Další | Předchozí


Fotografie: co žena nevyhnutedlně činiti musí

Autor: Valerie Pavlíčková | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kategorie: akt

Vloženo: 00:05:52 10.02.2005


Technická data:
digitální fotoaparát dimage xg
Poznámky a vzkazy:
příště bude nejspis krajinka nebo architektura. Podle dosavadnich reakci mam pocit, ze dalsi holku by mozna nekteri panove nerozdejchali :-) dodatek: ti, kdoz si mysli, ze svoje prace nemyslim vazne, at si laskave prectou moje osobni udaje
Popis:
Klíčová slova:
exif

Bodů: 318 (2.89)
Zobrazeno: 29447x (91.45)

PROFIL AUTORAJan Kantr | 19:58:17 07.04.2014 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORADagmar Stříbrná | 10:34:06 04.04.2009 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

jo, dobrý

PROFIL AUTORAJan Zrzavý | 21:25:08 25.07.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

arakilike btw... fakt dobry

PROFIL AUTORAIlja Zwergová | 21:43:04 25.03.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPavel Prašan | 13:45:21 29.02.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORALuboš Kružic | 10:47:07 29.02.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

...vytirat si prdel!

PROFIL AUTORAMartina Motlová | 07:40:32 21.11.2007 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORADušan Třeťák | 19:09:24 29.08.2007 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

PROFIL AUTORAMartin Bobek | 23:47:10 18.10.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORARastislav Stredák | 00:30:05 04.09.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU


PROFIL AUTORAJan Zrzavý | 10:30:57 29.08.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

moc dobre

PROFIL AUTORAMiroslav Snopek | 16:19:20 28.08.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 21:03:11 07.08.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a me se to porad libi :)

PROFIL AUTORAJán 73HM Mačuga | 21:08:25 27.06.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

riadna ...

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 13:28:16 01.06.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Vacek, ne ze by na tom az tak zalezelo, ale mista bez kresby byvaji bila :-)

PROFIL AUTORAAlexandr Vacek | 19:36:59 31.05.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

bohužel se mi to jako foto nelíbí. nepolemizuju o tom, co je foceno....hodně špatná TK a kompo. spodní část fota naprosto bez kresby - přesmažené

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:47:09 22.04.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

se prober

PROFIL AUTORAlucie michnova | 17:27:24 16.04.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

tohle je uzasne!!!

PROFIL AUTORAewe doschowa | 16:31:57 02.04.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAJana Ulrychová | 14:03:33 27.03.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

ohol se :-)

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 09:52:06 13.02.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

kentus

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:35:00 10.08.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

narez

PROFIL AUTORAJosef Rostar | 17:27:30 09.08.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

za odvahu...lebo fotografii aj tak nerozumiem

PROFIL AUTORAPetr Kubíček | 08:31:52 20.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

Líbí se mi samozřejmost, s jakou přistupujete k jakémukoli tématu, Valerie. Fotka do Vaší sbírky prostě patří, to víte i beze mně, zrovna tak jako víte, proč vznikla a věděla jste, co se na tomto serveru semele po jejím vystavení. Koneckonců není tak vzdálenou minulostí, že ženy porodily deset dětí, aniž kdy spatřily mužský genitál, nebo že lékaři zakazovali větrat místnost pacienta. Fotka na to sice na první pohled nevypadá, ale je to čerstvý vzduch do poněkud zatuchlé učebny Mistrů.

PROFIL AUTORAAleš Neveselý | 01:47:40 18.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Nelibi. Ctverec s pulkou bile prazdne plochy a na zbytku nic co by zaujalo. Na fotky tohoto typu jsem zrejme jeste nedozral...

PROFIL AUTORAPetr Podařil | 12:02:54 12.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

K základnímu vzdělání patří mj.
1) kráva je fialová
2) voda v potoce má bublinky (sycená, mírně sycená kysličníkem)
3) toto není přirozená vzhled ženského klína

PROFIL AUTORARoman Kamas | 16:17:32 23.06.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAMartin (helios) Goga | 20:46:11 09.06.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORALuboš Král | 15:27:57 04.06.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nevidim na to nic hnusnyho, provokativniho , fakt ze ne.. naopak mi to pride jako super fotka, ..proste realita.. at se panove "kýčaři" .. tim myslim liid, ktery tohle nikd yproste nepochopi atp nad sebou zamysli a nedavaj petky jenom bud dokonale technicky zvladnutymu kyci v podobe vyfoceni beznyho objektu ajko je jabko, skelnice, kyticky atp.. tohle je stokrat lepsi nez sebelip vyfocenej mravenec.. 5+

PROFIL AUTORADrahomír Stulír | 22:26:16 31.05.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

souhlasim s Dagmar...

PROFIL AUTORAEvina Schmidová | 21:30:03 29.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

fuj

PROFIL AUTORAPetr Dvořák | 08:29:09 28.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 22:12:57 16.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

myslim, že to je hodně dobrý

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 22:23:46 09.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nadhera....................................plesam

PROFIL AUTORAMartin Honajzer | 00:24:26 05.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

PROFIL AUTORATomáš Hrbáček | 15:10:22 04.04.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

?

PROFIL AUTORAFbh Ivan Vaňo | 00:10:16 28.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

ano

PROFIL AUTORAMartin Potančok | 23:50:41 27.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

tohle se mi vubec nelibi :(

PROFIL AUTORAJindrich /alchy/ Nemec | 10:59:55 23.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

s nametem problem nemam, jsem uchyl. ale skoda kvality, vyssi rozliseni by tomu jiste bylo nakloneno. nebo polaroid.. bezvadna diskuse, necetl jsem ji celou, ale rozhodne spoustu lidi k necemu vyprovokovala

PROFIL AUTORAvalsidal ruzam | 23:10:02 21.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

opat ... ked si precitam komentare, co i len 5 prvych z vrchu, tak stracam vlastny nazor a zmozem sa iba na: "fotka predbehla svoju dobu ..." ... ale zdovodnenie - "lebo je mimo ramec dobreho vkusu" ... nie nemam co dodat! vyborne!!! ;-)
vivat tvoje foto! vivat buducnost!

je krasne ako ludia si zvykli na iluziu fotky, ked im predlozis obraz napr. ktory vidia kazde rano pri vstavani, zhrozia sa, kricia a nesuhlasia, napriek tomu rano, v realite, nahlas nic nepovedia ... dokonca ich to ani nenapadne ... zrkadla zrkladla, mocne zrkadla!

Valeria, zeny uz davno pod perinou neplacu ... za volantom auta ...

PROFIL AUTORAMilan Štefek (Milan Ostrava) | 00:26:47 19.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAMiro Mandák | 16:35:47 18.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Fotka sa dostala mimo rámec dobrého vkusu resp. predbehla svoju dobu. Rámec dobrého vkusu sa rozširuje exponenciálnou rýchlosťou a iste je len vecou času, kedy bude možné fotiť napr. vracanie, fekalizáciu, pitvu, amputáciu, pohlavný akt, a pod. Zatiaľ musíme vystačiť s fotografiami bláznov, obnažených starien, kočkami na záchodových misách, jednonohých detí a pod. Napriek tomu sa "teším", lebo vývoj nezastaví ani degenerácia...

PROFIL AUTORALumír Jůrka | 21:26:10 15.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Dlouho jsem si tu četl ale nedočetl(žasnu nad některými názory a primitivismem které uráží autorku a vůbec ženské tělo).Nicméně tady na PP chodím koukat na fotky a hodnotit.Asi bych bral kdyby tam ta žena byla celá a možná méně toho bílého spodku fotografie.Jinak technická kvalita není nejlepší.

PROFIL AUTORAPeter Petranský | 09:27:36 12.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAJacek Urbanik | 18:25:42 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAŠárka Živná | 17:47:27 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Mně se jenom líbí jak tahle "slečna" či "paní" dokázala vyvolat ohromnou diskusi - je mi líto, že jsem nebyla sto si ji přečíst celou, ale občas jsem se fakt pobavila. (: Myslím, že je dobře, že tu někdo jako Valérie publikuje fotky, vždyť to tu krásně oživila, bezpochyby donutila spoustu lidí - včetně mě - přemýšlet. Přemýšlet nad tím, co se jim líbí, co ne a proč, výborný tréning na to naučit se formulovat svoje myšlenky a názory, to se cení. (:
Když jsem u formulace názoru, mě se tento konkrétní "obrázek" nelíbí, připadá mi moc syrový, možná až...jestli jste někdy někdo neotevřel třeba Sex kontakt magazín, či podobný plátek...prostě mi evokuje takové to chlípné home foto postaršího manželského páru, a to i co se její kvality týče.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 16:35:20 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Milan: Kdybych měl bližší vztah k autorovi, tak bych asi nepsal nic o "debilní anonymitě". Prostě se snažím věci chápat takové jaké jsou a už začínám pomalu poznávat, že zajímavé nejsou jen ty "perfektní" vyžehlené obrázky. Že jsou prostě na světě i fotky, které ti něco dají až na poněkolikátý pokus. A když navíc nejde o náhodu a autor z různých okamžiků dokáže vědomě skládat celek, tak to ocením. To že je to pro tebe sračka absolutně chápu a nemyslím to ironicky.

PROFIL AUTORAMilan Santoyo | 04:28:00 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Petr Hořice OFF 01:00:01 07.03.2005

bravo bravo...

ze dsas vysoke hodnoceni tak predpokladam asi nejaky blizshi vztah k autorovi...:)

nebo se mylim ??? :)

fotka absolutne nevkusna rekl bych doslova SRACKA

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 01:00:01 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Ale pozor! Další dobrá fotka! Proč ta debilní anonymita pane?!? Myslím, že vůbec není za co se stydět. Byl jsem tu naposledy když byly vloženy asi první 3 vaše fotky pane a bylo mi jasné že tohle nemohl vymyslet žádnej nýmad s foťákem v hodinkách. Takže proč? Proč ten strach?

PROFIL AUTORAVáclav Hoš - Wenzel | 00:14:19 07.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

to tu ozaj aj niekto prečítal? Do istej miery má slečna moje sympatie, inak patrím skôr k estétom čo sa problematiky Amazónie týka.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:27:47 06.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vypada jak po analnim styku:))))

PROFIL AUTORAAleš Ostrýt /cvak/ | 08:52:12 05.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Kompozičně mi přijde na snímku až moc prostoru pro bílou, barvy by dle mého názoru mohly být méně zašumělé.

PROFIL AUTORAJaroslav Franke | 11:43:09 02.03.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

No toto, to se povedlo! Od nuly k pětce a zase zpátky. Je to jako v pohádce o chytré Horákyni: obutá - neobutá, učesaná - neučesaná, oblečená - neoblečená..., ale tady navíc vyholená - nevyholená! Nu, nevím, jsem asi staromilec, ale přírodní klín je přeci naprosto normální. A zvlášť ve fotografii tvoří přirozený kontrast k bělosti pokožky. Nu což, holka je odvážná a dokázala rozvířit diskusi, o jaké by se jiným jen mohlo zdát :-)

PROFIL AUTORATomáš Smekal | 08:59:44 28.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 21:44:04 26.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Od té Phoebe to jsou docela parádní věci.

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 13:20:55 25.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

skoda ze sem v ty hermance nemoh v patek zustat, pnac presne o ty jedny fotce od Phoebe Maas sem ve spojitosti s touhle chtel hodit rec... koukam ale ze to kolega Krapac vzal za me ;-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 14:28:26 24.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

čirou náhodou v půjčeném Fotografovi #4/2004.

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 08:53:11 24.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to jsou krasny veci, od ty Phoebe. Kde jsi na ni narazil?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:11:23 24.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

mimochodem
http://www.acf-web.nl/PhoebeMaas.htm :)

PROFIL AUTORAVlasta Fišrová | 23:23:21 19.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

velmi zajímavá debata, no a protože mám radši nekonvenční umělce, ty utržené ze řetězu, jak zde bylo trefně Dannielem H. uvedeno, tak ti fotku pochválím. No a ta červená přikrývka je takřka geniální.

