Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
poool

poool

Technika:
digitální fotoaparát dimage xg
Bodů: 68 (62) · Zobrazení: 2673
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (79)

23:47:54 18.10.2006
5
16:13:55 28.08.2006
4
21:06:27 27.06.2006
farebne super
5
16:05:39 24.04.2005
..je to hodne vzdusny ovsem .... z tohodle pohledu to pusobi velmi uvolnenym prostorem ....
19:33:10 02.04.2005
ja se vratil... .] .. vlastne sem za ni onehda bojoval v KK .. a koukam ze sem ji neohodnotil ani nekomentoval coz nejak nechapu..... ja si nemuzu pomoct.. ale ta fotka proste funguje... skladbou barev a tvaru ...je TO tam... a ta digitalni zkazenost tomu spravne pridava...
5
11:35:54 22.02.2005
2
01:42:02 20.02.2005
vracim se po delsim case .... porad se mi libi barvy, kompozice, krivky ktere snimek protinaji ,,,, jen ych asi urezal vrsek ,,,,, ;) ..... (alespon o 20px) , jenze se tim dostavam k jinemu formatu a pomeru stran a nezapadaji mi tam ty krivky :( .... ..... ,,
4
10:48:09 11.02.2005
ty linky se ti povedly.. diky nim uz vic rozumim tvymu stylu, jinak bych si myslel to co vetsina... ze to je neco nepovedenyho. Ted se na to divam trochu jinak. Rekl bych ze se jedna o urcitej okajovej zanr a tudiz se to nesetka s "ohlasem" .. ma to zrejme obsahovat jinou informacni hodnotu nez "spravne" provedena fotografie. Myslim ze je dulezity ze vis za cim des a delej to dal, urcite se dostanes na uroven svejch oblibenejch fotografu. Nejsem fotograf, muj obor je hudba, ale i tam jsou tato uskali a snad proto se mi mozna podarilo pochopit tvuj zamer. Ted to myslim celkove k tvy tvorbe (ne jen k teto fotce) ze potencial mas ale nejsem v tomto smeru profesional abych ti rek co by slo lip nebo jinak.. ja bych to (v porovnani s fotkama z linku) videl na 2-3 nekde. nezda se mi uplne to technicky provedeni..
3
20:01:14 10.02.2005
jsou snímky které se mi od tebe líbí a ty co se mi líbí méně ... přesto ti přeji mnoho zdaru ...
18:10:41 10.02.2005
No na tom fotomuseu.ch jedna lepší jak druhá. Odtud čerpáš jistě Valerie inspiraci. Řekl bych, že tvé fotky jsou takové "koření" na PP. Držím palce.
10:27:13 10.02.2005
0
02:32:59 10.02.2005
1
12:53:03 07.02.2005
polovica 80. rokov - slnkom vyblednuta fototapeta kancelarii CEDOKu... 5b uz len za autorkine komentare
16:39:31 06.02.2005
ne
12:56:28 06.02.2005
...nepochopil jsem záměr autorky...
16:49:56 05.02.2005
ad <I>Nekteri (hlavne panove) mivaji sklon dobrou technickou kvalitu stavet na uroven dobre fotografii a naopak.</I>: ja taky zminoval tech. kvalitu, tak abych to uved na spravnou miru. To posledni co me na fotce zajima je technicka kvalita, stejne tak, jako vsechno ostatni - krome toho, jak na me fotka pusobi.. a digi pixely popr. jpg komprese na me zpravidla moc dobre nepusobej - rozhodne si pod tech. kvalitou nepredstavuju ostrost/neostrost (ostrou fotku dokaze kazdej digital;)
11:34:28 03.02.2005
nee
0
21:21:19 02.02.2005
cvak sem cvak tam
0
14:15:30 02.02.2005
Je to zcela nepodstatné a myslel jsem,že to budeš vědět.Cca 1cm nad schůdky vlevo.Jinak fotka se mi taky moc nelíbí,ale taková návštěvnost to nebude samo sebou.Jsem docela zvědavý na další fotky.Dnes první body :-)
2
13:09:00 02.02.2005
Myslel sem, že se z tebe něco vyklube rozumného, ale tohle je ee.
