Další | Předchozí


Fotografie: balonek

Autor: Valerie Pavlíčková | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kategorie: ostatní

Vloženo: 23:23:13 06.03.2005


Technická data:
digitální fotoaparát dimage xg
Poznámky a vzkazy:
příště bude street
Popis:
Klíčová slova:
exif

Bodů: 53 (2.52)
Zobrazeno: 2286x (30.08)

PROFIL AUTORAMiroslav Snopek | 16:34:04 28.08.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAJán 73HM Mačuga | 21:10:14 27.06.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:)

PROFIL AUTORAPetr Kubíček | 06:45:07 20.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Tak tohle je pro mně dnes v noci (nebo co teď je) nejsmutnější obrázek.

PROFIL AUTORAJan Savický | 23:52:25 13.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tohle jde zatím mimo mě

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 19:36:45 02.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tady ne...

PROFIL AUTORAFbh bet - maj | 21:36:49 25.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

tu dam 5 sak to je super vec

PROFIL AUTORAaa* tomáš řihošek | 17:03:04 25.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

;)) výborný

PROFIL AUTORAvalsidal ruzam | 23:20:35 21.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no jo, bol to super vecer!!! ;-)

PROFIL AUTORAMartin (Andy) Hlaváč | 23:53:02 19.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Uf, dočetl jsem to poctivě. Ztotožnuju se s názory páně Hořice a Fedra. Valerie, zaujal mne Váš příspěvek, ze kterého cituji :"moje obrazky (...) A samozrejme priznavam, ze jejich vyber neni nahodny. Na jedne strane se u nich jedna o zpusob videni, ktery neni v soudobem umeni az zase tak vyjimecny. Možná z této krátké citace špatně usuzuju, že své obrázky pokládáte za umění, promiňte mi to, ale nemohu jinak, když jinde zazní argument "již dvacet let se zabývám uměním". Pokud je tomu skutečně tak, tak jsme tu na PP opravdu ztracení.
Tváří v tvář tomuto zjištění stejně ale nemohu zastřít, že mi tato fotografie přijde jako šrot. To vše s vědomím, že jsem od váš už (jinde) četl pár smysluplných komentářů. Život je složitej...

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 10:55:55 16.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORALA * blahova | 01:04:58 16.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

kazdopadne..........................je krasny jak se tu da na pp diskutovat,jak se da o nekoho zajimaz...ac pod zastirkou jinych jmen a vypujcenych identit...proste to jde

a k obrazku - hooodne falicka predstava..aspon ve me to ten pocit vyvolava :o) takze se zasmeju a jdu spat

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 09:58:49 13.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Fedr, portrety od Rineke Dijkstra se vam zdaji "prazdne a proste" ? To mne trochu prekvapuje, pokud jste mel rad ty obrazky od L. Lux. Kdyztak se nekdy k te Dijkstra vratte, treba se vam ten pohled na ni jednou zmeni. Ona neni jenom nahodou momentalne jednou z nejvice vystavovanych portretistu soucasnosti.
To co jste mi tady vyjmenoval za kriteria porad jeste nezarucuje ze nejaky obrazek bude dobry, pane Fedr. Tretinova kompozice je stejne dobra nebo spatna jako jakakoli jina, pokud ji pouzije nekdo, kdo nevi proc to dela. Ja jsem tu diagonalu zvolila umyslne, a pokud se o ucinky kompozicnich schemat zajimate vic, tak jiste budete i tusit proc. Hmm, nechci se opet nechat svest ke komentovani vlastniho obrazku, z duvodu ktere jsem uz napsala jinde. Ale snad jenom tolik: ne pro vsechno, co se vam zda na prvni pohled citelne, je ten prvni pohled urcujici. V tomhle pripade se jedna o ten balonek, ktery skutecne balonkem je... i kdyz se vam zda ze vypada jinak :-) A pokud tam nevidite pribeh, tak to jeste neznamena, ze tam neni...
prazdny kelimek od jogurtu muze byt stejne dobre motivem strhujiciho obrazku jako cokoli jineho :-)