PROFIL AUTORAMartin Skalický *bla | 07:03:14 18.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPrd. Zdeňka Syrovátková | 13:34:58 17.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

me jako fotka nelibi at je oholena nebo ne

PROFIL AUTORATr. Milan Bartoš | 10:17:05 17.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nechápu, proč všichni do fotografie promítají své představy o tom, jak by podle nich měla žena vypadat ... proč nehodnotí fotografii jako takovou? to, že někdo upřednostňuje žiletku nemusí přeci nutně znamenat, že zavrhne něčí fotografii...

PROFIL AUTORAJan Holub | 09:44:08 17.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...i když asi trochu kecám, je to jediná fotka, co mi z vašeho portfolia stála za komentář, takže asi zaujala ;-)

PROFIL AUTORAJan Holub | 09:42:20 17.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nelíbí, nezaujalo, nepřijde mi to ničím zajímavé... snad až na komenty pod fotkou ;-)

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:25:21 17.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Richard Špitt - RICCI OFF 10:55:12 14.02.2005 : a ja se ptam proc? ses snad instalater, kteryho si lidi volaj pnac ho potrebujou?

PROFIL AUTORAJán Hronský (žltý dodo) | 16:25:08 16.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nevadi zarostly klin, ale nedostatok akcie alebo otazkou je, co znamena 3/4 bielej plochy? :o)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 06:17:53 16.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To si delas prdel:) Fotit se da vsechno, ale ma to nejaky hlubsi vyznam?

PROFIL AUTORAOndřej Kratochvíl | 14:50:21 14.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

velmi slabe, s naznakem kvalitni kompozice. ovsem obsahove jedna z nejplosssich, nejnudnejsich a naprosto neoriginalnich krecovitych fotografii, ktere jsem kdy videl. dali se nam asi obraci v hrobe.

PROFIL AUTORABoris Stojanov | 14:39:42 14.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Napsal jsem to pod sprchu, připíši to i zde: u sprchy jsem hodnotil neadekvátně, běz přemýšlení... Omlouvám se Valerii i ostatním, co se možná nechali ovlivnit...


Je až s podivem, kolik lidí rozhodí pohled na zarostlý klín... Je to jen důkazem jejich nezralosti a úzkoprsosti!

Abych nebyl nařčen z pralesních zvyklostí - praktikuji obojí, letní a zimní srst/nesrst... Někdo napsal "nehygienické" - ano, v kontextu zemí kde tento obyčej vznikl tak ano - málo vody, věčné horko... To má logiku... V ostatním světě spíš módní zíležitost a snaha "ukázat zase něco jiného" říkám já, de facto nový stimul do uvadajícího sexuálního života znuděné západní civilizace... Ale funguje to, každý si jistě vzpomene na okamžik, kdy viděl poprvé rozkrok dospělé ženy bez chlupů - ta hladkost neviňátka a přitom dospělá velikost a funkčnost je opravdu sexy!!! Avšak vše se jednou přejí... Až uvidíte tu "husí kůži" po sté, příjde vám možná dosti banalní... Nehledě na to, že i pička vhodná k vyholení by měla být esteticky skousnutelná - chlupy zde mohou hrát jakousi roli milosrdného "stínu" - čímž nechci říci, že jí ma žena na obrázku tak ošklivou, že jí musí skrývat - neviděl jsem ji, ani neuvidím, nepřísluší mi soudit!!!

Jen chci říci, že je každého volbou zda-li s chlupem či bez... Já mám bosou hlavu, 90% z vás má hlavu vlasatou... Možná, že 30% by ráda skin, ale mají hlavu šišatou - nemohou si to dovolit... Dalších 30% má úzkoprsého šéfa, který třeba říká: "Oholíš si škebli a máš padáka!"... Vidíte? Není to tak jednoznačné jak se může zdát...

Takže, název ve spojení s vystrčenou panímandou mne v náhledu trochu zaskočil - žena musí činiti i jiné věci, že? Po rozkliknutí na mne vyskočil celkem netradiční obrázek skýtající spící ženu, zachumlanou/nezachumlanou do červené přikrývky, nastavující v odiv kolemjdoucímu svou nebeskou bránu... Velmi tvrdý řez avelmi tvrdé barvy dělají z tohoto jinak banálního příběhu něco, co stojí určitě za shlédnutí... A nemám vúbec potřebu řešit, zda-li je rozhrok oholen či ne... Dle mého tam nehraje žádnou roli, je to jen vedlejší obrazový vjem... Takže u mne čistě za PĚT!

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 10:55:12 14.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2DH: Ja nerikam ze je jim povinovan, ja jen rikam, ze umeni ma byt pro lidi...

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:26:21 13.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Richard Špitt - RICCI OFF 10:13:09 11.02.2005 : nesouhlas. umelec neni svym divakum nicim povinovan. tvorit umeni pro lidi mi prijde trochu budovatelsky angazovane...

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:13:21 13.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

po nekolika dnech se vracim na misto cinu a koukam ze at je fotka jakakoliv, je nakonec povedena - vyvolala diskuzi. to si prece ve skrytu duse musi prat kazdy umelec - aby jeho dilo neco zacalo, zmenilo, ovlivnilo, vyvolalo akci...

osobne si nejsem vubec jistej jestli je to nahodny vycvak, ktery je dostatecne dofutrovan argumenty nebo promyslene dilo. nakonec je to stejne fuk, fotografie jako svebytne umelecky jiz uznavane medium sem timto postmodernim priklonem k banalismu konecne odpoutava od jinych vytvarnych oboru, prestava byt ve stinu "rucnich" umeni a stava se opravdu "modernim", konecne tak vyuziva plne svuj potencial... v tomhle uhlu pohledu lze celej vyvoj fotografie od zamindrakovaneho piktoralismu k modernimu neumeni chapat jako jednu velkou performaci... ktera maximalne reflektuje banalitu soucastnosti (te ty dnesni 13.2.2005, ale vsech soucasnosti v kazdem okamziku kdy vznika nejaka fotografie) a dokazuje relativnost umeleckych hodnot.... postmoderni chaos jak rika Honza Krapac, ja rikam proc ne, mame v sobe maleho dablika sebezniceni, je to znat v nasi historii a tudiz i v umeni... tam nekde hluboko se tesime z toho co si nechceme priznat ale je to kupodivu zcela prirozene a v souladu se zakony vesmiru - smerovani ke konecne entropii ;-)
jezis to me bavi, jak se da o jedny vyspuleny riti diskutovat... to je snad jediny opravdovy klad tehle pozdni epochy... ze uz tvorba muze znamenat cokoliv - absolutni svoboda umelce ;-)

PS: kdyz se na to ovsem podivam svym druhym tradicionalistickym ja, je to poradna jenom banalita, ale je usmevna pro svoji detinskost... pripada mi to tak, ze postmoderna v umeni nebo i ve filosofii je neco, jako kdyz ve skolce chybi vychovatelky a deti najednou zjisti ze muzou vsechno pnac sou bez dozoru... rozbehnou se o zahrade a tesej se ze vseho co pred tim nemohly... a delaj picoviny... povazuju se v tomhle za divaka a klidne na takovy veci budu platit vstupny v galeriich (byl jsem 2x na new-new painters, takze uz zvladnu cokoliv) a budu se potutelne tesit z ty detinskosti ;-)

PROFIL AUTORAMarta Adamová | 16:29:10 12.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no, když si tak projdu tvé portfolio, tak koník a bazének byly nejlepší

PROFIL AUTORAZbyněk Koželoužek | 01:43:51 12.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hmm,a já blázen fotím dětičky,který mi každej zdrbne.Asi taky zkusím pr..

PROFIL AUTORAPavel Ivánek | 23:18:04 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

tolik písmenek................??!!!???!!!!!!.
v náhledu to vydadá líp než takto ve velkém ...ty nohy jsou divně pokroucené a z této poloze nemůžu být ani přesvědčen jestli je to vůbec žena
pokud je to ,žena ...co je na ní ženského? ...nejde o nějakou líbivost jako obnažená ňadra ...,ale toto je vážne vyfocený zadek ....možná je vyfocené smrtelně vážně,ale pořád je to zadek.

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 18:38:56 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...a nezbývá, než se těšit, až přiletí nějký ten UFOnek - to teprvá bude zajímavá diskuse na téma umění...;-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 12:42:33 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Originální, ne?

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 12:40:48 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

J.K.: ok, zajděte a vyřešte to i za mně, prosím... :-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 12:14:59 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Koukám, že debata stále pokračuje a je čím dál obecnější a čím dál víc zavádějící, k čemuž jsem nejspíš také přispěl. Opět se mě začíná zmocňovat silný pocit (kolikrát už jsem to zažil?) že internetová diskuse není skutečným komunikačním kanálem, ale jen se tak navenek tváří. A začínám skoro litovat, že jsem se nechal vtáhnout. Nebylo by nejlepší jít to nakonec dořešit do nějaké té kavárny? :)

PROFIL AUTORAzdenek satera | 11:44:58 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

V.P. to R.S.R. ...krásně napsáno, i já jsem chtěl na to podobně reagovat, ale asi bych to takhle pěkně nevyplodil :-)

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 11:23:42 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

JV: vite, ja diskutuju rada, ani to nemusi byt zrovna u meho obrazku. Diskuse je vymena nazoru, a pouze konfrontovanim ruznych nazoru mohu zjistovat, do jake miry ten muj odpovida tomu, za co jej povazuji :-)

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 11:05:00 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

VP: díky za odpověď, myslím, že si rozumíme (resp. doufám). rád bych za sebe uzavřel diskuzi s tím, že jsem v tomto "sporu" (názorovém, ne osobním) na té straně barikády, která nese vlajku s nápisem: DAV. každopádně jsem se zase něco dozvěděl a tak se třeba i na Vaše další fotky budu dívat z trošku posunutého pozorovacího úhlu, tak jsem sám zvědavý.

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 10:53:40 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Z.S.: to jsem napsal? ok, podle mě jsem to takhle nenapsal. jen můžu mít stejné výhrady k tomu, že se většinový názor automaticky rovná názoru špatnému, davovému. to jsem tím myslel - viz má připomínka k VP. já jsem se nad jejími názory a fotkou zamyslel. pokud je to oboustranné, nic víc ani chtít nemůžu a jsem šťastný.

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 10:53:33 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

JV: mezi netolerovanim cizich nazoru a jejich prijimanim za sve je pomerne velky rozdil. Ja toleruju kazdy cizi nazor na moji tvorbu, ale to jeste neznamena, ze jej musim prijmout za svuj. Prava selekce a vlastni odpovednosti za to, co cinim, se zrikat nehodlam :-)

RSR: Pokud vychazite z toho, ze umeni ma byt pro lidi (opet jeden takovy krasne znejici slogan, jako bych se najednou citila o dvacet let mladsi :-), tak vam moc nezavidim... Ne nadarmo se rika, ze "neni na svete clovek ten, aby se zavdecil lidem vsem", a pokud se konsekventne budete snazit o co nejvetsi akceptanci, musite se nutne dostat na nejaky hodne jednoduchy spolecny jmenovatel, a nebo byt velmi dlouho nazivu :-). "Lid" vetsinou preferuje "osvedcene" (rozumej: tisickrat videne) hodnoty a jednoducha schemata (rozumej: trava-je-zelena, nebe-je-modre :-), toho dosahnout, aniz byste si casem vyslouzil nalepku populistickeho kycare, nebude jednoduche, a ja vam tenhle postoj osobne moc nezavidim, i kdyz v pripade uspechu vetsinou byva na rozdil od toho meho tim lukrativnejsim. Ja ale ze svych obrazku nemusim na rozdil od vas zit, a tak mi neprislusi o tom vynaset nejake soudy. Ja si muzu ten luxus delat veci ktere mne zajimaji dovolit, i kdybych mela byt jedinym clovekem na planete, ktery je bude povazovat za hodna pohledu :-) preju vam uspech, dobry pocit z vlastni prace a dobre svetlo - opravdu uprimne - pane Spitt :-)

PROFIL AUTORAzdenek satera | 10:43:33 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

J.V. ...mně děsí, když se napíše, že se má menšina podrobovat většině a laskavě přijmout její názor a nebránit se

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 10:14:36 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2 ZS: nechci se hádat, čímž se zároveň omlouvám... nechtěl jsem nikoho děsit... a čím že to konkrétně vůbec mrazím a děsím?


