- Technická data:
- digitální fotoaparát dimage xg
- Poznámky a vzkazy:
- fotografie jednoho meho starsiho polaroidoveho obrazku. Ten vznikl za dost jinych okolnosti, spis jako dokumentace jakesi jine instalace. Takova mala reportaz :-)
Na rozdil od ostatnich mych obrazku, zde zobrazenim tohohle tematu vedome prestupuju urcitou hranici. Takze nikomu moc nezazlivam, pokud mi to bude zazlivat, to ale ostatne nedelam ani jindy. A pokud ma admnin pocit, ze tohle ne, tak jen at to klidne smaze :-)
Jinak jsem ale toho nazoru, ze pornografie muze jako kazde jine tema nasi existence byt nametem obrazku, aniz by bylo nutne se rdit.To je taky duvod, proc jej sem vubec davam. Ja neocekavam ze by ted nekdo byl zasazen tim zobrazenim jako takovym... na to jsme prilis casto s pornografii konfrontovani jinde, Spis by mne zajimalo, jak tahle transformace pusobi na nezucastnene :-)
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Jaroslav Franke | 11:31:23 22.08.2005 | |
Makéto, rozhodně polykej, je v tom spousta cenných látek a co víc si můžeš přát?
Markéta Jandová | 22:45:04 15.08.2005 | |
a ještě otázka...polyká??? Já toto téma řeším skkoro každej den a nevím... polykat, nebo ne??
Honza S. Čopák | 10:31:46 03.08.2005 | |
i na nezůčastněné tato transformace může působit více, než netečně.. což je asi v pořádku. Fotka má zvláštní náboj.. jo, erotický.
Marek Hajduk | 09:54:20 03.08.2005 | |
prefektni zobrazeni necoho tak prirozeneho jako sex, lec nepochopitelne odsuzovano spoustou lidi. super moc libi
Petr Kubíček | 03:32:31 20.07.2005 | |
Jsem docela rád, že si prohlížím v protisměru :) Souhlasím s tím, cos napsala o pornografii. Tato transformace na mě působí takto: Konzument pornografie, pokud je odkázán jen ní, nebo ji dokonce dá přednost před reálným propletencem je mírně mimo mísu, je trochu nepřesně nasměrovanej, podobně jako aparát při vzniku tohoto obrázku. O zasažení tedy skutečně řeč být nemůže, ale i tak budu bodovat.
Pavel Ivánek | 23:45:35 26.06.2005 | |
působí..........jinak přesně z té kategorie fotek bud 0 nebo za 5
Jaroslav Franke | 14:49:03 04.05.2005 | |
Ještě nevím...Musím se sem vrátit...Jako inspirace k činu?
valsidal ruzam | 23:34:52 03.05.2005 | |
opat fragment niekde z hlbin spomienok ... specialne muzskych ... specialne muza pilota ;-)
Martin Halúska | 20:43:56 03.05.2005 | |
tu uz z nahladu viem o koho ide :) pockam este na dalsiu, ale uz sa mi zacina lubit aj predosla.
Marek Ročkár | 10:57:57 03.05.2005 | |
Hranice sú od toho, aby sa prestupovali. Aj týmto prestupovaním sa môže človek o sebe dozvedieť viac, čo ešte nevedel a čo by mu nikto nepovedal. Aj keď sú hranice len pomyseľné.
Pan Smazaný | 11:06:30 02.05.2005 | |
Val.... z tebe je tam jen malinkatej kousek.. silně prokrvenej..:)())))))))))))))))
Peter Ruman Rumo | 10:09:12 02.05.2005 | |
nejak neviem co hodnotit, fotka fotky na ktorej je naznak niecoho provokacneho ? Myslim ze medzi aktom a pornografiou je hranica u kazdeho osobitna, ale toto ma ako fotka nejak nezaujalo (zaujali ma tie pracujuce usta
ale na to su asi ine servre :)
ale na to su asi ine servre :)
Valerie Pavlíčková | 10:04:12 02.05.2005 | |
OK. dekuju za reakce.
Pane Adam, ne to neni autoportret. Tuhle disciplinu tady na PP neprovozuju.
Pane Kohout, souhlasim, je to lumparna. Zaroven jsem tim poprela hlavni poznavaci znak pornografie, protoze tam se tomu mysleni vetsinou snazi programove zamezit.
