Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
... z rozlámanýho kostela...

... z rozlámanýho kostela...

| 03.10.2005 | architektura
Technika:
Nikon Coolpix 5700, stativ, polarizák a ještě cosi
Poznámky:
Název jako lehká parafráze na jednu písničku Karla Kryla. Věnováno Stefany Pfeiferové.

Prodejní info:
3 z mých nejvíce bodovaných fotek:

Bodů: 482 (100) · Zobrazení: 4219
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (174)

12:59:49 05.09.2008
5
23:22:00 14.06.2008
5
23:58:32 03.09.2007
5
11:21:28 26.09.2006
5
01:01:33 18.07.2006
5
13:43:50 21.03.2006
4
14:14:49 29.12.2005
5
12:01:18 02.11.2005
Tyhle omalovánky já můžu.
5
14:37:49 25.10.2005
5
01:53:10 25.10.2005
5
18:54:30 22.10.2005
5
18:12:59 21.10.2005
5
14:10:17 18.10.2005
fakt moje krevní skupina, úžasná atmo, tvoje fotky jsou paráda
5
13:46:12 18.10.2005
5
15:37:15 17.10.2005
5
15:35:02 17.10.2005
5
21:34:14 16.10.2005
2
22:18:12 14.10.2005
5
14:21:25 14.10.2005
5
18:59:04 13.10.2005
2
17:51:51 10.10.2005
5
08:29:46 09.10.2005
5
18:46:18 07.10.2005
5
20:17:27 06.10.2005
to je z nějakýho tutoriálu z Photoshopu?
15:43:35 06.10.2005
...v krabici s kusem mýdla
5
15:53:21 05.10.2005
Jo, na FA je obloha přece jen lepší. ale stále se potýkáš s přeostřením, není to tak hrozné, ale když je to vidět i na mém uslintaném LCD, tak to nemůžu pominout. Doporučuju u toho sendviče nedělat dodatečné úpravy, jen to celou fotku zmrší.
09:59:01 05.10.2005
Obloha na FA je lepsi!
09:17:11 05.10.2005
3
07:36:35 05.10.2005
Errata: v PP5
07:25:35 05.10.2005
2 Pavlík: Ale jo, matný sokole, přijď. :-) A ta trapárna, je, zdá se, trapárna jen v PP (jestli myslíš ty fotky), ale protože většina (myslím) používá PP4, tak si nové verze moc nevšímám.
07:22:52 05.10.2005
2 Filip: Plný respekt k Tvým názorům. A díky za 2 body. Máme sice malinko jiné oči, ale tady i já uznám, že je to trcohu moc, ale myslím oblohu. Na <A href="http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=145773&gal=photo">Fotoaparat.cz</A> jsem ji změnil. Je takhle lepší??
00:47:08 05.10.2005
Honzo, už u minulé fotkty jsem psal svůj negativní koment. A za tím si stojím. Sendvič jako technologie není špatná věc, nicméně je třeba jej používat s citem. Tady to tolik neřve jako u té minulé fotky "Kostelík", ale stejně je ten proces po spojení snímků přetažený. Nechal ses unést technologií, místo abys ji trochu krotil. To mi na těch sendvičích někdy vadí. Další věc, nelze aplikovat pravidlo - není světlo, udělám z toho sendvič. Tohle prostě nefunguje. Světlo je ve fotografii zásadní fenomén, který prostě neobejdeš, nenahradíš, prostě neojebeš...
Co se týče kompozice, ten barák vpravo tam vadí, prostě není to ono.
2
20:01:15 04.10.2005
20:01:10 04.10.2005
5
19:07:44 04.10.2005
5
17:17:30 04.10.2005
5
17:14:17 04.10.2005
5
16:27:47 04.10.2005
2 Siroň: Koukni <A href="http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=145773&gal=photo">sem</A>, jestli to nejni lepší. Ta obloha se mi taky nepozdáva.