2 VP: ok, vykame si... takže o Vaší inteligenci jsem nic neříkal a nepodceňuji ji. nebudu se vracet moc dozadu, takže jen k té poslední odpovědi: beru to, že Vás zajímají názory druhých, já jsem svůj vyjádřil taky. jen jsem nabyl dojmu, že máte sice o názory zájem, ale nějak moc netolerujete názory diametrálně odlišné. asi jsem se pletl, pokud ano, tak se omlouvám.
...a jinak, ano, dovedu si představit, že názor většiny není směrodatný... jen by to asi mělo fungovat tak, že Vaše tvorba přivede k zamyšlení ostatní, ale i naopak - nad názory ostatních by jste Vy mohla popřemýšlet. toť vše, co jsem se - asi nešikovně - snažil říct.
tu manipulativnost spatřuji právě v tom, že Vaše suveréní obhajoba vlastní tvorby skoro vylučuje jiný ("většinový"?, fuj, to je škaredé slovo) pohled. možná nebyla volba výrazu nejšťastnější, možná jsem celkově vedle jako ta jedle. pokud ano, tak jak jsem řekl, beru to zpět. nechci se dostat do úrovně osobního napadání. jen jsem řekl svůj názor na fotku a později jsem vyjádřil nelibost - čistě subjektivní - nad způsobem vedení celé diskuse a nekompromisní obhajobou fotky z tvé strany. chtěl bych se ujistit, že to opravdu berete jako MŮJ názor a že jsem ho dokázal vyjádřit pokud možno srozumitelně. takže? snad ano. děkuji za čas strávený čtením mé trošky do mlýna.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 10:13:09 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2VP: Pokud se jedna o kapacity v oboru, zakladni vzdelani mi poskytnul dedecek, akademicky malir Frantisek Danihelka, dale (uz ne dedecek :o) ) akademicky malir Jan Cerny, v neposledni rade Dr. Jiri Eliska a pokud mohu zabrousit do kategorie komerce, tak Jadran Setlik. Pomerne dost mi dali i mi studenti na katedre vytvarne vychovy PF MU, kde jsem mel tu cest 2 roky pusobit v atelierech "digitalniho a analogoveho porizovani a zpracovani obrazu". Nicmene, i kdyz se jednalo o akademicke malire, nikdy jsem od nich neslysel zadny "akademicky" rozbor nejakeho dila. Vzdy se jednalo o to, jestli "to" tam je, a nebo neni. Od akademickych maliru zajimavy postoj, ze?
Pokud jsem nekdy slysel nejake "rozbory", jednalo se vzdy o ten typ cloveka, jehoz kredo bylo "kdybych ja tenkrat udelal to a to, tak jsem ted mohl byt tam a tam", ale nikdy "to" neudelal, a nebo o prave ten typ pseudointelektualu, ktery jsme tu popsali v predchozich prispevcich :)
Pokud jde o nazor vetsiny, pak jak jsem jiz uvedl, umeni ma byt pro lidi. U scenicke tvorby je taky skvele ze se cas od casu vytvori nejake dilo, ktere je koncepcne tak trosku mimo, nicmene se o nem napisou tuny kritik prave v tom duchu ktery obhajuje autoruv postoj ke svetonazoru a podobne. Nicmene, z doslych divaku na konci predstaveni byva jen mala hrstka. Takze pokud to chapu dobre, umelec svuj pocin delal naprosto zbytecne, pokud ho k tomu nevedly nejake duvody spojene s ujmou na psychice v rannem veku.
Pokud si mile klego VP uvedomujete, ze se vase prace vetsine nelibi, mozna stoji za to zauvazovat nejen nad predkladanymi dilky, ale hlavne samo nad sebou, proc to delam, a jestli to ma nejaky pozitivni respons. Pokud ne, je jedina sance se o fotografii neco naucit a nebo se poohlednout po nejakem rozumejsim mediu, kde "myslenky" ktere se maji prenest na divaka budou alespon trosku "citelne".

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 10:05:27 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

zamer je dobrej ale nelibi se mi zpracovani ... tohle mi pripomina kompromitujici fotky ze studentskejch chlastacek na kolejich.

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 09:35:26 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pane Vlcek, vy mate z mych fotografii pocit, ze se pokousim nekoho manipulovat? :-) Jenom tim, ze napisu na neco svuj nazor? Tohle bylo myslim poprve, co jsem se tu - nota bene na primou zadost - pokusila nekomu svoje pohnutky vysvetlit... Bez jakehokoli naroku na to, aby se moje pohnutky staly pohnutkami obecnymi :-) Myslim, ze vsude kde muzu pisu, ze mne zajimaji nazory druhych, at jsou jakekoli... Nakonec... nez jsem o tom obrazku zacala psat, tak jsem dilema toho publikovani vlastnich uvah docela ve vasem duchu popsala o kus nize (16:17:02 10.02.2005). Z vasi vety "...budes muset zkousnout, ze se to vetsine nelibi... " mam pocit, ze si asi myslite, ze tady bojuji o nejakou vseobecnou oblibenost. To asi nemate valne mineni o moji inteligenci, kdyz si myslite, ze bych se takoveho cile snazila docilit dosud publikovanym vyberem fotografii, ze? :-) To si opravdu myslite, ze jsem teprve tady na PP zjistila, ze se moje veci "vetsine nelibi"? :-) Dovedete si predstavit, ze pro mne nazor vetsiny neni tak uplne smerodatny?

Pane Rusek, to s tou pridanou kvalitou by mne take zajimalo trochu detailneji :-) A jinak se vam musim k necemu naprosto podlemu priznat. Predstavte si, ze ja kdyz jdu do knihovny, tak jsem take naprosto egoisticky rada, kdyz ta knihu kterou si chci pujcit, neni vypujcena, i kdyz bych si pochopitelne mela prat abych v knihovne nalezla pouze prazdne regaly a hackujici bibliotekarku. Sodoma, Gomora, ze? :-)
(jakou souvislost ta historka mela s mym obrazkem jsem ale take nepochopila, a s tim kamenovanim nejak taky ne)

PROFIL AUTORAzdenek satera | 09:17:05 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

..no myslel jsem, že už tady nic nenapíšu, ale asi přeci jen maličkost, jak už jsem psal níže, popsání tvých pocitů néjen nevzali, ale někteří jedinci ti to ještě hodili na hlavu P.S. ..pane Vlček, z vašich názorů úplně mrazí a děsí...

PROFIL AUTORAMichal Duchek | 09:05:21 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

IR - historka je sice pekna,ale

1/ nechapu souvislosti

2/ pouzivas blbe slova ze a aby - ...a jen zářila radostí a na dotaz dotyčného odpověděla, že ona je tak šťastná, že se jí podařilo, aby se jí vrátily všechny knihy
cela veta potom nedava smysl, nehlede k tomu, ze zde zrejme (ve vyznamu ocividne ne pravdepodobne) dochazi k prekrucovani skutecnosti - obcas se stava, ze se kniha nevrati - tudiz nemuze byt dale pujcena, chapes to?? knihovna je knihovna ne volny vyber knih zdarma, proto asi ta radost...

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 09:02:28 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie: promiň, ale myslím, že celá debata už dávno překročila rámec fotky a zvláště odpovědi z tvé strany mi připadají dost nefér a navozují (resp. potvrzují) přesně ten dojem, jaký tady tak trefně popsal J. Krapáč a ostatní. Opravdu NEJDE o generalizaci hodnocení, ale tvoje snahy o vysvětlení jsou dost manipulační, protože výsledkem je vždycky něco jako "vy všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo". Budeš muset skousnout, že se to většině nelíbí, a to dost přesvědčivě nelíbí. Ostatně mám dojem, že právě tenhle fakt ti udělá asi největší radost, ono přece není nad to, když si člověk dokáže svou intelektuální, tvůrčí a morální převahu nad tupým stádem laiků. Nemyslím to špatně, ale... chci jen říct, žes tu diskuzi nadrobila ty (touhle fotkou), o to ti asi šlo, tak se té dlouhé řadě opačných názorů tak podpásovým (ve výše uvedeném smyslu)způsobem nebraň.

PROFIL AUTORAFbh Ota Hejmala | 08:38:46 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ivan: co je to nová přidaná kvalita? Ostřejší fotka? Zlatější řez?

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 01:32:18 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ještě bych něco dodal....
...
Uvedl bych to jednou historkou co sem slyšel - myslím, že by jako úvod k dalšímu mému plkání byla vhodná...

....kdosi mi povídal, že jednou přišel do knihovny a jsa osobou známou, váženou a oblíbenou (takže jsem to uřčitě nebyl já :-) tak se kněmu přihrnula knihovnice a jen zářila radostí a na dotaz dotyčného odpověděla, že ona je tak šťastná, že se jí podařilo, aby se jí vrátily všechny knihy.... paní jaksi pozapoměla, že knihovna slouží k PŮJČOVÁNÍ knih a ne jejich zadržování...


A mám pocit, že tak je tomu i s mnoha tvůrci (a nejen zde - i když zde jich je požehnaně :)... místo aby tvořili a snažili se dosánout ve své tvorbě nějaké "nové" přidané kvality, tak ze všech sil pracují na tom aby přesvědčili ty ostatní zaslepené (když to řeknu slušně) o tom, že ta nová kvalita (nazvěme ji třeba obecně"uměleckou hodnotou") už přeci dávno (a ve všech) jejich produktech je...

Já zde opět spatřuji ten stejný prvek pomýlení - tvůrce má tvořit a divák posuzovat... Aspoň tak tomu bylo myslím si vždy v historii kumštu snad jen s výjimkou poslední doby, kdy zvláště veškerému výtvarnému kumštu chybí opravdové osobnosti a velcí mistř...Já doufám, že se zase objeví a vystoupí ze stínu falešných proků, jejichž jedinou modlou je snaha o odlišení se za každou cenu.

PROFIL AUTORAZdeněk Bezdíček | 01:25:24 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jitka: :-))) to je ulet. zatim ma nekdo prsty. to rikam dopredu, protoze az se to provali, budu rikat: "ja to tenkrat rikal"...

PROFIL AUTORAJitka Kotrbová | 00:58:09 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tady to vypadá na sraz Ydentit ! :-)))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:50:48 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

aha :) koukám, že pan Špitt musel sedět hned u vedlejšího stolku.

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 00:48:07 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:-))
ja se ptala hlavne pana Spitta, ale asi mate pravdu, na jmenech nakonec nesejde.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:46:10 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ono totiž tyhle věci asi mají význam jen v nějakém kontextu. Dovedu si představit jednotlivé fotografie, které samy o sobě nejsou nic moc, ale když se třeba seřadí správným způsobem nebo se k nim něco přidá, dostane to grády. Jenže s tím tady nejspíš neuspějete, tady se hodnotí právě jednotlivá fota.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:40:59 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Proboha, jen žádná jména! Nebyli to budižkničemové, kavárny nebyly z nejlevnějších, neznal jsem je zase tak dobře (páč jsem je neměl rád a oni zase mě) a bylo to dávno. Byli z umprum.