0
12:57:47 02.02.2005
0
12:57:20 02.02.2005
cvak
0
12:52:36 02.02.2005
JK: asi bych s tebou nesouhlasila ohledne pribuznosti s tou fotografii, kterou jsi zminila. Rekla bych, ze to jsou dve ruzne galaxie.<br> MS: ale body jsi mi nedala :-) <br> RSR: budu se muset podivat k vam do portfolia, co tak asi fotite. Mam pocit, ze se vam nicim nezavdecim :-) <br> JPP (opravdu se tak jmenujete?) to si ted pro sebe vykladam jako kompliment. <br> PA: ja si myslim, ze se mylite. Obcas se nekomu moje obrazky take libi. Ale jinak mate pravdu, vetsina je rada nema. I kdyz ne vsichni tak moc jako pan Rusek. O toho jsem mela jednu chvili skoro strach, jak se rozcilil, aby mu nekde nepraskla nejaka cevka nebo tak... pokud je to takovy starsi pan jako na te jeho ikonce, tak uz by se takhle rozcilovat nemel. To by mi strasne bylo lito, za to zadna fotografie nestoji. <br> BJ: zvire??? to asi myslis to v tom bazenu... to bylo jenom nejake listi, myslim. On je ten bazen ted mimo provoz, ale presto jej nevypustili. <br> obecne: ta technicka kvalita, o ktere tady padlo hodne zminek, mi take neni uplne neznamy pojem... Myslim si ale, ze to neni nejaka konstanta... ale ze podle druhu obrazku hraje vetsi ci mensi roli. Nekteri (hlavne panove) mivaji sklon dobrou technickou kvalitu stavet na uroven dobre fotografii a naopak. Ja nikomu jeho nazor brat nebudu, ale kazdopadne je skutecnosti, ze muj nazor je jednak jiny a jednak zdaleka ne ojedinely. Viz linky ktere jsem napsala nize. <br> Ano, jiste jsou to mistrovska dila znamych autoru, takze neni divu ze se vam libi lepe nez moje obrazky. To je snad prirozene, ne? :-)
11:38:28 02.02.2005
kvůli tomuhle tolik rozruchu? Vždyť je to jen začátečnickej výcvak, nic víc.
08:32:54 02.02.2005
1
23:07:47 01.02.2005
ne, tahle fotka se mi nelíbí ... přesto tu vidím cit pro kompozici a snad i jistou dynamičnost ... náhoda tomu chtěla a dnes se tu objevila fotka s podobně komponovanou krajinou - http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=128713 ... jen ta krajina je "atraktivnější" a celkově líbivěji podaná a pro obecný vkus zkousnutelnější ... jinak dobrý self-promotion, to se hned tak nevidí :-) ... a na ty odkazy ještě mrknu ... čau a tuž se, osazenstvo PP má rádo záhady :-))
22:57:33 01.02.2005
Milá Valerie: Sice jsou možná Tvé fotografie již dělané takovým úmyslem jak si je dělala, ale mnoho příznivců si nenašly( skoro žádný). Je tu pár autorů, kterým tu nerozumím a body jim radši už ani nedávám, ale mají mnoho přiznivců, kterým se to líbí. ....Někdo Tě ale chápe!
PS: Velmi výstižné :o) -5 - Možná se jenom prostě nudíš:o) Fajn. jen tak dál....
22:37:39 01.02.2005
Ne.
0
22:34:18 01.02.2005
Mě se to líbí je to prostě to co to má být a nic jinýho... barvy tam jsou to není černobílý...
4
22:27:38 01.02.2005
Ještě lehátko s blondýnou a můžeš to dát do katalogu Čedoku.
21:11:40 01.02.2005
Milá Valerie: Sice jsou možná Tvé fotografie již dělané takovým úmyslem jak si je dělala, ale mnoho příznivců si nenašly( skoro žádný). Je tu pár autorů, kterým tu nerozumím a body jim radši už ani nedávám a nejsem jedinej, ale mají mnoho přiznivců, kterým se to líbí. Ale tebe nechápe nikdo.
21:07:15 01.02.2005
Nedokázal jsem určit to zvíře.Připomíná mi to ježka.Co to je?
19:52:05 01.02.2005
TS: souhlas s MASAKREM...
19:45:21 01.02.2005
Ta část s bazénem na mne působí dobře, střed nijak zvláštně a ten bo***l vlevo nahoře to slabé nadšení dokonale zatlouká. Kvalita už jen milosrdně smývá do kategorie hodně průměrných fotek.