Pane Germaniku, mate pravdu. Pornografie v moji hlave vyvola vzdycky asociaci na slovo choreografie :-) Zamenit zive aktery plastikovymi je v podstate tim poslednim logickym krokem. Tady ale byli oba predstavitele z masa a kosti.
Pane Horice, nevim presne do ceho jsem se strefila, ale mela jsem na vyber z asi stovky fotografii porizenych v rozpeti nekolika let, ktere ukazovaly celkem siroke spektrum interakci thoto druhu. Pro mne bylo po dlouhem uvazovani jasne, ze obrazky kde figurovala zenska usta mely pro mne nejvetsi napeti... Zda se mi, ze ta vicefunkcnost i zpusob jejich zduraznovani nalicenim ma urcitou latentni souvislost. Jinak je tu jeste jeden aspekt.... nechte mne to rici tak, ze u nekterych fotografii by mne sice velmi zajimal nazor zdejsiho publika, ale rada bych je pouzila jindy a jinak, a nechci je ukazovanim zde devalvovat. To se tyka napriklad moji serie zabyvajici se muzskym penisem, ta timpadem byla od pocatku mimo hru.
Pane Krapac, ten komentar u posledni fotografie jsem odpovedela dost nejednoznacne. Chtela jsem pouze poznamenat, ze uz mne neprekvapi, kdyz od vas ctu reakci ktera naznacuje, ze do te fotografie vidite jako kdybyste ji delal sam. Ale k vasi otazce: instalace tomu rikam pouze tehdy, kdyz se to odehrava verejne pred publikem nejake vernisaze. Tady slo o projekt, ve kterem jedna autorka cetla svoji poezii a na pohovce na ktere sedela se odehravaly soubezne i jine veci. Poezie s tim nemela nic spolecneho, jednalo se o lyriku zabyvajici se romantickou laskou. Moje polaroidy vznikly z priprav te instalace.
Pane Adam, ne to neni autoportret. Tuhle disciplinu tady na PP neprovozuju.
Pane Kohout, souhlasim, je to lumparna. Zaroven jsem tim poprela hlavni poznavaci znak pornografie, protoze tam se tomu mysleni vetsinou snazi programove zamezit.
Pane Germaniku, mate pravdu. Pornografie v moji hlave vyvola vzdycky asociaci na slovo choreografie :-) Zamenit zive aktery plastikovymi je v podstate tim poslednim logickym krokem. Tady ale byli oba predstavitele z masa a kosti.
Pane Horice, nevim presne do ceho jsem se strefila, ale mela jsem na vyber z asi stovky fotografii porizenych v rozpeti nekolika let, ktere ukazovaly celkem siroke spektrum interakci thoto druhu. Pro mne bylo po dlouhem uvazovani jasne, ze obrazky kde figurovala zenska usta mely pro mne nejvetsi napeti... Zda se mi, ze ta vicefunkcnost i zpusob jejich zduraznovani nalicenim ma urcitou latentni souvislost. Jinak je tu jeste jeden aspekt.... nechte mne to rici tak, ze u nekterych fotografii by mne sice velmi zajimal nazor zdejsiho publika, ale rada bych je pouzila jindy a jinak, a nechci je ukazovanim zde devalvovat. To se tyka napriklad moji serie zabyvajici se muzskym penisem, ta timpadem byla od pocatku mimo hru.
Pane Krapac, ten komentar u posledni fotografie jsem odpovedela dost nejednoznacne. Chtela jsem pouze poznamenat, ze uz mne neprekvapi, kdyz od vas ctu reakci ktera naznacuje, ze do te fotografie vidite jako kdybyste ji delal sam. Ale k vasi otazce: instalace tomu rikam pouze tehdy, kdyz se to odehrava verejne pred publikem nejake vernisaze. Tady slo o projekt, ve kterem jedna autorka cetla svoji poezii a na pohovce na ktere sedela se odehravaly soubezne i jine veci. Poezie s tim nemela nic spolecneho, jednalo se o lyriku zabyvajici se romantickou laskou. Moje polaroidy vznikly z priprav te instalace.