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 00:35:11 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

JK: ono to bude asi trochu od obojiho. Urcita temata cloveka zamestnavaji, premyslite o nich, a i kdyz to nevyusti v konkretni predstavu obrazku, usadi se to nekde v hlave jako polotovar. Potom pri fotografovani se najednou videne s tim v hlave spoji, najednou vite jak by to melo byt. Jako kdyz se ucite cizi jazyk, a najednou prijedete nekam, kde se tou reci mluvi... a vy zacnete v te reci fungovat. A jak uz jsem psala, ja si k tem svym vecem tyhle teze nezkousim formulovat predem verbalne, ale to neznamena, ze nekde uvnitr neco pocitove nedozralo :-) Ted treba uz delsi dobu fotografuju takovy divny suburbanni krajiny, a i kdyz napriklad nevim, co mne na pristi pochuzce konkretne ceka, tak presne citim, co na tom obrazku ma byt. Nevim, lip to rict neumim :-) Akorat vim, ze se to asi zase nikomu nebude libit :-)

PROFIL AUTORAPavel Zvára | 00:24:50 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dodělal bych tam veliký lejno, aby to bylo dokonalý

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 00:24:34 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Krapac, to mi znelo docela rozumne. Ja jsem uz psala, ze normalne ty svoje koncepty nikde nepublikuju, tohle byla spis vyjimka z pravidla, mozna take vyprovokovana tim, ze mi tady nekdo neustale predhazuje ze nevim co delam :-). Nepochybuju o tom, ze opravdu existuji podobne konspirativne jednajici krouzky, ale ja jsem mozna mela spis stesti a doposud jsem se s nimi mezi lidmi kteri sami neco delaji nesetkala. Mezi mymi kamarady to funguje spis na te rovine pocitu, i kdyz samozrejme nejake verbalni shrnuti je clovek vetsinou nucen provest, pokud ten pocit chce nejak vyjevit. To co popisujete jsem zazila pouze mezi teoretiky umeni a mezi kritiky, take znam nekolik pedagogu, kterym bych neco podobneho atestovala. Ono je to ale prirozene, protoze kdo sam neco dela, vetsinou nepocituje nutnost to co dela nejak poradat a klasifikovat, coz se o teoreticich a kriticich rict neda, ti to maji v popisu prace.

Pane Spitt, to co jste rekl, to s tim ze "to" tam budto je, nebo neni, hrozne hezky zni. Tak jakoby machrovsky. Budto mazanice, nebo mistrovske dilo. Skoda, ze to tak ve skutecnosti nefunguje, on ten svet kolem nas ma docela dost polotonu. Ja nemam rada lidi, kteri vsechno vidi cernobile, abych rekla pravdu. Ale ja si nemyslim, ze se podle tehle poucky sam ridite, to byste musel napriklad tady na PP hodnotit fotografie pouze nulou, nebo petkou, ne? ;-) Ale jinak by mne docela zajimalo, kam na ty predstavy tech diskutujicich budizknicemu v tech lacinych kavarnach chodite, zni to tak nejak docela konkretne. Kde a kdy jste studoval? Mozna par tech budizknicemu budu znat :-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:12:10 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

A ještě dodatek: Píšete že "tohle vsechno casto delam intuitivne, pocitem, a pojmenovat to dovedu az s odstupem". To vysvětlení v 17:33:16 10.02.2005 pak tedy sugeruje dojem, že jste skutečně něco jen tak nacvakala s mlhavou představou a pak dodatečně dovymyslela složité symboly plné drapérií, fresek a asambláží. Je mi to prostě pořád nějaké podezřelé. :)

PROFIL AUTORALukáš Horňák | 00:08:09 11.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

svou surovostí a tématem určitě o třídu výš než většina toho co je na PP běžně k vidění

jen mě neustále mate bílý flek u kolene, narušující čevenou linii duchny ...prostě mi tam pořád nějak nesedí (proto za 4)

jinak držím palce a těším se na další

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:58:05 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Paní nebo slečno Pavlíčková, je pravda, že jsem se poněkud unáhlil, jsem zbrklý člověk. Rozhodně nechci vynášet soudy o Vás nebo Vaší tvorbě, a to nejenom protože Vás neznám, ale hlavně proto, že se nepovažuju za dostatečně kompetentního v oblasti umění ani fotografie. Zjišťuji, že tón mého narychlo psaného postu byl mnohem útočnější, než jsem chtěl a cítil.



S hodnocením jakékoli, nejen tvůrčí práce jsou vždycky problémy. Nesouhlasím ovšem s vyzněním (jinak výborného) článku pana Březiny, že pocitové hodnocení diváků je autorovi k ničemu, já sám jsem za něj vždycky vděčný, protože mi umožňuje odstup od vlastních věcí. Takže se ani nerozpakuji hodnotit fotografie na PP a riskovat, že budu (právem?) označen za diletanta. Jiným způsobem nemůžu hodnotit ani Vaše věci zde. Když jsem se tedy pořádně zamyslel, proč mě Vaše reakce tolik podráždily, zjistil jsem, že je to hlavně tím, že jsem v životě prošel několika uzavřenými skupinami lidí, které spojovaly pokaždé jiné věci, ale zároveň měly vždy něco společného. A sice to, že v rámci svojí skupiny vytvořili neuvědoměle systém určitých předpokladů pro svojí práci, který se sice vždy nějak vymykal předpokladům ostatních "smrtelníků", ale vždy zůstával silně omezujícím systémem, a svým vymykáním navozoval dojem elity. Abych byl konkrétnější, šlo hlavně o (navzájem nekompatibilní) skupiny filosofů, matematiků a umělců, sdružených v různých školách. (Všechno to bych asi měl napsat v uvozovkách). A Vaše fotky a komentáře mi opravdu silně připomněly metody, jak ta třetí skupina tvořila. Základem byla často nějaká šokující banalita, něco, co násilně probudí zájem. Proto to muselo být buď zaměřeno proti obvyklým předsudkům nebo to alespoň muselo být strašně veliké. Pak se na to naroubovala nějaká duchaplná koncepce. Hlavní vždy bylo Něco vyjádřit, reflektovat Něco životně důležitého, angažovat se. A protože ten roub špatně držel, vytvořili si pro to vlastní systém symbolů. Systém, který samozřejmě popíral všechny systémy tradiční, takže mu nikdo, kromě vyvolených, nerozumí. Někdy byl postup opačný a koncepce vznikla jako první, ovšem výsledek býval snad ještě chabější.

To, co jsem napsal, je silná generalizace, která má jen vysvětlit můj postoj (a možná i jiných) a opravdu jí nechci bezezbytku uplatňovat na Vás. Uvědomuju si, že Vám nejspíš křivdím a vidím všechno zbytečně černě. Abych pravdu řekl, Vaše fotky na mě nakonec (asi hlavně kvůli tomu, že mě přinutily vypotit po dlouhé době tolik mouder a to dokonce spisovnou češtinou :-) silně zapůsobily, a budu o nich dál přemýšlet. Rozhodně nechci "do kamene tesat", to tedy vážně ne. Nejsem si totiž stále jistý, že můj názor, prezentovaný výše, není jen dalším hloupým předsudkem. Jenže nic lepšího momentálně nemám. Každopádně souhlasím s tím, že kromě nějaké té komunikace o nic vlastně nejde.

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 23:56:05 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pane Rusek, to bych opravdu rada vedela, co byste rad dodal. Pokud mate strach z ukamenovani, tak to musi byt neco obzvlaste rafinovaneho, protoze tak jak jsem vas doposud poznala jsem nemela pocit, ze byste svoje projevy necim omezoval, ty prichazeji takrikajic primo z vegetativni soustavy. Take mi neni jasne, z ktere strany ocekavate to kameni...

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 23:11:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Krapáč - do kamene tesat... !!! Naprostý souhlas... Ještě bych si dovolil podtrhnout tendenci těchti intelektuálských umělců sdružovat se do smeček a po vzoru Foglarových Vontů se odlišit nějakým tím "žlutým špendlíkem" od davu.... A dodal bych ještě něco, ale to bych asi byl vzápětí ukamenován... :-)

PROFIL AUTORAMartin Filip | 22:41:06 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Předně bych fotku přeřadil do sekce humor. Už dlouho jsem se tak nepobavil jako těmito komentáři. Valérie si zaslouží řád. Mě se fotka nelíbí, ale za ty komenty dávám 5, průměr 3. Těším na další. :-))))))

PROFIL AUTORAIveta "vivet" Vlčková | 22:31:39 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

U mě za...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 21:50:49 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2JK: Tak tak... Ono by to obecne u umeni melo fungovat tak, ze ad a) je "to" tam, nebo za b) neni "to" tam. Jakekoliv obhajovani ci vysvetlovani je opravdu ciste na debatu v lacine kavarne plne intelektualsky vyhlizejicich individui, ktere krom toho ze o umeni tlachaji, nikdy nic umeleckeho neudelali.

P.S.: Prave jsem si precetl cely tvuj prispevek, koukam ze jsem se rozepsal uplne zbytecne :o)))) Ale mazat uz to nebudu :)))

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 21:41:01 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Krapac, to je presne ten duvod, proc o svych pohnutkach v podstate nikdy nemluvim :-) Navic, ja tohle vsechno casto delam intuitivne, pocitem, a pojmenovat to dovedu az s odstupem... a take bych nevolila vyraz "obhajovani". Ja nic obhajovat nemusim... proste neco citim a nikomu ten pocit nevnucuju :-) Dokonce i ty dekadentni kavarenske debaty tech akademiku, ktere jste tak hezky naskicoval, se - pokud tedy mohu poreferovat - vetsinou toci kolem subjektivniho vnimani, kolem pocitu kazdeho z nich. Rozdil mezi temi "akademiky" a treba panem Sirokym spociva snad pouze v tom, ze oni se vetsinou po mych pohnutkach moc neptaji a v kazdem obrazku hledaji ty svoje :-)

K tomu elitarstvi a aroganci... to je v tomhle pripade, obdobne jako ve spouste jinych pripadu, pocit nekoho, kdo se citi nejakym zpusobem mimo "kruh vyvolenych" vlastne dost neoduvodnena zalezitost. Tedy, jedna se o pocity ktere jsou podmineny zvenci, nikoli zevnitr. Ti "elitari" se vubec totiz za elitare sami nepovazuji, spis naopak... vetsinou ma kazdy spis pocit vlastni nedostatecnosti, vlastniho hledani. Kdyz ma nekdo rad dechovku, tak take nebude povazovat vyznavace treba techna za elitare, jenom proto ze se mu techno nelibi, ne? Ve vytvarnem umeni je to stejne, ale presto ma hodne lidi komplexy menecennosti z toho, ze jim nejaka vec, ktera se par lidem libi, nic nerika. Vzdyt o nic nejde, ne? :-) Jinak jsem ale udelala tu zkusenost, ze kdyz tomuto typu divaku svoje pohnutky vylozim, tak jsem povazovana za - vasimi slovy "arogantni elitarku" stejne, jako kdyz naopak nereknu nic :-) clovek se takovemu narceni spolehlive vyhne pouze tehdy, kdyz udela neco, u cehoz budto zadne otazky vubec nevyvstanou, nebo je podvedomi i toho nejvetsiho ignoranta dokaze odpovedet jeste nezli si je vubec polozi :-)

PROFIL AUTORAPetr Molík | 21:16:34 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 20:20:45 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

VP: vysvětlení je hodně přesvědčivý. Problém, kterej mám s tímhle druhem moderního akademickýho umění a umělci je ten, že dokážou nakonec přesvědčivě obhájit jakoukoli banalitu. Teoretická konstrukce, která za takovými díly stojí, je vetšinou naprosto neadekvátní a má význam leda tak opět pro další akademiky, kteří nad dílem vedou dlouhý kavárenský debaty, pro nikoho jinýho. Je totiž většinou založená (ta konstrukce) na chaotickým (resp. postmoderním) splácání spousty symbolů dohromady, a to nejlépe těch "zásadních" (smrt, globalizace, sexualita atd., tady je to mateřství) s přídavkem naprosto náhodných symbolů dalších (v tomhle případě např. citát z Rettigové, o kterém se nedá předpokládat, že by ho někdo mohl identifikovat jinak než čirou náhodou). A co mě na akademických umělcích vadí nejvíc, je jejich elitářství a arogance. Předložit svoje dílo davu, který, jak se nakonec vždycky ukáže, je úplně neschopný rozeznat genialitu umělce, natož alespoň částečně poskládat dekonstruované "vjemové stavební kameny" (ba co víc, ani ho nenapadne, že by to měl udělat!) a pak blahosklonně přijít, vysvětlit, jak to bylo myšleno a říct "Tak a teď vidíte, jak jste blbý, dyť to tam všechno je, já se vracim zpátky do kavárny, tam mi rozumějí".

