Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Zoufalství - cyklus Ruka

Zoufalství - cyklus Ruka

| 05.04.2005 | experiment
Technika:
Nikon CoolPix 3100
Poznámky:
Třetí z cyklu "rukou" vyjadřujících lidské emoce (předcházející snímky: Křeč, Bezmoc).


V zoufalství jsou lidé schopni udělat mnoho věcí. Některé méně a některé více šílené. A když nevidí jiné východisko.....


Vím že foto může vyvolat mnoho rozporů, ale i sebevražda patří do našeho světa, ať už si to připouštíme či ne... Vím, že naprosto věrně to nevypadá, např. co se týče krve, ale pokud se to bere symbolicky, tak mi to připadalo dostačující. Taky díky tomu nemusí foto působit na některé slabší povahy "nechutně"... Snažil sem se zachytit atmosféru a myšlenku tohoto depresivného pocitu. (ruka po dopadu na zem po zoufalém činu)...
Prodejní info:
při zájmu pošlete vzkaz...
Bodů: 69 (85) · Zobrazení: 2066
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (95)

15:49:27 08.07.2009
Ruka je kžečovitě a expo taky nic moc...Ale nápad dobrý
14:33:30 20.06.2005
3
18:51:22 11.04.2005
4
22:11:44 08.04.2005
...no, myslím, že úspěchen je vyvolat zajímavou diskusi. Jistě více než ziskem "bodů" .
21:27:58 08.04.2005
5
20:09:38 08.04.2005
hmmm :o(( .... jak říkám, furt mi ty tvoje ruce neříkají to, co mi říká ten textík.... sorry
20:06:11 08.04.2005
Ze série asi nejslabší... :-(
3
17:34:59 08.04.2005
tat to je docela husty :(
11:14:57 08.04.2005
Kdy bi si k tomu nedaval tolik kecu!!!
5
16:03:23 06.04.2005
V rámci cyklu RUKA... proč ne? Myslím, že si ta fotka zaslouží víc bodů... (na ot, že je zobrazena přes 500x)...
5
14:29:37 06.04.2005
chapem tvoj zamer, ale ja tieto morbidnosti nemusim, sorry...
09:49:57 06.04.2005
ta ruka vypadá jak výřez ze starého obrazu. symbolika sebevraždy byla taky zachycena, protože to všichni pochopili. to, že to není přesvědčivé, je možná jen dobře, zařaďme to do naivního umění zpracovaného prostředky starých mistrů :o) co mi vadí, je divné vyznění konce ruky vpravo :o)<BR>mně se zkrátka ta fotka nezdá na 35 bodů. 3+1 bonusový
4
09:45:01 06.04.2005
Neni to povedene
09:44:49 06.04.2005
Fotka se mi nelíbí,ale to co tady předvádíte je xzblití - Vůllere,styď se! Místo abyste fakovaly výcvaky od krmejtek,rozmazaný čokly,kde se bodujou krásný voči a jiný dictatorshity,tak sjedete člověka,kterej ASPOŇ projevuje snahu.. /tímm ale netvrdím,že to je"..něčím novým, originálním a neprotřelým... " na protest >>>>>>>>>>>> :-) <BR><BR>

kurník,to sem na tom asi špatně,že kopíruju Matlafouska:-)
5
08:31:59 06.04.2005
Ty jsi nejakej nedutklivej.. priste se radsi zamysli co a proc postujes a jakej koment k tomu davas... radsi se uc na blizici se maturu.
07:52:52 06.04.2005
4
07:46:12 06.04.2005
Jaroslav voller: jeste nějaké připomínky? Ne? "fakt škoda"... Komentář sem jen přetáh z jinýho serveru... tak asi seděl líp tam než tady... Ale už to fakt neřeš!
06:46:04 06.04.2005
2
06:22:26 06.04.2005
4
23:50:12 05.04.2005
0
23:30:07 05.04.2005
"Také jsem se chtěl odlišit od obrovské kupy podobných fotografií na tomto webu a přijít s něčím novým, originálním a neprotřelým..." tak to se tu poradne porozhledni...takovejch "novejch, originalnich a neotrelych" fotek jsou tu prehrsle..
