- Technická data:
- sken z 18x24 barytu
- Poznámky a vzkazy:
- mladá boleslav, leden 2005
z cyklu "ágy, asztal, tévé,"
http://www.fstop.cz/e/szepe/agy-asztal-teve/ - Prodejní info:
- (mail)
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Jitka Kotrbová | 09:11:50 03.10.2006 | |
Ráda jsem se tady znova zastavila.
Díky, ó slovutný KK! :-))
Díky, ó slovutný KK! :-))
Zuzana Vladyková /cvak/ | 23:54:28 02.10.2006 | |
tak ja to tentokrat udelala opacne, nejdriv jsem si letmo procetla komenty, cim vic jsem cetla tim vic jsem byla zvedava na fotku:-)) nedocetla jsem a byla jsem tak zvedava k jakemu taboru se pridam, ze jsem si to vyrolovala nahoru a hned jsem vedela k cemu se priklonim, teda nebudu tu rvat uaaah, a uzasne, to necekej ale reknu prijemne, zvlastni svou atmosferou, fotka, ktera na stene jednoduse zarizeneho bytu bude dominantou pokoje a neokouka se.
Miroslav Pokorný | 17:41:59 03.02.2006 | |
hmmm..mnam...vyvolava to ve me podobne pocity, jako hudba projektu Biosphere..
zrz Andělova Slunečnice | 16:05:25 06.01.2006 | |
nevim proč, ale pusobíto jako malované obrazy "Infinity"...
Peter Sekera | 20:20:39 03.12.2005 | |
tak toto som uz naozaj dlho nevidel. klobuk dole. klaniam sa. jednoduche , nadherne.
Jaroslav zeměkoulan Černý | 14:23:17 11.03.2005 | |
tak tohle mi fakt nedalo... ač jsem prošel všchny tvoje fotky a zas je pozavíral, abys nebyl zbytečně nasranej, tak tady fakt smekám! tohle je UMĚNÍ!!!!!!
radim vasut | 13:34:15 03.03.2005 | |
nadhera, beru zpet co jsem psal u "u-turn", tahle take velmi velmi oslovila. Naherna.
Petr Lett | 13:26:47 27.02.2005 | |
vysoká míra zobecnění, a to jak pohybem, ale i samotným záběrem.
Jiří Kubíček | 15:57:33 08.02.2005 | |
ne, prirodu, potazmo krajinu si predstavuju jinak nez ji prezentuje ty
Jiří Tůma | 19:48:00 07.02.2005 | |
Mám u toho stejný pocity,jako Martin Nyxel - ambient.. /i když je pravda,že bych tam potřeboval barvy../ Nehledám tam nic extra a věřím,že tam ani nic extra není.. Tohle je fotka "na pocit" a mě k tomu "mýmu" ta barva vážně chybí..
Vladimír Charvát | 17:51:20 07.02.2005 | |
Nejspíš si nad touto foografií říkte jak jste dobrý, ale měl byste si uvědomit že kromě diskutované klasické kompozice tam nic jiného než šmouhu nemáte. Prto pouze jediný bod za kompozici.
Zdenek Bubak | 14:20:35 06.02.2005 | |
...Tvoje fotky vetsinou super...tahle mne neoslovila....ale vyvolalo to bezva komenty a to je super...:-))
aa* filip rázga | 20:31:45 05.02.2005 | |
yeas yes yes yes yes yes yes...ty volw brutal parada...vedel som ze je to supa.....toto chcem..toto vazne chcem....snad ti moje slova obdivu nezdvihnu nos, ale myslim,ze ty si z ineho cesta...velky obdiv pane
Jan Savický | 19:11:53 04.02.2005 | |
tak hnedky přisadím zaslouženou pětečku, abych nestál moc stranou, ale komentáře si nechám na večer. to se tedy už moc těším.
Tr. Lubomír Vlk | 11:35:18 04.02.2005 | |
Aa*Tomáši, pane Grafiku, toto je úžasně čistá foto - grafika...!
