Fotografie: bublo odstup
Autor: Matouš Mihaliček | |
Kategorie: reportáž
Vloženo: 22:01:14 31.07.2005
- Technická data:
- Nikon D70
sigma 70-200/2,8 EX - Poznámky a vzkazy:
- Tak takhle to dnes vypadalo v Praze ... a ja se s mnoha texty z banneru plne ztotoznuju. des bes :(
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Boris Moskovský | 22:06:48 07.08.2005 | |
Za reportáž 4 :::: Příště to můžou udělat u Havlů nebo u Klauze na hradě
Miloslav Rejha | 15:58:10 01.08.2005 | |
Nechapu jak nekdo muze hajit v tomto pripade postup policie...
1.policii se povedlo ucpat na nekolik hodin dalnici<2.>policii se povedlo zmlatit nekolik (desitek?) "technaru"
3. pozemky v miste konani akce jsou stejne znicene (odpadky,...)
Byl-li zasah nutny(myslim si ze ne) pak mel vypadat JINAK a proto by melo vedeni vyvodit dusledky.
br<> (Nejsem organizator ani ucastnik CT a ani by me tam nikdo nedostal:-) techno mi nic nerika)
1.policii se povedlo ucpat na nekolik hodin dalnici<2.>policii se povedlo zmlatit nekolik (desitek?) "technaru"
3. pozemky v miste konani akce jsou stejne znicene (odpadky,...)
Byl-li zasah nutny(myslim si ze ne) pak mel vypadat JINAK a proto by melo vedeni vyvodit dusledky.
br<> (Nejsem organizator ani ucastnik CT a ani by me tam nikdo nedostal:-) techno mi nic nerika)
Zuzana Vladyková /cvak/ | 12:46:00 01.08.2005 | |
Problem je pak v nasledujicim randalu, teda randalu pro bezneho cloveka, chapej ja nezatracuji technare, ja ac jsem starsi generace tuhle hudbu docela snasim, a ver mi mit vic casu, taky si klidne na nejaky takovy srazik zajedu a uvolnim se pri tom, ale ne s vedomim, ze moje zabava rusi nekoho, koho to vubec nezajima. Nemam rada nasili v zadne podobe, a obusky v rukou policajta se mi nelibi, ale maji li co delat s lidmi, kteri do lidi najizdi zezadu autama, asi maji taky strach co muze jeste prijit, ja si myslim, ze na vine jsou organizatori cele te akce, proste je to takova hura akce a at je u toho vzruso, takhel mi to pripada.
Martin Glasar | 11:53:45 01.08.2005 | |
Zuzano, ty lidi se nevyspali právě díky zásahu policie, protože nechtěla "technaře" pustit na pronajatou louku, takže uvízli bud v přilehlých vesnicích či na dálnici. Apropo, měla by jsi vědět že dokonce sami zástupci vesnic, z řad obyvatel požádali policii, aby "technaře" vpustili na onu louku...Takže kde je problem ?
Zuzana Vladyková /cvak/ | 10:53:10 01.08.2005 | |
i kdyz poresi pristupove cesty, jak poresi fakt, ze lide kteri v te oblasti bydli se nekolik noci nevyspi? nesvadejte to na to ze jsme policejni stat, nesnasim nase politiky a nasi policii podobne jako vy, ale kazdy clovek ma pravo na zivot podle svych predstav, na svuj klid. Tyhle hura akce mi nesedi, chapu, ze i ti mladi maji pravi na svou akci, ale at tim neobtezuji sve okoli, i oni jednou budou mit rodiny, deti a budou pro ne chtit klid a spanek. Tyhle zivelne akce se potlacuji vsude na svete, to neni nase specialita, a policie si tam bile rukavicky taky nebere.
Honza Plšek | 08:50:33 01.08.2005 | |
fotku docela dobrá...
s nápisem souhlasím, bublan tam nemá co dělat. včetně pana premiéra. ale přiznám se, že mi demostrace připadala s jistým ods podtextem /viz. text jednoho transpiku "nevolte čssd - bijou nám děti"/.
s nápisem souhlasím, bublan tam nemá co dělat. včetně pana premiéra. ale přiznám se, že mi demostrace připadala s jistým ods podtextem /viz. text jednoho transpiku "nevolte čssd - bijou nám děti"/.
