Fotografie: Z rozmlácenýho kostela... II
Autor: Jan Fikáček | |
Kategorie: architektura
Vloženo: 14:33:10 11.10.2005
- Technická data:
- Nikon Coolpix 5700, stativ, polarizák
- Poznámky a vzkazy:
- 3 z mých nejvíce bodovaných fotek:
http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=179499&ord=2&kat=0&aut=1435 http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=77593&ord=2&kat=0&aut=1435http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=202356&ord=2&kat=0&aut=1435 - Prodejní info:
- Tohle se mi moc teda nelíbí.
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Jan Fikáček | 18:06:16 21.10.2005 | |
2 Nyxel: Upřímně řečeno, je mi zcela fuk, jestli to má s fotografií něco společného. Mě spíš na tomhle vadí, že se mi to moc nepovedlo. Jinak ale to je možná více fotografie než jiné. Je jich tam 5 a je to je kombinace fotografií. :-) Jinak dělení na foto a nefoto je jen záležitosti lidských vztahů (vytváření skupin, prestiže, prosazování osobního vkusu atd.) a nemá to s vlastním dílem ani technologií nic společného. Řešit, jestli je něco fotografie mi přijde jako ztráta času a fotce jako takové či šířeji pojatému uměleckému dílu (je-li vůbec fotka umění), to jen škodí.
Martin Filip | 20:51:15 17.10.2005 | |
Honzo, nějak si zase sklouznul k takové té sendvičové podbízivosti. Abych se neopakoval, přečti si mé komenty u minulých sendvičovek :-)
Kamil Olšansky | 20:05:13 15.10.2005 | |
áá estéti zase brojí proti "bagetám" - podle nich:prostě se mi to nelíbí,tak to tady nemá co dělat - mě líbí,ale jelikož jsem viděl předešlou tak za 4
Josef Polášek | 15:51:10 12.10.2005 | |
pět? to jsi skládal z různých fotek? Myslel jsem, že to se vezme fotka v RAWu a z ní se udělaj nějaký podfotky a ty zmixují. Asi jsem měl o sendviči jinou představu
Jan Fikáček | 10:21:20 12.10.2005 | |
2 Poláček: OK. Ale jinak je těch originálů 5. Který chceš vidět?
Josef Polášek | 10:17:55 12.10.2005 | |
úpravy moc nelíbí, hlavně okolo věží a ta ujetá zeleň. Zajímal by mě originál
Jaroslav Vančura | 08:58:18 12.10.2005 | |
fotka imho horší ne minulá ale diskuse přínosná aspon promne,klaním se spíš k autorovy hlavně co se světonázoru týká :)
Jan Fikáček | 00:51:05 12.10.2005 | |
2 Valián: Jsem divné stvoření, to jsem nikdy nepopíral. Ba se mi to zdá leckdy výhodné. :-) Je mi jasné, jak funguje zákon smečky :-), ale upřímně řečeno, je mi to fuk, když by mě chtěl někdo vyštípat, i kdyby se mu to povedlo. Uvedu příklad, abys pochopil, že to není póza. Na VŠ mi řekl jeden spolužák, že mě moje studijní skupina, kam jsem chodil každý den, sociálně izolovala (nikam mě nezvali a tak). A já mu na to odpověděl upřímně: "Vážně, to jsem si ani nevšiml." Prostě mě tyhle hierarchie a skupiny nic neříkaj. Nějak je nechtě ignoruju. Nechci zaujímat žádné nadřazené postavení, jen si jdu jako izolovaný jedinec vlastní cestou a od toho se nenechám zviklat. Doporučuju nevychylovat, protože setrvačnost je značná a může vygenerovat nevídanou energii - jak na to přišel ten pán, kterého mám v ikoně: E=m.c2. Uhnu jedině, když mi jde o živobytí. A to mi tady nejde, neživím se tím, tak jsem v poho :-). O prestiž mi taky nejde, tak co? Jediné, co mě zajímá, jsou fotky a ty můžu dělat klidně i bez PhotoPostu :-).