16:16:42 04.10.2005
Kostelík nedělá sendviči ostudu. Ta obloha to ovšem zabila.
14:56:28 04.10.2005
5
14:17:19 04.10.2005
2 Lhotecký: :-))). Alespoň něco.
14:09:36 04.10.2005
beru si samopal a jdu si zahrát wolfenstein, tohle je všechno, co to ve mě vyvolalo. Ale to je tak všechno.
13:41:06 04.10.2005
5
13:04:08 04.10.2005
5
12:41:59 04.10.2005
2 Vargic: Nešlo se postavit tak, aby ta márnice vpravo nebyla v záběru. Byla moc blízko kostela. To by chtělo mít pohled hodně zezadu kostela. A ty šikmé línie mi na to všem snad přijdou to nejlepší. :-) Díky za názor.
12:28:57 04.10.2005
vidím že ste si tu už pokecali takže už do toho nebudem patlať....pozriem sa radšej na iné stránky tej fotky,, určite by som rovnal zvislé línie a postavil sa tak, ak sa to dá aby tam nezostal v pravo ten ničotný múr
10:26:46 04.10.2005
foť si podla seba je to super,veď o čom by to bolo keby fotili všetci rovnako.ved každému sa páči
niečo iné.som za akékolvek úpravy ak to fotke pomôže.len tak dalej. :)
5
10:25:00 04.10.2005
5
10:05:49 04.10.2005
5
09:30:24 04.10.2005
5
09:29:49 04.10.2005
No, nevím. Hraješ si pěkně, ale fotka se mi moc nelíbí.<br>
Proti sendvičům nic nemám, ale musí se používat s citem (kdysi to děla Vlad Hosch, už to smazal)<br>
Tady to není ani kompozičně nic moc, bez toho sendviče by to možná mohla být jedna z fotek do nějaké dokumentace (třeba zpráva o technickém stavu památky)
09:24:53 04.10.2005
5
09:03:08 04.10.2005
5
08:55:24 04.10.2005
líbí dost
5
08:55:15 04.10.2005
jako z hororu, fajn. mam rada taketo fotky - alebo grafiky?
5
08:21:58 04.10.2005
4
08:16:50 04.10.2005
5
07:51:05 04.10.2005
5
07:37:24 04.10.2005
2 Pažoutová: OK. Respektuju tvou nechuť, ale jen technickou připomínku. Okraje jsem nerozpatlal, ale takhle to udělal sednvič. Nechápu zcela proč, budu muset na to přijít. Díky za názor.
07:35:29 04.10.2005
5
07:28:50 04.10.2005
úpravama zabitý.....
07:10:58 04.10.2005
5
05:58:44 04.10.2005
4
03:30:16 04.10.2005
Mno nevim - diskuse je tu docela zajimava, ale "fotka" me osobne teda vubec nezaujala. Zaber sam o sobe je dost nezajimavej s nudnou kompozici, zadny pekny svetlo, o obloze se tu uz zminovali jini a ty rozmatlany okraje jsou uz jen posledni kapka.................snad priste
1
01:26:52 04.10.2005
4
00:52:20 04.10.2005
jo, hral sem Return to castle Wolfenstein, tam byly podobny animace.Akorat je nikdo nevydaval za fotku.Nesvetlo jede.
1
00:30:55 04.10.2005
ok (nesvetlo, to si musim zapamatovat :)
00:27:27 04.10.2005
5
00:14:10 04.10.2005
2 Schenker: To zkusíš jako histogram a on ti řekne, jaké jsou tam jasy vtipálku. Ale dobře, nelíbí se ti to. OK. Mě zase se to takhle líbí moc, tedy myslím to "nesvětlo". :-)
00:10:25 04.10.2005
2 Čermák: Jo, s tou oblohou máte všickni pravdu. Zkusím to jinak. Díky za názor.
