- Technická data:
- Minolta A1
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Pan Smazaný | 15:37:01 17.08.2005 | |
napad skvely, nepacia sa mi farby. moc je to take sediov umele..... :( 4- 5 za napad
evzen kalab | 21:54:20 09.04.2005 | |
mam pocit, ze vic chapu fotku nez tvuj vlastni komentar; po pravou rukou je to sedy bez kresby, ale to asi neni nejdulezitejsi, fotka mi spatna neprijde, tem recem o hnusu nerozumim
Kamila Sirotná | 11:58:40 15.02.2005 | |
huh, na jednu stranu silne foto, an druhou nechapu proc, je to kapku sede, ale hdne dobre...
LA * blahova | 14:50:22 13.02.2005 | |
fajn,tohle se mi hodne libi...myslim ze jsi to zpracoval moc fajn
František Fiľakovský | 23:35:57 11.12.2004 | |
zvláštné... víš, dúležité je, aby byl ten malý čovíček v porádku, zdravý a ščastný. a jazva? ále....
Pan Smazaný | 17:06:30 16.11.2004 | |
Plně souhlasím s Jirkou Tůmou. Fotka je krásná v souvislostech o kterých vypovídá.
Petr Černocký | 16:49:55 16.11.2004 | |
Teda, jenom pro upřesnění, mně u těch stínů nevadí sama jejich existence, ta je super, ale jejich tón, nějakým způsobem se ti tam prostě dostala spousta šedi a žádná černá (kromě pozadí, které je, troufnu si odhadnout, přimontované). Prostě soudruzi udělali chybu někde při postprocesu, musel jsi asi nějak brutálně tahat za křivky nebo úrovně.
Honza Šumák | 16:22:00 16.11.2004 | |
Tím nasvícením jsem chtěl vyjádřit fakt toho nepřirozeného vstupu do světa, kdy ženu uspali a najednou tu byl člověk, bez prožitku porodu...
to Jiří Kůfa: Ani manželka ani dcera se mi nezhnusili obě je miluju:-)
to Ivan Mikšík: Proti ničemu nebrojím ani neprotestuju ani nekritizuju:-(
to Jiří Kůfa: Ani manželka ani dcera se mi nezhnusili obě je miluju:-)
to Ivan Mikšík: Proti ničemu nebrojím ani neprotestuju ani nekritizuju:-(
Jiří Klůfa | 15:48:07 16.11.2004 | |
Tohle je krásně umístěný a provedený císařský řez, který není vidět ani v plavkách. Proti případným komplikacím s nástřihem hráze úplná pohoda. Jestli se ti tvoje žena tímto zhnusila, tak to tě (i jí) lituju. Do hlubších úvah se nebudu pouštět, protože tě neznám. Fotku nehodnotím, připadá mi jako z anatomického atlasu konce předminulého století. Tím nechci říci, že je nepovedená či špatná, neco na ní bude, když mě přinutila k zamyšlení, ale body, to tedy nevím, neumím to posoudit.
Petr Černocký | 14:19:43 16.11.2004 | |
Špatný to vůbec není, žíly jsou naopak výborný (připomnělo mi to tuhle hořicovku), ale ty stíny, ty stíny... Já ti nevim :( Možná to byl záměr, určité kouzlo to ostatně má, ale místy je ta jednolitá šedá plocha prostě moc.
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 13:27:24 16.11.2004 | |
mel sem za to, ze cisar se vetsinou dela ve vertikalni rovine... ale uz vidim, ze doktori to rezou jak je napadne...
Jirka Vaňourek | 13:26:59 16.11.2004 | |
ZŠ>> vsak ani ty nejsi zrovna velky spisovatel, takze ..... ono to prijde .. az bude co komentovat. lidi ti to napisou :-)
Ivan Mladenov, PPP | 13:26:08 16.11.2004 | |
mě se vcelku ladění fotky zamlouvá, ale dost mi vadí ty slitý šedý místa místo stínů.....nevím, jak se ti to povedlo.