PROFIL AUTORAMartin Skalický *bla | 01:56:15 13.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:39:25 13.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie: Díky za tip na Lorettu Lux, určitě zajímavější než svým způsobem prázdné a prosté portréty od Rineke Dijkstra. Loretta Lux šokuje každou fotkou, každé to dítě (ano, prohlížel jsem sérii dětských portrétů) je živou pannou zasazenou v chladném prostředi a ten pohled probodává. Působí to na mě jak hra na hranici kýče, kdy s jistotou nedokážu určit, zda se mi líbí, ale právě to nutí dívat se dál. Toť můj dojem.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:57:17 12.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie: Řekněme třetinová kompozice nebo jakákoliv jiná, je-li opodstatněná, zajímavý světlo, motiv, myšlenka, příběh, dokumentární hodnota, revolta.. Těmi uměleckými kritérii v úvozovkách jsem myslel právě něco z výše uvedeného, čeho bych se třeba mohl chytit, když jsem bezradný jako v případě této fotografie. Protože tohle je prostě nafouknutá šprcka. To sem mám poslat třeba vyjezenej kelímek od jogurtu, co mám na stole? Neexistuje seznam, je to jen několik věcí, který mě teď napadaj, můj subjektivní názor. Netvrdím a nevnucuju, že byste měla respektovat nějaké hranice, právě naopak, ale jelikož v tomto cestu nevidím, dávám tu nulu..

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 07:51:26 11.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Fedr, prosim vas, a ktera jsou to ta "umelecka kriteria", ktera moje fotografie nesplnuje? Ja se sice zabyvam umenim uz pres dvacet let, ale doposud mi uslo, ze nejake dilo musi splnovat nejake predpisy, aby bylo umenim. Existuje nejaky seznam? Mohl byste mi poslat kopii? Predem moc dekuju.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:27:19 10.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Jako fotka je to moc zlý.. Jo, samozřejmě to nesplňuje žádný z "uměleckých kritérií", ale ani motiv, příběh, myšlenka z toho cítit není. Nemá funkci, nic nesděluje. Je to zřejmě jen váš dojem, nějaká imprese, dokument okamžiku, který vás fasicnuje.. Líbí se mi ale, že máte svůj styl, stále šokující a nutící lidi s nadějí se vracet.. Přirovnal bych to kdojmu z nějaké formy moderního akčního umění.. Za fotku 0, čekal bych ji asi jen u teenagera v mobilu s foťákem..

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:59:35 10.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

porad nic

PROFIL AUTORAaa* hana špírková | 16:20:49 09.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ako vacsina tvojich zaberov na mna posobia dost zivelne (sexualne - "sprchou" to zacalo), aj tu je to svojim sposobom trocha citit... no jasne, jeden by povedal: tvar toho balonku=falus blabla...ja si vsak myslim, ze je to tu hlavne o tom pevnom stisku, aj ked ruka patri malemu dietatu

PROFIL AUTORAOndřej Kratochvíl | 13:01:13 09.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 07:59:58 09.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Nemusite mit strach z impertinence, pane Spitt. Ja jsem uz na hulvaty pod mymi obrazky zvykla, takze klidne muzete pritvrdit. Presto porad jeste nechapu, co se mi snazite naznacit, a aniz bych chtela byt ja impertinentni, myslim si, ze chyba nebude na mem prijimaci. Tak se sverte, copak mate za problemy s vejci? A jaky pan vedouci vam dela starosti?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 07:13:49 09.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Aniz bych chtel byt impertinentni, myslim, ze vycurany tady nejsem ja :o)))

