- Technická data:
- Olympus E-500 DZK 8.00 Mpix.
->Zuiko DIGITAL EZ-1445 14-45mm
(Zuiko DIGITAL EZ-4015 40-150mm)
stativ Velbon DX-888 Digital - Poznámky a vzkazy:
- poslední návštěva v kategorii akt, závěr série.... moc děkuji za kritické a otevřené komentáře, a nechám to chvíli uležet....
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Martina Chládková | 14:20:04 04.01.2006 | |
useknutá ruka, působí to nějak zvláštně, i za poza, jako bys byla předkloněná a moc ti to nelichotí.není to vyloženě špatná fotka, s tím, jaký jsi měla záměr docela sedí, ale člověk na to nepřijde sám, já teda až po přečtení tvé reakce a dívám se na to hned jinak.... ale chtěla bych to vidět už napoprvé a proto mi tahle fotka prostě nesedí...
Petr Janouch | 09:03:15 04.01.2006 | |
nezda se mi to spatne...ta oriznuta prave ruka je ale nedivatelna +
Aleš Ostrýt /cvak/ | 20:46:40 03.01.2006 | |
Řekl bych moc tmavá levá strana, minulé se mi zdály lepší...3+
Vladimír Milata | 10:42:37 29.12.2005 | |
prohlédl jsem si pozorně včechny tvé pokusy o akt už také proto, že se tímto tématem začínám sám také pomalu zabývat... něco mne na nich zaujalo, snad ten pocit, že je vše asi foceno samospouští, což tě musí silně omezovat v jakémsi výtvarnu výsledku, ale nesouhlasím s výrokem o poslední návštěvě v kategorii akt...věnuj se mu povícero než kapkofkám a podobným tématům...tento útěkm od technicky dobře zvládnuté fotografie ke křivkám těla vnímám jako veskrze pozitivní...nutí mne to přemýšlet a o tom to je a musí být..!!!
Pavel Hubner | 18:27:23 28.12.2005 | |
tedy, obcas ziram co nekdo povazuje za nazor :) ---ono nadavka je vlasnte taky nazor ze jo ? ;)
Pavel Hubner | 18:22:36 28.12.2005 | |
ruce jsou opravdu strnule...jsem pro soumernost...a mozna poza-lehce se prdklonit a zaber o neco niz-popr. riznout by dal zadku viniknout vic...co se tyce svetla a vlasnte vubec vsecho lepe bych asi neudelal ;) ..takze zkouset dal a ucit se ucit se
Adriana K.H. | 12:43:11 28.12.2005 | |
tak jsem si to všechno přečetla, a celkově jsem se všemi komentáři spokojená (ať od toho či onoho), neni nic co by se mně nějak osobně dotklo..... mohla jsem se alespoň lehce podívat na fotku vašima očima, a o to mi šlo, komentáře mi můžou pomoct, pokud jsou vyřčeny zcela otevřeně..... ano, světlo dělá prdel a prdel dělá světlo (myšlenka byla nasvítit to jen jednou bodovkou pro strohost, ale asi to z 55kg/180cm udělalo českou buchtu).... ta strnulost byla záměrná, podoba soch, ale nevim jestli správná, možná že to dost vadí.... šum byl taky chtěný (nedodělávaný v PS), nechtěla jsem "uhlazený" jemný povrch těla, chtěla jsem aby ten šum při pohledu vadil, jakoby zakrýval a nezakrýval, a člověk si ho chce odmyslet
Radek B. | 12:16:05 28.12.2005 | |
Taky jsem nepochopil reakci pana velkého,myslím že od zlatohlavého v komentáři nebylo nic osobního ani urážlivého.Mám pocit,že každý kdo napíše pod foto A.K.H. jakýkoliv koment který není zrovna na čtyři či pět bodů se automaticky stává členem spolku "Nenávist" a vždy se najde někdo kdo to postřehne a odhalí.Ten koment je podle mě v pořádku.
Pan Smazaný | 12:00:07 28.12.2005 | |
Kdyz uz doslo na to lamani chleba - i kdyz jsem osobne nekdy vuci Adriane trosku, ehm, nekompromisni, taky mi nedavno v poste potvrdila, ze s tim nema zadnej problem - tzn. vzala kritiku naprosto normalne (narozdil od nekterych jejich verne-hysterickych priznivcu).
