 12:03:01 20.03.2006 | |
Filipos ... nemyslím, že tu má potrebu niekto útočiť. Tobôž nie autorka....
O'Jean Rybin *idiot bloncky | 11:52:43 20.03.2006 | |
a jeje, vagina. a pekna diskuze, to je lepsi nez rukovet pro manzelky z pera tomase akvinskeho skoro. ale odvahu holka ma, koupim ti panaka, jestli nekdy dojdes na nejaky sraz, to bude teprve odvaha:-)
Fbh Hans Sachse | 11:49:36 20.03.2006 | |
je to OK
ta fotografická "jednoduchost" je proto dobře zvolená
samozřejmě, že by se nabízely i jiné "výtvarnější" přístupy (jako čínské krvavé měsíce)
Ale tohle předpokládám mělo být právě o té naprosté jednoduchosti přímém zásahu, direktu na bradu, bez tanečků kolem
ta fotografická "jednoduchost" je proto dobře zvolená
samozřejmě, že by se nabízely i jiné "výtvarnější" přístupy (jako čínské krvavé měsíce)
Ale tohle předpokládám mělo být právě o té naprosté jednoduchosti přímém zásahu, direktu na bradu, bez tanečků kolem
Boris Stojanov | 11:22:48 20.03.2006 | |
astala vista káže o tabu, etice nebo snad etiketě?!? no to mi poser! :-)))
Filipos Crhakus | 11:07:09 20.03.2006 | |
za odvahu, za nadseni, za lacinost tematu, za rozcereni vod, za utok proti krajinkarum, brouckarum, detinkarum a jine haveti, za utok proti blbosti a omezenosti intosu. Diky.. az si znovu natrhnu uzdicku, hned to vyfotim.. na bilym prosteradle :)
lucie michnova | 11:05:18 20.03.2006 | |
lekarska etika???
vis, kdy byla prvni verejna pitva?
dnes je operuje v primem prenosu...
vis, kdy byla prvni verejna pitva?
dnes je operuje v primem prenosu...
Pan Smazaný | 10:52:59 20.03.2006 | |
Podle mne jsou veci, ktere by mely byt tak trochu tabu.Neco jako lekarska etika.
Jitka Kotrbová | 10:11:46 20.03.2006 | |
Lucie, líbí se mi, co ti k tvé fotce napsala Valerie a Peter Burda ... souhlasím s nimi.
Pan Smazaný | 08:58:49 20.03.2006 | |
pri tejto fotografii sa prikláňam k autorkinmu postoju a Valérie Pavlička to vystihla veľmi dobre a rozhladene .... Ta klinicka "cistota" s "necistotou" .... Učite si Lucie, videla projekt "tento měsíc menstruuji" , ktorý visel v Prahe a aj inde asi... PS : nevidím dôvod, prečo by takéto poňatie dokumentu nemohlo byť akceptovateľné aj na tomto servery z hladiska vhodnosti / nevhodnosti obsahu a formy obrazu. Veď sa o tom učia cca 11 ročné deti. Jediný moment, pri ktorom som trošku zaváhal je ten názov : ten názov tu fotografiu dosť podstatne degeneruje....
Pan Smazaný | 07:36:22 20.03.2006 | |
i když mám fantazii docela bujnou a mám v mysli šuplíky pro takovéhle věci, tak i přes to mi to příjde příliš obyčeně vyfocené...snad série podobných vedle sebe která by naznačila i jiný pohled na věc. Myslím si ale že toto není součástí nějakého projektu. Nic mi tomu nenaznačuje. Takto mi zbývá jen ordinérní pohled na to jaké to je.Nic víc, nic míň...Tvůj název mi to v podstatě i podsouvá..
Alexander Alan Richter | 02:20:34 20.03.2006 | |
da...da...Borja..molodec.. nu vot charaso ty eto skazal..
Boris Stojanov | 01:07:07 20.03.2006 | |
jj, to je tejden na hovno...
vždyckty mne napadne, jak maj chlapi věřit ženskejm...
jak můžu věřit něčemu, co tejden krvácí a stejně to nechcípne???
jinak příště to chce něčim rozsvítit, pokus to není možná marnej, ale nic to ve mě nevzbuzuje...
