Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Buřtík ... a byl moc dobrej

Buřtík ... a byl moc dobrej

| 03.11.2004 | makro
Technika:
Samsung Digimax V4
Poznámky:
Začal podzim a je to tu dost přelistováno. Co takhle dát si buřtíka ??????
Bodů: 114 (77) · Zobrazení: 1813
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (96)

09:36:23 17.09.2007
3
16:22:45 21.05.2006
.-))))))))))))))))))
0
16:00:27 21.05.2006
prosim?! burt?!
0
11:41:41 10.05.2006
hele na buřtíka bych teď měl docela chuť, ale na PP bych to fakt necpal
20:45:15 16.05.2005
mňam
5
20:36:14 20.04.2005
sem se zasmal..diky:)))
0
10:50:42 10.03.2005
málo ostré, nečítim z toho vôňu toho "bušta"....
3
09:14:44 04.03.2005
3
10:59:39 11.11.2004
Makro to není, ale dal bych si říct :-)
3
19:07:11 09.11.2004
1
10:06:38 09.11.2004
0
22:28:20 08.11.2004
ups...
0
22:13:37 05.11.2004
2
16:41:41 05.11.2004
Hahah zajímavá diskuze ... jsem taky úplný začátečník a tak jsem se alespoň dozvěděl nějaké názory. Problém této fotky je hlavně špatně zvolená kategorie. V humoru by to bylo celkem OK ( i když technické zpracování není ideální), ale v Makru je to fakt blbost. Tu fotku prostě nemá cenu hodnotit. Možná bod za rozpoutání diskuze ;-D
23:13:18 04.11.2004
za připomínku ;)
1
14:25:18 04.11.2004
:o))) tak to je teda pecka... Makro by mělo bejt aspoň ostrý (víc do hloubky). Kór když je to z digitálu. Ale je to aspoň sranda. :o)
10:19:57 04.11.2004
s tim dvojim ohodnocenim to neni spatny napad.... ja si to vzdycky musim zprumerovat.... takze obcas se divim nad svymi hodnocenimi:)
23:05:00 03.11.2004
2
21:16:27 03.11.2004
dobrý nápad :-)
3
15:41:48 03.11.2004
fotka nic moc - s radou chyb ale chut jsem dostal.....
3
14:16:59 03.11.2004
0
12:49:29 03.11.2004
jako slavoj
0
12:43:54 03.11.2004
no hezká diskuse. Když si odmyslim, že nechápu, proč fotit buřta, tak na tý fotce je hodně chyb. Neostrá, doteky, dole vyčuhuje kus kamene a kus ohně, je to středovka. a navíc je ten buřt hrozně mastnej a zasviněnej od popela :-)))
12:35:46 03.11.2004
mnam... ja by som si ho este trosku pripiekol :) 3+++
3
11:35:27 03.11.2004
Už nedebatuji, ale hodnotím fotku na základě stupnice, kterou mám popsánu v profilu. Chyby zde byly již popsány dostatečně.<hr>Přeji všem dobré světlo, dostatek sebereflexe a touhy po poznání i zlepšování se. Tenhle server je skvělej a doufám, že minimálně takovej zůstane.
2
11:34:14 03.11.2004
1
11:21:47 03.11.2004
Další pejsky klidně a proč ne taky buržíky? A když sleduju některé ty komenty tady všude, tak ještě přidám bodík za originální nápad. Ten sice nebyl moc dobrý, protože už teď mám hlad a oběd je ještě daleko :))))))
5
11:12:37 03.11.2004
2 Tomáš Deckert: karate moc neznám :-) znám jen ten vtip s tím jak se potkaji čech a japonec a japonec čechovi ukáže něco japonskýho, velká rána a čech je hodinu v bezvědomí, pak se ptá japonce co to bylo, prý karate. Nato mu čech povida že mu taky ukáže něco ryze japonskýho, velká rána, japonec týden v bezvědomí, když se probere ptá se čecha co to bylo ... náprava od Nissanu ;-)
Ale važně, někdo se může snažit a nedaří se, jiný to vzdá rovnou bez boje, co je lepší?
