- Technická data:
- NIKON D50
- Poznámky a vzkazy:
- Tichá posmutnělá zimní Sázava.
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Petr Homolka | 21:47:31 09.02.2006 | |
To HŽ: Aby ses nezbláznil. To bylo míněno jako možnost, když já u sebe přepáleniny na monitoru nemám. Ale ty raději děláš z ostatních blbce že? Tak se poplácej jaks mi to nandal.
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 13:55:15 08.02.2006 | |
jako kuli tobe budu prestelovavat monitor..? asi ses uprsk ne..?
;/
;/
Petr Homolka | 16:22:15 30.01.2006 | |
To HŽ: uber třeba gamu na monitoru. Obloha je plechová - podle mne odpovídající situaci. Vyměnit ji za nějakou dramatickou by trvalo pár minut, ale nevidím důvod proč.
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 11:17:43 30.01.2006 | |
ph.. je to mozny, ale na levim brehu vidim jen bilej flek, obloha taky dohromady nijaka
Petr Homolka | 12:35:48 22.01.2006 | |
To Honza Žák - garantuju ti, ža na fotce není jediné přepálené místo. Ublížila ji ale komprimace.
danniel hauser | 10:34:53 22.01.2006 | |
Petr Homolka | 01:55:58 22.01.2006: oddelene snimani jasove a barevne slozky nelze zamenovat za CB fotografii... to dela i lidske oko a nelze tvrdit ze clovek vidi cernobile. Nastuduj si neco o klasicek cernobile fotografii, abys vedel v cem sou hlavni rozdily, nedavno na tohle tema opet preobehla debata tady ve foru.
O tady ale neslo, rikam jen, ze pokud se umyslne vzdas barev jako jednoho z vyrazovych prostredku, musi to mit smysl a vyzaduje to urcity zamer - kompozicni, vizualni, atd...
O tady ale neslo, rikam jen, ze pokud se umyslne vzdas barev jako jednoho z vyrazovych prostredku, musi to mit smysl a vyzaduje to urcity zamer - kompozicni, vizualni, atd...
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 03:13:13 22.01.2006 | |
zaber sice mozna nekoho pohladi (sim, nevite nekdo co je to folk..??), me bohuzel ne.. chaoticke stridani tmavych fragmentu s obcas vysmahlymi misty ve snehu, celkova neostrost a neco jako kompozice bez napadu mi nedela dobre. jakoby ladne prsknute dva ftaky ve vzduchu nechapu, ale aspon zaplnuji krasne bujare bily lhr. tmavy flek v phr pak celou fotku ukotvuje v prostoru. horni orez je originalne nasilny a neprinosny. celkova neostrost dodava pak snimku na jemnosti..
zkracene.. zkusil bych to vyfotit na vysku.. vim ze se to standartne nedela, ale uz nekolikrat se mi to osvedcilo a vysledek se me osbne libil.
tahle fotka tak jak je, me moc nenadchla..
zkracene.. zkusil bych to vyfotit na vysku.. vim ze se to standartne nedela, ale uz nekolikrat se mi to osvedcilo a vysledek se me osbne libil.
tahle fotka tak jak je, me moc nenadchla..
Petr Homolka | 01:55:58 22.01.2006 | |
To d hauser : Nechci s tebou moc polemizovat, každý má svůj názor. Jen podotknu že v digitálu je z principu fotka vždy BW, posléze dopočítaná do barev. Tato fotografie si nehraje na umění, ani se nesnaží vyvolat velké emoce. Spíše je určena pro takové folkové pohlazení. Je fakt, že ji uškodila komprimace. A je fakt, že to co fotíš ty, mi nesedí. Takže se asi hodnocením nesejdeme. Ale to samozřejmě nevadí. Ať se ti daří.
danniel hauser | 01:28:26 22.01.2006 | |
cernobila fotka (potazmo odbarvena) je abstrakci od reality, misto realistickeho popisu skutecnosti pouziva spise graficke a vytvarne prostredky....
zaklad je napr. kompozice - nejen vyber zyrezu krajiny v tomto pripade ale i z vytvarneho hlediska stridani svetlych a tmavych ploch....
tady neni zadnej hlavni motiv a jako vytvarnej motiv to nefunguje.... cili je to vycvak, ze kteryho odbarvenim umeni neudelas
zaklad je napr. kompozice - nejen vyber zyrezu krajiny v tomto pripade ale i z vytvarneho hlediska stridani svetlych a tmavych ploch....
tady neni zadnej hlavni motiv a jako vytvarnej motiv to nefunguje.... cili je to vycvak, ze kteryho odbarvenim umeni neudelas