Pavel Valián | 00:32:46 12.10.2005 | |
a kde ja mam ted navecer shanet nezavisle, v senatu je jich stejne pomalu. pokud tvrdis, ze prave tohle je tvuj vkus, tak ses divne stvoreni, ale nezoufej, treba ma s tebou priroda nejake plany. :)) ... jak urcite vis, skupina ma tendenci takove vyvrhely vypichat. :) a predposledni fotka? to je tezko rict. nejdriv mi ji ukaz. ;) ale vazne, odrazy ve skle, budovy, to je takove "moderni" tema. navic nesnazi se to sendvicovym efektem tolik vytvaret umelou atmosferu, jako na te posledni. a taky to na ni neni tak drasticky videt.
Jan Fikáček | 00:15:30 12.10.2005 | |
2 Valián: Hele, žádné slovíčkaření - výjimečně :-). Mi se fakt takové "nesvětlo" líbí. A obvyklá klišé, že jasy mají být roztaženy hezky jako kopeček po celé šíří histogramu, mě nechávají poměrně klidným. :-) Prostě na to koukám okem a teorii nechávám v šuplíku. Ad 2. Áááááá, tos byl přímo ty, jo? :-) Jestli napíšeš, že to sem nepatří, nebo, že to mám smazat, to už není velký rozdíl. Zeptej se někoho třetího, nezávislýho a on ti to potvrdí. A ještě: moc by mě zajímal tvůj názor na mou předposlední fotku. Fakt i tohle ne?
Pavel Valián | 00:06:28 12.10.2005 | |
rad slovickaris, ale tim stejne nic nezmenis. takze svetlo ve vyznamu jasova informace. je zlikvidovana. a o tom "vyhazovani fotek", psal jsem, ze to sem nepatri, a nikde ani slovo o tom, ze to mas smazat, nebo ze by tohle mohla byt fotka.
Jan Fikáček | 23:41:19 11.10.2005 | |
2 Valián: No, byl jsem jen na návštěvě, takže jsem neseděl u compu. Jinak mě opravdu fascinuje "nepřirozené" světlo, takové, jak má sendvič. Kdyby tam nebylo žádné světlo, je to celý černý, ne? :-) takže tam světlo je. Jen pro vysvětlení: Dlouho jsem učil virtuální realitu a miluju umělé světy. Druhý dotaz: Kdosi tam dole napsal, že takové fotky sem nepatří. Jde jen o vyhazování slovní. Něco takového bych si já vůči nikomu nedovolil. Jsem asi old-fashioned, neboť bych to považoval za sprosté. A ono to taky je sprosté.
Pavel Valián | 23:29:27 11.10.2005 | |
koukam pribylo tady komentaru, ale podle jejich obsahu to vypada, ze uz ne tebe sedla unava. ale nektere veci moc nechapu, treba: "dle mého, má ta fotka opravdu neobvyklé světlo, i když jsem ho nezvládl, podle svých představ. Mé hledání světla jde tudy." ...nevim o jakem svetle je rec, zadne tam neni, pac je uplne zlikvidovane. a taky tohle: "Já nikomu fotky "nevyhazuju" z tohoto serveru" ... ty prece nemuzes nikomu vyhazovat fotky, tak je zbytecne to psat. je tak?
Jan Fikáček | 21:22:10 11.10.2005 | |
2 Machek: Zamačkávám slzu dojetí :-). Hele ty bydlíš na Barrandově, když máš ve fotkách prokopský viadukt? Já tam bydlel/bydlím takových 16 let.
Roman Machek | 21:17:58 11.10.2005 | |
OK, i když se mi to nelíbí a nevidím v tom smysl, respektuji, že každý si hledá cestu podle svého. A pokud mu to něco přináší, je to jeho věc. :-)
Jan Fikáček | 21:15:09 11.10.2005 | |
Pro dnešek jen závěr: Kdo je tady agresivní je jasné ze dvou věcí: 1) Tyto diskuse já nevedu pod cizími fotkami = nikoho namorduju, aby věci dělal jinak. Vždy se to děje pod mýmo fotkami, jen bráním své "území", svůj styl, nikam neexpanduju. 2) Já nikomu fotky "nevyhazuju" z tohoto serveru ani nepoužívám zdánlivě "objektivní" argumentaci, co je pravé cesta, pravé umění, pravá fotak. Toho, co bylo pravé, jsem si za komunismu užil dost. Nevěřím zjeveným pravdám, protože se zanimi skoro vždy skrývají zcela neobjektivní osobní zájmy.