19:04:21 01.02.2005
mně to nic neříká, ... ale ... vleklá diskuse mezi "kritiky" dala této fotce skvělou návštěvnost ...
18:50:41 01.02.2005
tenhlec přístup (viz ukázky fotek a tak) se mi moc líbí... chápu tu fotky, šlo o nenásilnou (pravidla tfuj) kompozici, lehký barvy, "vykašlanost" na hlavní motif:) přístup se mi líbí, ale ty linkované fotky na mě působěj mnohem líp (s tou tech. kvalitou něco, pls, udělej...)
17:44:08 01.02.2005
Hele lidi - nerejpejte do Ufounka - vi nevíte, že na Marsu je čtverec symbolem božské dokonalosti?!? - tak se přestaňte rouhat a padněte na kolena!!! (....a nebo na prdel? :-))))
16:52:30 01.02.2005
LHR = levý horní roh<BR>s těmi plochami máš pravdu
15:00:38 01.02.2005
svetlo a barvy jsou zajimavy, ale zbytek se mi moc nezda..
2
14:28:27 01.02.2005
To jste mi opravdu udelal radost. Videt tak, jako to umi jenom deti by bylo mym snem :-)
14:23:04 01.02.2005
jo, odkazy dobré. Našel bych něco spojujícího. Takové obrázky dělá moje desetiletá dcera, když chodí po bytě a cvaká si digitálem, skoro bezmyšlenkovitě. Třeba ten pes je dokonalý. Dokonce možná stejná rasa. Takový obrázek jsem viděl dvacetkrát. Tím nechci říct nic posměšného, tak se dá taky vidět svět. Možná jsem vedle. Třeba si děláš srandu. Tak jo, jsem zvědavý na další :-)
14:08:09 01.02.2005
ano, ten orez jsem si zkusila. Abych rekla pravdu, nelibi se mi ze diky nemu ty tri plochy zacnou byt v podobnem pomeru. Ta fotografie by tak ale byla take mozna. <br> co je to LHR?
14:04:40 01.02.2005
líbí se mi, jak si stojíš za svým. <BR>nelíbí se mi ovšem tato fotka. zkusila si aspoň (už to níže někdo říkal), uříznout seshora půlku stromů? ztratíš sice čtverec, ale nic, co by si nemohla oželet. a zmizí LHR, který je technicky nejhorší
2
13:55:13 01.02.2005
pane Hejmala... nerikejte mi cizimi slovy :-) To mate tezky. Mam na pocitaci tolik hezkych obrazku, a zatim jsem sem mohla dat jenom par. Chci tim rict, ze neni potreba abyste hledal mezi temi jednotlivymi obrazky nejake souvislosti. krome toho, ze jsem je fotografovala ja uz je nic dalsiho nepoji.
13:49:12 01.02.2005
nedává mi to dohromady žádné souvislosti. Myslím těch 5 fotek nebo kolik jich tu máš. Kromě toho, že je každá úplně jiná. A to jsem se na ně díval pořádně. Po prvních dvou jsem si říkal, že v tom třeba něco bude, ale teď se mi ani nezdá. Ještě se jdu mrknout na ty tvoje odkazy, identito :-).
13:41:04 01.02.2005
pane Rusek... vy vite dobre, ze tomu tak neni. Ja jsem vas prosila, at mi radeji uz nepisete, tak mi prosim udelejte tu radost a ridte se tim. Ze jsem pripad pro psychiatra a hochstaplerka, jakoz ze bych mela jit nekam hodne daleko na jiny server uz jste mi napsal, takze snad ani k dalsi "komunikaci" nemate duvod, ne? :-) Ja se te chyby, ze neco budu psat pod nektery z vasich vytvoru, uz take nedopustim... slibuju :-) <p> ehm... scan se nepise se dvema "n", ale vy jste s temi jazyky trosku na stiru, ze? to uz jsme si take stihli vyjasnit :-)
13:30:07 01.02.2005
...to je scann z nějakýho starýho časáku????
