Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Z rozmlácenýho kostela... I

Z rozmlácenýho kostela... I

| 14.11.2005 | experiment
Technika:
Nikon Coolpix 5700, stativ, polarizák, trochu práce
Poznámky:
druhý pokus aneb reparát
Prodejní info:
3 z mých nejvíce bodovaných fotek:

Bodů: 595 (170) · Zobrazení: 4664
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (253)

22:26:51 12.01.2009
5
12:57:35 05.09.2008
5
14:06:26 27.05.2008
5
18:13:37 15.12.2007
5
22:12:27 13.07.2007
5
21:10:51 02.07.2007
5
23:22:06 26.06.2007
5
09:36:26 26.06.2007
5
09:55:25 09.06.2007
5
21:58:26 22.05.2007
5
23:27:41 21.05.2007
Tajemství ne kvůli mně, ale dáma, která mi to místo prozradila, si nepřála, abych to dával dále. :-(
10:24:03 21.05.2007
super!:) kde to je?
5
18:05:02 30.04.2007
5
20:37:39 13.04.2007
5
09:57:00 03.04.2007
5
10:28:43 07.02.2007
5
10:05:23 07.02.2007
5
00:40:54 22.01.2007
6
5
21:13:26 21.01.2007
5
10:59:27 27.12.2006
5
15:41:26 13.12.2006
5
12:20:11 06.11.2006
5
15:27:05 01.11.2006
5
11:16:04 20.09.2006
5
11:42:00 19.09.2006
5
23:04:50 11.09.2006
5
14:27:57 05.09.2006
5
12:50:54 04.09.2006
5
13:57:28 28.08.2006
5
22:07:39 26.08.2006
5
20:45:15 21.08.2006
5
21:32:03 27.07.2006
5
21:26:49 23.07.2006
Nemá to chybu.
5
09:49:30 14.07.2006
huste
5
23:07:21 27.06.2006
5
20:37:13 11.06.2006
5
19:56:45 08.06.2006
Někdy bych rád přišel na to, jak tu fotku vlastně poskládáš :-D Mě se to strašně líbí...
16:18:11 31.05.2006
krásně dark,fakt supr
5
20:47:47 22.05.2006
5
20:25:22 22.05.2006
5
01:54:06 16.05.2006
Co dodat...
5
09:04:42 01.05.2006
5
00:05:06 01.05.2006
5
19:01:45 24.04.2006
5
21:06:07 23.04.2006
5
22:19:40 10.04.2006
5
19:29:52 05.04.2006
nadhera... no... musim uznat... ide ti to... ;)
5
10:12:31 03.04.2006
5
20:16:37 31.03.2006
5
23:09:35 27.03.2006
5
17:13:32 27.02.2006
5
23:41:02 22.02.2006
4
07:46:07 09.02.2006
Bych se jenom opakoval...
5
23:39:57 08.02.2006
5
13:35:17 08.02.2006
5
12:35:57 07.02.2006
5
23:39:05 02.02.2006
5
13:42:39 02.02.2006
4
06:21:01 02.02.2006
5
19:25:36 31.01.2006
5
23:25:48 24.01.2006
5
09:07:02 24.01.2006
5
17:25:03 23.01.2006
5
15:43:32 16.01.2006
5
13:29:17 16.01.2006
5
13:25:22 16.01.2006
5
13:20:46 16.01.2006
možno to trocha v photoshope ponaťahovať, ale aj tak fajn...
5
17:11:46 13.01.2006
super. dobra praca v photoshope.trosku vidiet ze obloha a veze nesedia, ale je to celkom jednoduche a v tom sa mi to paci
5
21:56:01 04.12.2005
4
13:17:35 03.12.2005
da se to vubec este nazvat fotkou? ale me se to libi
5
22:57:47 02.12.2005
2 Hauser: Obávám se, že jsem to pochopil. :-)
05:11:51 01.12.2005
...neni nic typictejsiho pro urcitou skupinu lidi na PP nez tato debata....:-)))))
20:03:01 29.11.2005
JF: obavam se, ze jsi neco nepochopil, drahy ;-)
19:59:31 29.11.2005
toto je razítko: Já jsem taky rád, že jsi tu Jene Fikáčku
15:46:23 29.11.2005
2 Žák *bla: S lehkou ironií: Dobře jsi to napsal. Patolog je člověk, který se zabývá patologií jiných. Dík za pomoc. :-)
15:44:42 29.11.2005
2 Šebesta: :-) For sure it's a paraphrase of Immanuel Kant, who never left Královec.
15:36:56 29.11.2005
2 Bukovský: :-))))))))) Fakt mám rád, když člověk bere věci s nadhledem jako teď ty. Máš dobrej nápad. :-) A na tvé razítko se u své další fotky přímio těším. :-)))) Jen na "kolem tebe" někteří ztrácejí nervy a úroveň. Jinak koukám, že se razítko docela chytlo - viz Honza Nousek (to fakt nejsem já :-)). Už mám i název pro to razítko.
uz to mam, tohle musi bejt jedna z patologovejch multi identyt ;)))
sem ho tady nikde nezahlid ;))
11:07:21 28.11.2005
4
20:56:48 27.11.2005
...starry heaven above me,
sandwiches on PP...
ježiši kriste... Dane, vybodni se na něj...