Jan Fikáček | 21:08:49 11.10.2005 | |
2 Stojanov: Podívej, něco jiného je názor a něco jiného je když se ten názor opakuje, i když ho kritizovaný zná a nemíní se jím řídit. Když ho pak stále někdo opakuje, je to je agresor, protože nerespektuje názor jiného. Je fakt, že budu jen rád, když tady takoví lidé nebudou. Kdo ale napíše konkrétní připomínky a klidně ať si u toho emočně uleví nebo kdo si jen uleví a řekne "sračka", jest vítán. I to potřebuju vědět, nakolik se to lidem nelíbí a dík za to.
Autor holt má právo si vybrat, na co bude "reflektovat" a nikdo nemá právo ho k "reflektování" něčeho nutit. Takže se běž se svojí agresivitou bodnout.
Jan Fikáček | 21:01:23 11.10.2005 | |
2 Jan Winkler: Díky za názor a upřímně musím říci, že ho chápu, a taky se tak někdy stavím k některým fotkám. Leč mám fakt jiný oči, což jsem zjistil, když jsem kouknul na Tvoje fotky. Jen jestli chceš, aby to nebylo chápáno jako protiútok, tak ti třeba jen do pošty vysvětlím jemně :-), jak já vidím Tvé fotky. A nebo ještě jeden test. Koukni na moji předchozí fotku a řekni, jestli se Ti stejně nelíbí jako tahle. Jestli jo, pak jsme dost jiní. Jestli se Ti bude jakž takž líbit, není mezi námi úplná propast. Ta předchozí mi totiž přijde o dost lepší.
Michal Duchek | 20:55:26 11.10.2005 | |
architektura ne, fotka ne, B100+winkloza - jo
mimochodem, ikdyz Borise obcas nemam rad, ted bych se pod to co jsem precetl podepsal.
mimochodem, ikdyz Borise obcas nemam rad, ted bych se pod to co jsem precetl podepsal.
Jan Fikáček | 20:55:09 11.10.2005 | |
2 Machek: Díky za názor, který mi pomůže a chápu ho. Ale, dle mého, má ta fotka opravdu neobvyklé světlo, i když jsem ho nezvládl, podle svých představ. Mé hledání světla jde tudy. :-)
Jan Fikáček | 20:47:00 11.10.2005 | |
2 Opavský: Promiň, ale to s tebou nesouhlasím. Jsou sice někteří, kteří s počítačem neumí a proto se jim novoty nelíbí, ale někteři prostě mají jiný oči.
Jan Fikáček | 20:45:55 11.10.2005 | |
2 Machek: U mě přes sendvič cesta vede, mám holt jiný názor. Ale i pro mě není tenhle sendvič ideální. Líbí se mi spíše moje předchozí fotka.
Roman Machek | 20:31:42 11.10.2005 | |
hmm, přílišná snaha o efekt bohužel opět vyústila ve sračku . Myslím, že by bylo efektivnější čas utracený neplodným zkloumáním pochybných funkcí softwaru věnovat hledání lepšího světla, kompozice a fotografické invence. Většina lidí včetně mě se tady učí, ale imho tudy opravdu cesta nevede
Marcel Opavský | 18:39:38 11.10.2005 | |
Podla mna je to very good a kto tvrdí opak tak to je len preto že on nevie spravit nič podobné a na PC vie akurát tak pozerat foto prinajlepšom...
Pan Smazaný | 18:37:15 11.10.2005 | |
proti experimentování u fotek nic nemám a dělalo se to vždy, ale řekl bych, že tudy cesta na fotografický olymp nevede.