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 22:53:52 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pane Spitt, nezlobte se na mne, ale tentokrat se mi zda, ze jste to s tim alkoholem prehnal :-) O jakem vedoucim to tu melete? A co ma znamenat Ave Ovi? Jestli se nemylim, tak je to latinsky Nazdar vejce, ne? :-) Bezte hezky domu, pekne se vycurejte a do rana se z toho prospete :-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 21:14:17 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hm hm hm, možná by nebylo od věci požádat onoho hodného pana vedoucího aby se zastavil s nějakou novou nabídkou digitálního fotoaparátu (Nikon D2H, pripadne Canon 1D apod.)... :o) Jen mě opravdu pobaví ty komentáře typu "Ono v tom nic není, ale přece v tom něco je" :o) lol :o)
P.Hořice: Bingo :) Ave Ovi :)

PROFIL AUTORAMira Friedrichová | 17:49:49 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

poctivě se chodím na tvé fotky dívat a poctivě se snažím je nějak uchopit...sice zatím nic moc :), ale ... hloupé je, že jsou tak strašně "jednoduché", "prvoplánové"... a přitom je cítit, že to zas tak úplně obyčejné není, dají se v nich hledat významy a důvody a tak ... osobně jsem ráda, že tu jsi (ať už jsi kdokoli :))... a tvoje fotky beru jako takový test mého dívání a zvykání si na věci méně obvyklé

PROFIL AUTORAzdenek satera | 17:08:24 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

mně se to líbí moc, a opět, už z náhledu mně bylo jasné ....:-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:52:57 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Petr Hořice: Ztotožnění se se svojí virtuální identitou může zajít do patologického extrému, ale jinak je spíše pravidlem než vyjímkou. Tento server vytváří svůj malý svět, který je sice specifický svojí komunitní uzavřeností, jak to popsala Valerie, ale jinak odpovídá jakémukoli jinému obdobnému serveru. Každý tu v průběhu získá určité "postavení", vytvoří si svojí image ať chce nebo ne, zařadí se třeba do určité názorové skupiny. A to není ani špatně, ani dobře, všechno záleží na nadhledu, který nad tím člověk má. Ale je pravda, že jsem to opět docela zobecnil, takže když jsem použil tvé pojmy, neznamená to, že jsem tím jednoznačně myslel na tebe.


Valerie: Já věřím, že své fotky jako provokaci nemyslíš (koukám, že jsem nevychovaně přešel do tykání, tak už u toho zůstanu, pokud to nevadí :)). Ale je jasné, že jsi musela tušit, jaké reakce tady vyvolají. A přiznám se, hodnotit tvé jednotlivé fotografie nezkresleně, bez všeho, co je tu provází, mám docela problém. Nejsem znalec současného umění, ani současných fotografických trendů, ani umělec, jsem skutečně jen fotoamatér a začátečník k tomu. Můžu psát jen to, jak na mě působí a ony na mě působí jaksi neoddělitelně společně s celou tvojí "identitou".

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 12:26:31 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

už tu byl PŠtka?? začínám si to dávat dohormady.....

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 11:30:36 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Horice, tak uplne s vami nesouhlasim. Myslim si, ze vuci nekomu, koho opravdu dobre osobne znate, jste behem doby nucen zaujmout nejaky osobni pristup. Coz pouze u vyjimecnych jedincu vede k tomu, ze jsou schopni v komentarich rici to, co si opravdu mysli. Takovych tady par je, ale mne zajima nefiltrovany feedback od vetsiny. A moje anonymita neni o mnoho jina nezli anonymita kohokoli z jinych ucastniku, ktere jste zatim osobne nepotkal. Tech bude nejspis vetsina z tech 10000, ne?
Zmineny zpusob hodnoceni mne neprekvapil ani tak faktem, ze existuje, ale spise svym rozsahem. A take svoji agresivitou.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 11:09:10 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie: Díky za celkem úpřímnou odpověď. Toho jsem se chtěl ve skutečnosti dobrat. Tohle prostě respektuji i když s drobnými výhradami (právě snaha o upřímný feedback je ve spojení s evidentní plnou anonymitou natolik naivní a neefektivní jako očekávat, že zrovna mě 5. dveře u Felicie neshnijou). Ovšem to, že vás překvapuje způsob hodnocení fotografií a pohlížení na obrázky zase pobavilo mě. Opravdu nečekané. ;o)