0
00:57:45 27.11.2005
To by me zajimalo, co v tom usetrenem case razitkama tak uzitecneho delas........ze by dalsi uzasne sendvice???? :o)))))))))
00:47:33 27.11.2005
2 Hauser: ;)))):
Tohle je razítko, tedy předem připravený text, který vkládám jako reakce na příspěvek někoho, kdo spíše vyhledává osobní spory nebo reaguje zejména osobně, což je, dle mého, nepřínosné. Takové příspěvky nečtu a nereaguji na ně a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat podobnými osobními spory.
00:21:25 27.11.2005
jak osvezujici natrefit na takovyho idiota ;-)
to uz by ani v absurnim divadle divaci nezrali.. tkavou postavu a svete poser se, ono to i realne existuje ;-)
20:00:26 26.11.2005
:))) asi si pro takové snímky a obhajoby připravím také nějaké razítko:)))))))
18:28:08 26.11.2005
2 Germanicus: Tohle je „razítko“, tedy předem připravený text, který vkládám jako reakci na příspěvek někoho, s kým mám zkušenost, že spíše vyhledává osobní spory nebo reaguje zejména osobně, což je, dle mého, ztráta času. Zejména to může být ten, kdo se snaží druhému vnutit svůj názor a nechápe, že každý člověk má právo dělat fotky jaké chce, i kdyby byly třeba proti všem zažitým pravidlům. Příspěvky takového člověka nečtu a nereaguji na ně a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat planými spory.
17:23:45 26.11.2005
Hele, zase v tom máš logický rozpor
ten text jsi už po mých upomínkách opravil alespoň tak, aby nebyl na první pohed nelogicky a nesmyslný
ALE tím jsi jenom potvrdil, že ty moje texty čteš - a přitom v razítku máš a měl jsi, že ty texty nečteš.???
Pane profesore, ty jsi prostě neuvěřitelnej exemplář filosofa ;-))) ta nedůslednost, ta nedůslednost...
13:52:33 26.11.2005
2 Kačer: Tohle je razítko, tedy předem připravený text, který vkládám jako reakce na příspěvek někoho, kdo spíše vyhledává osobní spory nebo reaguje zejména osobně, což je, dle mého, nepřínosné. Takové příspěvky nečtu a nereaguji na ně a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat podobnými osobními spory.
12:33:10 26.11.2005
místo abys podělkoval, tak si jen mlčky upravil ten svuj blábol......oooo jak si dobrý. Slova díku netřeba.
11:57:36 26.11.2005
2 Kačer: Tohle je razítko, tedy předem připravený text, který vkládám jako reakce na příspěvek někoho, kdo spíše vyhledává osobní spory nebo reaguje zejména osobně, což je, dle mého, nepřínosné. Takové příspěvky nečtu a nereaguji na ně a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat podobnými osobními spory.
11:57:04 26.11.2005
2 Germanicus: Tohle je razítko, tedy předem připravený text, který vkládám jako reakce na příspěvek někoho, kdo spíše vyhledává osobní spory nebo reaguje zejména osobně, což je, dle mého, nepřínosné. Takové příspěvky nečtu a nereaguji na ně a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat podobnými osobními spory.
14:24:54 25.11.2005
Hele, ale vysvětli mi jedno - když mi dáš jedno ignorační razítko, tak proč ještě mi ještě dáváš další?
Tak buď jem vyignorovanej a potom netřeba znovu mě ignorovat - to je v podstatě logický nesmyl = úplný nonsens - znovu ignorovat někoho, kdo už byl ignorovanej
To by někdo, komu platí za filosofii měl vědět, no ne..?
13:57:21 25.11.2005
Fikáčku... ty si nýmand.... co znamená věta: Takové příspěvky nečtu a nereaguji na ně reagovat, a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat reagování na podobné nesmysly. když už jí sem sereš takhle podtlakem:)))
12:55:19 25.11.2005
:-/
09:38:41 25.11.2005
To už vyšlo Call of Duty 3?? :-)
09:06:22 25.11.2005
2
08:25:16 25.11.2005
Jo..., taky patrim do skupiny lidi, co by to nefotili a neupravovali...
0
06:56:02 25.11.2005
no co no...prostě patřím do té druhé skupiny...nikdy bych to takhle nevyfotil a ani neupravil....5+
5
06:50:47 25.11.2005
2 Germanicus: Tohle je razítko ignorace, tedy předem připravený text, který se vkládá jako reakce na příspěvek někoho, s kým považuji za ztrátu času hovořit, protože zmíněná diskuse by nebyla, dle mého, o fotografii a nebyla by ani nijak jinak pro mě přínosná. Takové příspěvky nečtu a nereaguji na ně reagovat, a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat reagování na podobné nesmysly.
23:47:57 24.11.2005
razítko ignorace LOL
tak to je fak zhovadilost
23:44:49 24.11.2005
áááá. hnus, Velebnosti.
zdraví Zdenička
0
21:11:44 24.11.2005
Hele, ty jses s tím razítkem rozjel - to je jak z Ostře sledovaných vlaků ;-))
nebo, že bys byl v podvědomí pilný úředník..?
nějaké trauma z dětství..?