23:29:37 05.04.2005
2
23:20:43 05.04.2005
Sevciku: podivej se na Evropu jak se podrezavaj zily
23:04:46 05.04.2005
To MM: díky...
23:04:39 05.04.2005
:o))) Diskuse fajn. Autor časem doroste (konec smajlíků). Jestli ne... tak má aspoň velký okruh přátel, kterým se takové fotky líbí. A to je v pořádku. Imho je právě tato brak. Když už se někdo pustí do tak detailní práce, běl by nad tím trochu přemýšlet. S tím souvisí i nějaké ty základní anatomické vědomosti, nebo víc... vědomosti o lidech, kteří si něco podobného museli prožít. To hlavně by z toho mělo být cítit. Není. Laciný efekt soft světla okroužlaného vinětací a velmi nepřesvědčivým ba přímo komickým podáním krve. To je vše. Fotka tohoto ražení by měla dávat podnět k zamyšlení. Mně nedává. Nulu nedám, protože se autor alespoň snažil.
22:59:30 05.04.2005
Z ineho konca: podrezane zily, to je uz cin po rozhodnuti. Predchadzalo mu mozno zufalstvo, ale nie nutne a ta sucasna emocia je uz ina. To, ze v mnohych ludoch vyvolava tato fotka odmietave pocity netreba brat osobne. Zamer vyjadrovat emocie iba rukami je velka vyzva a nie je ziaden div, ked sa to niekedy nepodari.
22:55:32 05.04.2005
Technicky to není špatný,beru li to jako jistou dávku simboliky a navazujících prací v tomto duchu tak to beru.
4
22:54:28 05.04.2005
Jiří Schnapka :))))) souhlas :) Ota... no jo... na začátku roku :) letí to strašně rychle a nkdy se divím, co sem moh udělat před měsícem... jak se mi to mohlo líbit... :) Nechtěl si jít spát? ne, že bych tě vyháněl ;)
22:50:27 05.04.2005
Teda-číst tady tu rozpravu je docela sranda - ale jak vidno fotka splnila účel-emoce vyvolala(i když třeba ne zrovna takové,jak autor zamýšlel) :-))
22:42:10 05.04.2005
tehdy v roce 2005?
22:40:07 05.04.2005
big ace... to je jen muj vseobecne pouzivany nick... sice nevim proč sem to tehdy psal tak velkýma písmenama, ale co už... nechce se mi to přdělávat...
22:37:53 05.04.2005
jj, pres ne tak. Ale nejvic mnepobavil tvuj podpis fotky... Big Ace..fakt dobry. Dobrou noc.
22:36:52 05.04.2005
2+...nohlo to být opravdovější nebo míň toho červeného sirupu
3
22:33:38 05.04.2005
JV: Ja? No dovol? jen reaguju a odpovídám... A kdybych to nepsal, tak by si přišel o veškerou zábavu... ;)
22:33:22 05.04.2005
bych veril tomu atomovy nebo jak to bylo :)
22:32:13 05.04.2005
hehe, už si vás pletu. Jdu radši spát :-)
22:31:55 05.04.2005
Milan... já se nevztekám... jen se snažím trochu obhájit (či ochránit) svou práci... to je myslím přirozená reakce... ale neboj, sem uplně klidnej... A jinak máš pravdu, Photopost moc neznám... Skoro tu nejsem, tak asi jetšě nevm, jak to tu chodí...
22:31:17 05.04.2005
Já? Ale ne. Já jsem mluvil o fotce, tys mluvil o mně :-).
22:29:59 05.04.2005
PS: jj, ty jsi diskusi o fotografii prenesl do roviny osobnich invektiv a to od tebe nebylo ani trochu pekne
22:29:17 05.04.2005
Jitka: To je dobrý... Litovat mě nemusíš... ;) o to nestojím... Smích je pěkná činnost... kdo se rád nesměje... tak sem vám aspon zved náladu a sebevědomí... Jen nevím co myslel jan Krapáč tou poznámkou... Jako že by tohle zvládlo desetiletý děcko?
22:27:15 05.04.2005
já už jsem takový :-(. Ale bojuju s tím!