11:11:09 03.11.2004
Sice nejde o žádné umělecké dílo, ale na nulu bych to zase neviděl :-) Všichni z fotky pochopili, že jde o buřta a někteří na něj dokonce dostali chuť :-) Dokážu si představit horší zpracování.
2
11:02:47 03.11.2004
2 Slavoj Musilek: jo, přesně jsi to trefil - už to dávají i do prospektů na foťáky, kde je slečna sice pěkná, ale drží foťák jako prase kost, ještě že DSLR nezobrazují obrázek na LCDčku, byl by to pohled k popukání :-)<hr>
2 Libor Hubač: máš pravdu, PP je babylon, každý hodnotí fotky podle různých kritérií, možná je to dobře, možná ne - filozofická otázka, já bych v tuto chvíli asi byl pro větší specializaci nebo rozdělení ... např. technické stupně v karate taky plní svojí funkci, ale zápasit může každý s každým, jenže tam se to vyjasní dost rychle, ale tady to může někomu dojít až po půl roce nebo nikdy :-)
10:56:02 03.11.2004
Jen par komentu:<br>
- vadi dotek dole<br>
- stredova kompozice nic moc<br>
- tikitaly umi makro dost dobre a tak zkus si pohrat s kompozici a hloubkou ostrosti<br>
- snimek si schovej a podivej se na nej po pulroce<br>
- ramecek se hodi leda tak na parte<br><br>
a ted si predstav ze by to bylo to listi...
0
10:53:58 03.11.2004
...dobré světlo..:o)
10:46:58 03.11.2004
Sleduju jak se tu rozjíždí diskuze, zajimave nazory, kazdy ma svuj kousek pravdy. Problem je ze se tu stretavaji uplni amateri-zacatecnici, lidi kteri uz vi co je fotak a co s nim a foti jen pro svou radost ve vzacnych chvilkach volna a (skoro)profesionalove (dovednostmi i technikou). A takhle konfrontace zkušeností i techniky vždycky bude o velkých rozdílech ... jestli pujdeme vic do hloubky tak by tu muselo byt bodovani dvoji, za umelecky dojem a za technicke zpracovani :-) ale hlavně, pro mě je foceni zabava, neberu to smrtelne vazne, a tak se mi burtik libi jako jinemu se libi nahá ženská ... a co máme bodovat? to co je na fotce? nebo technické zpracovani fotky? Nebo to jesltli je na fotce nejaky originalni napad? Jestli mi ta fotka neco rekne? Nebo to ze je tak umelecka ze nechapu co tim chtel autor rict? Kolik lidi tolik pohledu, a tolik nazoru na to jak to udelat jinak a lip. Neni to o tom rict "tohle radsi smaž" ... autor(ka) chtěl(a) něco vyfotit, vyfotil(a) to jak to uměl(a) nejlip ... poradte jak to vyfotit jeste lip ... :-)
tak, tady mate vyplot meho filozofovani ... pekny den a ... (hmm, rybáři maj jako pozdrav "petruv zdar", myslivci "lovu zdar", co maj fotografove?) takze pekny den a nazdaravi :-)
10:46:20 03.11.2004
3
10:30:45 03.11.2004
...nechtěl bych nikoho eliminovat (dokonce nějaký placený PP existuje, nevím však, co navíc obnáší a přináší...možná Slavoj vysvětlí)...myslím si, že tyto stránky by měly být právě pro ty cvakálisty, co se chtějí zlepšit, právě pro ty, když ne úplné začátečníky, tak pro skorozačátečníky, dostanou od zkušenějších radu, názor...internet je zábava pro širokou veřejnost, na prezentaci umění jsou, podle mě, jiná místa...(tímto bráním i sám sebe)
PS: I tento wurst tady má své místo, ale nikdo nikoho nemůže nutit, aby se na to nedíval, nekomentoval, nedával nuly...pak si třeba autor uvědomí, že příště s něčím podobným neuspěje...
10:30:34 03.11.2004
Ti co platí,mají zas určité výhody ne?
10:26:25 03.11.2004
Tomasi, zrejme mas na mysli ty borce, co foti tak, ze fotak drzi jednou rukou, naprazenou pred sebe a koukaji se pri foceni pres displej ... ?