0
12:50:00 01.02.2005
1
12:07:12 01.02.2005
i vosa za kopcem <BR>
nelib se mi zavoj a radit s orezem nebudu ;)
4
12:06:11 01.02.2005
ja diky za odkazy, libi se mi voda skopce ( teda ne toho znameni zverokruhu ani fotohistorika)
10:25:56 01.02.2005
je to pohoda jazz... sice to vypadá, že ti tvoji krajinkáři nerozumějí, ale já su divnej - mně se to líbí ... sice mi to neprijde technicky na kazdem miste uplne presvedcive, ale jinak fajn
4
09:03:23 01.02.2005
ono někdy asi nestačí jen číst a chodit na výstavy , ono to asi musí být v autorovi , tím nechci říct , že ve mě něco je a v tobě ne , tohle se mi opravdu jeví jako ne příliš promyšlená fotka s mizernou technickou kvalitou , měj se fajn , Pavel
1
08:59:26 01.02.2005
Ono je to tezke, ale ja musim priznat, ze se mi hodne obrazku tady i jinde az zase nelibi tolik, jako ostatnim. Tezke je to proto, ze se tim vystavuju podezreni z nejakyho arogantniho pohledu, ale tak to opravdu neni. Clovek si nevybere, co se mu libi a co ne... Mne se teda libi casto obrazky, ktery se koncentrujou vic na pocit nez na nejake poucky. Zkusim sem par nalinkovat, ale nevim jestli si ted nahonem na ty spravny vzpomenu :-) <p>

Tohle je od Thomase Strutha, on ma nektery jeste lepsi ale nevim kde je hledat: <br> http://www.artnet.com/magazine/features/saltz/Images/saltz12-28-3.jpg <br> http://www.kgi.ruhr-uni-bochum.de/archphot/images/struth1_2.jpg <br> taky se mi libi fotografie Hiroshi Sugimoto, treba tyhle: http://128.11.41.140/fif=zoom/CR8768-d1.fpx&obj=iip,1.0&hei=450&cvt=jpeg <br> Krome tech krajin ma i krasny portrety :-) <br> Taky mam rada Vanessu Beechcroft s jejimi instalacemi... <br> http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/BEECROFT1999_0_1.jpg <br> Zajimavy veci dela Nicolas Faure (http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/FAURE1998_0_1.jpg), Thomas Flechtner (http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/2000_0_1_01.JPG) nebo Luigi Ghirri (http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/2003_016.JPG) <br> Nan Goldin uz jsem tu zminovala kvuli jejim figuralnim vecem, ale ona dela i nadherny krajiny: http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/1997_0_1_01.JPG <br> Dobra je i Jitka Hanzlova... (http://www.fotomuseum.ch/typo3temp/896ad5fe9a.jpg) <br> podobny videni krajiny ma i Takasi Homma, ten vetsinou taky nema zadnej hlavni motiv :-) http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/homma2000-005-004.jpg <br> potom mne jeste fascinuje Boris Michajlov, ale od toho jsem nenasla zadnej obrazek na netu kterej by sel timhle smerem. Ale to je spis ze neumim hledat :-) Genialni je Pippilotti Rist... tam se da vzit skoro vsechno. (http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/1998_025.JPG) A co treba Joel Sternfeld? (http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/1997_021.JPG) A samozrejme Annelis Strba, jak bych mohla zapomenout... (http://www.fotomuseum.ch/uploads/pics/2002_0_1_03.JPG) <p> Ono by se toho nasla spousta... ja ted brala priklady jenom z jedny stranky protoze jak rikam moc neumim hledat a vetsinu tech autoru znam budto z vystav, nebo z knizek. A taky jsem se soustredila jenom na barevny krajiny, i kdyz mne zajimaji taky lidi... (Strba!!! Araki! joj... tech by bylo :-) <p> snad to nezni nejak namyslene, kdyz sem linkuju obrazky od umelcu zvucnych jmen, ja se nesnazim s nima nejak srovnavat.. spis mi slo jenom o to najit neco co vypada tak, jak to mam rada, a i kdyz jiste podobne veci dela spousta lidi, tak nakonec je snazsi najit ty zname. <br> Honza Landa: ja hlavu opravdu nevesim... prave proto nejspis budu beznadejnej pripad, ze ty moje veci opravdu nevznikaji nehodou :-) <br> Miroslav Kovarik: :-) <p> Vsem moc dekuju za trpelivost i za komentare i kdyz se vam moje obrazky nelibi.