22:25:44 05.04.2005
PŠ: Ota použil jen slovo pičovina a použil ho k fotce. Ty jsi použil slovo debil a nazval jím Otu. Tak a teď co je horší... :-) A co se týká toho Photopostu tak jsi na to asi zatím nepřišel, protože jinak by jsi se tu takhle nevztekal :-)
22:25:38 05.04.2005
tak toho se fakt nebojím... ;) jen příště bacha co píšeš... čeština je tak krásnej jazyk (ale když si vzpomenu na blížící se maturu, tak začínám pochybovat)... máme tolik výrazů a ty zvolít ten nejblbější...
22:25:05 05.04.2005
Pavle lituju tě,ale ta fotka zoufalství nevyjadřuje,protože celá rodina se srdečně zasmála.
Příště to určitě bude lepší.
22:24:02 05.04.2005
ale no tak nechte ho. Kdo z vás uměl v deseti letech takhle ovládat foťák, co?
22:23:34 05.04.2005
Ne, vazne - kdyz si prectu poznamky o zachyceni atmosfery a myslenky depresivniho pocitu, nejsem si tak uplne jisty, jestli se to povedlo. Ve me vyvolava tahle fotka spis usmev a pobaveni..
22:22:43 05.04.2005
mě ten debil neurazil, toho se bát nemusíš ...
22:21:04 05.04.2005
jako nezamestnany musim take souhlasit s JV :)
22:18:58 05.04.2005
Jo ale debil není žádnej přehnanej vulgarismus... chtěl sem napsat "neslušný člověk" ale to by mě psychicky neuspokojilo ;))) A co se týče zkušeností, tak na ty raději nevzpomínám... Dnes už bych to taky udělal jinak... A všechno co tu píšete už dávno vím... ale je to stará fotka... házím sem fotky jak vznikaly, novinky vystavuju jinde... A přestože se většině nelíbí, znám lidi kterým jo! a kvůli těm to má cenu sem dávat... teda aspon podle mě... kdo nechce, at se nedívá... napíše co se mu nelíbí, ale proč to 50x komenovat dokola a dokola?
A pro Milana: Photopost? No nekecej... na ty bysme bez tebe nepřišli... Tím "veřejným" sem chtěl říct, že se sem může dívat kdokoli a mě osobně urazí víc, kdžy si přečtu některé typy hodnocení, než když se podívám na nepovedenou fotku... Každej někdy šlápne vedle, tak mě nechte žít... ;) A pro příště si sprosťárny nechte pro sebe... díky
22:17:37 05.04.2005
jako elektrotechnik musim souhlasit s Vollerem
22:15:40 05.04.2005
Což neznamená, že se mi tahle nebo i ty ostatní líbí. Jen bych radši takovýhle boje viděl pod "fotkama" s pampeliškama, kapkama, kachnama, sýkorkama etc. ;o)
22:14:05 05.04.2005
fotka se mi nelíbí, stejně jako zbytečný exhibice některejch lidí :(
Bože to je ale ekl ...
0
22:10:55 05.04.2005
i maly dite by to imho udelalo verohodnejsi - ne ve smyslu anatomickem, ale proste koukatelne uveritelne... A priradit tomu nejakou emoci... stejne tak jsi k tomu mohl napsat: Dluhy..Manzelcina nevera...NAboural jsem auto a nemam meloun na opravu....Hejmala mi sejri pod fotkou, tak balim zivot... Proste cokoliv. Ta fotka nemluvi, imho.
22:09:52 05.04.2005
no, uznávám, že jsem to přehnal. Asi by mě naštvalo, kdyby mi někdo něco takového napsal k fotce, s kterou jsem si dal určitou práci. Tak sorry, ber to spíš jako postrčení jiným směrem :-)
22:09:43 05.04.2005
Ale no tak, zklidněte hormony, pánové. Já bych to neviděl zas tak zle...:)) ten člověk se tu snaží o serii fotek, který maj něco vyjadřovat (tady se holt trefil trochu vedle) .... ale tady je hlavní slovo FOTKA a VYJADŘOVAT. Kolik takových najdete v dnešní galerii?? Třetinu??
22:09:07 05.04.2005
4
22:06:59 05.04.2005
PŠ tyhlety veřejný stránky se jmenujou Photopost. To co ti tu napsla Ota, je ještě slabej odvárek toho, co se tu můžeš dočíst (viz třeba tvoje poznámka s debilem). A to dělá Photopost Photopostem.