Lukáš Kalenský | 18:20:40 11.10.2005 | |
jako přebal na RPG gamesu výborný, ale mohlo se to dotáhnout: trochu mě nesedí přední věžička a stromy vlevo, divný okolí i maj keře na zdi. Když už volíš tak razantní úpravy, chtělo by IMHO dát víc pozor, aby při prolnutí to víc pasovalo do sebe... Ale líbí (i když to už skoro není fotka)
Michal Buchta | 17:28:03 11.10.2005 | |
:-) Hehe dobra debata, Borisi, cela kritika je o respektu, o tom, ze kdyz vyjadris nazor tak se k nemu autor nejak postavi, samozrejme kazdy se k tomu postavi jinak.. Nekomu vyhovuje kdyz se dozvi jednotlive chyby aby se priste mohl priucit atd.. u techto fotek mas vetsinou 2 skupiny lidi - ty co to respektuji jako fotografiku a hledaji v tom konkretni nedostatky, a ty co to nerespektuji a berou to jako shit uz bez jakehokoliv dalsiho premysleni.. Kdyz potom nekomu napises ze je to sracka a zadnej duvod, autor muze repsektovat tvuj nazor, ale snad necekas ze se ti bude klanet za to jak jsi mu konstruktivne poradil, ten respekt sam o sobe u podobnych reakci je jasnym zdrojem toho, ze to autor jako nazor bere nic vic nic min. Obcas je lepsi dvakrat cist a jdnou psat kdyz clovek vi o cem je rec.. to je jen muj nazor na tuhle povedenou debatu..
Pan Smazaný | 17:25:52 11.10.2005 | |
Tentokrát špatně všude. Obloha i kostel. Takhle by sendvič určitě neměl vypadat.
Petr Stöckl | 17:15:03 11.10.2005 | |
Mno tak sem si tu dal auto refresh jestli se prece jen neco o tom jak se ty -koukam velice kontroverzni- sendvice delaj ... a ono kulovy pane direktor ... jen jedni nadavaj na druhy a druzi na jedny ...pratele kolegove spolusilenci ... neplivejme si takto na sva dilka ... nema to prece smysl ... jeden ma rad nahy zensky s velkejma prsama ... dalsi broucky ... nekdo jinej domecky ... ale tu prvotni uchylku mame prece vsichni stejnou nebo ne ? :) Obecná typologie amatérských fotografů(nechci se dotknout profiku) mluvi za vse a je velice povedenej ... kdo necet at si precte ... vzdyt o tom to prece je ... kazdej dela co ho bavi a jak ho to bavi ... a dulezity je nebejt agresivni a netolerantni (oboji se tu objevilo) ... uff to sem se zase rozkecal uz toho necham
Boris Stojanov | 16:59:24 11.10.2005 | |
OK, takže shrnuto:
ŠETŘETE NÁBOJNICE, JE ZBYTEČNÝ TADY COKOLIV PSÁT...
NÁZORY JSOU SICE VÍTÁNY, NICMÉNĚ NA NĚ AUTOR NEREFLEKTUJE...
AUTOR BUDE DÁLE PREZENTOVAT SVÉ SENDVIČOVÉ KRÁSNO, PROTOŽE DLE JEHO NEJLEPŠÍHO VĚDOMÍ A SVĚDOMÍ JE TO SPRÁVNÉ VYJÁDŘENÍ JEHO SVOBODNÉHO NÁZORU. ALE MOŽNÁ TÍM LZE DOBŘE MASKOVAT JAKÝKOLIV FOTOGRAFICKÝ NEDOSTATEK... PROSTĚ CO NEUMÍM VYFOTIT, DOBASTLÍM VE PHOTOSHOPU...
A TAKTÉŽ DBEJTE POZNÁMEK, NEBOŤ POKUD PŘEHLÁDNETE JAKÝKOLIV SENDVIČ AUTORŮV, PŘIPRAVÍTE SE O ŠOK!
uff... tak já si dám zase pár týdnů pauzu, abych se z těch dvou dnů vzpamatoval! :-(
ŠETŘETE NÁBOJNICE, JE ZBYTEČNÝ TADY COKOLIV PSÁT...
NÁZORY JSOU SICE VÍTÁNY, NICMÉNĚ NA NĚ AUTOR NEREFLEKTUJE...