20:47:04 24.11.2005
2 Germanicus: Tohle je razítko ignorace, tedy předem připravený text, který se vkládá jako reakce na příspěvek někoho, s kým považuji za ztrátu času hovořit, protože zmíněná diskuse by nebyla, dle mého, o fotografii a nebyla by ani nijak jinak pro mě přínosná. Takové příspěvky nečtu a nereaguji na ně reagovat, a ušetřím tak čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat reagování na podobné nesmysly.
20:41:01 24.11.2005
Vždyť já s tebou nehovořím - tak proč tady pořad mávaš tím razítkem?
Ale jako gesto dobrý vůle, kdybys odvolal to razítko, tak bych ti to narovnávání prozradil, jsou to takový dvě šikovny funkce v tom fotokrámu... to by se ti mohlo časem hodit, třeba zase někdy potkáš nějakou věž..
20:36:25 24.11.2005
2 Germanicus: Tohle je razítko ignorance, tedy předem připravený text, který se vkládá jako reakce na příspěvek někoho, s kým považuji za ztrátu času hovořit, protože zmíněná diskuse by nebyla, dle mého, o fotografii a nebyla by ani nijak jinak pro mě přínosná. Když takový příspěvek nepřečtu a nebudu na něj reagovat, ušetřím čas, ve kterém můžu dělat něco užitečnějšího než se zaobírat reagování na podobné nesmysly.
20:32:48 24.11.2005
To je nevděk, to je nevděk... tak já tě tady normálně zadarmo něco naučím a ty na mě s razítkem...
kdybys nebyl takovej, tak bych ti prozradil, jak se ty věže dají ve fotošopu narovnat... ale takhle se nic nedozvíš...
20:25:37 24.11.2005
2 Hauser: Tohle je razítko ignorance, tedy předem připravený text, který se vkládá jako reakce na příspěvek někoho, s kým považuji za ztrátu času hovořit, protože zmíněná diskuse by nebyla dle mého o fotografii a nebyla by ani nijak jinak přínosná. Stojí mě to asi vteřinu při vložení a tak ušetřím minuty na něco užitečnějšího než reagování na podobné nesmysly.
20:25:16 24.11.2005
2 Ger..: Tohle je razítko ignorance, tedy předem připravený text, který se vkládá jako reakce na příspěvek někoho, s kým považuji za ztrátu času hovořit, protože zmíněná diskuse by nebyla dle mého o fotografii a nebyla by ani nijak jinak přínosná. Stojí mě to asi vteřinu při vložení a tak ušetřím minuty na něco užitečnějšího než reagování na podobné nesmysly.
18:00:23 24.11.2005
JF: říká se věc vkusu ne věk... to jen pro úplnost, když ti tak vadí chyby v komentařích u tvých fotek
17:03:10 24.11.2005
klidně proti všem než uznat chybu ;-)
třebas to nevěděl, třebas to přehlídnul... to se může stát, ale to lpění... to lpění...
no uvidíme jestli všechny další věže budou nenarovnané nebo jestli třeba tahle debata k něčemu byla a něco jses zadarmo dozvěděl...
07:14:24 24.11.2005
2 Pažoutová: No jo, ty jsi spíš na ty motýly. :-) Jinak to ale za mě odškrtávají jiní, já se tomu nevěnuju. :-) Já si je stejně budu dělat křivě, protože je to věk mého vkusu, i kdyby všichni odhlasovali, že se to má narovnat. Na tohle totiž nemaj nárok, mi rozhodnout za mě, jak bude vypadat má fotka. Klidně proti všem. :-)
02:23:06 24.11.2005
Poslusne hlasim, ze ty veze si narovnat mel.....................to ja jen, pokud si to nekde odskrtavas, kolika lidem to vadi. Jinak muj nazor na tvoje sendvice znas, takze dal se rozepisovat je naprosto zbytecny.....................
1
19:41:08 23.11.2005
možná chtěl pan Rytíř jenom naznačit, že to těma Efektama přímo žije, potom by Efekt byl životný ...
- Efekt bez Efekta = podle vzoru Pán bez Pána ... a potom se samozřejmě správně píše Efekti
18:56:04 23.11.2005
2 Rytíř: Určitě jo, ale píše se "efekty" a ne "efekti". Opravdu mi to rve uši, tak alespoň, prosím, u mejch fotek si dej pozor, jo? Stačí zapnout spell checker a nainstalovat češtinu - nejni to drahý.
18:15:20 23.11.2005
já bych řekla, že je to blbý celý, ne jen ty věže ;o)))
18:08:35 23.11.2005
.))))) no ta vase debata me skutecne pobavila .)) pusobi to na me jako sandvicovy knedlik uprostred ramecku... samy efekti.. ale fotka nikde...
11:53:42 23.11.2005
já tušil, že to tak dopadne ;-)))
sbohem pane profesore - ale diskutovat neumíš ty, ostatně ta charakteristika s mimoněm na tebe docela sedí, fakt... Ale ty věže jsi prostě narovnat mohl
07:25:44 23.11.2005
2 Germanicus: Nezlob se, ale jsi mimoň. Pohybuješ se mimo realitu a slova používáš jen k dosažení něčeho za každou. Mě tyhle psychologický tanečky přijdou jako nesmyslná sofistika. Tahle diskuse není vůbec o ničem. Asi jsi "umělec" a místo rozumu používáš emoce. Pro focení to může být dobrá výbava, ale pro diskusi ne. Pro mne je tohle jen ztrátu času, takže já končím.