00:09:54 04.10.2005
to jako kdyz zkusim histogram tak se na fotce objevi zajimave svetelne podminky?
00:06:56 04.10.2005
Jejejejejej, to je škoda!!!!! O něco malinko méně -méně doostření, méně dodělávek oblohy a mohla to bejt taková síla, že bych to chtěl mít na zdi!!!!!! Úžasný místo, úžasný úhel, úžasně volený sklo! Jenže softváre to pak pos..... Ale i tak....
4
00:06:40 04.10.2005
2 Schenker: Zkus histogram, třeba ti pomůže :-)
00:00:00 04.10.2005
Ta obloha se je docela podivna, nelibi se mi. Svetelne ponekud nezajimave - v podstate tam zadne svetlo neni, je tam stale jen jedna konstantni uroven jasu...
1
23:56:28 03.10.2005
...fotka je to jako z PC hry, ale je to zajimave....to kecani okolo je dost na hovno...4+++
5
23:55:54 03.10.2005
2 Valián: Viď. Hlavně, když se něco děje. :-) Postupuju dle faktu, že negativní reklama je druhá nejúčinnější forma reklamy.
23:52:32 03.10.2005
vesele pocteni. :)
23:45:18 03.10.2005
2 Duchek: Ale jen je pokládej. Můžeš furt, třeba týden :-). Ale určitě Ti nebude vadit, když nebudu odpovídat :-). No a já si netroufám (na rozdíl od jiných a TO JE JEDINÉ, proti čemu tady tvrdě bojuju), říkat, co je obecně hezká fotka. Přesněji, vím přesně a spolehlivě, co se líbí mě. Ale nevěřím, že někdo může zatím teoreticky vysvětlit, co je to hezká fotka. To jde prostě jen jaksi sociálně - tedy zase subjektivně zjistit, jestli se nějaká fotka lidem líbí. Tedy vždy beru krásu fotky jako značně subjektivní a objektivní pravdy o kráse fotky jsou u mě prázdné tlachy. A ti, kdo na nich trvají, jsou mi k smíchu.
23:42:14 03.10.2005
5
23:36:13 03.10.2005
pokladat otazky se nesmi? ok <br>
zkusim jinou, jak se pozna "hezka" fotografie jako kriterium cehosi nevysloveneho? <br>
23:34:50 03.10.2005
5
23:32:51 03.10.2005
2 Duchek: Proč bych Ti měl odpovídat na otázku, proč jsem použil ten název? Jsi můj fotr nebo co? :-) Ale hlavně, že neznásilnuješ, že :-). Ale i kdybych chtěl, tak Ti odpovědět nemůžu. Název vznikl na základě pocitu. Tady s racionalitou neuspěješ. Chápeš?
23:27:32 03.10.2005
2 Nousek: Těsně vedle. Takových fotek, který jsem ani neoříz ani jinak nezměnil už tady pár mám (třeba Nekosočtverec). :-) A fakt mě potěšily, protože jsem na úpravy línej. Ale není to můj svatý grál a považuju takovéto kritérium dokonalosti fotku za děsnou ptákovinu. Neboť je spousta fotek, který jsou bez úprav, ale 99,9999% z nich je jen odpad. Prostě to, cos tady převedl je fotografický jazz - je to technicky elegantní, ale fotograficky dost nesmyslný. Neboť jak sám uznáš, ta fotka na jeden ťuk která je zcela hnusná, není to pravé. Fotka musí být hezká - a tohle je to jediný kritérium. To, cos tady definoval, je spíše fotografický snobismus, kterým si člověk buduje postavení ve fotografické skupině a před holkama, ale výsledný vizuální dojem z fotky to nijak neovlivní. Mimochodem, o postavení ve skupině už bojují třeba žáby, vlci a jiná zvěř. Já spíš preferuju lidské vlastnosti.