Ivan Mikšík | 13:17:13 16.11.2004 | |
Promiň, ale ta jizva mě nepřijde zase až tak hnusná, nebýt emotivního komentáře, tak mě přijde hn ... spíš to nasvícení. Jinak si myslím, že jsem ne úplně pochopil, o čem ta fotak je. Prostě císařský řez je operativní metoda, jak dostat ven zdravé/živé dítě a také uchovat při životě matku. Vím o případech, kdy takto matka rodí i víckrát (i 3x) s tím, že jinak to bohužel v daném případě nejde. Takže co vlastně kritizuješ, proto čemu brojíš? Proti nedokonalisti přírody? Proti lékařům? Promiň delší komentář, ale fakt jsem nepochopil o co jde, čili obsah. O technice nehovořím.
Peter Čermák | 13:11:48 16.11.2004 | |
Fotka vyzera morbidne, to je dane svetlom. Mozno je to aj zamer. Rozhodne nieje zla a pri dalsich pokusoch s vhodnejhsim nasvietenim sa to da podstatne zlepsit.
Tom B/W Barva | 13:10:34 16.11.2004 | |
Prvni, co me napadlo pri pohledu na tuto fotku: mramor, Michelangelo... Takze ode mne rada zadna, ja to beru. Snad jen nesouhlas s "hnusnym ladenim fotky"... :)) A protoze Michelangela bastim, jen malilinko nekriticky... >
Zdeněk Špinka | 13:02:21 16.11.2004 | |
2: J.V. Jak říkáš- každý si přiřadí funkci sám. Pro mě je to cesta k zdokonalení toho, co dělám rád. Totiž focení. Tím, jestli mám bodů tolik nebo míň a nebo víc, se toho moc nenaučím. Konstruktivní koment je to, co ocení každý, pakliže není fotobůh a necpe sem své dokonalosti jen kvůli poplácání po ramenou od ostatních fotobohů. Dokáže mě nasrat, když u fotky za dva dny mám 1 (slovy jeden) komentář. Zbytek jen body.
Asi je to tím, že jsem od PP očekával pomoc v tomto směru. A to jsem ale očekával zřejmě moc....
Asi je to tím, že jsem od PP očekával pomoc v tomto směru. A to jsem ale očekával zřejmě moc....
Honza Šumák | 13:02:03 16.11.2004 | |
Chtěl bych jen podotknout, že císařský řez je věc veskrze hnusná - tomu odpovídá i ladění fotky... Jako model mi stála moje žena, takže vím, co se může stát z veskrze radostné události, pokud potomek neprojde tou správnou cestou...
Prosil bych při hodnocení nepřemýšlet tolik nad technikou, ale více nad tím, zda technika odpovídá obsahu a výrazu fota. Díky :-)
Prosil bych při hodnocení nepřemýšlet tolik nad technikou, ale více nad tím, zda technika odpovídá obsahu a výrazu fota. Díky :-)
Jirka Vaňourek | 12:51:37 16.11.2004 | |
Hmmm .. ja Janu Nouskovi netleskam, nebot si myslim, ze je kazdeho vec, jakou funkci si k PP sam priradi ... proto bych tolik nemoralizoval
Zdeněk Špinka | 12:49:17 16.11.2004 | |
Mě osobně se ta fotka moc nelíbí, nicméně vítej a dovol, abych u tvé fotografi zatleskal Janu Nouskovi za jeho koment!!
tlesk tlesk tlesk!!!!!!!!!!!!!!!
tlesk tlesk tlesk!!!!!!!!!!!!!!!
Nikola Novotny | 12:47:41 16.11.2004 | |
Na ČB fotku pleti je možné použít červený filtr. Pokud je to digi, tak vytahnout červenou v PC. Tím zmizí většina vad pleti a nejsou vidět žilky. Pokud to není záměrem. :-)
Jirka Vaňourek | 12:46:01 16.11.2004 | |
podle me sviceni shora tady ma svuj vyznam a stejne tak stiny .... pro me to je vicemene vyborna fotka
Honza Nousek | 12:38:25 16.11.2004 | |
Myslim, že už většina lidí zapomněla na FUNKCI Photopostu nebo si myslí, že jejich potřebu sbírání bodů do památníčku sdílí všichni. Nechcete radši napsat, co se nelíbí, co zlepšit... atd. Do prdele, to je asi boj s větrnými mlýny. Seru na to. H.Š.: Víc kontrastu, tím, že svítíš shora ti to dělá ošklivý stíny.