18:01:27 22.11.2005
necituješ, ale interpretuješ - psal já snad něco o konečném počtu fotografů..??? napsal jsem pouze, že 99 ze 100 fotografů... atd, vyvozovat z toho něco o 99% je dost odvážný počin, kór když jseš přes tu filosofii, to bys neměl tak brutálně interpretovat fakta, chlape jeden...
15:36:21 21.11.2005
5
14:29:27 21.11.2005
cituji tě o něco níže "nicméně 99 ze 100 fotografů to bude považovat za (zbytečnou) chybu"
21:58:14 20.11.2005
(smířlivě ;-)) chlape, ty jsi hroznej - kde jsem zase něco psal o 99% fotografů..? btw - na fotoservrech se vyskytuje podle posledních měření 0,2% fotografů
21:03:21 20.11.2005
2 Germanicus: (Smířlivě:) No Ty jsi argumentoval 99% fotografů, já to jem vyvracel. :-) Mě asi nikdo nemůže obvinit z toho, že přehnaně podléhám vlivům fotoserverů. :-)
20:22:31 20.11.2005
boha, na servry nedej... Ja ti nechci nic vnucovat, když se to tobě líbí a jseš s tím spokojenej, tak je zbytečný to dál řešit
20:14:04 20.11.2005
2 Germanicus: Myslím, že není pravda, že 99% fotografů bude tu šikmost považovat za zbytečnou chybu. Mám ten dojem asi z 8 serverů.
17:35:32 20.11.2005
Jo ty mysliš připominky tady na PP? v tom případě jakobych nic neřekl ;-) --- A neřekl jsem nikde, že jsem mluvčím všech fotografů
17:25:33 20.11.2005
2 Germanicus: Tak to samozřejmě není pravda. Připomínky k šikmosti byly spíše výjimečné. Nechal bych to na nich, ať se vyjádří, jestli se jim to líbí nebo ne. Nemyslím si, že by jsi byl mluvčí všech fotografů. :-)
17:16:43 20.11.2005
Když se ti to tak líbí, tak samozřejmě není co řešit... nicméně 99 ze 100 fotografů to bude považovat za (zbytečnou) chybu
10:20:42 20.11.2005
2 Germanicus: Důvod jediný - líbí se mi to takhle. Tohle není u mě moderní budova, vyžadující rovné linie, ale právě naopak. Nicméně, díky za názor. :-)
23:50:37 19.11.2005
Když už jsi tomu dal u počítače tolik práce, tak proč jsi nevyrovnal ty věže? Takhle se příliš kulatě kloní k sobě a vypadá to, že jejich dráhy se protnou mnohem dříve než v nekonečnu...
14:14:31 19.11.2005
2 Sojka: Musím s tebou naprosto souhlasit.
22:11:53 18.11.2005
a kde je ta márnice?...ta mi tam chybí..
5
19:45:34 15.11.2005
5
17:18:39 15.11.2005
moc krásný!
5
15:51:44 15.11.2005
super
5
08:57:32 15.11.2005
jo jo....taky dobrý, je to prostě tvůj rukopis...a co, že je to v PS, kdo v něm nedělá?
5
08:44:39 15.11.2005
Výcvak došmudlanej v ps >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
0
06:55:52 15.11.2005
4
05:19:14 15.11.2005
...no moje "parketa" to neni, je to Tvuj styl, jako PC game grafika, ale mne se to libi. Asi tady na PP dost lidi seres, ale to je OK ja tady asi taky par nabubrelejch
umelcu seru. A uz to stoji za to.....:-)
5
23:52:15 14.11.2005
líbí
5
22:58:40 14.11.2005
:o))) až na tu oblohu
3
22:58:01 14.11.2005
2 Valián: Ty jsi vážně vtipnej. :-) Tě zdravím.
22:04:29 14.11.2005
a ja uz se bal, ze tu dnes nic k pocteni nebude a ze si k bagete budu muset cist nejake noviny. :) .....prichozimu laskavemu ctenari doporucuju preskocit ten cmouhovaty obdelnik nahore, pohodlne se usadit, udelat si misku pop cornu a nechat se prijemne unaset vlaknem diskuze.
20:50:33 14.11.2005
pěkné světlo moc líbí:-)
5
20:47:30 14.11.2005
4
20:41:10 14.11.2005
2 Šigut: A špatné světlo není věcí osobní estetiky?
20:40:24 14.11.2005
2 Michlík: Díky za smysluplnou komunikaci a tvůj názor.
20:39:01 14.11.2005
2 Doško: A někde jsi dostal i 5. A musím říci, že se mi udělalo lépe, když jsem ti dával za 5. Když děláš hezký fotky a občas i krásný, tak si snad ze mě i dělej srandu. Ale co domluvíš, to dodrž, jo?
20:35:07 14.11.2005
taaak a teď když jsi mi "ojel" fotky , které tu visí 2-3 roky ... už je lépe ? :-)))
20:34:51 14.11.2005
díky za odpověď. apropo když tě masírují ve snaze změnit tvůj názor tak se nenech masírovat a názory neměň :-)
pokud bych se mohl vyjádřit ke snímku budu asi skoro opakovat co jsem napsal už k předcházejícímu snímku. Pěkné fotogenické místo, vyfoceno dost nenápaditě a dotvořeno celkem zdařile softwarem. Kdybych se k takovému místu někdy dostal určitě bych ho zkusil vyfotit jinak, nějak zajimavěji a ty úpravy v software, který používáš aspoň, pro mne, určitě nejsou to hlavní co by mi na tom snímku vadily nejvíce.