Nechci vůbec útočit na VP osobně, možná jsem to napsal moc radikálně. Uznávám, že je to můj problém s moderním uměním, ale možná, že nejenom můj.

PROFIL AUTORAWerner Wachal | 19:37:47 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

..posledne jste slibila neco ostrejsiho;-))

PROFIL AUTORAzdenek satera | 18:31:47 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vykašli se na pány, co mají potíže s dýcháním, mně se to líbí (k tvému poslednímu komentáři- myslím, že lídé, kteří se nechtějí dívat nestojí za to, aby se jim dával návod)

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 17:33:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

JS: vite... to s tim, ze vam neco prijde velmi lacine, to je samozrejme prave jeden z tech bodu, ktere tady vcera v noci u nekterych panu komentatoru zpusobily hormonalni overkill. Zkuste se na to divat tak, ze kazdy vjem je tvoren retezcem takovych primarnich vjemovych stavebnich kamenu. Ty ma kazdy zakodovany v sobe a vetsinou uz o nich "nemusi premyslet". Kdyz komponuju nejakou fotografii, tak muzu jit budto tou cestou, ze ty primarni vjemy seradim do nejake konformni formace a tim docilim nejspis velkeho procenta kladnych prijeti, protoze u vetsiny divaku nedojde k zadnemu konfliktu mezi efektivnimi vjemy a jejich zakodovanym vyznamem.
Druhy postup mi prijde zajimavejsi, protoze u divaka (hmm, tedy alespon u nektereho :-) vyvola proces, ve kterem je donucen svoje primarni stavebni kameny nove definovat, verifikovat jejich platnost ve vztahu k videnemu. To se deje tehdy, kdyz ty vjemy seradim tak, aby si vyznamove odporovaly, nebo aby alespon do logicke rady vnesly nejaky cizi prvek.

aby to ted neznelo jenom abstraktne, tak to zkusim dokumentovat na prikladu. Na tomhle obrazku je naha zena, nejspis uz zraleho veku, a je zobrazena tak, ze nasemu pohledu odhaluje svuj klin. Samozrejmost s jakou sve telo prezentuje, je nejspis to, co se vam zdalo "lacine". Normalne bychom ale ocekavali, ze takto bude prezentovano cosi, co odpovida momentalni mode vyholenych -nactiletych holcicek, popripade ze to bude provazeno dalsimi "svudnymi" atributy. Misto toho jsme konfrontovani s nic nezakryvajicim pohledem na zralou zenu, jehoz hlavnim smyslem neni nekoho svadet, ale spise dokumentovat. Vyzaruje z nej autenticita zeny, ktera pravdepodobne privedla na svet nekolik deti, coz porad jeste je s velkym odstupem hlavni ulohou, se kterou muze zena byt ve svem zivote konfrontovana. Problem je jenom v tom, ze nejspis nebudete chtit symbol matky - mysleme treba kazdy na tu svoji - ukazat v tehle nechranene podobe. Nas primarni stavebni kamen zobrazeni matky vypada jinak. Skutecnost, ze jsme temer vsichni na tento svet prisli otvorem nachazejicim se mezi moci a vykaly je necim, co nase podvedomi nechce akceptovat. Nas nezajimaji uvolnene tkane, natrzene vazivo, hemeroidy. Matka je necim jinym, ze?
Pojdme dal... Vsimneme si celkove kompozice :-) Kdosi zde pouzil velmi lichotivy primer odkazujici na jednu znamou fresku. Jakkoli se necitim tomuhle srovnani dorostla, presto nebylo po fakticke strance uplne mimo. Ta ruda draperie, ty tvary zkracene perspektivou, to byly kdysi skutecne vyrazove prostredky tehle oblasti.. a zpusob umisteni te lezici postavy sugeruje jeji vznaseni, obvykle u nastennych maleb. Pouziti tehle kompozice, tohohle vizualniho stavebniho kamene, tu postavu glorifikuje. Ze neni uplne ve shode s drive recenym? :-) Toho v obrazku najdeme mnohem vice. Vezmeme si zpusob nasviceni, respektive zpusob, jakym jsou jednotlive elementy zobrazeny. Svetlo je ploche, pusobi jakoby fotografka pouzila kruhovy blesk. Nu, to bohuzel muj fotacek neumoznuje, proto jsem si musela pomoci jinak. Na vestaveny blesk jsem nalepila asi tricet vrstev prusvitne lepici pasky "scotch". Vznikl efekt, ktery pomohl celou scenerii znazornit jako plosnou asamblaz, jako vystrizky. Oproti kompozici, ktera by vzbuzovala spise ocekavani jakehosi chiaroscura, zde mame predevsim plochy. Bezestinne nasviceni trirozmernych objemu. Styl, ktery se v malbe objevil az o dveste let pozdeji :-) S jedinou vyjimkou: ruda draperie je natolik plasticka, ze jako jediny prvek obrazu temer z nej vystupuje. V jedne verzi, kde byla sytost te cervene jeste neztlumena, pusobila jako serigrafie A.W. Tu jsem nakonec preci jenom nezvolila, s ohledem na to ze ta draperie nemela ziskat tak dominantni postaveni.

Nevim, jestli se mi tim dlouhym povidanim podarilo vysvetlit, jakym zpusobem s vizualnimi vjemy pracuju. V konecnem dusledku to ani neni dulezite, i kdyz u vetsiny obrazku se najdou hlasy, ktere davaji tusit alespon castecny uspech mych zameru :-)

Koho me povidani nudilo, tomu se omlouvam, nakonec stejne cely problem spise jenom naznacilo, nez aby si cinilo narok na uplnost (uplne jsem napriklad vynechala zde na PP tak nenahraditelnou otazku technicke kvality :-) Ale nakonec nejsem sama, kdo pod touhle fotografii postnul delsi texty :-)

PROFIL AUTORAJan Laták | 17:29:53 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:) fakt prdel ... za 2 786 návštěv to stojí ... :))) J.Š. se z toho zážitku až rozepsal, a nejen on. ;)

PROFIL AUTORAMagdaléna Straková | 16:56:25 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Přijde mi to dost hnusný, po všech stránkách. Ale foto splnilo co zřejmě autorka chtěla - rozvířila se tu šílená diskuze. Já takové pseudoumění neberu.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 16:50:18 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

poněkud naturalistické, dost špatně nasvětlené, úmysl mě nijak nepopudil
3+1 za odvahu 8-)

PROFIL AUTORAMichal Duchek | 16:42:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

@MDR - vubec mne to nenapadlo, ikdyz ten slogan v souvislosti s autorkou znam... Tim to nabylo jineho rozmeru..

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 16:34:10 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Já se samozřejmě nebráním přemýšlení a hledání smyslu v obraze, ale zrovna tento případ mi přijde ne zcela šťastný. Bez názvu by se dalo přemýšlet i o tom, že by to mohl být i muž a s názvem mi to zase připadá uvedené někam kde bych to snad ani nechtěl, "co žena nevyhnutedlně činiti musí"??? nenapadá mne nic jineho než tři základní potřeby které by toto ztvárnění mohlo vyjadřovat a v tom případě mi to příjde velmi laciné. Ale možná a to asi bude nejpravděpodobnější jsem absolutně vedle ......

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 16:17:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Siroky... to o cem jste se zminoval, je pro mne pokazde velkym problemem.
V podstate existuji dva extremy. Prvnim je ten, ze k nejakemu obrazku podam doprovodny text i s vysvetlivkami, kompozicnim schematem, pricnymi kontextualnimi ukazkami ukotveni dane myslenky v dejinach svetove kultury a pripadnou stati o tom, proc je prave tento pristup novy, jedinecny a pochopitelne genialni.
Druhym extremem je opak zmineneho, kdy divak ma k dispozici pouze fotografii, nekdy i bez nazvu, nekdy i bez kontextu autorstvi ci ostatnich autorovych praci. Ten druhy extrem je mi svym zpusobem blizsi, nebot se domnivam, ze kazdy obrazek by si mel hledat cestu podvedomim divaka sam, bez berlicek nejakych vysvetlivek. Jiste, nekdy je clovek za naznak vdecen. Ale obecne mam za to, ze je lepe divaka precenit a smirit se s tim, ze poselstvi pochopi pouze cast recipientu, nezli jej podcenit a vsem vse "stupidity proof" naservirovat. Proces pozvolneho poznani se neda nicim nahradit, ja osobne mam radeji pocit, ze jsem mozna nepochopila vse (a tudiz mi jeste neco zustalo k premysleni) nezli ze sebe nechat udelat nesvepravnou slepici, ktere je - aniz by se ji nekdo ptal zda o to stoji - vse v instantni podobe naservirovano az pod nos.

Tak tedy snad jenom jeste jednou: moje obrazky nepatri do zadne serie, resp. pokud ano, tak nemam v umyslu je v tehle souvislosti tady prezentovat. Jejich razeni je nahodne, odpovida memu momentalnimu rozpolozeni. To znamena ze je tu kazdy sam pro sebe, a jako takovy ma byt chapan. Jde u nich rovnou merou o formalni stranku veci - kompozici ploch i trirozmernych prostoru, barev a struktur - ale i o stranku obsahovou. Mam rada symboliku gest, predmetu i nahodnych konstelaci. Mam rada nahodna setkani :-)
A co se tyce tohoto obrazku, tak tu prvni vyznamovou rovinu jsem vam volbou nazvu v podstate prozradila, a ty zbyvajici dve... myslim, ze ty nejsou pro posouzeni nezbytne, zvlast kdyz ze zkusenosti vim, ze kazdy divak si stejne prinasi asociace vlastni, autorce nezname :-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 16:13:03 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to se divim že tu ještě nikdo neprotestoval ... že tenhle web navštěvujou i jejich děti.....:-)))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 15:44:24 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Nějak nechápu smysl tvé "?tvorby?" co má třeba tato fotka za myšlenku, když obrazově je nezajímavá, pro někoho možná provokativní. Pokud něco ze svých fotek za nějaký způsob tvorby považuješ, tak by nejspíš bylo na místě přidat komentář který obsah fotografie uvede na správnou cestu. POkud něco prezentuješ tímto způsobem a očekáváš nějaké komentáře které by ti mohli něco dát, tak se jich nejspíš nedočkáš. TAhle fotka je třeba do nějaké série, nebo jiného celku, ale v řazení za nějakou krajinku to asi nebude to pravé, tolik asi ode mne. A jestli je to jen provokace tak se nijak zvláš nezdařila, takových už tady bylo a mnohem mnohem povedenějších ..........

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 15:41:35 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2 Lenka Palova: neřekl jsem "vytváření něčeho hezkého". estetično je stejně subjektivní pojem jako "způsob komunikace", tak mě nechytej za slovo, notabene za nějaké, které jsem neřekl. mě to estetické nepřipadá = nekomunikuje to = nelíbí = viz hodnocení. asi mluvíme o stejné věci, nechci se stavět do nějaké vyhraněné pozice. u mě nic, šmytec. nejsem generální censor, mluvím za sebe, ne o obecných pravidlech vkusu / líbivosti atd. ale když už, tak to čti pozorně... díky.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 15:35:33 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

u mě dobrý

PROFIL AUTORARenata Žižkovská | 14:51:09 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Pul hodiny tady nad tim premyslim, s kolegyni to konzultuju...:) No. Technicky desny, kompozicne moc dobry. Sokujici me nesokuje, ani neodrazuje - tudiz: modelka exhibicionistka za 5, fotka za 3.