A co se tyce toho jak hodnotim - srovnavam s tim nejlepsim, co jsem doposud videl - nikoliv s tim nejhorsim.
A i kdyz z tyhle fotky opravdu nejsem zrovna "paf", tak netvrdim, ze to neni cesta lepsim smerem... toz tak.
A co se tyce toho jak hodnotim - srovnavam s tim nejlepsim, co jsem doposud videl - nikoliv s tim nejhorsim.
A i kdyz z tyhle fotky opravdu nejsem zrovna "paf", tak netvrdim, ze to neni cesta lepsim smerem... toz tak.
Boris Stojanov | 11:28:07 28.12.2005 | |
Nebudu komentovat ty kecy, co tu někteří napsali...
Nemám v tuto chvíli s AKH žádný otevřený spor, co jsem napsal, myslel jsem vážně, prostě jsem to tak cítil.
Nevím proč je tu zase tolik vtipnejch advokátů z lidu, Adriana mne v poště do prdele neposlala, takže se jí to asi nedotklo, nebo jsem možná napsal něco, nad čím se zamyslela.
Pokud se jí to ovšem dotklo, tak se jí veřejně omlouvám.
Stačí?!?
A pokud to panu Velkýmu nepříjde vůbec špatný a ostatní mne odsuzují za názor, ok Adriano, dám příště pět, protože je to asi dobrá fotka... :-(
Nemám v tuto chvíli s AKH žádný otevřený spor, co jsem napsal, myslel jsem vážně, prostě jsem to tak cítil.
Nevím proč je tu zase tolik vtipnejch advokátů z lidu, Adriana mne v poště do prdele neposlala, takže se jí to asi nedotklo, nebo jsem možná napsal něco, nad čím se zamyslela.
Pokud se jí to ovšem dotklo, tak se jí veřejně omlouvám.
Stačí?!?
A pokud to panu Velkýmu nepříjde vůbec špatný a ostatní mne odsuzují za názor, ok Adriano, dám příště pět, protože je to asi dobrá fotka... :-(
pt¤ Jan Horyna | 11:25:50 28.12.2005 | |
No myslim, ze si Adriana pocte... podle me tto fotka dostala celkem unikatni kolekci komentu a nutno rici, ze na dnesni PP pomery HODNE vecnych. S Borisem souhlasim, podle me to napsal velmi vecne. Zajimave je spise to, jak se zde resi jine osobni veci co nesouvisi ani s fotkou ani s AKH.
Btw. kritika modelky je veci nehezkou, nicmene kritika fotografa je ok. Fotograf je odpovedny za to, jak to cele vypada, ne?? A pokud je fotograf i model, je tedy zodpovendy i za svou prdel, protoze ji trebas strcil tam kam nemel ci ji (dle meho soudu) spatne nasvitil (takze vypada hure... ). Jak vidno z 1. fotky, prdel je to fesna a da se s ni pracovat. ... a ted cekam, kdo zalozi fan klub a antifan klub prdelky AKH. :)
Tak jako tak, dejme adriance cas... jsme si jisty, ze do par mesicu zvladne i toto remeslo slusne, pokud stejne jako umi wallpapery, mame se na co tesit... :)
Btw. kritika modelky je veci nehezkou, nicmene kritika fotografa je ok. Fotograf je odpovedny za to, jak to cele vypada, ne?? A pokud je fotograf i model, je tedy zodpovendy i za svou prdel, protoze ji trebas strcil tam kam nemel ci ji (dle meho soudu) spatne nasvitil (takze vypada hure... ). Jak vidno z 1. fotky, prdel je to fesna a da se s ni pracovat. ... a ted cekam, kdo zalozi fan klub a antifan klub prdelky AKH. :)
Tak jako tak, dejme adriance cas... jsme si jisty, ze do par mesicu zvladne i toto remeslo slusne, pokud stejne jako umi wallpapery, mame se na co tesit... :)
Mária Melicherčíková | 10:58:49 28.12.2005 | |
Adriana, stlm svetlo, zmeň pózu, zjemni zrno a všetci budú z toho hotoví... ale to budú fotky očami iných.
skúste nájsť fotku, ktorá vyvolá takéto intímne reakcie, kde mnohí otvoria až svoje dno...