Pan Smazaný | 11:22:33 04.02.2005 | |
u fotografie mi jde predevsim o to, videt svet tak, jak ho ve skutecnosti neznam.. novy pohledy, pocity... mam radsi ujety fotografy z ciziho kosmiru nez zaryty krajinkare, ktery to fotej, jak to videj... :-))
Pan Smazaný | 11:16:27 04.02.2005 | |
to je foceny z vlaku? :-) posledni tvoje fotky jsou spravne ufologicky... v kazdym pripade patrej k tomu lepsimu, co se tady na PP objevuje... dokazu si predstavit, jak by vyfotil krajinku Ondrej Panos - jako dalsich desetmilionu lidi... :-)
Ondřej Panoš | 21:41:45 03.02.2005 | |
...podle mě neprovokuješ ani tak fotkama, jako spíš tou svou gardou věrných pětiboďáku. (no není to zas až tak černé - najde se tam i pár těch, kteří dávají 5, když se jim to skutečně líbí)... :o)
Marta Adamová | 21:00:51 03.02.2005 | |
skoro bych nepoznala, že to krajinka je, mám radši konkrétní krajiny, koment Honzy D. velmi pobavil :-)))
Zdeněk Adámek | 18:27:01 03.02.2005 | |
Jezisi, tohle by se melo filtrovat rovnou pri postu. :-) Jinak je videt urcitej naznak a uceni zakladni funkce crop na leve strane. Ale stale neuspesne. Asi je to na tebe moc. Tak treba za rok nebo za dva uvidime.
H. Desedla: To nema chybu. :-))
Oni se z neho snad vsichni poserou, za chvilku sem bude davat jen jednobarevne ramecky a oni z toho budou strikat :-)))
I kdyz rad, tak fakt nemohu dat mene, nez ----------------->
H. Desedla: To nema chybu. :-))
Oni se z neho snad vsichni poserou, za chvilku sem bude davat jen jednobarevne ramecky a oni z toho budou strikat :-)))
I kdyz rad, tak fakt nemohu dat mene, nez ----------------->
Martin Filip | 17:34:01 03.02.2005 | |
Fuj, voči mi málem vypadly, když sem to uviděl poprvé. A pak ti na to čumím asi 5 minut. co na tom je, že se mi nechce pryč?
Zdeněk Kubánek Kubis | 16:32:13 03.02.2005 | |
slešné :o) kompozičně mi trochu ta bílá utíká z obrazu - možná to zarámovat ... 4+
Zdeněk Bezdíček | 15:21:55 03.02.2005 | |
IP: pred 5 lety byl v egypte pri vykopavkach nalezen dokument, ve kterem po prelozeni bylo mimo jine toto: "...kam ten svet dnes speje, deti jsou cim dal tim drzejsi, nerespektuji starsi...". to neres.
Igor Petrikovič | 08:50:41 03.02.2005 | |
ALL : ...prečo si myslia tí , čo sa máčajú vo vývojkách a ustalovačoch a fotia s technikou ,ktorú už poznala "Mária Terézia", že sú niečo viac ??? , a prečo nazývajú ľudí "digicvakalovia", ktorí fotia len tak pre zábavu s pokrokovou technikou ......Môže mi to niekto vysvetliť ??? Dííííky....
Markéta Hošková | 01:09:34 03.02.2005 | |
Nevim mozna kdyby byly jeste nejake tmavsi odstiny v obloze. Ale pocitove fajn.
Pan Smazaný | 01:07:02 03.02.2005 | |
...suhlasim s davidom, akoby vtlacene "umenie" do niecoho obycajneho. iste by sa mi to v tejto kompozicii a pacilo v realnej ostrosti, resp. v realnom zobrazeni...
David Krejčíř | 01:03:37 03.02.2005 | |
sice preferuju krajinu smerem k realnu, ale nebranim se i abstraktnejsimu podani...tato fotka me ale neoslovuje, pusobi to na mne spis nasilne, nez s nejakou poezii...jako s odpustenim vycvak z rozjeteho vlaku...
Martin Nyxel | 22:57:30 02.02.2005 | |
snad se neuratis ale prirovnal bych k ambientu .... tuhle jsem jel v pozdich hodinach prazdnym metrem, v naruci drzel polospici slecnu a se zavrenyma ocima naslouchal ...... vsiml jsis nekdy te uzane melodicke linky kterou metro vydava kdyz se mazli s kolejemi ? .... v dennim preplnem vegonu to neni tak vyrazne, zni to spise jako hluk, ale ponoris li se do hloubi zvuku jez jsou k dispozici, muzes objevit necekane krasne "ambienti hudby" ... a ponori li se clovek takto do fotografie kterou jsi predlozil .... :) .... libi ....
|5++|
|5++|
Jan Holub | 21:34:46 02.02.2005 | |
aa* tomáš szépe: mas recht... jeste se musim mrknout na ty koncertovky ;-)
svetlana borkova | 21:04:54 02.02.2005 | |
pripomina mi to jednu moji fotku, ale mas mnohem lepsi a nutno rici, ze si ji povesit na zed neni za trest!