PROFIL AUTORAKuba Trnka | 14:35:48 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORALuboš Němec | 14:28:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

aaa koukám že tu byla sranda:) mě jako realistu dílko nepobuřuje, výhrady mám pouze k technickému provedení, hodně ploché světlo, stín v PHR (i když možná to mohl být záměr - dle názvu: hlava není důležitá stačí pouze vystrčit a podržet), a po shlédnutí tvého portfolia si myslím že víš co děláš, pak tak dělej dál a jestli toje fotky někdo nerozdejchá na to kašli... ostentativně 5 nebo 0 ti nedám páč tomu prd rozumím...

PROFIL AUTORAZdeněk Bezdíček | 14:17:26 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

neco v tom muze byt a nebo taky ne. vstal jsi driv? :)

PROFIL AUTORALenka Palova | 13:25:12 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Vlček 11:58:43 10.02.2005

vdis a ja myslela, ze fotka je zposob komunikace.

a ono je to jenom vytvareni neceho hezkeho co se bude libit vsem (specifikum kyce?)... a hlavne neprovokovat?

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 12:11:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

JV: ten nazev je vypujcen z dila Magdaleny Dobromily Rettigove, jedna se o prirucku pro novomanzelky, kterak se o manzela starati a jeho zajem o sebe udrzeti.
KM: to mne mrzi... ale treba se ti bude libit nejaka pristi.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 12:03:20 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Bazén, pes i spracha byly parádní, tohle nechápu =o/ Ani název, ani samotnou fotku, ani co jsi chtěla říct...

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 11:59:40 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

P.S.: a ještě drobnost, možná jsem v tom sám, ale nepochopil jsem název. co žena činiti musí? spát?

PROFIL AUTORAHonza Vlček | 11:58:43 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

fotka jako taková mě nijak neoslovuje, lépe řečeno nijak příjemně. k diskuzi... resp. já prostě nevím, Valerie, co si mám o tobě myslet. v každém případě beru fotografii jako nějaké estetické vyjádření něčeho - a tím nemyslím jen líbivé objekty. ale obecně i škaredé nebo nepřirozené věci lze zachytit "koukatelně", tj. esteticky. tys zachytila - můj názor - přirozenou věc, ale naopak neesteticky (pro mě). tolik k vysvětlení mého "bodu".

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 11:54:29 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

klenot ceske fotografie

PROFIL AUTORAJitka Kotrbová | 11:46:04 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAP. Polish | 11:41:19 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

u me dobry

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 11:01:55 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

pěkný tulipán - líbí se ... já to beru

PROFIL AUTORADennis Root | 10:55:58 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nemuzu hodnotit jako ostatni fotky,ale jako fotku z kategorie "miluji cervenou barvu" .rekl bych,ze tato zena bude poradna dracice.rad se podivam na tve dalsi fotky.

PROFIL AUTORAMartin Hruby | 10:50:35 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to retusovani by mohla byt zajimava prace ;-)))))

PROFIL AUTORAPetr Sojka | 10:46:09 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vyretušuj nebo ohol chlupy

PROFIL AUTORAKvětoslav Vršovský | 10:19:01 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORALenka Palova | 10:15:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

JEREMY: no asi nemuzes vedet kolik casu prace a umelecke invence autorka fotce venovala. Takze tve pravo na soudy o zameru jsou diskutabilni.

Zkus si najit modelku s toakvym bobrem ochotnou udelat takovou fotku. :) Nakopirovat je dokolecka v shopu je umeni??? :) mas to pomotane.......

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 10:14:13 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

MZ... omluva.. ale k tomuhle bych zezadu nepřistoupil... ba obešel obloukem ... každej máme holt jinačí vkus... ale pro mě je sexualit spjatá o s určitou hygienou.... a když to řeknu vulgárně.. tenhlwe ukouřenej vejfuk je mi dost proti srsti ... .tim nehodnotim fotku, jen objekt....

PROFIL AUTORAVáclav Svatek | 10:09:38 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PČ: svatá pravda, v tomhle kyberprostoru to platí stoprocentně. Takže všechno filtrovat, nebo nechat být. Kyberumělci jsou prostě virtuální pojem.

PROFIL AUTORAPavel (Čaďous) Čadek | 10:02:01 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Že se nad tím tak vzrušujete. Vždyť je to jenom jasná provokace s jediným cílem. Bavit se na Váš účet. A´t už je to Pavlíčková, nebo Pavlíček. Kodví kterej(rá) z Vás to zde je, kdo sem dává i normální fotky a touto druhou identitou pouze zahání nudu. Dám 0 a jdu dopryč. Jako jinde kde to stojí taky za ho... akorát tam je pouze blbě vyfocená kytička. Tady je to pouze krtinec. Zdar.

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 10:01:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

LV: ne

PROFIL AUTORAMartin Hruby | 10:00:43 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

tenhle snimek rozhodne neni uplne spatny ;-) Dokonce i nadseni, s jakym to tu Valerie prezentuje, si me ziskalo ;-) Pokud jde o diskutovanou kvalitu zobrazeneho organu, pak jsem na rozpacich - mozna obcas umejt a zasypat ;-)

PROFIL AUTORARoman Šebek | 09:59:39 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 09:57:22 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Mne se libi ta kompozicni provokace :) Skoro jako ty dedukce, kdo je vlastne Valerie Pavlickova...

PROFIL AUTORAPavel Doško | 09:43:45 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

poctivě jsem si přečetl diskusi , bo mně už nehoní hormony jako ta mladší paka , lautr nic nemám proti focenému objektu , naopak si myslím že je to o životě víc než kdejaký cvak kočky , že . To že se mi nějak moc ta fotka jako taková nezdá být dobrá , to už je jiná věc , ale rozhodně to není důvod k urážkám , měj se

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 09:40:10 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

takhle po ranu je to snad jeste lepsi ;-)

Rusku, jeste tu o cerveny karkulce jo?

Jeremy: a naopak, jak rika Liska - prave ta tvoje vetsina nepochopila podstatu tohoto serveru

poznamka k hledani umeleckych hodnot: Sudek a Drtikol jsou historie, vic sledovat moderni fotografii, cesty vedou i jinudy ;-)

PROFIL AUTORAĽubomír Pištek | 09:28:26 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no čo, aspoň dnes vyhráš v počte zobrazení....

PROFIL AUTORAJeremy Jameson | 09:22:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Pravda, zachycujes realitu, ale tohle je bohuzel jen vycvak. Takovyhle fotek muze udelat kazdy z nas spoustu. Schazi mi zde nejaka umelecka hodnota. Tu má např. níže uvedená fotka od Marka Babáka. Vznikla sice klonováním jednoho motivu, ale už je tam vidět nějaký kus práce a nápad, který nás vede k zamyšlení. Je štestí, že většina lidí zde má soudnost a pochopila podstatu tohoto serveru a snazi se sem davat jen svoje nejlepsi fotky. Pokud jsou tohle tvoje nejlepsi fotky, tak svoji vytku beru zpet. Kazdy se uci. Takze preji hodne uspechu na ceste za poznanim a hledanim sebe sama. A jak je zde zvykem rikat, dobre svetlo.

PROFIL AUTORALA * blahova | 09:13:35 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nemam cas ted cist komentare co se zrodily pode mnou, identitu pracne vypracovane Valerie tu opravdu vitam, at jako fejk, at jako cloveka......
tato fotografie mi evokuje fotku TH zeny pod posteli......
barvy, cervene prosteradlo,poloha..........uz jen odvaha a vubec pohledy tohoto charakteru tu chybi a asi budou chybet, neni to zas tak jine nez pestiky a blizna tulipanu.................ja to vitam a dokonce se mi to i libi

PROFIL AUTORANorah Barner | 09:09:03 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

síla...

PROFIL AUTORALA * blahova | 08:53:20 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak na tohle si dam vic casu..............................super nic jineho jsem od "VALERIE" vlastne necekala !!!!!!!!!!!!!

PROFIL AUTORAMirek Kohout | 08:51:57 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...je evidentní, že zde autor alegoricky vyjádřil, že si dělá " prdel " :-)

PROFIL AUTORALenka Palova | 08:44:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

:-)) boze co se stadem dokaze udelat jedna chlupata nebo zalepena bradavka :-)

aneb jak rika vagina monology svobodni budeme az budeme svobodne A BEZ EMOCI kricet kunda kunda kunda. :-))

PROFIL AUTORAZbyhněv Ćmiel | 08:40:15 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Valerie nevzdavej to, tvoje fotky jsou takovym prima barometrem a sitem PP. Jelikoz chapu, ze ne vsem se musi hned vsechno libit a musi to chapat (je to treba zpusobene nedostatkem zivotnich zkusenosti), take pochopim, ze stejni lide budou slimtat (aniz by vedeli proc) nad stejnou fotkou znamejsiho autora (myslim vseobecne znameho), avsak verbalni exibice nekterych nedo.... jiz presahuji ramec dobrych mravu, a ackoliv chteji byti sami moralisty, jen odhauji svoji slabost ducha.


Technicky to trochu devalvuje velikost činu. :-)

PROFIL AUTORAKuba Trnka | 08:37:00 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

No ty kravo, to je stoka, co s vama udela par chlupu, bych blil, poserove, *.jpg znalci zen

PROFIL AUTORAMichal Duchek | 08:33:28 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PH - tak predne Valerie je ta posledni kdo tu urazi. V rade druhe fotografie je veskery produkt fotograficke cinnosti, toto je server o fotografii.

Poznamku s damskymi kliny nechapu - najdete souvislost, nebo nektere ze slov damsky/klin, dejte mi prosim vedet...

Pavel Halamicek - mistre c.2 rad bych u Vas objednal 2kg instantni lekce na diagnostiku fotografii

PROFIL AUTORAFbh Ota Hejmala | 08:33:21 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PH: a trváš i na tom, že Valerie obhajuje svoje fotky urážením ostatních? Není to náhodou naopak?

PROFIL AUTORAJan Dudek | 08:33:17 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

Já vím moc dobře jak vagína vypadá, ale tahle fotka je špatně technicky zvládnutá. Tečka

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 08:24:45 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dobre rano :))

PROFIL AUTORAPavel Halamíček | 08:18:09 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

já tady hodnotím fotografie a né dámské přirození a proto, že jsem si prošel všechny fotografie VP, tak jsem napsal svůj komentář. A na všem co jsem uvedl trvám.

MD: znovu zdůrazňuji že hodnotím fotografii a né dámský klín

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 08:15:34 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pokud ma ta baba xicht takovy jak kundu, tak potes panbuh :-)) Ale myslim si, ze ta by řvala, az by se trasli okenni tabulky. Proste jenom brutalne vyšukat až by se ji uši rolovali a pak vyhodit ven na nákup :-))) Nevim co tady kdo má proti brutální kundě. :-)

PROFIL AUTORAMarián Vargic | 08:07:40 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

blééééé hned ráno som sa skoro vyblival

PROFIL AUTORAPeter Kaclík | 08:06:32 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 08:05:51 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

mám takovej pocit, že někteří pánové, co tu nikdy neviděli vagínu naživo (Šlitr, Vít, Komárek a spol.) se teď u týhle fotky tetelej. Pánové, musím vás upozornit, že až jednou na to dojde a budete chtít přistoupit k dámě zezdu, uvidítě něco podobného. Takže pokud tu teď zvracíte, tak to snad ani nezkoušejte, ať tý chudince nepoblijete záda. Valerie máš moje sympatie.

PROFIL AUTORAFbh Ota Hejmala | 08:03:51 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nestačím se divit, co se tu najde za idioty...