AUTOR BUDE DÁLE PREZENTOVAT SVÉ SENDVIČOVÉ KRÁSNO, PROTOŽE DLE JEHO NEJLEPŠÍHO VĚDOMÍ A SVĚDOMÍ JE TO SPRÁVNÉ VYJÁDŘENÍ JEHO SVOBODNÉHO NÁZORU. ALE MOŽNÁ TÍM LZE DOBŘE MASKOVAT JAKÝKOLIV FOTOGRAFICKÝ NEDOSTATEK... PROSTĚ CO NEUMÍM VYFOTIT, DOBASTLÍM VE PHOTOSHOPU...
A TAKTÉŽ DBEJTE POZNÁMEK, NEBOŤ POKUD PŘEHLÁDNETE JAKÝKOLIV SENDVIČ AUTORŮV, PŘIPRAVÍTE SE O ŠOK!
uff... tak já si dám zase pár týdnů pauzu, abych se z těch dvou dnů vzpamatoval! :-(
Jan Fikáček | 16:55:37 11.10.2005 | |
2 Stojanov: Agrese nemusí být v tónu, ale v obsahu. Přečti si jeden a půl řádku u svého komentáře u té nuly, co jsi sem vlepil, až po "prolítl". To si myslím, není moc košér. Chápu, že má asi u Tebe Bukovský prestiž, ale přesto mám právo na jiný názor než on, atd. Naopak těch dvacek "sraček a hnusů", co jsi mi tam napsal, jsou mi fuk. Je to Tvůj problém, jak se vyjadřuješ a že si ničíš zdraví. :-)
Jan Fikáček | 16:49:54 11.10.2005 | |
2 Valián: Nee. Zkus si přesně uvědomit, že jen bráním na svém území. Když ti někdo vtrhne do bytu, taky mu dáš přes hubu, ne? Podívej se dolů, že na nejednu kritiku a vyjádření hnusu jsem reagoval úsměvem a v poho. Jen mě nikdo nebude nutit, abych věci dělal jinak, než chci já. Pak bojuju. Můj fotr tady není, aby mě tu někdo poučoval. Když někdo řekne svůj názor i velmi negativní a nechává mi svobodu, je u mě "doma" vítán.
Pavel Valián | 16:45:51 11.10.2005 | |
=> Jan Fikacek: "Jen mám velmi vyvinutý cit pro respekt k lidem" .... tve reakce na vsechny negativni komentare dokazuji opak. presnejsi by bylo : "Jen mám abnormalne vyvinutý cit pro respekt ke mne" :)))
Jan Fikáček | 16:41:55 11.10.2005 | |
2 Ryšavý: To já si jen tak zvyšuju počty přístupů tím, že nerespektuju své podřízené postavení ve smečce :-).
Jan Fikáček | 16:39:41 11.10.2005 | |
2 Nousek: No, příště, jestli chceš, budu uvádět žirafy a hyeny, OK?
Jan Ryšavý | 16:38:29 11.10.2005 | |
docela slušně se to rozjíždí ta diskuse.......mě se to líbí....
Jan Fikáček | 16:34:03 11.10.2005 | |
2 Stojanov: Myslím si, že pod svou fotku si můžu dát, co chci, že. Pod tvou jsem to necpal a nekecám ti do toho, co si dáváš pod své fotky. :-)
Michal Buchta | 16:33:06 11.10.2005 | |
Boris - tady si s komentarem trosku ustrelil, mozna by to chtelo zvolnit, ubrat agresi a premyslet.. JF nikomu nenuti ze se to musi libit, coz se vsichni uz mohli docist, proste ho sere kdyz se mu nekdo snazi vnutit svuj nazor jako ten lepsi cemuz taky rozumim..
Jan Fikáček | 16:29:31 11.10.2005 | |
2 Valián: Spíše rozený obránce své osobní svobody. Myslím si, že nikdy jsem neměl výrazné sklony nějaké skupině dominovat. Jen si jdu vlastní cestou a o té nebude nikdo jiný rozhodovat než já. Když tohle pochopíš, uvidíš, že bude velmi přizpůsobivý. :-) Jen mám velmi vyvinutý cit pro respekt k lidem, to je vše.
Petr Komárek | 16:27:21 11.10.2005 | |
mno cekal sem kdy se rozjede pod tvyma fotkama takova diskuze..........
mno me se kupodivu libi..ostatni autori me moc nekamenujte......proste celkem libi..................
mno me se kupodivu libi..ostatni autori me moc nekamenujte......proste celkem libi..................
