- Technická data:
- Canon EOS 20D, obj. Sigma 12-24, PLC
- Poznámky a vzkazy:
- není to montage, asi 150 dB nad hlavou
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 16:53:56 31.07.2005 | |
nemam co dodat... perfektni
Pan Smazaný | 11:19:57 30.07.2005 | |
Technická kvalita (světlo) pravda předhazuje pocit montáže, i když není ,ale to není zas tak podstatné. Podstatné je to aby to tak nepůsobilo. Je to pěkně trefený moment a slušně mluví. Ale rozhodně bych se přimluvil za drobné prosvětlení snímku... 4++
Jakub Havelka *bla | 11:14:39 30.07.2005 | |
no tak tohle je paradni!! narez! Plne souhlasim s IMPPP, dlouho jsem nic tak dobryho nevidel
Ivan Mladenov, PPP | 11:00:13 30.07.2005 | |
no ty woe, Pavle...tohle je FOTKA. Dlouho jsem něco takovýho na PP neviděl. Vyrazilo dech. Paráda.
Honza Jenja Švec | 00:11:18 30.07.2005 | |
PH: čáry za letadly, o kterých mluvíš, jsou něco jiného, než čáry na tomto fotu, toto jsou opravdu kondenzované páry za klapkami, jev při zemi... Dva roky jsem sloužil na letišti, z donucení, znáš to.....;o)) Ovšem Pavlem popsané "čáry od brzdových motorů", to je dobrá hovadina.....:o))) Fotka dobrá....
Ondrej Zima | 00:10:07 30.07.2005 | |
PH: kondenzační čáry (tak jak jsou vidět na obloze) jsou opravdu hodně vysoko jak říkáš, ale jejich vznik a trvání je velmi proměnlivé na podmínkách okolí (teplota, talk). To co je vidět na nebi, jsou kondenzační čáry od motorů - ty chrlí horký vzduch do ovzduší, kde je třeba -50C, pak se nediv, že tam zkondenzuje voda a vzniknou ledové krystalky (čáry jsou několik km dlouhé).
Kondenzační stopy (tak jak je vidět zde) však vznikají na hraně klapek, kde dochází ke styku dvou prostředí - přetlaku a podtlaku. Jistě si dokážeš představit, co to tam udělá.
Kondenzační stopy (tak jak je vidět zde) však vznikají na hraně klapek, kde dochází ke styku dvou prostředí - přetlaku a podtlaku. Jistě si dokážeš představit, co to tam udělá.
Pavel Tyle | 00:04:47 30.07.2005 | |
P.H.: tak tohle bylo ve výšce tak 30 m - fotil jsem s objektivem o FL=12 mm a když bylo letadlo nade mnou, tak se nevešlo do hledáčku (tak budu asi dost negativně ovlivněnej :) )
Petr Hořice | 23:56:31 29.07.2005 | |
Nedavno jsem cetl v NG clanek o negativnich vlivech proudovych letadel na globalni oteplovani planety Zeme. Psali tam, ze cary za letadlem jsou vlastne srazene vodni pary, ktere zamrzaji a odrazeji slunecny paprsky nespravnym smerem. Umoznuji tak prunik ultrafialovych paprsku mene rusene smerem k nam a proto je ndmerna letecka doprava pro nas lidi v konecnem dusledku negativnim jevem. To je smaozrejme vedlejsi. Ja jen, ze tam psali, ze aby se takova cara vytvorila (aby voda zamrzla), musi byt letadlo hodne vysoko (tlak, zmena teploty a tak) cca 6000 Km a vejs (presnou vysku nevym, musel bych se mrknout).
Jirka Hošta | 23:54:22 29.07.2005 | |
2P.T.:
nechtel bych spolehat na takovej navadeci system..ale jsem laik, treba je to v pohode..:))
nechtel bych spolehat na takovej navadeci system..ale jsem laik, treba je to v pohode..:))
Jirka Hošta | 23:42:44 29.07.2005 | |
jak muze nekdo postavit ten navadeci sloup skoro do vody?!
ale zajimavej napad...
ale zajimavej napad...
Ondrej Zima | 23:39:45 29.07.2005 | |
Ty čary jsou kondenzační stopy od klapek. Bež si někdy stoupnout na Ruzyň na čtyřiadvacítku. Věřím, že to je realné foto (viz. např. Planes.cz 1 nebo Planes.cz 2 i když to je z jiného místa).
Vychytaný moment.
Vychytaný moment.
Pavel Tyle | 23:38:14 29.07.2005 | |
J.F: ???, když píšu že to není montáž, tak asi není :( , no a ty čáry od brzdových motorů taky nejsou přimalovaný - fotím, nekreslím