priatelia zlatí, nedávno sme si priali všetko možné okolo lásky :-)
skúste nájsť fotku, ktorá vyvolá takéto intímne reakcie, kde mnohí otvoria až svoje dno...
priatelia zlatí, nedávno sme si priali všetko možné okolo lásky :-)
Pan Smazaný | 10:22:19 28.12.2005 | |
Davide, ty uz jsi taky presel k Vesmirnym lidem?
btw: ja netvrdim, ze pisu moudra... jsem jen akcentoval ad absurdum to, co uz tady bylo napsano...
btw: ja netvrdim, ze pisu moudra... jsem jen akcentoval ad absurdum to, co uz tady bylo napsano...
Markéta Hošková | 10:19:26 28.12.2005 | |
fotce uskodila strnula poza a moc tvrde svetlo...
nektere komenty mi tu prijdou docela mimo...
nektere komenty mi tu prijdou docela mimo...
David Zachoval | 10:09:16 28.12.2005 | |
... sem si to ted precet :)) Ty vole, Michale, jak tak koukam, tak kramy mas hlavne ty... souhlasim s tim, ze kdyby nekdo napsal o Borisove modelce, to co on o Adriane, tak bude nasranej jeste mesic (a on to vi moc dobre, co se do toho seres ty, ktery ho ani nezna, to fakt nechapu :). Nicmene samozrejme narok na svuj nazor ma (skoda, ze z toho caka proudem to, jak nesnasi AKH), me ta prdel neurazi, naopak... podle vkusu kazdeho soudruha.
btw Michale, az zas budes do ostatnich kerovat, ze nenapsali hodnotny koment, tak si po sobe precti ty vlastni moudra :)
btw Michale, az zas budes do ostatnich kerovat, ze nenapsali hodnotny koment, tak si po sobe precti ty vlastni moudra :)
Pan Smazaný | 10:04:14 28.12.2005 | |
:))...tady se v mnoha případech nehodnotila fotka, ale A.K.H. !
David Zachoval | 10:02:48 28.12.2005 | |
moc nerozumim tomu, proc je to tak posunuty doprava... na stredu, soumerny, by to pusobilo imho lip... celkove mi to neprijde vubec spatny... (nejvic me irituji ty namalovany nehty, ale to je muj osobni problem, ze mam odpor k nalepovacim zmalovanym paratum)
Pan Smazaný | 09:56:37 28.12.2005 | |
Petr Pavel: Ja myslel, ze se tady hodnotej fotky, ale tady se hodnoti snaha. Hele, dej mi 5ku, ja se strasne snazim. Fuckt ;-)
Pan Smazaný | 09:53:46 28.12.2005 | |
MP... a přečti si řádně muj koment.... koho sem v něm plácal po prdeli....
Jan K. Kačer | 09:02:15 28.12.2005 | |
2šum, světlo, tk, strnulost a taky mi nesedí francouzká manikůra.... + za nahlídnutí pod pokličku, dodává tomu šmrnc.. nciméně mi to přijde jako dost nezdařilé... ale držim pěsti...
Jan K. Kačer | 09:02:15 28.12.2005 | |
2šum, světlo, tk, strnulost a taky mi nesedí francouzká manikůra.... + za nahlídnutí pod pokličku, dodává tomu šmrnc.. nciméně mi to přijde jako dost nezdařilé... ale držim pěsti...
Pan Smazaný | 09:53:03 28.12.2005 | |
Hele, Boris jedinej napsal prispevek, kterej ma hlavu a patu. A ze pouzil slovo prdel? V zemi, kde stoji spousta veci za hovno? No a co? Aby ses z toho neposral ;-)
Pan Smazaný | 09:52:50 28.12.2005 | |
MP... neser se do mojeho mínění.... taky seš mi u vejfuku.....:))) pro každýho má šmrnc něco jinačího, pro někoho pěkně tvarovaná broskev, pro jinačího ikona vzhůru nohama...