08:31:39 01.02.2005
jelikož jdu často svými fotkami proti proudu, tak bych se i tady postavil na tvoji stranu, mně ta fotka vůbec nepřipadá špatná, myslím, že by ji pomohlo odříznout nahoře pruh po horizont na moři, byť mám čtverec nejraději :-), u tvých minulých fotek jsem se asi nikdy nevyjádřil, ale jak jsem se teď kouknul na všechny na jednou, tak se mi celkem líbí, takže já bych radil jít si za svým a nenechat se zbytečně PP ovlivňovat (tak to jsem měl zase jednou slovní průjem :-)), body nenaděluju
08:24:40 01.02.2005
1
08:14:21 01.02.2005
takzvany vycvak
1
08:04:19 01.02.2005
3
07:53:57 01.02.2005
2
07:39:58 01.02.2005
ajajáj... myslím že stačí si pozerať fotky tu na tomto serveri, a musí ťa to prinútiť byť na seba prísnejšia
07:10:47 01.02.2005
2
07:07:22 01.02.2005
1
06:58:36 01.02.2005
souhlas s ostatníma, ale nevěš hlavu a zkoušej dál, děláme to tady všichni :-)))
1
06:55:52 01.02.2005
1
06:54:54 01.02.2005
1
06:48:53 01.02.2005
1
02:27:53 01.02.2005
upřímě, líbí se ti ta fotografie ? A když ano, tak aspoň napiš čím...nevím..
1
01:09:05 01.02.2005
GDE sóóó barvy?
1
01:08:11 01.02.2005
0
01:07:59 01.02.2005
...:-)))...proč to vzdáváš už na začátku?...když se znovu podívám na tvou fotku tak mě to přijde jako že ti ten foťáček omylem cvaknul...a tady se to pokoušíš prodat...na tom není v podstatě nic špatného...spousta lidí se tady snaží naprostej výcvak udat jako rádoby uměleckej záběr s dovětkem že přesně takhle to chtěli mít...:-)...ale toto je fakt špatně...tak hlavu vzhůru...
01:01:44 01.02.2005
Honza: dekuju, zes mi odpovedel. Ja vim, ze vsichni kdo fotografujou krajinky jim delaj tmavy nebe... ale vis, mne to prijde vzdycky takovy nejaky laciny. Mne k tomu abych tuhle scenu vyfotografovala inspirovala tahle situace tak jak byla... s tim svetlym nebem, a s tema barvama jako na starym polaroidu. A taky si nemyslim, ze kazda fotografie musi mit hlavni motiv... to jsem asi beznadejnej pripad, ze?
00:57:00 01.02.2005
Pavel Zvara: no, kdyz ona tam nikde cerna nebyla... :-) A vazne se vam ta kompozice nelibi? A ja jsem si myslela, ze je skoro klasicka...
00:55:02 01.02.2005
...jestli se dá dělat něco špatně???...ale jistěže dá...co takhle kompozice...naprosto postrádám nějaky hlavní motiv...asi se má jednat o ten bazén...jenže já z něj vidím jen špatně vyfocenou část...a co to nebe?...chtělo to použít nějaký filtr...prostě spousta věcí je špatně...ale nevěš hlavu...jestli tě opravdu baví fotit tak se tady máš možnost něčemu přiučit...nikdo učený z nebe nespadl...ale znáš to ...se učit se učit se učit...:-)))
00:53:07 01.02.2005
mdlé barvy, chybí černá, nesourodé kompo - jednoduchý bazén a přehršel větví, ale jinak bych si zaplaval...
1
00:43:28 01.02.2005
Honza Landa: dekuju moc za radu... i kdyz ja jsem zrovna rizenim osudu knihami na toto tema zasobena pomerne dobre. Proto by mne docela zajimalo, co se konkretne na te fotografii libi nebo nelibi prave tobe :-) Tedy... mam na mysli to s tim delanim spatne. Ono se u fotografovani neco da delat spatne?
00:40:10 01.02.2005
co to je?
0
00:34:48 01.02.2005
...Valerie...prosím,přečti si nějakou knihu o fotografii...je jich na trhu mraky...věř mi že to pomůže.Sama zjistíš co děláš špatně.
00:19:58 01.02.2005
Petr Adam: vy mate rad pestre barvy? Ja nekdy taky, ale tenhle pool uprostred zimy... to by nebylo ono, nemyslite? :-)
00:19:18 01.02.2005
Teď se jasně ukázalo do jaký míry byly ty předchozí fotky úmyslem...
0
00:13:07 01.02.2005
asi tvoje nejostřejší, ale furt o ničem, barvy vyblitý. Holka, vzmuž se :)
1
« předchozí
zpět do galerie
další »