23:27:13 03.10.2005
5
23:25:19 03.10.2005
5
23:24:03 03.10.2005
já nevím, no ... na mě to působí trochu jako divadelní kulisa ..... pěkná kulisa.... ale kulisa.. neživá...<br>A jinak, stejně nejvíc mám ráda Tvé dámy zrcadlící se ve výlohách :oú
3
23:19:01 03.10.2005
začíná se to podobat naší politické scéně ... nic z té diskuse nemůže vzejít ... ahoj ... (skoro jako v sedmičce...)
23:18:22 03.10.2005
kurnik, tak predne nikoho neznasilnuju (narozdil napr od implikace: ...3 slova připomínající nějakou píseň není žádná krádež a když to někdo takto označí, znamená to jediné - že ho moje fotka mě štve... trochu jako venku prsi, tak si dam k obedu ryzi ) , esi Ti to jeste nedoslo jediny co mne zajima je, procpak jsi pouzil ten nazev? porad se kolem toho tocime, tak mi zkus odpovedet na primou otazku, thnx <br>
fotku uz jsem Ti ohodnotil v zaveru prvniho komentare, sokoliku...
23:13:54 03.10.2005
2 Friedrichová: Trochu jinak. To, co se mi nelíbí, není kritika ale pitomá hloupá kritika, která racionalizuje (přesný termín z psychologie) některé psychologické zvláštnosti lidí. Prostě je někdo třeba hnidopich a otravuje tím jiné lidi, protože on přece přesně ví, co je fotka, kde začíná a končí, jak se má udělat název apod., a on má přece pravdu. Tvůj názor beru a nemám s ním problém. Ale omezence nesnáším. Je zcela něco jiného vyjádření názoru a zcel něco jiného vyjádření "fotografické pravdy". To je pro mne rozdíl mezi svobodou a totalitním uvažováním. Myslím si, že je to dost patrné. A jinak jsem jižní impulsivní typ a ten jaksi zatím není zakázán nebo jo?
23:11:48 03.10.2005
Dobře, otevřel jsem si red bull a vodku, nijak mě ze židle nezvedáš, ale i tak něco písnu... Chováš se tady jak vyskakovací čertík a funguješ na první nakopnutí. Potom moc nechápu, proč sem ty výtvory strkáš... Pokud jsem si všimnul, nikdo ti svuj styl nenutí a nikdo tě za něj nebičuje. Jen ti bylo celkem slušně sděleno, že je ten výtvor pro někoho prostě shit. Já osobně několikanásobný expozice (nebo shadows X highlight - to je fuk, jak se k tomu dopracuješ) nemusim, ale i tak jsem jich viděl spousty, který se mi líbí... jde o tu míru vkusu - nevkusu. Ale pokud tě to uspokojuje, tak si to promězamě matlej dál. Jen bych chtěl někdy vidět tvuj výraz, až se ti podaří fotka a zjistíš, že do ní nemusíš v počítači ani hrábnout... to je teprva vzrůšo ;o). Čest
23:10:58 03.10.2005
5
23:09:54 03.10.2005
Imho sračka kýčovitá a nevkusná...