Pan Smazaný | 09:52:36 28.12.2005 | |
:( .......to mračení nepatří fotce, ale projevům některých individuí na PP...nebýt to A.K.H:, tolik zájmu by se téhle fotce asi nedostalo....nebo možná naopak....?? K***a lidi buďte trochu slušnější....kritizujte, ale věcně....některý invektivy jsou běs!!! Neříkám, že je to veledílo, ale snaha se upřít nedá....
vašek svec | 09:47:05 28.12.2005 | |
Víš, Pecka, ono v zásadě jde jenom o primární slušnost. A jak tak koukám, tobě ji příroda moc nenadělila. No a pokud jde o tu poznámku na moji osobu, zdá se, že "papír" snese všechno, co ? Nebo seš takovej hrdina i normálně ?
Pan Smazaný | 09:31:13 28.12.2005 | |
Stanislav Vanecek: nemas nahodou kramy?
Ivan Rusek: nezapres velikost sveho ega a malost ducha...
Jan K. Kacer: smrnc? nejses nahodou slepej? kup si brejle...drzim pesti
Vasek Svec: kup si listek na vlak a jed do slovansky prdele
Ivan Rusek: nezapres velikost sveho ega a malost ducha...
Jan K. Kacer: smrnc? nejses nahodou slepej? kup si brejle...drzim pesti
Vasek Svec: kup si listek na vlak a jed do slovansky prdele
Pan Smazaný | 09:27:24 28.12.2005 | |
Ad Boris Stojanov - jako jeden z mala napsal uprimnou a konstruktivni kritiku a to se tady koukam neodpousti...
Opravdu by mne zajmalo, cim prinosnym tady prispeli sracove typu Rusek, Svec a Kacer krome bezduchyho placani po prdeli... !?
Opravdu by mne zajmalo, cim prinosnym tady prispeli sracove typu Rusek, Svec a Kacer krome bezduchyho placani po prdeli... !?
Vlasta Fišrová | 09:04:11 28.12.2005 | |
to je moc těžká disciplína... sama bych se do ní nepouštěla... to přeci nemůžeš ohlídat fotit sama sebe a ještě zezadu. Tělo máš pěkný, zaslouží si lepší zacházení.
Pan Smazaný | 09:02:15 28.12.2005 | |
šum, světlo, tk, strnulost a taky mi nesedí francouzká manikůra.... + za nahlídnutí pod pokličku, dodává tomu šmrnc.. nciméně mi to přijde jako dost nezdařilé... ale držim pěsti...
Pan Smazaný | 08:36:39 28.12.2005 | |
Je to skutečně dosti strnulá poza, více si pohraj ze světlem, zbytek jako V.Š.
vašek svec | 08:13:36 28.12.2005 | |
to ses dozvěděla věci co, takový na úrovni. o slovanský prdeli, o tom, že digitální šum je na prd, mlčoch by tě navíc hodil na film a očekává, že už sis koupila lístky na vlak a jedeš ... sranda :-() No a pokud jde o mně tak jen dál ty to zmákneš ... :-))
Pavel Záhorec | 07:01:38 28.12.2005 | |
Za aktem ženy si představuji určitou poezii, ladnost křivek. Toto provedení má nejen moc tvrdou gradaci, ale ani ostré ohraničení obrysů a stínů nepůsobí dobře. Už více by se mi líbila jen spodní polovina snímku.
Ivan Rusek | 04:19:48 28.12.2005 | |
...jo, jo...Stojanov nezapře velikost svého ega a malost ducha... :-/
Stanislav Vaněček | 04:13:10 28.12.2005 | |
boris, docela blbý kecy, kdyby to někdo napsal o tvý modelce, tak se posereš. vím, že se s adrianou nemáte v lásce, ale tohle sis mohl odpustit.
pt¤ Jan Mlcoch | 00:54:01 28.12.2005 | |
ten sum ala zrno neni to prave orechove, chtelo by to hodit na film...nechtela bys mi ten krasny zadek pujcit k nafoceni?? dekuji za odpoved do posty...
btw. rez taky nicmoc
btw. rez taky nicmoc
Pavel Nemec | 00:36:04 28.12.2005 | |
tak nevím, jestli je to "takova typicky slovanska prdel" jak říká Boris, ale širokorozchodná je...a tady je to ještě sakra zdůrazněná. zbytečně.... celkově se mi to příliš nelíbí, póza fakt trochu jak z robotí sci-fi. asi se opakuju po níže píšících, ale i na mne to tak působí.