22:05:50 05.04.2005
:-) nechci být zbytečně nepříjemný, tak to radši vysvětlím. Nevadí mi krev, nevadí mi ani falešná krev, není to pro mě nechutné. Ale mám osobní zkušenost se sebevraždou (ne svojí) a můžu ti říct, že vystihnout se ti to nepovedlo. Stejně tak jako se to nepovedlo spoustě lidí před tebou. Tohle téma zkouší každý druhý, každou chvíli se tu taková fotka objeví. A všechny jsou úplně blbé.
22:05:39 05.04.2005
...jako laikovi mi to přijde naprd...<BR>ehm, sorry nemohl jsem si to odpustit. Je mi jasné, že to má být symbolika, ale je to opravdu poněkud umělé. Nenech se odradit, zkus to znova (třeba po konzulaci s místními lékaři, námětů např. od Jardy tu máš až až). Body příště.
22:04:30 05.04.2005
PS2: Fotky máš dobrý, ale co tě napadlo sem dávat toto..... to nevím.... tvůrčí krize? návod na sebevraždu?
22:04:24 05.04.2005
tak to je fakt hustý:))) vás číst, se jeden i pobaví :) Co se týče jaroslava Vollera, končím polemiku, prostě se ti to nelíbí, všichni už to víme, tak bych to nechal být...

A ohledně komentáře Oty Hejmala - všichni už víme že je to nevychovanej debil, protože to co napsal má k slušné kritice fakt daleko... Příště si takový výlevy odpusť, protože do veřejných stránek se to fakt nehodí... A pokud už to musíš sdělovat, najdi si aspon slušný synonimum... Nebo se nauč slušnýmu chování...
22:04:21 05.04.2005
opravdu prudce originální... A co takhle :-( smutek, :-) radost, :- něco mezi. Tomu říkám symbolická série!
0
22:04:15 05.04.2005
hehe, Kacere, o tech skrabancich jsi mi nerekl..budu si muset ostrihat nehty:)))
22:02:41 05.04.2005
looooooooooool:-))))))))))Voller!!!!! luxuuus... já když sem si proistřelil ruku nožem ( vystřelen z praku ) tak ta lochna byla ohromnááááá:-)))) takovýhle škrábanešky mám po sexu na zádech skoro stále:_))) jen bez tý přesnídávky:-))))))))))))))))))
22:02:38 05.04.2005
PS: viz prodejní info? poslat vzkaz? myslíš že nevim jak se eventuelně zabít? :))) nebo mi hodíš do mailu podrobnější návod.... promiň, ale tahle fotka... to je terror
22:01:52 05.04.2005
s těma zápornejma bodama souhlasim....
0
22:01:23 05.04.2005
ééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
22:00:57 05.04.2005
MZ:TICHY SOUHLAS vyjadreny kapitalkami:)
21:59:58 05.04.2005
jo a myšlenku to imo nemá naprosto žádnou
21:59:21 05.04.2005
Ota H: konecne slovo do pranice:)
21:59:10 05.04.2005
jako psychologovi mi to přijde dost laciné a neefektní :-)
21:58:56 05.04.2005
nejde o anatomii,ale o neumelost a polopaticnost podani. A i z hlediska fotografickeho mohu posoudit vernost a uveritelnost podani, imho. Zoufalstvi...nevim, treba to nekomu zoufalstvi pripomina,ale ja to v tom nevidim.
21:58:29 05.04.2005
to je taková pičovina, že jsem pro zavedení záporných bodů
21:57:37 05.04.2005
nesmysl
0
21:56:53 05.04.2005
radius a laterarni stranu si schovej pro nekoho, koho to zajima ;)
21:56:27 05.04.2005
JV: :-))))))))))))))))
21:55:21 05.04.2005
Jaroslav Voller: Fajn... jen priste hodnot hledislo fotografické a ne anatomické... o to tady jde... anatomii neznam a nezajima me... jedna se mi o myslenku a o to, aby kazdy pochopil co fotografie vyjadruje... Jestli sou rezy tri nebo 2 a napric nebo podelne uz tak podstatny neni... Naposledy pisu, ze je to pouze symbolicky vyjadreni a ne realny obraz skutecnosti...