Jinak děkuji panu Ianusovi, za absolutní pochopení toku mých myšlenek. Přesně ten rozdíl jsem měl na mysli. Je vidět, že mí pražané mi rozumnějí. ;o)

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 10:46:41 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan: :) máš pocit, že se rozčiluju? Fakt jo?


To cos napsal o anonymitě je jen velmi zúžené vidění. Evidentně tě diskuze nezajímají. ;o) To cos napsal nemůže pasovat na lidi, kteří se znají nejen virtuálně, ale fyzicky se potkávají a ví jak se kdo tváří a chová. A to že se někdo ztotožní se svou virtuální identitou je opradu jedna z největších kravin, jakou jsem zde četl (v daném kontextu). Samozřejmě že se to může stát a stává se to, ale pochop, že na to už lékaři mají diagnozu. Máš pocit, že jsem chtěl problém až tak rozebrat? :o)

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 10:22:18 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Horice, myslim ze pan Krapac ma v leccems pravdu. Jedno mi ale muzete verit: moje motivace, proc pisu komentare a vkladam sem fotografie, neni budovani jakehosi image, ale cista zvedavost. Jsem proste zvedava na reakce zdejsich uzivatelu na moje obrazky. A samozrejme priznavam, ze jejich vyber neni nahodny. Na jedne strane se u nich jedna o zpusob videni, ktery neni v soudobem umeni az zase tak vyjimecny... pokud byste nektere z nich ukazal nekomu, kdo ma trochu prehled, potvrdil by vam moje tvrzeni. Na druhe strane jsem s velkym prekvapenim zjistila, ze komunita amaterskych fotografu - byt infiltrovana nekolika profesionaly ci "profesionaly" - je sama v sobe hodne izolovanym tvarem. Esteticke principy, ktere tu rozhoduji o tom co je ci neni dobra fotografie, jsou kupodivu dost oddelene od toho, co se jinak na tomhle poli deje. Musite uznat, ze v dnesnim globalizovanem svete je to zajimavy fenomen, nota bene za okolnosti, kdy vsichni zdejsi prispevovatele maji per se kontakt s internetem.

To, ze nekteri v souvislosti s mymi obrazky mluvi o provokaci, je jev ktery ma svoji zakonitost, ale urcite neni mym primarnim cilem. Pochopitelne, pokud do nejakeho uzavreneho systemu vstoupite s "cizim" elementem, muze to podle natury urcita cast ucastniku povazovat za provokaci, jina za obohaceni ci iniciaci k zamysleni a jina za vasi hloupost ci ignoranci. Prikladu existuje bezpocet.
Muj cil ale neni ani nekoho "vzdelavat", ani se tu nehodlam nejak profilovat nebo zviditelnovat. Verte mi, opravdu toho nemam zapotrebi. Co si kdo o Valerii mysli, mne sice zajima, ale neprikladam tomu v konecnem dusledku rozhodujici vyznam..