0
23:07:28 03.10.2005
Einstein se dočkal obdarované ... :o))) ( vše v dobrém ... to mě napadlo jen tak :o)))
23:07:20 03.10.2005
4
23:06:01 03.10.2005
tak ještě jednou - zdá se mi, že jsem se nevyjádřila dost jasně : fotka se mi nelíbí a rozhodně nechci, abys fotil jak já chci. Ale dal jsi jí sem proto, aby se ostatní vyjádřili a teď se ti to nelíbí - takže 1 za tu dřinu s nebem
1
23:05:28 03.10.2005
4
23:05:10 03.10.2005
kua.....omlouvám se za překlepy :o/
23:03:53 03.10.2005
Ahojky Honzíku, no mimochodem ten pátek byla FAKT zima! Takže mě to zas až tak nemrzí ;o)<br>
Co se týká tvé fotografie: mě osoně jsou techniky naprosto ukradený, neboť jsem laik a hodnotím jaký mám z fotky pocit a jak se mi líbí vizuálně a je mi jedno jak se k tomu autor dopracoval. A pokud mám dojem že mohu poradit - zkusím to.<br>
Konkrétně tady se musim přiznat, že ten kostel vypadá opravdu dobře, ale to nebe....... to mi připadá takový jak došmudlaný (omlouvám se za ten výraz) a nereálný.<br>
Jinak se přiznám , že já osobně bych asi vymazala tu stříšku domku co vykukuje. Nějak mě ruší....<p>
Mimochodem děkuju za věnování, sice vím za co, ale pane to by jste to měl moc levně ;o)))))
4
22:59:49 03.10.2005
:)))))
22:59:08 03.10.2005
:)))))
22:59:06 03.10.2005
:)))
22:58:04 03.10.2005
2 Kubis: Jo, to vím, ale mě to jaksi tahle přišlo "divnější". Díkm za info.
22:56:57 03.10.2005
Tak všeobecně: Nechápu tuhle znásilňovatele, co se snaží pod různými záminkami jiným vnutit svůj vkus. Dělají to různými kecy o fotografii či zneužívání názvu a čehokoliv jiného atd. A furt jde jen o jedno: MI se to nelíbí a chci abys fotil, jak chci já. Jenže mají smůlu. Ostatní obrovská většina jest tady vítána a zejména vítám od vás kritiku, co se vám nelíbí. Ale tihle otravové jsou vážně k ničemu.
22:54:44 03.10.2005
jinak v té písní se pěje " z rozmlácenýho kostela ... " . to jenom okraj, aby ti mladší věděli a zpívali to správně ... to by mě jinak mrzelo ...
22:52:45 03.10.2005
2 Nousek: Zkus to nejdřív ty.
22:51:59 03.10.2005
5
22:51:42 03.10.2005
2 Kubis: Je mi ukradený to, co ty považuješ za fotografii - přeloženo: Budu si fotit co chci a jak chci.
22:48:02 03.10.2005
tak maluj a nefoť ... chápu, že potřeba nějak se vyjádřit je někdy nezvládnutelná, ale jestli je ti fotografie (tahle nebo celá jako taková) ukradená, tak sem nelez a neotravuj a zalez si na nějaký jiný web ... to říkám podle jasného pochopení tvé reakce na můj první komentář ... jinak ti tady bude muset být brzy těsno ...
22:47:17 03.10.2005
Nauč se: 1. Chovat 2. Fotit
22:43:27 03.10.2005
4
22:43:26 03.10.2005
mne sa to celkom paci
4
22:43:25 03.10.2005
2 Duchek podruhé: Hezký výklad, ale k ničemu. Fotografie není ani matematika ani právo. tady správné řešení neexistuje a bude to tak, jak rozhodne autor. A tvé osobní výpady mě nezajímají. Nuda. Zkus otravovat někde jinde.
22:40:40 03.10.2005
Nikoli, pouze jsem se slušně zeptala :)
22:39:39 03.10.2005
2 Friedrichová: Steffi něco podobného asi minule zaujalo, protožem jsme se skrzeva to seznámili. Ale ať to řekne sama a mě se na to neptej. Ale jedině když ona bude chtít, tak to věnování stáhnu. Ona určitě bude vědět, proč tam je. Informoval jsem jí o tom. A Ty jsi její policie?