Stanislav Vaněček | 21:04:28 02.02.2005 | |
spousta tvejch fotek mě nebere, ani je nehodnotim, ale tahle se mi líbí
Luboš Král | 20:34:40 02.02.2005 | |
přiroda?..pokud mate u vas doma prirodu, ktera kolem vas rotuje ve hvezdnej rychlosti...kopecek,strouha,reka,rybnik,kopecek...tak budiz, ale mozna bych to spis videl an nejakou ulitlou experimentalni krajinu.. ale kategorie je mi celkem volna, akorat mi to zaujalo, jinak jako fotka.. mam chut dat nulu.. ne kvuli nejakej zaujatosti, za kterou vetsinu lidi, ktery te kladne neohodnoti kritizujes, celkove se mi tvoje fotky libi, ale co je moc je moc, na tejhle fotce i kdybych na ni koukal jak dlouho nevidim nic co by me nejak zaujalo,bavilo nebo jinak oslovilo..proste mi to pride jako mozna ze chtenej rezmaznutej,sedej,nudnej vycvak..nehodnotim, protoze nuly ani jednicky nedavam, radsi reknu co si o tom myslim..
Pan Smazaný | 20:18:56 02.02.2005 | |
dobry, jen ta uprava ramecku me sere, cerna linka by to vytahla
Daniel Vojtech | 20:17:05 02.02.2005 | |
tomuhle bych dal bud 0 nebo 5, nekomu se to libi, nekomu ne...
me nevim...
me nevim...
Laďa Odvářka | 19:33:57 02.02.2005 | |
Příroda? Kde? Foceno za jízdy? Na přírodu to chce, aby se člověk zastavil...
Igor Petrikovič | 19:24:02 02.02.2005 | |
aby som ti ten štandart trochu teda zmenil : ,nckasdhfiqrwefilkasvaljsdfgouwefqlwefgoquwgfilgliwedjhtitjjetzgthtz , ---- určite by som to nechal vo farbe aby to aspoň trochu vyzeralo ako KRAJINKA-ABSTRAKCIA , experimentom sa nebránim a sám občas skúšam so zmiešanými výsledkami... , pocitovo by so ti mal dať 1 ale po dnešnom tvojom hodnotení mojej fotky nemôžem inak ako ti ten jeden bodík pridať...... :-))) / inak ako Oto Stredák.../
Pan Smazaný | 18:49:53 02.02.2005 | |
Normální experiment. Takhle blbne s foťákem každej. Tady se výsledek docela povedl.
Josef Dolák | 18:13:58 02.02.2005 | |
První dojem? To máznutí by mi vůbec nevadilo, spíš naopak....ale nějak mi v tom pak chybí barva.....to je ovšem asi muj problém ....ta šedá mě v případě takovéhle fotky ubírá na náladě...ještě se vrátím..
Stanislav Jirák | 16:51:37 02.02.2005 | |
To je zase bodovej rozptyl. Gratuluju.
Pozn: Statuhu si jí a ukládám na horší časy.
Pozn: Statuhu si jí a ukládám na horší časy.
Michal Lars Křístek | 16:46:43 02.02.2005 | |
Tentokrát na mě taky nefunguje. Takže bez komentu a bez bodů.
Jiří Šebesta | 15:58:42 02.02.2005 | |
O přírodu tu moc nejde, spíš to u mě evokuje stav mysli... I'll show you a place high on a desert plain, where the streets have no name...
aa* tomash :) prochazka | 15:46:44 02.02.2005 | |
jo. to se mi dost líbí... (ale docela mě tahá ta klasická kompozice, nicméně zbytek ji přetáhne:)
připomíná mi to http://coincidences.typepad.com/still_images_and_moving_o/images/sugimoto.jpg (na kterou jsem se včera ptal IR a kterou zmiňovala valerie, jaxem si potom všimnul)
připomíná mi to http://coincidences.typepad.com/still_images_and_moving_o/images/sugimoto.jpg (na kterou jsem se včera ptal IR a kterou zmiňovala valerie, jaxem si potom všimnul)
Tr. Ianus Germanicus | 15:15:04 02.02.2005 | |
hmm, tentokrát mi to moc neřiká... jinak koukám, že ti, kterým to naopak něco říká, byli zařazeni do vyjící smečky... ostatně jako u mojí fotky... podobnost čistě náhodná ;-)
Daniel Vojtíšek | 15:06:35 02.02.2005 | |
pohledem soba ... kdesi na severu... tam kde žijí lidé národu samiú...