Boris Stojanov | 16:26:47 11.10.2005 | |
@Fikáček:
prosím Tě, hlavně mi nepiš do pošty! a nezapomeň, že máš taky právo na uznání cizího názoru, právo na uznání chyby, právo na svobodné vyjádření názoru a volební právo! tak si toho važ!
Kdybys necpal každýmu pod nos ten předchozí výtvor, přejdu to jako obvykle...
... ale podíval jsem se na to a zažil jsem šok...
tak proto...
prosím Tě, hlavně mi nepiš do pošty! a nezapomeň, že máš taky právo na uznání cizího názoru, právo na uznání chyby, právo na svobodné vyjádření názoru a volební právo! tak si toho važ!
Kdybys necpal každýmu pod nos ten předchozí výtvor, přejdu to jako obvykle...
... ale podíval jsem se na to a zažil jsem šok...
tak proto...
Pavel Valián | 16:24:43 11.10.2005 | |
ovsem daleko vic, nez upravy fotek vycnivaji pod nimi tve komentare. "upirat lidem svobodu" "vyhazovat me ze serveru" "boj ve skupine" :)) umis celkem obratne pouzivat jazyk cesky k argumentaci, vhodne vyuzit dostupne informace k ziskani prevahy ("u jedne takove fotky si mi dal 5") . parkrat jsem si u tebe vsimnul terminu ze socialni psychologie. no vida. podle mnozstvi energie vynalozene na komentovani komentaru ses rozeny bojovnik. :))
Jan Fikáček | 16:17:05 11.10.2005 | |
2 Stojanov: Pozor, já vůbec nerozhoduju, co je umění, taky něříkám jinejm, co maj dělat a co ne a co sem nepatří. Já hájím jen SVůJ názor na to, co je hezké. Myslíš si, že mám právo na názor? Já myslím, že jo. Vůbec se nemíním pouštět do diskusí, co je umění jako takové. O to tu nejde, chápeš? Ty stejně chceš "umění" používat jen jako nástroj na prosazení svého osobního vkusu, jak koukám níže. A jak to tak sleduju, tak skutečně jsi velmi nezaujatý. Skoro bych řekl, že mám štěstí, že u sebe nemáš zbraň. :-) Na druhé straně to, že mé fotky považuješ za hnus, mi nevadí a jsem v poho. Je to Tvůj osobní názor a ten nikomu nebud brát (na rozdíl od tebe :-) ). Jen si neužeň infarkt! To bys asi byl první obětí PhotoPostu. :-)
spicka podujatia | 16:08:14 11.10.2005 | |
hm, toto uz je naozaj o nazore na mnozstvo uprav. a co je vobec realita a co umele? kazdy tu hranicu posuva podla seba, podla toho potom vyzeraju aj reakcie navstevnikov. na mna osobne je to mnohonasobne presvihnute... mozno pre fotosopoveho analfabeta naopak.
Boris Stojanov | 16:07:41 11.10.2005 | |
no, tady to jde do husta...
Fikáček prudí Bukovskýho, že nerozhoduje co je slepá ulička...
to se tě musím pane Fikáčku zeptat zda-li ty určuješ, co je umění?!?
prolítl jsem ten balast co tu máš, a je to motýl, motýl, sendvič, sendvič, dementní provokace s americkou vlajkou, 3x stejnej motýl, sendvič, sendvič...
nějakej posun? nic... v jednom stupidním prográmku jsi nalezl studnici fototvorby?
ale kdež... zcela nezaujatě - je to strašná sračka, stejně jako ostatní sendviče cos vyprodukoval ty, i všichni ostatní...!
Když s tím začal VH, tak to mělo alespoň nějakou kreativu, ale tohle je jenom zbastlená omalovánka!
Nic osobního, jen se snažím říct, že tohle je opravdu hrozný a ta předchozí slátanina je ještě horší...