22:37:58 03.10.2005
5
22:31:41 03.10.2005
5
22:31:11 03.10.2005
tak neeof a naplno<br>
to, ze pouzijes nazev pisne <br> (mimochodem napsano sem bylo "zneuzivani casti pisni, nazvu ci jejich mirna modifikace" - vytrhavani z kontextu mam taky moc rad (procpak jsis' vybraz prave zneuzivani a ne na rovinu postavenou modifikaci, prostor na vyber byl..), puvodne se ta "fotka" jmenovala ... z rozlámanýho kostela..., pak z rozmlacenyho atd...), <br>svedci bud neco o tvurci impotenci, nebo trebas o tendencnim pucflekovani a parazitovani anebo chces vzdat hold autoru (to by to ovsem muselo mit uroven) a pak je tu posledni moznost, ta Tvoje, protoze jen tak... <br>
vazne eof ;)
22:30:43 03.10.2005
jak ja nemam rad tyhle upravy ...
1
22:29:13 03.10.2005
promiň, podle mne je to zpatlané a kýčovité až běda - mimochodem Steffi se to líbí ?
22:28:40 03.10.2005
Obyčejně odfocený kostel (nezajímavá středovka) a hutně softu .....
....toto je paskvil....
když už softění tak s nápadem,vkusem a neotřelostí...viz. Michal, Evina...ti dva tu práci zvládají znamenitě.
22:24:51 03.10.2005
provedení kostela mě přitahuje..... při své zchátralosti to má ještě větší patinu... obloha spíš odpuzuje
3
22:23:28 03.10.2005
2 Vladyková: Zatím jedinou připomínku, co tady beru, je ta, co jsi napsala i ty. To nebe by šlo udělat líp. Polepším se.
22:21:03 03.10.2005
hm, ja se pridam k tomu, ze to nebe je uz az moc, na stenu bych si to taky nedala ale to ani svoje fotky:-))) alespon vetsinu, nechapu, proc by ovsem mel byt problem v sendvici, dokolorovani a podobne, to jsou vsechno normalni techniky a podle tvych fotek z toho lezou vcelku zajimave veci. Tve jmeno mam spojene s tim, ze se vzdy rada podivam co postnes, takze drzim palce a tesim se na dalsi.
4
22:20:21 03.10.2005
2 Duchek. Tak pardon. Krádež napsal někdo do pošty. Jinak sem bylo napsáno něco o zneužívání, což je pěkná kravina. Jseš taky ocas, nazdar.
22:18:19 03.10.2005
Sorry, ale sendviče nemusím, len by si mohol uvádzať že si použil taký brutálny postprocessing, lebo niektorí si možno myslia, že na také svetlo si musel čakať bohvieako dlho...

Ohľadne kradnutia názvu pesničky nepoviem ani "ň", keďže zhodou okolností som pred chvíľou tiež jeden názov ukradol :-)
1
22:17:22 03.10.2005
Honzo, Ty jsi vazne vocas! <br> mimochodem o "kradezi" tu pises jenom ty. <br>mimochodem2 tahle Tvoje "fotka" nikoho stvat vazne nemuze. eof
22:14:16 03.10.2005
nebe se mi nelíbí ....provedení kostela se mi líbí moc
5
22:11:45 03.10.2005
2 Hlaváč: Houby Ti to vysvětluje. Jen se ti to nelíbí (na což máš právo) a to je vše. Že použiju 3 slova připomínající nějakou píseň není žádná krádež a když to někdo takto označí, znamená to jediné - že ho moje fotka mě štve. Pak takovým " je mi to fuk a ukradu, kde co budu moct, když se mi to bude líbit." vzkazuju jediné - trhni si.
22:08:26 03.10.2005
uf uf, tahle věta mi toho dost vysvětluje: " je mi to fuk a ukradu, kde co budu moct, když se mi to bude líbit." :(
22:07:09 03.10.2005
tenhle styl prostě miluju.Přímo magická atmosféra...jednoznačně za pět a více :-))))
5
22:07:06 03.10.2005
3
22:06:15 03.10.2005
Klobouk dolu, tohle je ta nejkrasnejsi fotka kostela kterou jsem kdy videl. Absolutne se mi libi.