20:28:33 14.11.2005
Já se ale nebavím o tom, že se ti nelíbila fotka, to chápu, ale o tom, že si napsal, že je tam špatné světlo.
20:24:49 14.11.2005
:-))))) a bábovičku ti rošlápli , rošťáci jsou to , já poslal pětku , možná mi admin povolí sem poslat ještě jednu , jestli tě to uklidní
20:20:02 14.11.2005
2 Doško: Pokud vím, tak jsem ti napsal negativní komentář k tvé fotce a to zcela nezaujatě. Tobě se nelíbil, po diskusi jsi ty navrhl, že se vynecháme. A teď svůj návrh nedodržuješ.
20:19:05 14.11.2005
bu bu bu
Jan Fikáček | 20:17:33 14.11.2005 |
Takže jsi mi nenavrhoval, že se budeme obcházet a respektovat? OK. Jak chceš, já se zase pustím do tvých fotek, když si to přeješ.
20:16:01 14.11.2005
2 Michlík: Zdá se, že jsi v diskusi nový a neznáš historii. Tak stručně. Názory jiných mě zajímají a ke každé fotce jsou pro mě přínosem. Když je přečtu, sám se rozhodnu, jestli si z nich něco vezmu. Další opakování těchže názorů u stejné fotky, když je nechci přijmout a trvání na tom, abych takové fotky nedělal nepoavžuji za něco, co bych měl respektovat. Nikdo nemá nárok mě masírovat ve snaze změnit můj názor. Toť vše.
20:14:17 14.11.2005
no, tak ted jsi mi to nandal ;-)
a duvod proc to sem teda vlastne davas (ti to nezakazuju jak se porad myslne domnivas) jsem se stejne nedozvedel
20:13:43 14.11.2005
takže hodnocení je obtěžování ? já si to myslel ... ale zapomněl jsem bodovat - BRAVO , MISTŘE
5
20:12:08 14.11.2005
2 Doško: Když nezačneš obtěžovat ty, já útočit nebudu. A na mé slovo se na rozdíl od Tvého dá spolehnout. :-)
20:10:28 14.11.2005
2 Fikáček : děkuji že mne nadále nebudeš otravovat vnitřní poštou
20:09:34 14.11.2005
to je fakt pěkné . je vidět, že to máš srovnané a že jsi to tak chtěl. Jako filozofa tě vlastně ani nezajímají názory ostatních, čemuž se dost divím, protože filozof obvykle diskutovat chce. ovšem filozof vychazející z "negativní teleologie ovšem bez boha" diskutovat nepotřebuje, stejně jako specialista na filozofii virtuální reality. Na co potřebuje filozof virtuální reality realitu skutečnou? Přiznám se docela by mě zajímaly tvé motivy proč sem ta svá umělecká díla dáváš? aby ses dozvěděl co se lidem líbí? aby ses dozvěděl co si o nich lidé myslí? Nebo jsi mesiaš? nebo jsi jen tím kdo přichází před tím kdo má přijít aby zvěstoval jeho příchod? anebo pouze potřebuješ získat dostatek bodů pro nasycení svého ega? fakt by mě to zajímalo. Neber to jako že se do tebe strefuju.
20:06:59 14.11.2005
2 Hauser: Dočetl jsem k 5. slovu. Dál je to pro mě ztráta času. Ahoj.
20:04:41 14.11.2005
tjo, uf tolik dogmatizmu najednou... clovece, ja ti pisu komentar k fotce, tak jak to vidim... ty okamzite placas neco o snobismu a o socialni agresi.
chapes vubec ze tenhle server je o tech komentarich k fotce?
kdyz shrnes svoje reakce na komentare u svych fotek... tak snad jako fundovany psycholog, za kteryho se tady vydavas prijdes na to, ze to co podsouvas mne vcelku presne sedi na tebe. nejses schopen prijmout kritiku.
jakmile ti nekdo rekne neco, s cim nesouhalsis zacinas okamzite s osobnimi utoky a podsouvanim jakchsi nekalych umyslu (zavist, honeni ega, exhibice, atd...)
tjo vzpamatuj se, fakt se to tady neotoci kolem tebe. dostavas proste komentare.. na ktery neumis bez urazky reagovat
20:04:19 14.11.2005
2 Šigut: Troufám si tvrdit, že to, jestli se komukoliv fotka líbí, není závislé jen na tom, jestli má bouřkové=ideální světlo. To by pak stačilo v bouřce nacvakat 1000 fotek a každý by byl slavný, ne? :-)
19:59:50 14.11.2005
2 Doško: Ale, nenavrhoval jsi mi smlouvu o neútočení. No jo, chlap co drží slovo, že? takový mám rád.
19:58:29 14.11.2005
2 Hauser: No, a ty jsi zase nepochopil mou ironii. Jen jsem vytrhl z kontextu tvou větu a poslal ji tobě zpět. Můj postoj k fotografii je samozřejmě jiný, než se tady snažíš šroubovaně mi v nutit. Já vím, že dle tebe psychologické mechanismy vlastně skoro neexistují, ale já jeden použil. Znamenalo to: dej mi pokoj s vnucováním tvého úzkého pojetí fotografie a s honěním si prestiže. Dej mi pokoj s používáním fotografie jako zbraně sociální agrese. A nemyslím si úplně, že jsi snob. To znám daleko horší případy.