Fikáček prudí Bukovskýho, že nerozhoduje co je slepá ulička...
to se tě musím pane Fikáčku zeptat zda-li ty určuješ, co je umění?!?
prolítl jsem ten balast co tu máš, a je to motýl, motýl, sendvič, sendvič, dementní provokace s americkou vlajkou, 3x stejnej motýl, sendvič, sendvič...
nějakej posun? nic... v jednom stupidním prográmku jsi nalezl studnici fototvorby?
ale kdež... zcela nezaujatě - je to strašná sračka, stejně jako ostatní sendviče cos vyprodukoval ty, i všichni ostatní...!
Když s tím začal VH, tak to mělo alespoň nějakou kreativu, ale tohle je jenom zbastlená omalovánka!
Nic osobního, jen se snažím říct, že tohle je opravdu hrozný a ta předchozí slátanina je ještě horší...
Jan Fikáček | 15:54:18 11.10.2005 | |
2 Bukovský: Zkus si uvědomit, že ty nerozhoduješ o tom, co je slepá ulička. Je to jen tvůj názor. Jestli to tak chápeš, nemám problém. :-)
Jan Fikáček | 15:52:43 11.10.2005 | |
2 Valián: Moc díky za výklad. A díky za vlídný tón. Ale já tenhle styl pochopil už dost dávno a docela ho oceňuji. A v mém portfoliu je nejedna fotka zcela bez úprav, dokonce i bez ořezu. Takže tohohle jsem schopen taky. (U jedné takové fotky jsi mi dal 5, i když se musím přiznat, že nebyla zcela čistá, ale potažená do žluta, saturovaná a vyostřená. Žádný ořez, jestli si dobře vzpomínám.) Nicméně mám i jiný styl, který mě teď baví a skutečně si myslím, že je to jedno, jak se k výsledku dostanu. Můj názor. Jinak jsem se ale na světových serverech nikdy nesetkal s tím, že by se někdo snažil takovou fotku ze serveru vyhodit, jak to děláš teď ty. To opravdu pokládám za nemístné, upírat jiným lidem svobodu (třeba někde něco publikovat) pro to, že mám jiný názor. A co se mi na to všem zdá nejděsivější je, že jedna představa krásy má tady požírat jinou představu toho, co je hezké. Tyhle ty snahy nemají s fotkou mnoho společného a jsou výrazem prostého boje o pozice ve skupině, což máme společné i třeba s žábami a vlky, boj o prestiž. Mě by ale spíš zajímaly ty fotky, a taky si myslím, že mezi fotografy by neměly být spíše tyhle boje, protože s fotkou mají, dle mého, méně společného než ten sednvič.
aa* tomáš řihošek | 15:48:32 11.10.2005 | |
jo to fakt vypadá jak z nějaký gamesy ;) eště bych tam dolů přidělal brokovnici a na zídku pár zombíků ;)
Pan Smazaný | 15:45:56 11.10.2005 | |
Mohl bych napsat téměř stejný komentář jako u minulé "fotky".
Jen jsem zvědav jak dlouho se budeš v téhle slepé uličce kvrdlat:))
Jen jsem zvědav jak dlouho se budeš v téhle slepé uličce kvrdlat:))
Vlastimil Piff Hanuš | 15:43:24 11.10.2005 | |
Je to rozhodně lepší než tvá předchozí z toho místa. Rozhodně je efektní, ale ty úpravy z toho opravdu moc čiší.
Montáž v odkazu je docela působivá.
Montáž v odkazu je docela působivá.