10:20:59 03.11.2004
mnam
10:15:27 03.11.2004
takze vymennej obchod jo? parada
10:14:04 03.11.2004
Lenko, nekteri za nej platime .... ;)
10:13:09 03.11.2004
2 Vladimír Navrátil: mně taky nevadí kompakty, lidi by měli znát limitace jejich techniky a vymačkat z ní (a ze sebe) maximum, myslel jsem jen na sortu lidí, která přichází a zaplavuje PP - mají první fotoaparát v životě, je to digikompakt, nevědí co to je hloubka ostrosti, fotí na automat a "nevidí fotku", ale jen objekt na ní - přemýšlel jsem jak eliminovat tuto masu před lidmi, které fotografování baví a snaží se to nějak dělat dobře, protože těch je zákonitě míň ... <b>prosím nechytejte mě za slovíčka soustředte se na to co chci sdělit :-)</b>
10:12:20 03.11.2004
3
10:10:11 03.11.2004
Tak já už se příště polepším. Teda možná :o)
10:08:40 03.11.2004
a jéje. Jsem asi měla mlčet,ale jelikož to neumím,tak kecám a kecám a kecám :o) Já bych si tu fotku taky nedala na stěnu 30 x 40, ale proč jí sem nedat. Možná jsem měla dát buřtíka do humoru,když je tu taková legrace. Pojala jsem PP teď poslední dobou dost humorně,protože mi to tu humorný připadá. Já ti dám pětku,Ty mi dáš pětku,já ti dám jedničku,Ty mi dáš jedničku. Jinak souhlasím s Tomášem co se týče hodnocení. Jestli za PP platit nevím.
10:05:35 03.11.2004
dal by som si...ale fatka sa mi nepáči...sorry...ako to lepšie vyfotiť?čo tak skúsť fotiť čosi príťažlivo pekné, a nebrnkať len na city chuťových pohárikov:)
2
10:01:26 03.11.2004
...mně nevadí výcvaky, mně nevadí kompaktíky (taky jsem nějak začínal a nejsem bůhvíjaký fotograf), mně vadí obrana kvalit fotky za každou cenu (a to se netýká jenom Lenky)...:o)
09:52:39 03.11.2004
Jo, kdyby se na tom grilu opékalo dámské ňadro, to by bylo teprve umění. :-D Připadá mi někdy, že nahatá ženská = +1 bod, čb fotka = +1 bod. Ale je to jen povrchní dojem, který lze snadno statisticky vyvrátit. Ať žijí Photo Post killeři se svými výcvaky z kompaktíků. :-)<hr>Možná by PP pomohla 2 vylepšení:<br>1) aby se zde začalo platit, t.j. aby zde zůstali jen lidi co opravdu mají zájem o fotografii<br>2) hodnocení fotky by se vážilo podle průměrného počtu získaných bodů na fotku hodnotitele<br>Dost bylo demokracie. :-)
09:49:37 03.11.2004
...stejně tak jsem se zarazil i já...kouknul jsem do Tvého alba a ony dvě strany fotek????
09:46:56 03.11.2004
Lenko, myslim ze cilem tady neni dobre hodnoceni (jasne, spousta lidi se tak chova, rozdava bezhlave petky aby na oplatku taky petky dostali na oplatku, lidi si tu z toho delaji galerii atd , takze to zejmena noveji prichozim muze mast hlavu ...) ... cilem by tady spis melo byt dostat co nejotevrenejsi zpetnou vazbu k fotkam, radu, smer, pouceni, tak aby se lidi tak nejak ucili fotit lip a lip ... kdyz jsem se kouknul do tveho portfolia, zarazil sjem se ... cekal jsem ze tenhle burt je tvoje prvni fota tady .. oproti nekterym co tu mas je to krok tak o 3 urovne zpet ...
09:42:48 03.11.2004
Leni...i Slavoj Ti tu radu dal...cituji: ".. stokrat lepsi dobre vyfoceny listi nez blbe vyfocenej burt ... "
09:42:03 03.11.2004
Odkazuju na novou Neffovu knížku "jak nejlépe vyfotit buřta" a pokračování s kuřatama se prej taky bude konat...