5
22:05:37 03.10.2005
5
22:05:20 03.10.2005
5
22:03:45 03.10.2005
5
22:03:20 03.10.2005
To nebe je podle mě trochu přehnaný, ale..
5
22:01:29 03.10.2005
5
22:00:28 03.10.2005
to mě líbí, proč to nezdramatizovat?
5
21:59:27 03.10.2005
2 Kubis: Celá fotografie mi může bejt ukradená. Já chci tohle. Nikdy jsem nechtěl fotit, ale malovat. Ale to neumím, takže fotím. Je mi fuk kde nějaký pitomý obor končí nebo začíná.
21:58:34 03.10.2005
U mě výborný!
5
21:57:14 03.10.2005
nikdo nedal 0. je to pro fotografii nestravitelné ..... možná tak pro film, kde se to mění a hned se na to zapomene ... ale fotku nee ... , já dám 2
2
21:57:13 03.10.2005
5
21:56:24 03.10.2005
Skvěle by se hodila do nějaké 3D střílečky, ale na zeď ne ( u nas ). Kazdopadne zajimave. Libi se mi to, ale nevim kam to zaradit...
5
21:56:12 03.10.2005
sendvič nemam rad a tu si to potvrdzujem....to už nie je ani fotka
21:56:08 03.10.2005
Honzo rozruchu zdaaar.. nazdar :-)
21:56:08 03.10.2005
2 Strharsky: Nepřejde. O to se už dost dávno snažili jiní a vytrvale. Ale kašlu na ně (v tomhle ohledu).
21:55:20 03.10.2005
dost dobrý
5
21:54:55 03.10.2005
2 Duchek: Respektuji tvůj názor, leč mám jiný. Bod jedna, vidím to zcela naopak. Dělám si vlastní světlo. Muluju to. Bod 2: je mi to fuk a ukradu, kde co budu moct, když se mi to bude líbit. Bod 3 - to s tebou částečně souhklasím. Rád sem dávám fotky, které vzbuzují rozruch. Jsem už takový. Zdar.
21:54:16 03.10.2005
No nič, každý si to musí vyskúšať - hádam Ťa to prejde :-)
21:54:09 03.10.2005
5
21:54:05 03.10.2005
5
21:53:09 03.10.2005
to nebe se mi fakt nelibi! (Proc je cely BW?) Libil se mi ten tvuj Kostelik, ale tohle je moc... Neni to na nula ale nebudu kazit prumer...
21:52:03 03.10.2005
promin Honzo, ale pro mne minimalne troji vrchol nevkusu <br>
1/ zabijeni svetla <br>
2/ zneuzivani casti pisni, nazvu ci jejich mirna modifikace (mimochodem nejsem si uplne jist tim co by na to rekl pan Kryl) <br>
3/ rozsmudlani kolem ramecku a v oblacich tomu dava nevsedni punc <br>
mno nic nerad to pisi, ale sr.AAA
21:51:55 03.10.2005
5
21:51:51 03.10.2005
je to lákavé, asi je to i líbivé, ale tímto směrem bych nešel.
21:51:46 03.10.2005
... polámali mu křídla...
je to uchvatne
5
21:51:20 03.10.2005
Tohle se ti povedlo, ma to atmosferu, celkove prijemny..
5
21:50:51 03.10.2005
supr
5
21:50:18 03.10.2005
5
4
21:49:41 03.10.2005
4
21:48:56 03.10.2005
5
21:48:54 03.10.2005
a sakra
21:48:32 03.10.2005
21:47:58 03.10.2005
5
21:46:13 03.10.2005
az na to nebe pekne
4
21:46:11 03.10.2005
5
21:45:42 03.10.2005
5
21:45:24 03.10.2005
pěkné!
5
21:45:19 03.10.2005
5
21:44:42 03.10.2005
jo
5
21:44:14 03.10.2005
5
21:44:08 03.10.2005
5
21:43:27 03.10.2005
5
« předchozí
zpět do galerie
další »