PS: no nevím jak komu, ale nafouknutý turisti v troskách po tsunami mě přišli mnohem nechutnější než tohle... nezapomínejte pánové, že po dvou minutách ve sprše je to zase ta hezká hračka!!! ;-)
vždyckty mne napadne, jak maj chlapi věřit ženskejm...
jak můžu věřit něčemu, co tejden krvácí a stejně to nechcípne???
jinak příště to chce něčim rozsvítit, pokus to není možná marnej, ale nic to ve mě nevzbuzuje...
PS: no nevím jak komu, ale nafouknutý turisti v troskách po tsunami mě přišli mnohem nechutnější než tohle... nezapomínejte pánové, že po dvou minutách ve sprše je to zase ta hezká hračka!!! ;-)
Tomáš Kořan | 00:32:54 20.03.2006 | |
nicmene umeni preziva ve sve ruznorodosti. na "osvedcenych" postupech stoji a pada konzum...
Tomáš Kořan | 00:30:20 20.03.2006 | |
tato fotka ma jeden mensi hacek, nekterym znesnadnuje delsi pohled, tim i vic nez povrchni a emotivni nazor.
myslim ze je to cast dobre serie, nechapu proc to nekdo cpe do umeni a srovnava to s s pokusy v naprosto jinem duchu.
myslim ze je to cast dobre serie, nechapu proc to nekdo cpe do umeni a srovnava to s s pokusy v naprosto jinem duchu.
Pavel Ivánek | 23:49:02 19.03.2006 | |
už tady chvilu čučím ,čtu diskuzi...
fotka kromě znázorněné scény mi přijde málo zajímavá...malé,barvy taky nic moc,na střed...a kdybychom se chtěli hodit polínko do diskuze tak nechápu, proč je tak krev až na stehnech
(tedy nepochopitelně dál od zdoje) ?!?
fotka kromě znázorněné scény mi přijde málo zajímavá...malé,barvy taky nic moc,na střed...a kdybychom se chtěli hodit polínko do diskuze tak nechápu, proč je tak krev až na stehnech
(tedy nepochopitelně dál od zdoje) ?!?
Valerie Pavlíčková | 23:18:38 19.03.2006 | |
Hezka variace na zname tema. Co mne u toho napada za asociace? Snad jako prvni vzpominka na znamy cyklus ktery byl vystaveny i v Praze, cinske fotografie menstruujicich vagin z vystavy podivne nebe. Ty obrazky jsou uz ale svetozname, krome Prahy byly co ja vim i v Baselu, Arles a jinde. Nevim jestli je znas, ale tam je tomuhle motivu stavena v ustrety jeste symbolika "mesicnich kvetin", je to trochu jinej, rekl bych cinsky opulentni koncept.
Druha, temer soucasna asociace, byla vzpominka na jeden videoart a souvisejici serii fotografii, kdysi videno na Art ¦ Basel. Ta klinicka "cistota" s "necistotou" mi prisla uz tehdy jako dobry koncept, tahle fotografie by mohla z toho cyklu bez dalsiho pochazet.
Treti asociaci bohuzel prozrazovat nemohu, ale rekneme ze pochazi z osobnich interpretaci tohohle tematu.
Ta fotografie mi prijde - kdyz si odmyslim tu "provokativni" a "zhnusujici" komponentu (pocitam ze tretina komentujicich bude znechucena, tretina se bude citit provokovana a zbytek bude blabolit neco o umeni pro umeni :-) jako docela vytvarna a vesela, asi jako nejake hratky s barvou à la Rohrschachovy obrazce :-)
Jo, libi se mi, pokud to jeste neni zrejmy :-)
Druha, temer soucasna asociace, byla vzpominka na jeden videoart a souvisejici serii fotografii, kdysi videno na Art ¦ Basel. Ta klinicka "cistota" s "necistotou" mi prisla uz tehdy jako dobry koncept, tahle fotografie by mohla z toho cyklu bez dalsiho pochazet.