Jiří Kejdana | 15:03:52 02.02.2005 | |
Tomáši, tohle mi přírodu ani nepřipomíná. Přírodu si představuji úplně jinak.
Jiří Březina | 14:51:06 02.02.2005 | |
Fotit neostře je daleko snazší, než naopak a když se z toho ještě začne dělat umění, člověk z trapných pocitů nevyjde. Navíc z toho bolí oči. Tohle je ale (aspoň podle mě) jedna z velmi řídkých výjimek, kde to neplatí. Působí to na mně výjimečně dobře kompozičně a zrno šťastně dodává zástupný detail pro oko. Spíš foto-grafika. Na bodový úspěch téhle fotky bych ale nevsadil ani pětikorunu, o komentářích nemluvě :)
Ondřej Stehlík | 14:46:45 02.02.2005 | |
Opět další fotografie, které bych chtěl dát 0, ale půsoí natolik příjemn, že musím dát alespoň...
V H | 14:45:39 02.02.2005 | |
hmm - nevim - je to umeni,ktery srovnam s zivotni urovni...uz je tak vysoka,ze nani nedosahnu....:)
Oto Stredák | 14:33:49 02.02.2005 | |
Chodím na tvé fotografie kvůli tvým komentům plných odbornosti, ponaučování a abych viděl tvé práce. Pravdou je, že toto bych neotevřel. Už pouze z náhledu, bych to považoval za strátu času. Věřím, však, že nejsi špatný fotograf, a tak v tom ještě nějakej čásek vydržím. Hlavně se, prosím nenech unášet obdivnými výkřiky. Nepůsobí totiž, ve většině, ani trochu upřímě:(
Tomáš Svoboda | 14:33:11 02.02.2005 | |
pJekna kraa*jinka...pusobi to zvlastne...priJemne...proste libiii
Peter Lamata | 13:46:37 02.02.2005 | |
Super! Skutočne bol pri tvorbe tejto abstrakcie použitý aj ten Nikon?
Roman Šinágl /trek/ | 13:35:51 02.02.2005 | |
Pavle, ano, na tomto serveru působíme oba toliko několik dní že?... :-))
...a abych nebyl nezdvořilý i tobě přeju hezký den...
...a abych nebyl nezdvořilý i tobě přeju hezký den...
aa* tomáš řihošek | 13:28:29 02.02.2005 | |
honza holub to řekle perfektně. působí to libě a to je hlavní, never mind art.
shock fx se moc nekonal nakonec co? divný.
shock fx se moc nekonal nakonec co? divný.
Roman Šinágl /trek/ | 13:22:44 02.02.2005 | |
Pavle jsem dalek toho, abych procházel tvé komentáře...nicméně pokud na ně narazím a porovnám tvé komentáře u nováčků a u pokročilých je ten rozpor v hodnocení zásadní a odlišný, v neprospěch nováčků... proto tady je ta moje, pro tebe nepochopitelná (sic!), připomínka...nicméně je to tvůj přístup k věci, prosím...pro mně ovšem je novinkou, že kvality kritika (tak jak je ty zmiňuješ) jsou odvozeny od počtu nízkých hodnocení u nováčků...
co se týče našich portfolií a jejich vzájemné hodnocení, myslím, že ta diskuse nepatří sem pod tuto fotku...
co se týče našich portfolií a jejich vzájemné hodnocení, myslím, že ta diskuse nepatří sem pod tuto fotku...
Pavel Doško | 13:01:19 02.02.2005 | |
Roman : co to ? nejenom že Ti nerozumím , ale ona ta věta nedává ani smysl ... jestli na základě mých komentářů jsi něco vysledoval , tak klobouk dolu , tolik nul a nízkých hodnocení jako v mých komentech asi až tak moc jinde nenajdeš , to že jsem přestal komentovat Tvé "Středohoří 150 x " bude spíš tím , že je to doopravdy furt na jedno brdo ... i já Ti přeju hezký den
Roman Šinágl /trek/ | 12:55:59 02.02.2005 | |
Pavle asi nevědomky, ale přece jsi napsal to, co si opravdu myslíš a jak činíš, bez smajlíků...
Zdeněk Lenon Janů | 12:55:43 02.02.2005 | |
Uvedený název kategorie je třeba brát v tomto případě s rezervou a pro hodnotitele to je pouze informace, jak tohoto abstraktního výsledku bylo dosaženo. Někoho to pak prudí.