Obrazky, ktere sem davam, jsem vsechny vytvorila sama, vsechny jsou vysledkem meho vedomeho snazeni a snaha dozvedet se nazor na ne je pravym a hlavnim duvodem, proc je zde publikuji. Nic z nich nevzniklo nahodne nebo samoucelne za ucelem nejake provokace, jak mi obcas nekdo chce podsouvat. Ty obrazky vznikaji bez ohledu na to, jestli je sem vlozim nebo ne.
V mem snazeni jsem ale narazila na necekany problem. Velka vetsina zdejsich prispevovatelu neni schopna posuzovat pouze videny obrazek... venuji zde velkou energii prave vlastni profilaci, dokazovani vlastni odborne kompetence - at uz vyctem drahe techniky, kterou maji k dispozici, nebo strycku "akademickych maliru" kteri stali u kolebky jejich umu - protoze maji pocit, ze pouze ve spojeni s takovymi fakty bude na jejich dilo pohlizeno s patricnym respektem (a nutno dodat, ze u urcite casti navstevniku tenhle trik docela funguje) Muj cil, dockat se vazne minenych a presto nezkreslenych komentaru se mi proto nejspis nepodari naplnit, alespon u urcite casti respondentu. Myslenku zaradit do meho portfolia nejake svoje prace delane na velky nebo stredni format jsem ale zavrhla, myslim si, ze v konecnem dusledku by to jenom zkreslilo feedback ktery mne zajima. At ziji 3,2 Mpix! :-)

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 10:15:41 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tak pan Hořice je citlivý dumající jedinec, tjo ;o))
Mě ta hra tedy vubec nepobuřuje, ba naopak - baví.
Dokonce si myslim, ze Hravost a potřeba hrát si, je důležitým kreativním podnětem... všeobecně i pro běžný život...
PH: možná dává rovnítko mezi dva pojmy: "hrát si" a "pohrávat si" nebo možná vnímá jako Valerii jako tu, kdo si sem jenom přišla pohrát s ostatními... já si to o Valerii nemyslím a nepůsobí to na mě tak... Řekl bych, že moje milá Valerie, je dokonce pro citlivé dumající jedince potřebná - jakýsi burel, který má tu moc spouštět a urychlovat některé chemické procesy nejenom v kedlubnách ctěných fotodruhů... především nutí přemýšlet a lépe formulovat

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:30:49 08.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Tvoje hra se mi líbí. Dokonce se mi začíná líbit čím dál víc, ne jenom s přibývajícími fotografiemi, ale hlavně komentáři. Je fakt, že pořád považuju tvé fotografie za provokativní, ale jednoznačně v dobrém slova smyslu. Nikdy mě příliš nezajímaly internetové diskuse, mj. kvůli té anonymitě, jak o ní píše PH. Ne ovšem proto, že by mi vadila jako taková, ale spíš naopak právě proto, že drtivá většina lidí má pocit, že když mají místo nicku svoje jméno a říkají jen to "co si skutečně myslí", přestávají být anonymní. A tak se nakonec se svojí identitou ztotožní a nechápou, že ve sterilním prostředí psaných komentářů jde o hru vždycky, ať už se člověk snaží hrát na "férovku" jak chce. Pak je jasné, že mít dvě identity na jednom serveru považují za nemorální podvod, za "lhaní", že jsou schopni se u počítače rozčílit, když mají pocit, když někdo jejich vlastní ztotožnění s identitou (nebo vlastními fotografiemi) zpochybní - berou to jako osobní útok. Když pak čtu některé takové vyhrocené diskuse (poslední dobou jich je na PP dost), okamžitě mi naskakují pojmy jako buddhistické "ulpívání" nebo castanedovská "osobní důležitost" a jsem nadšený, když někdo dokáže rozčeřit vody tím správným způsobem - s nadhledem a vkusem. To se ti podle mého daří. A inťošové jako já si na tom navíc můžeme honit svoje triko :)

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 23:06:31 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jen pro upřesnění. Anonym bez výsledků (jen ty kecy) by mi byl daleko lhostejnější... asi tak.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 23:03:26 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie: Ale jo... hraju si a dokonce i těchto zdech, ale většinou tak trochu na "férovku"... sám za sebe. Co napíšu, nebo vložím, za to si taky nesu odpovědnost. Za nikoho se neschovávám.