Treti asociaci bohuzel prozrazovat nemohu, ale rekneme ze pochazi z osobnich interpretaci tohohle tematu.
Ta fotografie mi prijde - kdyz si odmyslim tu "provokativni" a "zhnusujici" komponentu (pocitam ze tretina komentujicich bude znechucena, tretina se bude citit provokovana a zbytek bude blabolit neco o umeni pro umeni :-) jako docela vytvarna a vesela, asi jako nejake hratky s barvou à la Rohrschachovy obrazce :-)
Jo, libi se mi, pokud to jeste neni zrejmy :-)
Pan Smazaný | 23:03:03 19.03.2006 | |
"lucie michnowa | 21:47:50 19.03.2006 |
ach vy muzi..
tampony nejsou zdrave, a pouzivani vlozky bych prirovnala k sedeni na hovnu.."
............................
ach, ty zeno (mam 100 chuti napsat oblibene osloveni, ktere pouziva kavarnik Rene, kdyz ho manzelka nacapa, jak se muchluje se servirkou), tampony nejsou zdrave? A proc? To me zajima. Kde jsi to cetla? V Blesku? Nebo jci to videla ve zpravach na nove?
Nahodou, tahle fotka ma vyznam...je to doplneni teorie, kterou zna kazdy:
Delozni sliznice je kryta jednovrstevnym cylindrickym epitelem, ktery se zanoruje do sluznicniho vaziva v jednoduche tubulosno zlazky gll. uterinae. Behem menstruace, ktera se u pumerneho cyklu dostavuje 27,5-28. den po nekolikahodinove ischemicke periode, se zona functionalis mucosae v dusledku ischemicke nekrosy a dlaku arterialni krve z porusenych spiralnich arterii odlucuje v carech a spolu s krvi prevazne arterialniho puvodu odchazi do pochvy.
Prumerna ztrata krve behem menstruace je 1-1,5ml na kilogram hmotnosti, je-li opakovane celkove mnozstvi krve vetsi nez 80ml behem menstruacni faze cyklu, rozviji se pozvolna sideropenicka anemie z chronickych ztrat zeleza, ktere nejsou kompenzovany zvyseny peroralnim prijmem.
Ale to je nudna teorie, kterou znaji jiz zaci strednbi skoly. Dokonce ani na medicine nas neprizvali, aby nam ukazali, jak to ve skutecnosti probiha. mozna proto, ze naprosta vetsina zen dodrzuje zakladni hygienicke standardy behem menstruace. Mozna bys mohla napsat na nejakou fakultu, myslim, ze studenti by byli vdecni, prtoze seda je teorie, zeleny zivota strom.
Pohlavni styk behem menstruace je kulturni tabu, nicmene pri dodrzeni hygienickych podminek neni z lekarskeho hlediska duvod proti tomu neco mit.
To je fajn veta, ale je to jen teorie. Mozna bys mohla postnout fotku, jak to vypada v realu, at jme moudrejsi.
Co se fotky tyka, souhlas s DZ a HN (21:54:37 19.03.2006 )
měj se " Me to nesokuje,ale jako fotka mi to prijde nijaky.
ach vy muzi..
tampony nejsou zdrave, a pouzivani vlozky bych prirovnala k sedeni na hovnu.."
............................
ach, ty zeno (mam 100 chuti napsat oblibene osloveni, ktere pouziva kavarnik Rene, kdyz ho manzelka nacapa, jak se muchluje se servirkou), tampony nejsou zdrave? A proc? To me zajima. Kde jsi to cetla? V Blesku? Nebo jci to videla ve zpravach na nove?
Nahodou, tahle fotka ma vyznam...je to doplneni teorie, kterou zna kazdy:
Delozni sliznice je kryta jednovrstevnym cylindrickym epitelem, ktery se zanoruje do sluznicniho vaziva v jednoduche tubulosno zlazky gll. uterinae. Behem menstruace, ktera se u pumerneho cyklu dostavuje 27,5-28. den po nekolikahodinove ischemicke periode, se zona functionalis mucosae v dusledku ischemicke nekrosy a dlaku arterialni krve z porusenych spiralnich arterii odlucuje v carech a spolu s krvi prevazne arterialniho puvodu odchazi do pochvy.