Honza Dosedla | 06:58:15 01.08.2005 | |
fotka nic moc, ale s obsahem se ztotožňuju. Jaksi se mi nelíbí stát, kde je přikázáno tancovat jenom jak stát píská.
Jiří Tůma | 06:13:45 01.08.2005 | |
CZTK 2005,byl LEGÁLNÍ,tak aspoň přestaňte kecat nesmysli typu "mě by se taky nelíbylo,kdyby to bylo na mojí louce"
http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/182484
http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/182484
Jiří Černý | 00:32:00 01.08.2005 | |
Lež,aroganci a populistické výroky nesnáším !! Líp než Martin G. bych to nenapsal !! Většinou se neprojevuji , ale násilí na bezbraných lidech do slušný společnosti nepatří , proto alespoň touto cestou !!!
Ondřej Hruška | 23:50:01 31.07.2005 | |
foto je dobry. ac techno nesnasim, chapu vyznam te akce. je dobre ze se organizatori poucili z lonska a pozemek si pronajali. pocitam s tim ze pristi rok poresi i pristupove cesty. jestli bude mit pak nekdo z fizlu jeste problem, pujdu demonstrovat taky.ta informacni mlha policie kdy uzavreli prijezd aniz by na ne uz neco meli a pak tvrdili ze majitel pozemku od smlouvy odstoupil....ehm ehm bojujme cestne
Martin Glasar | 23:31:36 31.07.2005 | |
Romane, nechápeš smysl takovéhle akce, proto by jsi měl spíše hodnotit fotku jako takovou a nepouštět se do politických úvah. Jistě Ti nebudu brát právo na Tvůj názor, jen by jsi se měl zamyslet hlouběji nad myšlenkou CzechTeku. Znal-li by si ji, nikdy by jsi nenapsal "nechapu, proc se takovehle akce nekonaji na mistech mnohem vhodnejsich...stadionu, letist"... Zasadní podstata vychází z nekomerčnosti celé akce, vstup je tedy zdarma, technaři si veškeré náklady hradí z vlastních prostředku, zádní sponzoři, vstup, zádné zlodějské stánky s občerstvením s desítkou za 35 Kč atd.. A ted Romane, uvaž, kde by se vzalo tolik peněz na nájmy na Tvá letiště a stadiony ?Techno, není Romane Pink Floyd a nikdy jím nebude. Nepopírám že nikde nenastala organizační chyba ze stran organizátorů CT, nicméně si myslím že pokud má policie tak eminentní zájem řešit blaho občanů, má možnost v mnohem širším poli působnosti svého rezortu. Použít vodní děla a slzný plyn je totiž stejně jednoduché jako odtahnout Tvé špatně zaparkované auto i přesto že nikomu nepřekáží.. Ovšem "odtahne-li" Tvůj vůz zloděj aut, policie případ odloží.. Kam se ksakru teď poděla síla policie a její eminentní zájem o "blaho" lidu..?
P.S.Ačkoliv by se mohlo zdát, nejsem ani organizátor ani účastník CT..
P.S.Ačkoliv by se mohlo zdát, nejsem ani organizátor ani účastník CT..
Pavel Lexik Kulička | 23:29:42 31.07.2005 | |
o. k. určitě by se to dalo zorganizovat lépe ...
...ale co je pro mě osobně daleko horší je .... když vidím, že představitelé policie a státu lžou .. vymýšlí si důkazy, manipulují s fakty i veřejným míněním ...a hledají jak si udělat rádoby "voko" na politickou společenskou objednávku před volbama ... To už jsem zažil před 16 lety ... a jsem na to dost háklivej ...
... např. když ten majitel pozemků v TV konstatoval, jak ho 4 hodiny na fízlárně přesvědčovali podepsat prohlášení, že žádnou smlouvu o pronájmu neuzavřel ... zdá se, že něco smrdí ... a normální šlověk by se měl chytit za nos !!!!