Nejde jenom o to co se zde napíše a vloží. Hra je jen doplněk. Spousta lidí se zde nevyskytla se Šmokem v hlavě. Přišli sem především za poučením. A jak to za ty roky pozoruji... má to smysl. Ano, tento server (a i jemu podobné) dosti lidem popomohl k daleko lepším fotografickým výsledkům. Pokud zde však primárně hledáte provokaci a samolibou zábavu jako třeba Vaněk, tak jsou veškeré kecy o obrázcích a komentářích liché. Komentáře a obrázky jsou v tomto případě jen image a ta je jak známo na nic. Následuj instinkt. Imho i samotná fotografie je o lidech... nejen o těch před objektivem. Jedině člověk, slovo a obraz spolu mohou ve finále fungovat. Image zbytečně zkresluje. Žižka je díky image pro národ hrdinou, ale pravda je taková, že to byl zloděj a vrah... Proč to říkám? Identity jako vy na chvíli pobaví.. ale to je vše. Pro citlivého jedince jako jsem já, dumajícího nad přínosem anonyma je hra na image mírně řečeno popudlivá. Být člověkem a hrát si.. je přirozenější.. i sympatičtější. Hrající si anonym je zákeřnost.


Ave Ovi

PROFIL AUTORAFbh Ota Hejmala | 18:17:06 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

možná i vědomě, já už si to nepamatuju :-)

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 18:05:00 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

OH: ano, mate pravdu. nekdy i vedome.
PH: co vam vadi na hre na Valerii? Tady jde jenom o obrazky, o nic vic. Pro mne neni rozdilu mezi Valerii, panem Horice nebo panem Bezdickem... Vy neznate mne, ja neznam vas, jedine, cim mohu vnimat vasi existenci jsou vase obrazky a komentare. Ano, to je hra. Ale tuhle hru tady hraje kolem 10 000 lidi. Pokazde premyslim, jaky obrazek bude tim pristim, i jak na nej budou ostatni hraci reagovat. Nektere reakce zvlaste nekterych hracu neni tezke uhodnout, jindy jsem v mych ocekavanich uplne mimo... Vy si nerad hrajete, pane Horice?

PROFIL AUTORAFbh Ota Hejmala | 16:59:17 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAFbh Ota Hejmala | 16:44:14 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

akorát bez šprcky

PROFIL AUTORAFbh Ota Hejmala | 16:43:22 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

onanují prý už kojenci, nevědomky

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 15:23:28 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ivan + Milan: Tentokrát ne ;o) Jako 1. něčí fotka by to bylo jistě o ničem, ale v kontextu z ostatními mi to dává smysl. Jestli mi něco vadí, tak spíš ta hra na Valerii.

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 11:45:32 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ZB: tak to by mě taky zajímalo ,-))
ale moje zkušenost je, že ten kdo opravdu něco umí, to jest predevším cítí a je schopen vidět a žít/prožívat určitou Kvalitu, tak vůbec nemá problém zkousnout "nové, nečekané, kontroverzní, ale především hledačské" věci/vidění někoho jiného... nejhorší je lpění na školometských poučkách a zažitých pravidlech - musíš si vybrat, jestli chceš jenom papouškovat to co již dosáhli jiní a co se stalo kánonem ... anebo, jestli chceš vidět a objevovat svoje vlastní pohledy a způsoby přemýšlování

PROFIL AUTORARobo Pritsky | 11:34:55 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAZdeněk Bezdíček | 10:34:32 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TriG: ja bych chtel videt co by tomu rekl tvuj oblibenec erwitt :)

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 10:27:14 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

v kontextu tvorby mé milé Valerie je to fajn - zazoomovanej výsek z reality, který jde tvrdě po tom konkrétním výseku, detailu ... a zjevuje nám určité "bizardnosti", které my, normálně vnímajíce celek v souvislostech, nevidíme/nevnímáme - jsou to takové "malé všední absurdnosti" - řekněme třeba: Syrový realismus ,-) alespoň pro mě
v kontextu portfolia třeba za 5, ale body nejsoupro Valerii důležité, předpokládám...
a také je důležité, že Valerie bourá zaběhnuté konvenční hranice pro vnímání (nejenom) fotografie a sem tam nám postaví nějakou bránu, kterou bychom mohli projit do Krajin Imaginace - vstup volný, chete-li...