5
09:41:21 03.11.2004
Lenko, pokud by se tu lidé neměli koukat na fotky, o kterých si myslí, že jsou na vymazání, tak bude pod kažou fotkou nával ze samých 4 a 5. Jak fotit příště? Příště tohle vůbec nefotit.
09:37:57 03.11.2004
Já nikomu nic nezakazuju. To bylo speciálně pro Slavoje. Pokud je moje fotka na vymazání,tak ať se na ní nekouká. Nečekám kladná ohodnocení,čekám rady a nápady jak fotit příště. Samozřejmě že každej chce mít svojí fotku dobře ohodnocenou o tom není pochyb. Mně se líbí a Vaší reakci si průběžně čtu.
09:37:50 03.11.2004
Slavoji...ta většina byla samozřejmě ironie...a s Tebou samozřejmě souhlasím...:o)
09:35:46 03.11.2004
A co Andy Warhol a jeho fazolová polévka v plechovce? Až v tom bude nějaká (umělecká) přidaná hodnota, budu to hodnotit - takhle je to jen zdokumentovaný tučný buřt, co se mi z něj obrací kufr. :-)
09:35:44 03.11.2004
Vladimir: .. vetsine asi ne ... 423x prohlidnuta, parkrat ohodnocena, tak asi pul napul ... rzn. ze vva 80%tum nestala ani za to jedno kliknuti ...
09:32:35 03.11.2004
Lenko...já bych řekl, že je to tu o tom...dozvědět se ke své fotce nezaujatý komentář..:o) Nebo čekáš, že k ní dostaneš jenom kladná hodnocení, když těm, co se fotka nelíbí, zakazuješ na ni koukat? Apropos, jak je vidět, Tvá fotka se líbí většině...není něco náhodou špatně?
09:26:30 03.11.2004
ta fotka je opravdu strašná: dotek buřta s dolním okrajem, rozdrobené pozadí (dole ten plamínek, nahoře ten světlý roh), neostré, přepaly, středovka. Námět je zajímavej a kdyby se ho někomu podařilo nafotit tak, abych mu dal trojku, tak mu snad i za snahu dám pětku. Nejde o to, že je to fotka buřta, ale o to, že je to špatná fotka. Lidi se tu opravdu poplácávají po zádech za takovýhle cvaky, daj k tomu pětku a hned vedle u nějakého opravdu pro jiné mistrovského díla dají nulu bez komentáře, aniž by jí vysvětlili. A jsou to zrovna ti, co se tu ohání oním neschazováním. Já své nízké hodnocení alespoň vždy vysvětluji, někdy i to vysoké, pokud není zřejmé, proč tak hodnotím. Díky jisté skuině se z toho tady ale pomalu stává něco na způsob Totemu, kde se lidi poplácávají po zádech za to, jaký sou machři, že vyfotili přejetou kočku apod. Lenko neber to osobně, tohle se netýká tebe a tvé fotky, to se týká hlavně některých hodnotitelů.
1
09:24:51 03.11.2004
PV..... ale prd.. pořádně černej .. karcinogení...... mňam..:-)))
09:23:59 03.11.2004
.... aneb nevíme co fotit?.... i když je pravda... že bych ho zakous.. .ale jako fotka nevim nevim... žádnej přínos..
0
09:23:38 03.11.2004
jsem tu za odbornou porotu, takze me hodnoceni: jeste neni hotovy!! treba ho opikat dyl a pomalu (jen na kraji ohniste nad uhlikama). jen tak se vypece i uvnitr a vypusti prebytecny tuk a za staleho otaceni a polevani pivem.........
a ted prenechavam k posouzeni laicke casti. :)
09:21:45 03.11.2004
a já blbec se tahám se stativama a objektivama a foťákama a filtrama a...a....a on stačí buřt....to je žrádlo...
0
09:21:29 03.11.2004
3
09:21:25 03.11.2004
Lenko, no, castecne mas pravdu, lidi hodnoti burta za 5 protoze maji hlad, holou babu i na nepovedene fotce za 5 protoze maji doma osklivou nebo zadnou ... tak nejak to asi bude ...