PROFIL AUTORAMichal Duchek | 08:02:59 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo i ne

Valerie - predne diky za dalsi dilo k diskuzi, nekteri soudruzi by potrebovali lekce Guta Jarkovskeho s dohledem. Namysli mam bratrstvo kocici pracky... Hosi ta vase virtualni ramena mne prestavaji bavit, az dostanete rozum, tak si ulevite

Rusek - bravo mistre perla vedle perly, jenom tam vzadu, to je vyjimka, sedi dve perly vedle sebe...

... ze ja to zase popletl...

Pavel Halamicek - mistre c.2 rad bych u Vas objednal 2kg instantni lekce na diagnostiku fotografii

@all - hranice krasna se neustale meni a to i v oblasti damskych klinu - co je dnes popularni a medialne znasilnene, bude za XY let jinak. At se prihlasi nekdo s vseobecne platnymi pravidly a prvni hodi kamenem...
Howgh - k fotografii 3+

PROFIL AUTORAAdriana K.H. | 08:00:29 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:-O

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 07:56:27 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

:: Tohle se nesluší hodnotit. ::

PROFIL AUTORAIvan Mladenov, PPP | 07:50:53 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

asi půjdu z řady, a ač ,přiznávám, nerad, musím říct, že fotka má něco do sebe. I přesto to, co zobrazuje je hnus.....nemluvě o hygienické stránce věci.....

PROFIL AUTORATomas Rys | 07:42:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak to je hruby;p)))))

PROFIL AUTORAPavel Halamíček | 07:41:47 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Součástí tvého fotoaparátu by měl být filtr, který by pouštěl jen fotografie a pak by si sem neměla co dát. Tyhle hrůzy co předvádíš a to jak si je obhajuješ urážením ostatních je nehorázné. Až sem dáš první fotografii dej mi vědět.

PROFIL AUTORAFbh Jarda Sedláček | 07:31:46 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

:o)

PROFIL AUTORADana Kovaľová | 07:29:42 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

zlatej bazének...

PROFIL AUTORAMartin Šimko | 07:27:58 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Ako Ľubo

PROFIL AUTORAĽuboš Kafún | 07:13:34 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Od normalnej fotky to ma poriadne daleko.

PROFIL AUTORADusan Petho | 07:10:53 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

..fuj..fuj..fuj

PROFIL AUTORAPavel Sosnovec | 06:58:01 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

-100

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 06:55:12 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 06:54:41 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

supr, bodík za snahu

PROFIL AUTORAPavel Pešek | 06:45:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAHonza Dosedla | 06:42:19 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAPavel Konvalinka | 06:30:53 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Autoportrét?

PROFIL AUTORATom Želva Kafka | 05:23:42 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

... připomíná mi to známého maďarského buditele Ištvána Huňádyho ;o)

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 03:09:52 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2DH-klidně zůstaň u čísla-pro tebe je to dobrý...

PROFIL AUTORAKvetoslav Šakový | 02:53:24 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Tak neviem, stačí napísať, že sa mi to nepáči a nemusím nikoho okydávať ? Vyzerá to ako reportáž z postele. A celkom presne nerozumiem histérii niektorých angažovaných.

PROFIL AUTORACertule cerovska | 02:34:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

:-( fuj sorry jakobych tu nebyla

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 02:07:27 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ivan Rusek OFF 01:29:49 10.02.2005: no nene! nerikej ;-) ja myslel ze iq je jen cislo.. a ono ma jeste nejake dalsi vlastnosti! ...nekteri ho mame stejne (ne vyskou!) nekteri ho mame jine, zrejme nekteri blondate, nekteri kudrnate, rychle nebo pomale, mozna modre?! kazdopadne nekteri ho maji velmi hlasite ...ukaz mi sve iq a ja ti reknu jaky jsi

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:50:45 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ivanku tvoja teza nemoze byt spravna ja nemozem byt ich identita ked som online ako oni ale z inej PI adresy....predpokladam mesta aj štátu

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 01:43:56 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Rusek, tomu rikam teze! Komu se libi stejne veci, ten bude mit stejne IQ? Zkuste to vedecky dokazat, rekla bych, ze byste byl docela vazny adept na nobelovu cenu :-) Jako dalsi stupen by se pochopitelne dalo zkoumat, kterak souvisi vyska IQ s tim, co pokusna osoba povazuje za krasno... Pane Rusek!! predstavte si tu senzaci! Poprve v dejinach lidstva by se dala vypracovat stupnice krasna v zavislosti na intelektualnich schopnostech recipientu.... :-)
Kam vy jenom na tahle moudra chodite... ja zasnu.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:33:11 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to P.K: muzu se na neco zeptat fotis snad pro to aby ti tady lidi davali 5ky ?

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 01:30:50 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tykravo.......tak vidim ze nema cenu se snazit a jenom budu fotit nahy prdele a od Canumy,Szepeho,atd. budu dostavat 5ky........no loooooooooooooooool

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 01:29:49 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2HAUSER - když se jím líbí stejné věci, tak snad mají stejné IQ (...povšimni si, že nemluvím o výši IQ :)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:22:38 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

si děláš prdel ne?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:19:01 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

aha tak Rusek je bolsevik a RICCI nasa Valerie ???

PROFIL AUTORAaa* tomáš řihošek | 01:11:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

the bum is correct

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 01:08:44 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dekuji Vam, Mistre :-) tak si prece nechavate rikat, nebo se mylim? Ano, mate pravdu... jedine ten, kdo cely svuj zivot zasveti tvrde praci na ceste za poznanim, muze doufat v priblizeni se stavu vyrovnane moudrosti.

PROFIL AUTORAStanislav Blaha | 01:08:18 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Tak tady si někdo pěkně vyhrál. Coooooooooooooooool...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:04:58 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a dal pride mikulas s certem a pak sou vanoce

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:03:40 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Mno, Pavlickova ala XY zase boduje :))) Tohle je zajimavy motiv (panove škytajici odporem prominou), nicmene opet je to degradovane na uroven vycvaku. Co se tyce kompozice, mohla byt ponekud mene vulgarni, ale to je vec autora. Mene kecat, vice fotit. A ucit se.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:02:54 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Šlitr: a dál?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:59:13 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

uz me to nebavi lukasi

PROFIL AUTORAMarek Babák | 00:56:27 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:55:22 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pštros je největší žijící pták. Na základě rudimentálního utváření jeho křídel a letek nemůže pštros létat, ačkoliv jeho předkové tomu byli schopni. Jako kompenzaci své neschopnosti létat má pštros velmi silně vyvinuté nohy, s nimiž může docílit rychlostí nad 60 km/h po více než 10 minut. Pštros je jediný pták na světe jen s dvěma prsty. Malý prst slouží pro rovnováhu. Velký prst má dlouhý, paznehtu podobný nehet. Tento způsobuje, že pštros společně se silnými nohami může být nebezpečný při chůzi nebo kopnutí. Pštrosi mají velmi dobrou schopnost vidění. Za podpory periskopického krku mohou dělat pohyby až do vzdálenosti 3,5 km. Stejně tak je možné, že mohou fixovat předměty přímo pod svým zobákem.

Oči mají při průměrných 60 g čtyřnásobnou hmotnost lidského oka. Jsou opatřeny vně dolního a horního víčka ještě jedním kožním víčkem. Kožní víčko se zavírá z vnitřního očního koutku k vnějšímu a slouží k udržování očí v čistotě.

Dospělá samčí, popř. samičí zvířata mohou být zřetelně rozlišena pomocí svého sytě černého popř. ornicově hnědého opeření a rozdílné tělesné velikosti. V době páření se kromě toho zbarvují samcům rudě zobáky, okraje očí a kůže nad běhákem. Rudé zbarvení je způsobeno sekrecí hormonů varlat, u slepic jsou to hormony vaječníků, které potlačují tvorbu černého opeření. Nafouknutý zbytnělý krk a tokání kohouta je již podrobně popsáno v Brémském životě zvířat. Tímto nafukováním krku, které souvisí viditelně také s podivnými tóny, láká kohout slepice anebo vyzývá protivníky. Zvuky jsou slyšet většinou v době rozmnožování, někdy ale, zvláště během noci, také bez viditelné příčiny. Holanďané na Kapuu nazývají tyto zvukové výjevy samčích pštrosů "brumlání". Může jen brumlat, když stojí tiše, ale ne, když je v pohybu. Je to zvláštní bručící tón, o kterým lze těžko říci odkud vlastně přichází, která ale dělá úplně dojem, jako by zesiloval do hlasitého řevu, kdyby jen pták chtěl. Každé jednotlivé bručení se skládá ze tří zvláštních tónů, dvou krátkých a jednoho dlouhého Přitom není otevřen zobák a vzduch není vypouštěn, při každém třetím ve velmi vysokém stupni.Tento šum - volání nebo křik ho nelze nazývat - je opakovně vyražen a zní v tiché noci cize a divoce. Jiné zvuky se neozývají pouze u kohoutů, ale u obou pohlaví, totiž v hněvu lze slyšet při velké zlosti duté hrdelní tóny a jako varovné zvolání krátký ostrý výkřik. Ještě nedospělí mladí pštrosi každého stáří mají zvonivý pronikavý naříkavý křik.

Naproti stále znovu se vynořujícím tvrzením nejsou pštrosi monogamní, ale polygamní. Divoce žijící kohouti mají často harém s jednou favoritkou a několika vedlejšími slepicemi. Na farmách se pštrosi chovají během snáškové sezóny v párech, triádách (jeden kohout a dvě slepice) anebo v hejnech s mírně vyšším podílem slepic. Kohout vyhrabe hnízdo, jednoduchou prohlubeninu v zemi. Teoreticky klade slepice jedno vejce každý druhý den. Normální snáška se stává z 12 až 18 vajec, ale odběr vajec podnítí slepici k další snášce, takže lze od slepice získat až 40 vajec za sezónu líhnutí. Vysezení vajec se uskutečňuje na směny. V souladu s ukrytou silou svého opeření sedí neznatelně zbarvená slepice přes den a černý kohout během noci. Doba sezení činí v průměru 42 dní.

Jedna z charakteristických vlastností pštrosů je jejich divokost. Zvlášť mladí pštrosi se mohou stát zcela neovladatelní, pokud nejsou ve stálém kontaktu s lidmi. Také jedno arabské přísloví říká: "... hloupější než pštros" a to právě pro jejich inteligenci. Na druhé straně působí pštrosi na základě své schopnosti ostrého vidění mohou žít na velkých farmách jako "hlídači" jiných zvířat. Pštrosi mohou být chování společně např. se skotem a ovcemi. Pštrosi si zvyknou při denním ošetřování dobře na styk s lidmi, stávají se úplně krotkými a mohou se přizpůsobit podmínkám člověka. Existuje dokonce zpráva, podle které byli pštrosi vycvičení jako pasáčci a potom použití samostatně jako pastýři ovcí. Zvířata jsou hlavní atrakcí na výstavních farmách v jižní Africe a mohou být dokonce i osedláni

Pštrosi jsou býložravci, i když ne v pravém slova smyslu. Požírají často také malé savce, ještěrky a brouky, na druhé straně se také ale vyhýbají určitým rostlinám jako např. divokému tabáku. Pro trávení přijímají pštrosi malé kameny a jiné kulaté předměty, které slouží k rozemletí rostlinné potravy. Pštrosi čerpají z vodních zdrojů, koupají se, dokonce plavou, vydrží ale také dlouho jako velbloudi a dromedáři bez vody. Toto a jejich silueta, kterou lze z dálky srovnat s velbloudem, se odráží v názvu "velbloudí pták" popř. v latinském názvu Strutchio camelus. Všeobecně je se pštrosy spojené rčení "strčit hlavu do písku" se v přírodě nevyskytuje. Ovšem pštrosí kuřata a dospělá zvířata předstírají smrt, pokud jsou překvapena, tzn. že si lehnou s úplně nataženým krkem. Rovněž v noci se nacházejí zvířata v této poloze v době hlubokého spánku, ale jen krátkodobě a nikdy ne všechna zvířata současně ve skupině. Pštrosi se mohou dožít vysokého stáří, nezřídka 50 -60 let. "Metuzalém" v Oudshoornu dosáhl zaručených 81 let.