Prumerna ztrata krve behem menstruace je 1-1,5ml na kilogram hmotnosti, je-li opakovane celkove mnozstvi krve vetsi nez 80ml behem menstruacni faze cyklu, rozviji se pozvolna sideropenicka anemie z chronickych ztrat zeleza, ktere nejsou kompenzovany zvyseny peroralnim prijmem.
Ale to je nudna teorie, kterou znaji jiz zaci strednbi skoly. Dokonce ani na medicine nas neprizvali, aby nam ukazali, jak to ve skutecnosti probiha. mozna proto, ze naprosta vetsina zen dodrzuje zakladni hygienicke standardy behem menstruace. Mozna bys mohla napsat na nejakou fakultu, myslim, ze studenti by byli vdecni, prtoze seda je teorie, zeleny zivota strom.
Pohlavni styk behem menstruace je kulturni tabu, nicmene pri dodrzeni hygienickych podminek neni z lekarskeho hlediska duvod proti tomu neco mit.
To je fajn veta, ale je to jen teorie. Mozna bys mohla postnout fotku, jak to vypada v realu, at jme moudrejsi.
Co se fotky tyka, souhlas s DZ a HN (21:54:37 19.03.2006 )
měj se " Me to nesokuje,ale jako fotka mi to prijde nijaky.
Martin Kovalčík | 22:52:50 19.03.2006 | |
citanie to bolo dlhe a zaujimave:-) jedno musim uznat, zviditelnit sa vies rychlesie ako niektory politici...
myslim ze by si to mohla skusit v nejakej reklamnej agenture...
hodne uspechov v dalsej tvorbe :-)
myslim ze by si to mohla skusit v nejakej reklamnej agenture...
hodne uspechov v dalsej tvorbe :-)
lucie michnova | 22:40:15 19.03.2006 | |
Bohumile, cele moje telo je k nahlednuti, tady casem na PA zcela.
Zdeněk Čočkin Fiala | 22:39:38 19.03.2006 | |
a dál ? nějaký kontext ? nebo zůstaneš jen u prostého zachycení reality ?Takhle to má asi takovou hodnotu, jako bys dala na dětskej server fotku Ježíška (Santa Clause, dědy Mráze nebo jak kdo chce) když si sundavá falešný fousy ...
Martin Hodan | 22:29:37 19.03.2006 | |
neboj se toho, je to husty, vcelku dobrej napad, příště bude něco podobnýho?
lucie michnova | 22:29:00 19.03.2006 | |
Juri, nebudu se pitvat, abych Te sokovala..
masturbuj nad zdravovedou.
masturbuj nad zdravovedou.
Juri Man | 22:27:19 19.03.2006 | |
Sorrac, sorrac.. ale nemozem si pomoct, prijde mi to dost prvoplanovo.. nemam pocit ze by som bol sokovany, proste taka slabsia fotka zo zdravovedy.. (mimochodom v uvedenej knizke najdete aj vacsie brutalnosti..)
Honza Kořan | 22:22:23 19.03.2006 | |
prd a muck se k sobe dvakrat nehodej,...ale dobrej pokus :)) ...
František Fiľakovský | 22:22:04 19.03.2006 | |
Honza K : keždý ťi záviďí co šecko vidzels pred nama a možno, vyprávjám ,,možno,, aj držal v ruce :-))
Petr Volák | 22:21:16 19.03.2006 | |
fakt je to dost sporny ale jako umeni to caste pozoruji ale spise ne
Václav Pokorný | 22:16:21 19.03.2006 | |
to DAVID: tvoj posledny komentar je pecka .... vcelku dobre si ma rozomial .... hlavne posledna veta .... inak suhlas s PPB ...
Petr Pedros Brychta | 22:14:08 19.03.2006 | |
umeni je to co vlidech neco vyvola nejakou emoci a tohle tady docela rozpoutalo radu emoci na jednu stranu umelecke a na druhou REALISTICKY POHLED NA TO, jak to opravdu je..