Pavel Valián | 15:35:15 11.10.2005 | |
konecne poradna fotka, dnes odpoledne jsem prochazel PP bez zaujeti ... a tu .... znicehosnic. ..... me vytrhla z klimbu tahle fotka . .... cisici ponurou, zatuchlou atmosferou .. .. hrobove ticho vyrusuje jen zvuk krkavcu a skripeni dveri .... . je citit hnilobny pach .... . ..... jasne ze ne, Jeniku. pokud je z toho poznat, ze je to vyrobeno, (a ono to poznat je), tak to nikdy tak nezapusobi, jako zachyceni realu, byt to bude udelano sebelip. v tom je kouzlo fotky . .. ale neni to vubec jednoduche. k tomu kosteliku by se muselo jit vickrat , za vhodneho pocasi, v ruznou dobu.. pouzivani vselijakych efektu v pocitaci je taky docela zabavne, ale vysledek od fotky tak vzdaleny, jako obraz. jenze, narozdil od obrazu tohle je diky vyvoji softu cim dal jednodussi. v podstate si dnes muze pocitac pekny obrazek vygenerovat sam. z toho vypliva i urcita nevrazivost foticich lidi k temto vytvorum. jinak receno vubec nezalezi jenom na vysledku, jak obvykle tvrdis, ale i na zpusobu, jakym si se k nemu dostal. tezko hledat hranici ale tohle uz na fotograficky server asi nepatri. snad na nejaky graficky. jak by si v cili rekneme zavodu (na kterem podle tebe jen a jen zalezi) porovnal bezce a motorkare? ale neber me prosim hned za slovo, ze tohle neni zavod. je to jen prirovnani. sem se ale rozepsal. namisto prace. jestli me to za to stoji. :)
Petr Stöckl | 15:32:53 11.10.2005 | |
Zeptam se jako uplnej trotl ... jak se ten sendvic dela ? Nejak nemuzu najit nejakej rozumnej navod i pro "nas blby" :) A tyhle fotky me naprosto dostavaj ... bez ohledu na styl stavby tohle proste patri do gothic metalu a to je moje krevni skupina ... rozhodne nepatrim mez odpurce sendvice protoze proste dobre udelanej sendvic ma svoji silu ... to se nam muze nelibit, muzeme s tim nesouhlasit ale to je asi tak vsechno ;) Uz je vedet jak na to ...
Jan Fikáček | 15:28:07 11.10.2005 | |
2 Ledl: :-)))))) Když mi dá někdo do čumáku "lehkou" ironií, neumím odporovat. Nejsi ty snad někdy vtipnej? :-)
Pan Smazaný | 15:19:48 11.10.2005 | |
JF..... bo tam tem mi ta obložená hosuka seděla motivem.. tohle je prostě o ničem....sorry.. muj názor... určitě se bude mnoha lidem zamlouvat....
Jan Fikáček | 15:17:37 11.10.2005 | |
2 Kačer: Ale minulý sendvič ti chutnal, když jsi mi tam plácl 5, ne? :-)
Michal Wolf | 15:17:14 11.10.2005 | |
to uz je az prizracny, kostel se v tech az prilis krasnych mracich ztraci...
Pan Smazaný | 15:14:56 11.10.2005 | |
co takhle začít konečně fotit a přestat dělat voboložený housky...:-))
Janči Klusa *bla | 14:58:04 11.10.2005 | |
pozrel som ten druhy je fakt narez...to to sa mi az tak moc nepaci..:)))3+
Jan Fikáček | 14:55:52 11.10.2005 | |
2 Sedláček: Tak jinak. Dělám co můžu a co umím. Líp jsem to tentokráte neuměl. Ale fakt jsem bojoval :-).
Fbh Jarda Sedláček | 14:53:39 11.10.2005 | |
no když průzkum bojem, tak mně to přijde naprosto nestravitelný..
Jan Fikáček | 14:48:18 11.10.2005 | |
2 Sedláček: Je to průzkum bojem. Ale mejm očím to docela chutná, i když lepší je ta v "Poznámky a vzkazy:". Ta mi chutná hodně.
Michal Buchta | 14:45:56 11.10.2005 | |
Jej, povedena atmosferovka, ale vylozene me stvou ty vyhlazeny casti jako treba ta vetsi vezicka nahore, bocni steny kosteliku a stromy nalevo ;-) Ale jinak OK!
Jan Fikáček | 14:44:42 11.10.2005 | |
2 Zwak: Jo, máš pravdu. V mém zápase s oblohou asi tentokráte vyhrála obloha. :-)
Petr Zwak | 14:42:47 11.10.2005 | |
jsem kdesi mezi obdivem a desem :) napad dobry, ale prijde mi to uz moc (ta obloha). V tomhle pripade by asi mene bylo vice, tva doporucena ve vzkazech je mnohem lepsi.
Petr Fiala | 14:36:33 11.10.2005 | |
tak to můžu, vypadá to jako z nějakého starého hororu nebo fantasy filmu.