Jinak nejsem akademik, protože překvapivě jsou dost dlouho dělal v soukromém sektoru. A co sem pleteš nějaké IQ? Ncehápu co má s fotkou. Asi ti už došly zbraně.
19:50:30 14.11.2005
"snobarna velke fotografie je mi k smichu" ...tjo, ze me delas zpatecnickeho astrologa a sam hrajes zcela presnou roli univerzalniho diletanta snad ze vsech historickych epoch
19:48:17 14.11.2005
Jan Fikáček | 18:00:46 14.11.2005 : ted ti asi v tom svatem zapalu uslo ze vetu "vsichni sou kreteni jenom ja jsem osviceny... " davam do ust tobe, jakozto shrunti tvych predchozich prispevku... ostatne jinak to ani nedava smysl. pri svym iq jsi to ale mohl pochopit.
jinak jsi ovsem celkem jasne definoval svuj postoj k fotografiii.. ted uz vim, ze ja jsem snob a ty jsi pro me zase akademik mimo realne esteticke mantinely...

btw: kam ze to mam hlasit? ;-)
19:42:30 14.11.2005
Opět moc líbí=)
5
19:13:05 14.11.2005
nelíbí
18:56:34 14.11.2005
s hodnocením počkám až na n-té vložení , kdy kolem popluje plachetnice a kostel bude mít fungl nové plastové okno , zbytek děr zazděn
18:54:56 14.11.2005
tak nějak nevím jak tohle ohodnotit, mojí fotce s názvem pozdrav z dovolené si dal 3 body, že se ti tam nelíbí světlo a přidom to bylo světlo bouřkové, tedy pro fotku světlo ideální nijak neupravované Co myslíš?
18:54:26 14.11.2005
0
18:49:50 14.11.2005
v niecom je to lepsie(dom prec, saturacia na trave) v niecom horsie(obloha) - neobstoji ako reparat
3
18:42:14 14.11.2005
2 Bukovský: Jak jsi sám napsal dříve, Tvé hodnocení je jen subjetivní. Takže tady neříkáš žádné objektivní hodnocení mé fotky, ale jen tvůj osobní názor na ni. S tím jsem spokojen. :-) Mám názor jiný. Hájím je právo na vlastní názor a tímto právem u mě skutečně nepohne nikdo. A snobárna velké Fotografie je mi k smíchu.
18:29:32 14.11.2005
4
18:24:40 14.11.2005
Se ti divím Dane ,že tě ta diskuze s Einsteinem baví....Asi se shodneme že ten obrázek nemá s fotografií už téměř nic společného, a ani jako grafický počin to není na bůhvíjaké úrovní (i tady platí základy kompozice , o autorském přínosu tu nemůže být vůbec řeč) ...Prostě pokud se lidi chtějí bavit o fotografii tak je nad slunce jasné, že tu není opravdu to pravé místo. Někomu je to jasné hned, někomu to chvíli trvá, jiný se spokojí s nadšením jiných. Tím bych to asi za sebe uzavřel, i když mne ty výroky místy velmi baví ,většinou už to je unavující kolovrátek...
18:18:50 14.11.2005
5
18:10:52 14.11.2005
2 Hauser: A už vidím, jak máš "starost" o to, jak nevhodné fotky dělá expert na virtuální realitu a jdeš to hlásit na patřičná místa. To moc dobře znám z doby před 20-ti lety.
18:07:47 14.11.2005
2 Hauser: Až teď jsem si přečet tvůj podrobný komentář k téhle fotce. Takovou snůšku snobských v podstatě bezobsažných frází, halených do tzv. učených termínů jsem už dlouho nečetl. Neuvěřitelné. Připomínáš mi atsrology z dvora Rudolfa II. Prosím, pokračuj v tom. Je to opravdu zajímavá sociálně-psychologická studie. Těším se na pokračování. :-) Měj se.
18:00:46 14.11.2005
2 Hauser: Ty nemáš ani poradní hlas v tom, co kde já můžu publikovat nebo ne. To můžeš tak leda zkoušet na svoji ženu, jestli tě poslechne. A troufám si říci, že ani ta ne.
17:58:47 14.11.2005
5
17:57:31 14.11.2005
2 Hauser: Dannieli, fak jsi osvícený a všichni ostatní jsou kreténi. Tím se to vysvětluje. :-)

A do mýho CV ti celkem nic není, ale abys neřekl: Učil jsem a učím tzv. filosofii virtuální reality, která obsahovala jak analýzy smyslových fenomenologických strojů, tak analýzy psychologických a sociálních jevových "strojů" a tzv. "ontologických" jevových strojů (filosofie). Základem byla vlastně speciální filosofie, která se tak trochu blíží negativní teleologi ale bez boha, tzv. infinitní relativně-fraktální strukturální fenomenologie (na rozdíl od některých, kteří tady chrlí cizí termíny, vím přesně, co to znamená :-)). Takže překvapivě někdy přednáším pasáže filosofie, psychologie a sociologie a někdy také virtuální realitu - smyslové stroje a jejich konkrétní oblafnutí grafikou. Vystudoval jsem multidisciplinární obor, a používám problémově orientovaný přístup a ne oborové členění. Když chceš někoho oblafnout virtuální realitou, musíš něco vědět o počítačích, grafice, lidských smyslech, lidské psychologii a lidském raciu. Ještě nějaké dotazy na mé CV? :-) A co tvé CV?