Michael Průša *bla | 22:13:50 19.03.2006 | |
David Zachoval | 22:12:26 19.03.2006 |
to ji jako chces smaznout?..:D
to ji jako chces smaznout?..:D
Ota Metlička | 22:13:41 19.03.2006 | |
mně to připadné málo ostré,barevně nevýrazné a v rozích přepálené,jako by to ten sony F828 nedokázal do skla sesinchronizovat...,jo a co to má být,je to to co si myslím,nebo je to pěkně vostrá čabajka.Každopádně ze života a u mně to má za odvahu těch 5 a taky za ten špicovně vyprovokovaný diskuzní třesk...
David Zachoval | 22:12:26 19.03.2006 | |
lucie: "umeni" ... ale ok, pokud tvrdis, ze to je proste ilustracni fotka trochu rozmaznute menstruace, pak ok. Dobry, ale co my s tim tady... co ti k tomu pak vlastne muzeme napsat? :)
honza: ty vole, pochopil si vubec k cemu slouzi "komentare k fotce"? Co treba to tokani vest skrze postu? Jako tvoje vec, ty ze sebe delas blbecka :) To je takova situace, jako kdyz se na pohrbu zeptas vdovy, jestli by nekdy nezasla na drink. Socialni inteligence na urovni psiho lejna :)
honza: ty vole, pochopil si vubec k cemu slouzi "komentare k fotce"? Co treba to tokani vest skrze postu? Jako tvoje vec, ty ze sebe delas blbecka :) To je takova situace, jako kdyz se na pohrbu zeptas vdovy, jestli by nekdy nezasla na drink. Socialni inteligence na urovni psiho lejna :)
Michael Průša *bla | 22:10:54 19.03.2006 | |
koran footfetishta..no doprdele to bude cesta do vyskova..:D
František Fiľakovský | 22:10:54 19.03.2006 | |
Honza K jéjda, zapomjel sem ťa. ty si tam téš. ale máš inačí starosťi fčíl :-)))
Lachim K. | 22:10:32 19.03.2006 | |
tak po dlouhem cteni bych asi nejvice souhlasil s : 21:43:00 19.03.2006 a k tomutp : 21:47:50 19.03.2006....asi jsi celou dobu zazdena doma a cekas na nejlepsi abys to mohla cvaknout...tohle neni foto ani na nulu ani na pet...pocity to totiz nevyvola zadny...a to obcas nulova fotka ano..
PS: omlouvam se..ve mne to jeden vyvolalo...pri prvnim pohledu mne napadlo: "jaka blbost..." .
PS: omlouvam se..ve mne to jeden vyvolalo...pri prvnim pohledu mne napadlo: "jaka blbost..." .
lucie michnova | 22:09:17 19.03.2006 | |
no tak, my se nebalime, my spolu vymenujem nozickovska fota :))
Honza Nousek | 22:08:59 19.03.2006 | |
tady:
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=2420
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=2481
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=2536
šokující, ale má to koncetp, nápad ;)
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=2420
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=2481
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=2536
šokující, ale má to koncetp, nápad ;)
Honza Kořan | 22:07:46 19.03.2006 | |
nepotrebuju tu resit tu fotku, kdyz uz jsem ji videl a autorka vi, co si o ni myslim....davide:))
David Zachoval | 22:05:47 19.03.2006 | |
Ty vole, my tu resime zakrvacenou kundu a zoufalec Koran bali autorku... to me poser :))))))) (nebrat doslovne)
Honza Kořan | 22:05:31 19.03.2006 | |
ale kdo tu mluvil o "umelecke" fotce ... :-/ (mozna sem slepej)
František Fiľakovský | 22:04:51 19.03.2006 | |
pi*a si nabila držku :-))
....na to lízátko si počkám :-))
....na to lízátko si počkám :-))
David Zachoval | 22:03:58 19.03.2006 | |
lucie: 18 vysvetluje hodne... jinak strkat si tam nic nemusis (tampon bys na druhou stranu mohla... a jejich skodlivost je prokazana asi jako skodlivost slipu na potenci) ... bylo to mysleno spis tak, ze by tomu neskodilo nejake zasazeni do kontextu, nejake prostredi a nejaky ten naznak. Pochop, ze "umelecka" fotka je hodne o fantazii, hodne o tom, co je mezi fotkou a divakem... ty tam nedavas zadny prostor, proste ilustracni zaber...