...ale co je pro mě osobně daleko horší je .... když vidím, že představitelé policie a státu lžou .. vymýšlí si důkazy, manipulují s fakty i veřejným míněním ...a hledají jak si udělat rádoby "voko" na politickou společenskou objednávku před volbama ... To už jsem zažil před 16 lety ... a jsem na to dost háklivej ...
... např. když ten majitel pozemků v TV konstatoval, jak ho 4 hodiny na fízlárně přesvědčovali podepsat prohlášení, že žádnou smlouvu o pronájmu neuzavřel ... zdá se, že něco smrdí ... a normální šlověk by se měl chytit za nos !!!!
Honza Vlček | 22:50:02 31.07.2005 | |
fotka dobrá, klidně by se snesla (dle mého názoru) na iDnes a podobně... obsah nekomentuji :-)
Zuzana Vladyková /cvak/ | 22:47:15 31.07.2005 | |
no svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda druheho, nikdo nema pravo nicit cizi majetek a cizi praci. Souhlasim s Romanem Sinaglem, zrovna jsem premyslela proc si napr, nepronajmou mimonske letiste, tam se jich vejde tisice, nikoho nebudou rusit a sami nebudou ruseni, nemam proti tomuto druhu zabavy nic, sama jsem absolvovala podobne setkani za Prahou v hangarech za Ruzyni a bylo to fajn. Jen proste nemuze nikdo svuj styl vnucovat svemu okoli. Ja se spis obavam, ze tohle vse delaji jen proto, ze s echteji zviditelnit a vyradit se na demonstracich. Venku se s tim neparaj, pustej do nich vodni dela a rozezenou to, protoze tam policajti hlidaji majetek kazdeho.
Martin Portele | 22:46:07 31.07.2005 | |
5 za obsah. Proc nikdo nechape(nechce pochopit?), ze kdyby policie neblokovala vstupni cestu nikdo by pres cizi pozemky nechodil? Akce by take probehla bez zraneni mnoha lidi, a umrti jednoho cloveka :( Odpadky by se uklidily. Letosni czechtek byl ze strany poradatelu naprosto legalni a nevidim mezi nim a jinymi komercnimi festivaly jiny rozdil nez, ze se na nem neplati vstupne a lidi si delaji zabavu pro sebe. 23 http://www.policejnistat.cz/
Roman Šinágl /trek/ | 22:38:33 31.07.2005 | |
ztotoznit se stadem je snadne...
..nechapu, proc se takovehle akce nekonaji na mistech mnohem vhodnejsich...stadionu, letist a podobnych velkych ploch je u nas habadej ... osobne proti te akci nemam nic krom lokace takove akce...navic proc by to melo byt tolerovano ze strany soukromych majitelu pozemku, kterym projde tolik lidi po poli bez jejich svoleni...? fotka pro mne prumer...
..nechapu, proc se takovehle akce nekonaji na mistech mnohem vhodnejsich...stadionu, letist a podobnych velkych ploch je u nas habadej ... osobne proti te akci nemam nic krom lokace takove akce...navic proc by to melo byt tolerovano ze strany soukromych majitelu pozemku, kterym projde tolik lidi po poli bez jejich svoleni...? fotka pro mne prumer...
Pavel Ivánek | 22:35:33 31.07.2005 | |
k fotce líbí ,mám rád davové fotky!
mimo fotku: nechápu poskakování před reprobednama(techno) a taky nechápu ten tvrdý zákrok !!!
mimo fotku: nechápu poskakování před reprobednama(techno) a taky nechápu ten tvrdý zákrok !!!
Jiří Tůma | 22:28:10 31.07.2005 | |
Miroslav Frühauf - jedinej "chytrej" seš tady zatím Ty..
foto moc nelíbí-vůbec nic se tam "neděje" - mrkni na net,jaký se tam dali udělat fota..
foto moc nelíbí-vůbec nic se tam "neděje" - mrkni na net,jaký se tam dali udělat fota..