17:43:12 14.11.2005
resp. by me zajimalo jak muze odbornik na virtualni realitu se vsi soudnosti uverejnovat takovyhle omalovanky... cekal bych trochu lepsi vhled do manipulace s realitou... eh, co si zas trepim hubu
17:29:20 14.11.2005
Také zvláštní:)
4
17:26:04 14.11.2005
eh, ted jeste nec mimo fotku: minule jsi byl profesorem psychologie na nekolika evropskych univerzitach ... a dneska zase vyucujici v oboru virtualni realita... cece, tvuj zivotopis by me vazne zajimal ;-)
17:20:04 14.11.2005
dalsi omalovanka a znovu pocit ze vsichni sou kreteni jenom ja jsem osviceny...
fotka opet nudna a popisna kompozice, zadna prace s hloubkou obrazu pomoci prace s liniema, nebo s krajinou situaci... proste prd s kostelem na tapetu, vsechno okolo zrusit, vyretusovat, dostat ze zaberu...cili zustava jen samotny objekt, bez vnejsich vztahu a nvic deformovan postprocesem - k tomu pradoxne maximalni snaha o piktoralni realismus
vse zamaskovano pod umelou dramaticnost pomoci barev, domontovane oblohy atd... pod tim vsim je ovsem opet vycvak
si rikam, jak by to asi vypadalo, kdybys k tem remeslnym srandickam v PS jeste umel fotit...
17:02:11 14.11.2005
JF.. ne ne my tě rádi pozvem....:))) šetři svoje ojra...:)))
16:54:29 14.11.2005
hele joudo, co tu meles o "poucovani"?
Z tech nekolika "diskuzi" pod Tvyma fotkama muzu akorat "dedukovat" neco ve smyslu DH, proste absolutni neochota debatovat k tematu, odbihani a pokusy o zesmesneni partnera v dialogu vyroky typu: "...co Ty muzes vedet o ..." ;)
16:52:42 14.11.2005
2 Kačer: No, v Česku jsem málo, ale když už jsem vás stál tolik nervů, kolem Vánoc se můžu stavit a zaplatit všem panáka, ať z toho něco maj.
16:50:01 14.11.2005
ajaj blbě grabnutý:)) na ducha PRDí pes..
16:49:14 14.11.2005
2 Duchek: Hle změna. Přestal jsi poučovat a naoko chceš poučit. Zajímavé. Pro mě ale není zajímavé některé "poučovat". Chce se mi poučovat v tomhle oboru ty, co mi za to platí v Eurech. :-) Ahoj. :))))) Jeníku stavíš se na tu Heřmanku, taky tě rád pozvu na panáka, a klidně ho zaplatim v Ojrech....
16:35:18 14.11.2005
2 Pavlík: Miluju ironii, vážně. Pobavil jsi mě a tentokráte to myslím jen v dobrým. Je to takový digitální lokálně-ambientně-klonovaný sendvičový mech. :-)
16:31:16 14.11.2005
2 Duchek: Hle změna. Přestal jsi poučovat a naoko chceš poučit. Zajímavé. Pro mě ale není zajímavé některé "poučovat". Chce se mi poučovat v tomhle oboru ty, co mi za to platí v Eurech. :-) Ahoj.
16:26:50 14.11.2005
4
16:22:25 14.11.2005
5
16:17:29 14.11.2005
protoze jsem virtualni realitu nikdy nestudoval, rad se necham poucit o tom co to vlastne v te spodni casti je a take o definici textury pro ucely virtualni reality (doufam jen, ze se nebudou prilis casto opakovat slova bitmapy, vektory a fraktaly).
16:10:22 14.11.2005
1
16:09:24 14.11.2005
****
4
16:07:31 14.11.2005
je to dost tmavé proč ? troch světla by tomu rozhodně nevadilo .
4
16:06:19 14.11.2005
2 Duchek: Je nás takových víc, co furt chtěj poslední slovo, ne? :-) A v té "textuře" se toho moc neopakuje. Jinak "tuším", co je to textura, protože jsem pár let učil a dělal v privátním sektoru virtuální realitu. Tohle prostě není textura.
16:02:52 14.11.2005
5
16:00:16 14.11.2005
ja se z Tebe asi okotim, musis mit proste za kazdou cenu posledni slovo, nepisu ani zminku o tom jak jsi to provedl, pisu, ze je to textura, dodavam: plocha textura, ktera ma s recyklovanou skutecnosti spolecna pravdepodobne pocatecni data, ikdyz se jim zrejme znacne vzdalila, (mimochodem zajimala by mne korelace s puvodnimi daty).
15:50:18 14.11.2005
4
15:39:03 14.11.2005
málo hrachu, málo hrachu...
..až se tam bude něco hýbat dostaneš body za animaci...tohle je nedodělek :)
15:35:44 14.11.2005
2 Duchek: I oznamovací věta se může mýlit. :-) Ale vypadat to tak může. Nicméně nebylo použito nic z Tebou uvedených operací.