09:18:43 03.11.2004
Rozmýšlel jsem se zda 0 nebo 5, ale mám zkušenost, že 5 přiměje k zamyšlení i ty největší ignoranty :o(
09:18:37 03.11.2004
Slavoji,já taky. Ty reakce jsou úžasný. Někdo prostě fotí nahý ženský,někdo fotí buřty,někdo krajinky. Kdybych ležela náhá vedle toho buřta,tak budou body přibývat. A není to tak? Mně se prostě tahle fotka líbí a tak jí sem dávám. Tobě se nelíbí,tak se na ní nedívej. O tom to tu snad je ne?
09:17:59 03.11.2004
<I>A někomu se ta fotka líbí a tak jí oboduje podle svýho přesvědčení, tak jim to tady neshazuj.</I> :o))) Doško je zlej morous!!
5
09:14:14 03.11.2004
pro Pavla Doška: Tady je to snad i pro lidi který baví fotit a snad se sem nemusej dávat jen "náročný" fotky. A někomu se ta fotka líbí a tak jí oboduje podle svýho přesvědčení, tak jim to tady neshazuj.
4
09:06:09 03.11.2004
Lenko, nezlob se, ale ja jsme to myslel vazne ... :(
09:06:00 03.11.2004
mno , když jsem sem dal svou první fotku a po 24 hodinách měla asi 50 bodů říkal jsem si , že to není tak špatné , časy se změnily .... tenkrát se spíš asi hledělo na fotku jako takovou a ne jestli má někdo hlad atd. atd. , nevyčítám , jen konstatuju . těch pětkařů bych se přeci jenom zeptal - fakt byste toto dílko chtěli mít na stěně aspoň tak 30x40 cm ?
09:05:26 03.11.2004
Slavoj Musilek - úžasná reakce. Díííík :o)
09:04:21 03.11.2004
No, tu radu jak si s tim pohrat jsem taky nepochopil. Podle mne jedina moznost jak si s tim pohrat je zmacknout klavesu Delete.
09:04:14 03.11.2004
0
09:03:26 03.11.2004
3
09:02:34 03.11.2004
proč pohrát? Jako třeba že jsem měla v softu udělat zelenýho buřtíka s hvězdičkama? :o)))
09:02:03 03.11.2004
koukám, že se z toho tady začíná stávat Totem.
09:00:09 03.11.2004
no nevim...jinou kompozici a nejak si s tim trochu pohrat...
2
08:56:25 03.11.2004
takhle poranu mam hlad sakra :-))
4
08:53:57 03.11.2004
Lidi, neblbnete!!!!!<P>Tohle je opravdu nadprumerna az naprosto dokonala fotka??????????
0
08:52:02 03.11.2004
4
08:51:11 03.11.2004
Jako slavoj, pavel, ondra
0
08:49:30 03.11.2004
hmm burtika bych si klidne dal, ale tim to asi konci
0
08:47:57 03.11.2004
tedy smutná, pardon
08:47:30 03.11.2004
muhehe ... nebuď smutnej, já měl s makrem drškovky taky průser
4
08:47:07 03.11.2004
5
08:38:49 03.11.2004
no, tak nejdriv troska osvety ... <B>MAKRO</B> to tedy rozhodne neni, zejmena z duvodu, ze makro by melo mit urcity pomer zvetseni, typicky 1:1 ... to by ten burt musel bejt velkej jako asi 1Kc.<P>... tohgle je dost vycvak, o nicem a k nicemu ..<P>.. stokrat lepsi dobre vyfoceny listi nez blbe vyfocenej burt ...
08:34:25 03.11.2004
NIC
0
08:32:00 03.11.2004
teeeda, nahá ženská před, nahá ženská po, a mezi nima tenhle krásně šťavnatej buřtík, už mám poslintanou celou klávesnici ... dal bych si ...
5
08:30:55 03.11.2004
1
08:26:38 03.11.2004
2
08:25:44 03.11.2004
Slusne ofotene, ale ak je toto makro, tak spekacik je drobnucky. Ale mohlo to byt aj nieco zaujimavejsie
3
08:24:36 03.11.2004
to je z pejska? :) 2+1
3
08:24:18 03.11.2004
3
08:24:06 03.11.2004
2
08:23:20 03.11.2004
proč ne, lepší než další pejsci :o)
5
« předchozí
zpět do galerie
další »