Honza Kořan | 22:02:58 19.03.2006 | |
majkl, to musi jedine nejaka princezna, jsem v tezkem spanku ... )
Václav Pokorný | 22:01:20 19.03.2006 | |
umenie moze mat rozne tvare .... (uz vidim ako sa tu ozvete ze zakrvavena pinda medzi umenie nepatri)
Michael Průša *bla | 21:59:23 19.03.2006 | |
lm: prosim radsi uz to nikam neposouvej, nikam nic nezasouvej a radsi no co radsi...nevim zacni plest..:))))
David Zachoval | 21:58:59 19.03.2006 | |
Vaclav: ... coz je vcelku chyba ty fotky :) Je to totiz jeji ustredni tema...
lucie michnova | 21:58:17 19.03.2006 | |
Michale, to byla jen ma perverzni prvotni predstava.. zkusim myslenku posunout dal.
Václav Pokorný | 21:57:39 19.03.2006 | |
... no zasa na druhej strane aspon sa tu rozprudila celkom ziva debata ... :-)
Michael Průša *bla | 21:56:50 19.03.2006 | |
no tak lizatko asi NE!! to uz bych ti musel nazvracet do ucha!
Ivan Mladenov, PPP | 21:55:53 19.03.2006 | |
kurnik, Nousek, nemůžeš volit jiný slova? Takhle to vypadá, že nejsem originální :)
MP: léta dřiny a zkušeností :)
MP: léta dřiny a zkušeností :)
David Zachoval | 21:55:27 19.03.2006 | |
lucie: ach my muzi ale nemuzeme za to, ze ta krava Eva na to jablko sahla, i kdyz to mela vyslovne zakazany... ach vy zeny! Sem se ted moh valet nekde v raji, misto toho delam danovy priznani...
jedna vec by me zajimala... fakt ... kolik ti je? (to neni recnicka urazliva otazka, fakt sem zvedavej :)
jedna vec by me zajimala... fakt ... kolik ti je? (to neni recnicka urazliva otazka, fakt sem zvedavej :)
Václav Pokorný | 21:55:02 19.03.2006 | |
to DZ: nie nemyslel som to tak ... ale momentalne mam pocit ze sa to vsetko zmenilo na temu ci LM nosi vlozku alebo nie ....
Ivan Mladenov, PPP | 21:55:01 19.03.2006 | |
Václav: nevim, co ty, já vidím pro efekt zakrvácenou kundu. Pohled, kterej mě ze židle nezvedá,a vidět ho nemusim.
Honza Nousek | 21:54:37 19.03.2006 | |
david to napsal za mě. pokud chceš ukazovat zakrvácenou kundu, budiž. ale jestli chceš šokovat originalitou, udělej to tak, aby v tom bylo něco víc, než ta zakrvácená k****
měj se
měj se
David Zachoval | 21:53:13 19.03.2006 | |
Vaclav: urizni si ptaka, vyfot to a mas fotku jeste lepsi... (mimochodem, rozumim tomu dobre, ze pokud mi to neprijde jako pecka, tak sem puritan? :)
Ivan Mladenov, PPP | 21:52:16 19.03.2006 | |
Ježiš, Lucko, tampony nejsou nezdravý, ...pokud je v sobě teda nemáš tejden, a vložky dneska, no, to bys snad měla vědět taky líp ty. Tak se prosimtě netvař, že takhle chodíš běžně po ulici ;)
Michal Buchta | 21:51:15 19.03.2006 | |
Tak, sokovat se ti mozna povedlo, ale jeste by to chtelo asi neco.. Tohle totiz neni (nebo si to aspon myslim) server o sokovani, od toho je treba blesk, ale server o fotografii, ktera v tomhle pripade nestoji za nic, ale to ti asi ani nevadi :))
David Zachoval | 21:49:55 19.03.2006 | |
Ono je tezky nafotit "silny" tema aniz by k tomu nekdo nenapsal, ze jde jen o to sokovat. Mne v tom chybi napad, neco cim bys to vytahla z te proste provokace. Jinymi slovy, proc ne... ale mozna min polopaticky. Cast lidi to proste takhle znechuti a ten zbytek, co ho to nejak neirituje (zvlast pokud nekoho neodrazuje sex behem menstruace, nijak nezvykly pohled, myslim), tak to ohodnoti pokrcenim ramen. Jo, krčim rameny... zakrvacena vagyna... no a? Co dal?