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:53:46 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

fuj....du fakt raci spat..........

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:51:19 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

fuuuhuuuuuuuuj jak se na to nekdo muze divat jeste zblizka

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:51:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ivan Rusek ON 00:44:35 10.02.2005 : a ty mi prosim te vysvetli jak iq souvisi s estetickym vnimanim a vkusem

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:50:32 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

doprdele

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:50:28 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Slitr: ses kokot.......di s tim doprdela

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:50:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

mozna

PROFIL AUTORAaa* hana špírková | 00:50:10 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

neviem Jirko Slitr, ked je to taky humus, tak co tu stale oxidujes?

inak suhlas s janom winklerom... napadla ma podobna asociacia

tolko humbuku kvoli ochlpeniu, znie mi to ako pohorsene kotkodakanie babiek na trhu, pricom myslim, ze snimok je uplne o niecom inom

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:50:09 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

asi

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:50:04 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

je to winkler!!!!!!! je to winkler!!!!!!!je to winkler!!!!!!!je to winkler!!!!!!!je to winkler!!!!!!!je to winkler!!!!!!!je to winkler!!!!!!!

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:48:51 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

aha je to von....asi

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:48:47 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

neda mi to neupozornit na to ze "spravedliva vetsina" historicky nevyhnutelne saha ihned po agresi... na netu je to nastesti jen agrese verbalni (vcetne tech tucnych pisem a ruzne jinak zvyraznenych grafomanskych vymesku)... jak rikam mam rad prdel, uz jen proto ze moraliste si ji zhusta pletou z trampolinou (aka nastrojem jak se vysvihnout) coz analogicky s trampolinou skutecnou skyta veselou podivanou

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:46:08 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

lol lol lol

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:45:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

fuj me je blbe

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 00:44:35 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ovšem dost možné, že se jedná o 3 identitu Winkler=Canuma=Pavlíčková :-))) IQ mají stejné...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:43:53 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

IR: potrefena husa nejvic kejha

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 00:43:41 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pane Stana... nepamatuju se, ze bych nekde uvadela, ze se jedna o autoportret.

Jinak si velmi vazim kreativnich navrhu nekterych z vas, ale presto bych uvitala, kdybyste se omezili na verbalni projevy, jak je tomu zde zvykem.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:43:18 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

smrť bolševikom!!!!

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 00:43:12 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Nu myslím, že ID Valerie Pavlíčková=aa*jan winkler - dále není co řešit...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:43:03 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hans ma pravdu ....ste

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:42:55 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kua + 1

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:42:50 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hans, vitaj +14 :)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:42:46 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:42:30 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ste fakt KOKOTI

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:42:06 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

oskar:loooooooooooooool

PROFIL AUTORAVladimír Charvát | 00:41:41 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Skvělé !

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:41:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

takto je to len vycvaknuta riť.......MZ to pojal trochu lepsie.....co zena musi ? lizat riť ? ty si urcite len nejaka identyta nejakeho chlapa ala Ivan Rusek

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:40:51 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

fuuuuj to je humus ja kdybych na to musel koukat pri jakykoli uprave a jeste neco retusovat tak bych mel nablito v klavesnici

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:39:29 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

MN: a je mi to jedno protoze si kdyztak zalozim druhou identitu ktera se bude menovat treba tomasek szepecek

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:38:41 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...oskar loooooooooooooooooooooool

PROFIL AUTORAOskar Orság | 00:38:19 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:36:37 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie ako vyzera zenska? Podla tvojho autoportretu fakt ako píča!

PROFIL AUTORAValerie Pavlíčková | 00:34:51 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vypada to, panove, jako byste byli za tech par let od prevratu natolik zblbli, ze uz ani nevite jak vypada normalni zenska :-) ty vyholeny chudinky, ktery povazujete za "normalni", tohoto prirodou puvodne zamysleneho vzhledu docili zhruba za pet tydnu :-) Ze se nad tim par primitivu pozastavi, s tim jsem celkem pocitala, ale ze se to stane prakticky jedinym tematem komentaru, to o necem vypovida :-)
Mozna byste mohli svoje sexualne zabarvene komplexy probrat s nejakym psychoanalytikem, a na teto pude se pokusit koncentrovat na puvodni ucel vasi navstevy: tim by alespon u vetsiny melo byt vzajemne komentovani fotografii :-)

PROFIL AUTORAaa* tomash :) prochazka | 00:34:47 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

(tímto vás žádám o ruku...)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:34:04 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

MN: o tom nevim

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:34:03 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

T.S >zato ty ses koukam inteligentni sebestredna bytost ktera rozumi vsemu nejlip

PROFIL AUTORAaa* tomash :) prochazka | 00:33:54 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TS: velkou žranici jsem viděl v neděli v k. morava... dost slušný;)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:33:31 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PA: pardon to sem nechtel, tak ja tu celou diskuzi prekopiruju rovnou sem dopredu

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 00:33:19 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jiří Šlitr ON 00:29:09 10.02.2005 : to je zralé na pana smazaného, zapomínáš žes nedávno dostal poslední šanci !!

PROFIL AUTORAaa* tomash :) prochazka | 00:32:19 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

good work...

PROFIL AUTORAPetr Adam /cvak/ | 00:31:42 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

na tohle mi fakt chyběj buňky. A pak mě sere Šlitr, protože musim dlouho přejíždět na další komenty.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:31:17 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

danniel hauser 00:25:38 10.02.2005 - dan, co to bolo za fotku? :)))) a s prdelou suhlasim, vecna nuda ma tu uz ubija! :)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:29:39 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...jirko to vyhral... :))))))))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:29:17 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...kuaaaaa...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:28:37 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:27:51 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Valerie, kurvadrat, ono sa na to musi tak:

...pre uspech pridaj kontrast

...pre uspech uber farbu

...pre uspech zehli

...pre uspech pridaj zrno, ci sum, ci aku prdel

...pre uspech depiluj

...pre uspech daj do ramceka

...pre uspech predtym kazdemu aspon 5 bodov

...pre uspech uploaduj na obed..

...pre uspech nech to vyzera tak:


PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:25:55 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

MN: a v jakym stadiu NREM 1-4 byla? Nebo to byl REM?:)

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:25:38 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Marek Staňa ON 00:18:35 10.02.2005
: no vis jak, myslim ze sem sice z umeni postavenym pouze na provokaci uz vyrost - mozna presne v okamziku kdy sem v revui fotograf (cislo 3/2003 - promeny symbolu) videl Cernickeho fotku "Od srdce"), ale na druhou stranu mam rad prdel ;-)

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 00:25:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dle meho hustopekelnej narez .... , jde zde imo o odkryti jedne ze zakladnich potreb, potreby spanku ....

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:24:28 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Vidim ze sem si spletl lokal tak ja zas radsi jdu tady to jefakt nechutny

PROFIL AUTORAMartina Šimková | 00:24:13 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:21:20 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

az si to strhnes ty, zmen ikonku, at vidime jag to dopadlo:)

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 00:21:14 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo, nejsem posuk, fotografie se mi libi.

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:21:14 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dh: lol

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:20:59 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

teda tom je na semis

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:20:51 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pani, tak toto vola po tuningu, ako za starych cias, ak sa nik nepamata, alebo tu nebol, nech sleduje...! :)

oskar deme...

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:20:49 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to je na semis

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:20:41 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Voller: delam ti jenom reklamu :o)) - v dobrem slova smyslu ;)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:20:36 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

gdo si hraje s tim refreshem????

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:20:17 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ty woe ste normalni lidi ?Tak ted uz vim co se ti libi Tome (T.S.) ted uz chapu i tvoje bodovani :D

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:20:13 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak to teda hej..proste to strhnut :))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:19:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...stana: to si pis:)

PROFIL AUTORAZbyněk Koželoužek | 00:19:18 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:18:41 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

FR: rychlejsi by to bylo jako tvuj oblicej na ikonce: naplastma:))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:18:35 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

...dan, to som chcel aj ja, ale nechcel som byt prvy posuk, tak budem treti, ci aky! :)

...vollere my si analy este len fotiti budeme! :)

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 00:17:54 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

ok...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:17:43 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

..stano, totez jsem si myslel o tobe..takze my to byt nemuzem...podle mne je to flusa:)

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:17:42 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

uz jen kvuli Komarkovi ;-)

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:17:38 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

toto depilovat pinzetou..to je tak na 30 rokov

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:16:30 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...dan h. :))))))))))))))))))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:16:19 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...vollere, ze ty si ta modelka? :)

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 00:16:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vzdyt se tam to kotatko udusi!

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:15:46 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Komarku: me si do huby neber, jo?:)

PROFIL AUTORALucie Košutová | 00:15:39 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Toto to snad ani nejde takto nebo jde?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:15:16 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...tak najprv husqvarna a potom tatrovka pudru...! :)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:15:02 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

nezdravo a nezivo..

PROFIL AUTORAOskar Orság | 00:14:54 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

framykoin - to je na dlouho, chtelo by to vypalit :)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:14:49 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

to bude mit hodne zobrazeni a malo bodu... ode mne taky ne...

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 00:14:43 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

omfg .......... asi budu blejt :D
nevim kolik za to cekas bodu,ale odemne mas 0 , kazdej kdo tomu da vic jak 0 je podle me posuk nebo fakt <> a mel by zajit za Vollerem pro radu,kdyz je to ten vedec:)
fakt kktina to sem davat .... jako co ti to prinasi? myslis ze je to naky umelecky dilo nebo co dopice? se koukni na ostatni fotky...tam uz ti to urcite kurwa lidi vylicili......fakt tohle nechapu....jestli te to uspokojuje tak oki,fot si to,koukej se na to,ale tady na PP to jenom vzbudi bourlive diskuze a vsichni si o tobe uz udelaj (udelali) nakej nazor! ... ale tobe je to asi u prdele................ fakt jako nic no...........................................................

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:14:39 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

myslim, ze tolko pudru ani nedavaju..baranicu nezasypes

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:13:57 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...detsky puder na uvod! :)

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:13:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ja myslim ze by trebalo dajaku framikoinovu masticku...vyzera to nezdravo

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:12:11 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Hele nerikaj ti nahodou kamosi : Psychpate ? -9999

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:12:08 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...aha a umyvat sa to vie... http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=126906 :)))))))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:11:44 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

zlaty rez, to je narez...

PROFIL AUTORALukáš Písek | 00:11:42 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

tak se mi zdá, že tu někdo má problém s hlavou ...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:10:56 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...to je baranica? ja ze len ventil, a trochu osprickany! :)

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:10:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

v zlatom reze je ta baranica....prdel ee

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:09:55 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to orszag: nebud cunik...ved je to malinka ajku len tak nevidis :))))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:09:36 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

hmm, tady si někdo z nás dělá prdel :o))))))))))))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:09:11 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...ale je to v zlatom reze, nedame aspon 5b? :)

PROFIL AUTORAOskar Orság | 00:09:05 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2Jan Horyna: fuj, teda takovym "autem" bych nechtel jezdit :))))

PROFIL AUTORApt¤ Zdeňka Rysová | 00:08:22 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak to je síla........eeeeeee:-(((

PROFIL AUTORAOskar Orság | 00:08:04 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a jeste opravit nazev :p

PROFIL AUTORApt¤ Jan Horyna | 00:07:52 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

zakryt si zadek?? :) To je auto?? :)

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:07:26 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

utret a vyholit..a bleskem

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 00:07:23 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

omg

PROFIL AUTORAOskar Orság | 00:06:52 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

omg

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 00:06:26 10.02.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

???