21:53:35 05.04.2005
Jeste k tomu podrezavani. Psal jse, ze je velmi nerealne, jak je ta ruka obrizla dokola.Prejed si prstem po ruce tak, jak to mas namalovany - to by ses rezal do tech kosti, co mas v ruce? Trikrat takhle hezky pravidelne pres ulni i radius az na lateralni stranu zapesti? mozna tak kdyby sis pichnul nejakou svodnou anestezii, protoze by ses bolesti p*sral
21:50:53 05.04.2005
Pavel sevcik: co se podrezavani tyka, odkazuji te na ucebnici Soudni lekarstvi - pred par lety vydala Grada naprosto luxusni. <HR>jasne ze krev neni prava, ale je to VELICE NEUMELE podane a jak napsal Mirek Kohout, pusobi to prilis prvoplanovite a imho i samoucelne. A ty predstavy, ze po podriznuti se clovek skaci a ruka dopadne na zem, jsou fakt naivni
21:48:23 05.04.2005
2
21:46:00 05.04.2005
To Jaroslav Voller:
Vim, ze to není opravdová podřezaná ruka... To nesmíš brát z lékařskýho hledika! Pro fotku nikoho nepodřežu.... Co se tyče krve, tak sem psal v popisku, že není reálná, ale symbolická... stejně jako celé ztvárnění... A co se týče toho, jak se kdo podřezává... jestli dokola, šikmo nebo do čtverečku už je asi individuální... že ty byses říznul jinak, neznamená, že někdo jinej by se neříz takhle...
ale co... takových názorů už sem slyšel hodně... nastěstí znám i názory opačné... nicméně díky za komentáře...
21:45:14 05.04.2005
Pěkné světlo, diagonální kompozice OK. Nevadí mi jasná stylizace, spíš by mne pohoršoval přílišný naturalismus s otevřenými ranami. Spíš mi to ztvárnění přijde hodně prvoplánové či polopatické.....
3
21:44:51 05.04.2005
sebeprzneni na df aneb co bych neudelal pro dobrou fotku. :)
21:43:57 05.04.2005
to víš ,sichr je sichr:))
21:42:48 05.04.2005
On se napred podrezal v zapesti a pak zjistil, ze by dlouho musel cekat, nez to vsechno vytece, taxi usek ruku v lokti:))
21:41:55 05.04.2005
VB: hehe:))))
21:41:24 05.04.2005
..jako JV>jako IB a za sebe...................1
1
21:41:23 05.04.2005
doporučuji vyzkoušet pod odborným dohledem dochtora Vollera:)) ale je frajeřina si podříznout uřízlou ruku:)
3
21:40:04 05.04.2005
INGRID: to se taky dela, nicmene i rizance vedene kolmo na podelnou osu koncetiny se celkem delaji¨:)
21:38:46 05.04.2005
akop Jaroslav. Navyse, kto si chce NAOZAJ podrezat zily, neurobi to ako na fotke, ale vedie rezy rovnobezne s kostami :-)
21:36:13 05.04.2005
Jako chirurg souhlasím s anatomem,nicméně jako seriál emocí bych to zas až tak zle neviděl-pro mě to něco do sebe má..
3
21:36:06 05.04.2005
1.ty rizance jaou jasne namalovany 2. takhle se nikdo nereze, chybi nyrezy, vzdalenost rizancu je prilis pravidelna 3. nikdo by si az takhle kolem dokola zapesati neotevrel 4. aby ti takhle tekla krev, musel byz riznout HOOOODNE hluboko, protozevetsi zily a tepny jsou az pod slachama 5 .rany by zely, nebyly by takhle hezky stazene 6.krev je VELMI VELMI nepresvedciva - spis mi to prijde jako tekuta jahodova marmelada bez jahod 7: RUKA PO DOPADU PO ZOUFALEM CINU? To si jako myslis, ze si clovek udfela 3 rizance a pak se skaci jako podtatej? <HR>tohle se ANI TROCHU NEPOVEDLO, IMHO
21:32:43 05.04.2005
nejdřív řízlé prasata a teď se už řežou lidi
0
21:31:58 05.04.2005
jako anatom nemohu jinak:
0
« předchozí
zpět do galerie
další »