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 08:48:20 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

taky se mi to nelibi, ale myslim ze je to vazne dobre udelany, promysleny, proste dokonale nelibivy :)

PROFIL AUTORAZdenek Bubak | 04:53:16 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...ma to naklonenej horizont, tak to bude umeni...ale bohuzel ja mu nerozumim...

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 03:35:24 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...Petře, ty ses nakazil Cvrkovýma trestnýma 5? :-D)))

PROFIL AUTORAMilan Santoyo | 03:28:24 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Horice ovsem musi bejt proti proudu...:)

sracka je to prvotridni a proti proudu nejdu...:)

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 01:24:05 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Tohle není Jim Beam! :o))

PROFIL AUTORAPetr Marvan | 00:44:33 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

pro radost a útěchu dávám

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 00:27:52 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pane Kacer, vy jste se mne ptal na muj nazor ohledne meho vlastniho obrazku. OK. Mohla bych vam tady napsat pul stranky o tom, proc je takovy jaky je, nebo co se nim snazim vyjadrit. Ja to ale presto neudelam :-) Uz jsem to kdysi - take na pozadani - udelala, u toho obrazku s tim nahatym zadeckem, muzete si tam precist k cemu to vedlo :-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:24:49 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

možná zmrzlina???:-))) ba ne to bude ta noha

PROFIL AUTORAPetr Adam /cvak/ | 00:24:45 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

???

PROFIL AUTORAZdeněk Bezdíček | 00:22:34 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

kamila: navrat z pouti domu. stisk u hrdla balonku byl prilis slaby a balonek cestou pomalu uchazel. zachyceno ve stavu 80% vypustenosti. pravdepodobne s nim majitel zkousel kroutit a vselijak ruzne ho mucit (proto ty jizvy). a valerie proste misto prubehu cesty domu zachytila, sobe vlastni moment, predsmrtneho stavu ruzoveho balonku.
druha varianta je, ze to vubec neni balonek, ale utrzena noha z nafukovaci panny. coz je ovsem z jeji velikosti vzhledem k zapesti dost nepravdepodobne. tak a ted sup spinkat .

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:21:09 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...taky na mě Tvé fotky působí jako provokace za každou cenu....

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:18:16 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie... taky čekám ... na odpověď na kritiku...

PROFIL AUTORALibor Kappel | 00:16:32 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 00:14:41 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

taky cekam :-)
ale ono uz se pripozdilo.

PROFIL AUTORAKamila Sirotná | 00:10:57 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jsem tu asi uz popate, cekam, az to nekomu dojde a ja si to pred spanim budu moct precist, aby me ten nepochopenej balonek v noci nestrasil .-)

PROFIL AUTORAPetr Kubáč | 00:06:53 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

freak show:)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:05:47 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie, promin mi moje podezření, ale čí si identita .. (předpokládám že nekoho s nějakejma těma písmenkama před jménem) pokud se pletu tak se omlouvám, ale napiš mi prosím čim tě tahle fotografie zaujala, přijde mi jen že je to obyčejnej cvakořez. Díky

PROFIL AUTORAMartin Šimko | 23:47:17 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ani nahodou
-100

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:45:55 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

odpad

PROFIL AUTORATomáš Marek | 23:34:25 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nejak sem to nepochopil, zhlidl sem ostatni fotos a uz chapu

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 23:34:24 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Aha Valerie... jasné...

PROFIL AUTORAPetr Drozda | 23:31:14 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

???????

PROFIL AUTORAZdeněk Bezdíček | 23:30:24 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to je pekne odpornej balonek :)

PROFIL AUTORATomáš Marek | 23:28:28 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAPetr Marvan | 23:28:01 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vubec

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:26:14 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PROČ???