asi jsme se tu na tebe sesypali s kritikou...ale tak ber to tak, že se o fotce mluví, zaujala - a to je vono;-)
asi jsme se tu na tebe sesypali s kritikou...ale tak ber to tak, že se o fotce mluví, zaujala - a to je vono;-)
Boris Stojanov | 23:50:35 27.12.2005 | |
prvni veta co mne napadla pri letmem pohledu byla "Roboti uz jdou"
na druhy pohled jsem si myslel, ze je to vyfocena socha od Olbrama Zoubka - to asi diky ty strnule poze...
pak jsem si ale uvedomil, ze jeho muzy nemaj takovy sunky...
pak jsem si vsiml toho strasnyho zrna - jestli zrno, tak klasicky, digitalni je hnusny...
takze shrnu to - slepe dodrzeni mimostrednosti nosneho objektu melo za dusledek naprosto nesmyslne rozseknuti pohledove prave paze. zcela uprimne - toto neni zadek na takovy typ fotek - boky dosti hranate, zadek padly prilis dolu (takova typicky slovanska prdel to je), navic ten naznak stydkych pysku zbytecne odvadi pozornost. digi upravy to dost pohrbily, toho presmahu na prave strane je vice nez dost...
takze mam radost z toho, zes opustila zabehle koleje uspesnosti, ale chce to kritictejsi oko, vice studovat, premyslet a lepe pracovat se svetlem...
davam 2+ za snahu
na druhy pohled jsem si myslel, ze je to vyfocena socha od Olbrama Zoubka - to asi diky ty strnule poze...
pak jsem si ale uvedomil, ze jeho muzy nemaj takovy sunky...
pak jsem si vsiml toho strasnyho zrna - jestli zrno, tak klasicky, digitalni je hnusny...
takze shrnu to - slepe dodrzeni mimostrednosti nosneho objektu melo za dusledek naprosto nesmyslne rozseknuti pohledove prave paze. zcela uprimne - toto neni zadek na takovy typ fotek - boky dosti hranate, zadek padly prilis dolu (takova typicky slovanska prdel to je), navic ten naznak stydkych pysku zbytecne odvadi pozornost. digi upravy to dost pohrbily, toho presmahu na prave strane je vice nez dost...
takze mam radost z toho, zes opustila zabehle koleje uspesnosti, ale chce to kritictejsi oko, vice studovat, premyslet a lepe pracovat se svetlem...
davam 2+ za snahu
Jiří Buchal, PPP | 23:49:38 27.12.2005 | |
je to lepší než předchozí v barvě, ale myslím, že to je jinak dost podobné
pt¤ Jan Horyna | 23:45:37 27.12.2005 | |
To ses ty? :) Koukam, ze prezbrojeno na dalsi Olymp, ty se nepoucis... :P
Mno... prijde mi to jako takovy ten bezmyslenkovity domaci akt. Jednu dobu toho tady byvalo strasne moc. Pokud mam vyslovit nazor, tak nechapu co tu serii spojuje (krom toho, ze to jde po sobe). Krome prvniho kusu mi to prijde jako dost velke hledani a tapani. A i ten prvni mi prijde nejak "nekomplet". Na druhou stranu si cenim toho, ze ses vydala na novou cestu. Preci jenom tech uhlednych wallpaperu bylo dosti, tak proc nezkusit neco noveho. Zajimalo by me, zda ty sama ses s tim spokojena?
Jinak ten sum je na prekryti originalniho sumu ci to ma vypadat jako z toho stareho olympu? Nebrat jako nejakou prudu, fakt se ptam... jak jsem videl, tak E500 sumi celkem dosti..
Mno... prijde mi to jako takovy ten bezmyslenkovity domaci akt. Jednu dobu toho tady byvalo strasne moc. Pokud mam vyslovit nazor, tak nechapu co tu serii spojuje (krom toho, ze to jde po sobe). Krome prvniho kusu mi to prijde jako dost velke hledani a tapani. A i ten prvni mi prijde nejak "nekomplet". Na druhou stranu si cenim toho, ze ses vydala na novou cestu. Preci jenom tech uhlednych wallpaperu bylo dosti, tak proc nezkusit neco noveho. Zajimalo by me, zda ty sama ses s tim spokojena?
Jinak ten sum je na prekryti originalniho sumu ci to ma vypadat jako z toho stareho olympu? Nebrat jako nejakou prudu, fakt se ptam... jak jsem videl, tak E500 sumi celkem dosti..