Tomáš Kořan | 01:57:10 02.05.2005 | |
opet dokonala kompozice navic pro divaka s moznosti domyslit si "nabizejici se" chybejici. je naprosto nepodstatny co tam ve skutecnosti bylo...
Pan Smazaný | 01:30:07 02.05.2005 | |
rovnou si sem překopírujte můj komentář z minulé fotky. A mimochodem, u vás se tomu říká instalace? :)
Petr Hořice | 00:08:08 02.05.2005 | |
Kamila: Ta ruka není ani tak skvělá jako spíš důležitá..:) ale máš recht. nechme toho. ;o)
Kamila Sirotná | 00:03:11 02.05.2005 | |
PH: mluvime tady o obrazku. Treba ta ruka je tam fakt skvela, tohle je proste Valerie v dobry kondici a me se to libi, no a? .-)
Josef Hruška | 00:00:40 02.05.2005 | |
kdo jsou ti nezůčastněni? ;) fotka mě nechává v klidu, nezaujala
Petr Hořice | 23:51:18 01.05.2005 | |
Tohle mě nechává též chladným. Nevím proč ale přemýšlel jsem jaké že to porno konečně bude následovat a k mému zklamání jste se přesně do těch mých představ strefila. :)
Kamila: Příjemný? Tohle se od žen moc často neslyší. :)
Berenika Haladová | 23:49:14 01.05.2005 | |
tak trochu jako Mirek Kohout ............. ale přeci jen.... 2++
Michal Duchek | 23:46:34 01.05.2005 | |
Ivanku, jsi nevychovane hovadko uz od utleho detstvi anebo to prislo s pribyvajicimi lety ?? ;)
Aurel Klátik | 23:42:45 01.05.2005 | |
to je jak zo stránky s bloudžobmi, ako fotka to nemá žiadnu hodnotu
Ivan Rusek | 23:40:07 01.05.2005 | |
:-))) ....ááá sráči se zviditelňují.... :-D))))))))))))))))))))))))
Pavel Karas | 23:36:35 01.05.2005 | |
totiz nejdriv jsem videl tohle, nepochopil, nelibilo, pak tu predeslou, nepochopil, nelibilo, pak jsem si precetl komentare - kupodivu pochopil a ted uz chapu i tuhle :)
Kamila Sirotná | 23:36:09 01.05.2005 | |
fakt hodne prijemny, MK napsal dobre, ze je to "lumparna" a podvedomi pracuje .-)
Michal Duchek | 23:35:00 01.05.2005 | |
IRa nenastves chodi ted do kurzu asertivity
dobra reklamka na zmrzku Calippo
dobra reklamka na zmrzku Calippo
Honza Nousek | 23:29:17 01.05.2005 | |
asi jo... jenom bych to asi nemusil mít 1*1 metr na stěně... ;o)
Pavel Karas | 23:29:07 01.05.2005 | |
kazdopadne obe sokantni... na bodovani se necitim, ale mozna te potesi, kdyz reknu, ze jsem si zase trochu posunul obzory :)
Tr. Ianus Germanicus | 23:27:46 01.05.2005 | |
zajimave, jak na me pusobi urcita nezivotnost - jakoby umelohmotnost tech panem pro osamele mladence v kombinaci s tim jemnym detailem toho prstu a ornamentu kolem nej... plus dobra kompozice a precizni orez
... ta hrana pornografie je jenom tusena: jeste neni a uz je = dobry balanc
normalne bych to asi nebodoval, pac to je zbytecny... ale abych nastval IRa ;-)
... ta hrana pornografie je jenom tusena: jeste neni a uz je = dobry balanc
normalne bych to asi nebodoval, pac to je zbytecny... ale abych nastval IRa ;-)
Jan Holub | 23:25:49 01.05.2005 | |
Martin Pliening Hajduch: myslím že jsi to řekl přesně a o to asi jde, že si to dokážeš představit, ale při tom to tam "není"... Výborný, je to tam a přitom není!!! ;-)
Mirek Kohout | 23:24:39 01.05.2005 | |
pornografie nepornografie..... Protože je to tak vtipně uříznutý aby se aktivita nedala prokázat, myslím si, že je velká lumpárna nás tím nutit si to domýšlet... !!! (...ta neostrost mne nijak moc neoslovuje....)