Jan Holub | 12:52:46 02.02.2005 | |
...nevím co ti na to říct, je to celkem zajímavě podaná krajina, netvrdím, že je to "umění", je docela možné, že je to i pěkná sr*čka, ale zrovna teď se mi to jednoduše pocitově líbí, zítra se mi to třeba nebude líbit vůbec. To asi není důležité. Mám jednu podobnou fotku, vznikla omylem, krabička mi během expozice začala pomalu sjíždět po skle a vznikl podobný efekt. Měl jsem hrozné dilema jestli jí sem dát - mě se výsledek hrozně líbí, má to šťávu, ale netroufnul jsem si to sem dát a víš proč? Protože někteří nemají chuť v tom něco hezkého hledat a ti co mají chuť hledat, by v tom hledali nějaké geniální "umění" které tam prostě není, protože je to ten případ, kdy fotka vznikla omylem, náhodou. Já nevím jak vznikla tvoje fotka a ani to vědět nechci, mě úplně stačí, že se mi líbí.
Pavel Doško | 12:50:04 02.02.2005 | |
pobaveně sleduju , počkám kdo zvítězí a hrdinně s ním budu výt ! :-))
Ivan Majercak | 12:48:35 02.02.2005 | |
ts: skoda, ze si to nepochopil, nikdo ti neposiela nenavistny feedback, za to nikomu nestojis. ak chces len zbierat body, zbieraj akymkolvek sposobom, ak nechces pocut kritiku, nepocuvaj, ak vies vsetko najlepsie, vedz si...
Petr Adam /cvak/ | 12:48:26 02.02.2005 | |
tady fakt nic, ale na druhou stranu tobě bych nějakou ostrou barevnou krajinku nevěřil
Honza Dosedla | 12:41:14 02.02.2005 | |
Tam není nic nenávistnýho. Jen prostě koukám na fotku bez toho, abych ji posuzoval podle autora. A takovýto "všichni dali 5, tož já taky, abych nevybočil ..." mě někdy vytáčí. Měj se. :-)
Zuzana Halfarová | 12:36:41 02.02.2005 | |
az abstrakce, celkem libi az na ten prepal, ci co to je. Moc toho videt ale neni
Roman Šinágl /trek/ | 12:28:50 02.02.2005 | |
neodsuzuju, respektuju, je to něco na styl Petera Burdy, Valsidala a dalších...nic mi to ovšem v tomto případě neříká...krajina v mých očích je o něčem úplně jiném...a nemusím to shazovat podobným způsobem, jak příznačné, jak Peter Burda...kruh se uzavřel...
Fbh Ota Hejmala | 12:05:58 02.02.2005 | |
v souvislosti s diskusí u "bazénu" a těmi odkazy taky tam je to celkem aktuální. U mě dobré.
Ondřej Kratochvíl | 12:03:16 02.02.2005 | |
Jo, tahle je geniální. Prostě na mě působí ultramegadobře!
Ivan Majercak | 11:59:53 02.02.2005 | |
velmi ma mrzi, ze som tvoje minule fotky nehodnotil "tak ako sa ocakava", alebo ich neignoroval [ako ty moje], aby som ti nekazil priemer.
po tvojom upozorneni uz nechcem tuto chybu zopakovat a naviac - dnesna "fotografia" je naozaj naozaj vydarena!
po tvojom upozorneni uz nechcem tuto chybu zopakovat a naviac - dnesna "fotografia" je naozaj naozaj vydarena!
Pan Smazaný | 11:58:18 02.02.2005 | |
hu clovece, to se mi nejak nezda ... pretože je to neostré, pretože neviem kde to bolo fotené, pretože neviem čo bolo fotené .... lebo to nemá farby, je to prepálené a má to oblé rožky a nemá to čierny raámik s bielou elegantnou tenkou linkou a art podpisim. Je to proste taký šit na päťku.
pt¤ Jaromír Dvořák | 11:54:51 02.02.2005 | |
já Ti nevím....... jako kraa*jinka ano ,ale jako krajina ne!!!
Pan Smazaný | 11:52:39 02.02.2005 | |
čéče nejsem na tebe zasednutej, ale tyhle abstrakce muzu, a to celkem dost. Jako nejaka serie by to bylo moc fajn.
Radim Koštial | 11:52:25 02.02.2005 | |
tome, trosku mi to vybavilo spajdrmenovo pojednani na tema Jak fotit umeni :-))
beru-li to ale jako neco, u ceho je pro me dulezity, jak to na me pusobi vytvarne a pocitove, tak to zase jako jo, a dost.
beru-li to ale jako neco, u ceho je pro me dulezity, jak to na me pusobi vytvarne a pocitove, tak to zase jako jo, a dost.