lucie michnova | 21:47:50 19.03.2006 | |
ach vy muzi..
tampony nejsou zdrave, a pouzivani vlozky bych prirovnala k sedeni na hovnu..
tampony nejsou zdrave, a pouzivani vlozky bych prirovnala k sedeni na hovnu..
Václav Pokorný | 21:47:45 19.03.2006 | |
no ako nemozem si pomoct .... ale je to pecka .... ani nie tak kvalitou ale provokaterskou realitou .... je to kruto vulgarne realisticke ... nechcem to extremne vychvalovat ... ale ak si zoberiem ze tu su fotky ktore v reali podla mna stoja za hovno a su vychvalovane, nevidim dovod na to preco by toto nemohla byt pecka .... pravdou je to ze tato fotka moze mat bud uspech alebo bude zatracovana .... vsetko zavisi od toho co v tom clovek vidi a aky je puritan ... zvysok nech si domyslia členovia PP ...
Ivan Mladenov, PPP | 21:43:00 19.03.2006 | |
přesně tak, kdyby to byla realita, tak jsi buď neskutečný prase, nebo bezdomačka, co nema na vložky nebo tampony. Snaha šokovat z týhle fotky přímo kape (sorry za ten výraz) :)
Nicméně jako fotka o ničem, imo.
Nicméně jako fotka o ničem, imo.
Karolína Michálková | 21:38:27 19.03.2006 | |
Myslím že hodně přehnaná realita, která by se takto vyobrazovat neměla ... Přijde mi to i vulgární.
Michael Průša *bla | 21:37:14 19.03.2006 | |
"prirozena vsedni zalezitost zobrazena tak, jak opravdu je."
ja tomu fakt NIJAK nerozumim, ale kera holka pri menstruaci vypada takhle? kref az na stehnu? televize plna reklam na vlozky co uchrani a tak a ty prijdes stimhle...
ja tomu fakt NIJAK nerozumim, ale kera holka pri menstruaci vypada takhle? kref az na stehnu? televize plna reklam na vlozky co uchrani a tak a ty prijdes stimhle...
Pan Smazaný | 21:34:00 19.03.2006 | |
Silně nesouhlasim s kategorii, zde se jedna vylozene o autopotret. :o)))))
Pavel Lexik Kulička | 21:33:11 19.03.2006 | |
Pohled až na kost ... jako chlap spíše smíšené pocity, ale zato dost silný ...
Tak za tu sílu ....
Tak za tu sílu ....
Andrej Anry Lukáč | 21:32:21 19.03.2006 | |
ano, to je přesně fotka na nulu, nebo pětku, jiná varianta snad ani nejde .........>
Petr Homolka | 21:30:09 19.03.2006 | |
A budeme kvůli totální realitě sledovat vraždy v přímém přenosu? Porno s dětmi je také realita, takže opět ano?? Vzhledem k všeobecné přístupnosti této galerie sem takovéto záběry NEPATŘÍ ! A LM by myslím měla navštívit psychologa.
lucie michnova | 21:29:11 19.03.2006 | |
nema to sokvat, je to prirozena vsedni zalezitost zobrazena tak, jak opravdu je..
zajima me prvni dojem..
zajima me prvni dojem..
Pan Smazaný | 21:25:09 19.03.2006 | |
hmm.... a dál? Krom toho, že to má šokovat v tom žádnou jinou kvalitu nevidim. Přijde mi to na fotku trošku málo.