15:34:16 14.11.2005
Tvé fotografie v tomto duchu jsem už zaregistroval několikrát,poprvé jsem byl docela nadšenej zvládnutím dané technologie ale neměl jsem odvahu hodnotit.Musím říct že mne toto ztvárnění začíná nudit,prvotní zájem je pryč a být taková celá výstava odcházel bych zklamán.Škoda v tvém portfoliu jsou fotky které mám rád.Tím končím a sendviče(nebo co to je?) jsou u mne bez bodů
15:32:41 14.11.2005
mne libi
5
15:29:24 14.11.2005
ja se nebavim o tom jestli byla nebo nebyla pouzita textura.
je to prosta oznamovaci veta, ta spodni 1/6 je textura (schvalne ji vyrizni a posli nekomu at Ti povi co to je),mozna to drive byla trava, ale ted se to vizualne jevi jako textura vznikla nejakym podivnym postupem (pod zvetsovakem by to slo asi pres unsharp mask, kontrast a pseudorelief)...
15:28:47 14.11.2005
vynikajici. ...ta jemna hra svetel a stinu. ... ta propracovana kompozice.
5
15:24:57 14.11.2005
Libí !!
5
15:20:34 14.11.2005
Jo, jak si to upravil?
5
15:12:50 14.11.2005
5
15:07:12 14.11.2005
KACER: Ano, to vezmes housku, salam maslo ... eh .-)))
15:06:56 14.11.2005
2 Spicak: Nejen přednášející. Můžu pustit i další drobet ze svého CV, když si to tak hezky pamatuješ. :-) Ne, nic ve zlým.
15:03:47 14.11.2005
aaa, prednasajuci :-)
15:02:38 14.11.2005
ty mne tam nejak pada ta vetsi vezicka, i kdyz u tohohle chudaka asi pada vsechno, tam si asi nikdo s rekonsterukci starost uz nedela:-) no jinak je to ponure, jak uz tvoje fotky casto byvaji, ja osobne na tom opet shledavam zajimavou atmosferu:-))) no jo co clovek, to nazor:-)
4
15:01:28 14.11.2005
2 Kačer: Jo, to je začátek. Ale tady je sendvič už menšina práce, odhadem tak 25%.
14:58:09 14.11.2005
Firebird..... si najdi jak se dělá sendvič......
14:57:22 14.11.2005
5
14:57:09 14.11.2005
5
14:57:03 14.11.2005
5
14:55:05 14.11.2005
mooooc pěkné!!!
5
14:54:20 14.11.2005
2 Dvořák: Na popisy jsem línej. :-)
14:53:14 14.11.2005
Cekam na ten popis toho, jak tohle delas, nebo to prestanu asi hodnotit :-)
14:53:11 14.11.2005
5
14:53:03 14.11.2005
2 Duchek: Vedle. Textura nebyla nikde použita. Máš smůlu. :-)
14:52:29 14.11.2005
Někdo ano, někdo ne. Já jsem v druhé skupině.
14:52:24 14.11.2005
huh, to je deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees ... asi nemam rad sendvice, a to jsem si myslel, ze jo ... vidim tam nejakou konturu kolem toho kostelika?
14:51:36 14.11.2005
vysedle vysumele peklo-zacni tam montovat smrtky,deathmetalovy protagonisty, do nebe hejna krouzicich havranu a vic tmy a temna a je to OK
14:50:37 14.11.2005
5
14:50:24 14.11.2005
sme se hodí přísloví o prdu a zlaté kuličce. Pekelný omalovánky
14:50:04 14.11.2005
mno a jak to s tim reparatem dopadlo, prosels'??
jinak, kdyz se clovek podiva na spodni 1/6 tak je to cista textura - bs
14:49:53 14.11.2005
2 Buchta: Obloha je snad lepší, ubyl domeček, rozpatlaniny kolem okrajů by tam neměly být atd.
14:49:09 14.11.2005
5
14:47:26 14.11.2005
:-)) Jo, uz to vidim, obloha se zmenila :-)
14:46:28 14.11.2005
2 Buchta: Koukni do komentu: je tam napsáno "reperát". :-)
14:45:56 14.11.2005
:o)
14:45:06 14.11.2005
skoda, ze pada :(
4
14:44:28 14.11.2005
Ta uz tady jednou mas Honzo ne? :-)
14:43:20 14.11.2005
Opět skvělý!!!!
5
14:41:11 14.11.2005
dal bych i víc, ale sorry, nemůžu. výborné!
5
14:40:22 14.11.2005
pekny render :-> ale nie, len upravy su stale dost okate...
4
14:39:53 14.11.2005
fajn...
5
14:39:27 14.11.2005
nadhera
5
14:39:13 14.11.2005
líbí
5
14:38:49 14.11.2005
souhlas s Z.Z... :o)
14:38:39 14.11.2005
:-) libi
5
14:38:10 14.11.2005
...máš svúj styl. Někomu se nelíbí, ale já (až na vyjímky) ho můžu....
5
14:37:51 14.11.2005
5
14:37:30 14.11.2005
5
14:37:22 14.11.2005
5
14:37:02 14.11.2005
opet moc libi...
5
14:36:55 14.11.2005
5
« předchozí
zpět do galerie
další »