- Technická data:
- eos 50mm, kodak, sken z fotečky
- Poznámky a vzkazy:
- :)
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Tr. Lubomír Vlk | 06:49:02 25.10.2004 | |
...velmi krasna basnicka fotografie... ...citliva kompozice... ...prijemne barvy...
Jan Savický | 15:06:23 24.10.2004 | |
nejlepší je ten zlom časoprostoru uprostřed (ten mázlej kmínek :) diskuze pěkná
Jirka Klán | 08:16:04 21.10.2004 | |
působivý, i když v porovnání s předchozí pouze na 60%, přesto mě to bere
Martin Nyxel | 00:09:53 21.10.2004 | |
jsem dlouho tapal nad spojením názvu a fotky .... brý to je ... :)))
Martin Nyxel | 00:08:56 21.10.2004 | |
achaaaaa....:)))....jsem kouknul na predesle fotky az uz mi bliklo ...... tedy ta pjet ;))))
Pavel Lexik Kulička | 22:54:20 20.10.2004 | |
..nějak to tam je ... tedy u mě (4+) ... ale naprosto chápu, že na někoho to nepůsobí .... A ROZHODNĚ SI MYSLÍM, ŽE JE ZCESTNÉ A HLOUPÉ, KDYŽ TADY NĚKTEŘÍ OKŘIKUJÍ JINÉ, KDYŽ TO NA NĚJ NEPŮSOBÍ ...
NA PROSTEST NEBODUJU VUBEC
NA PROSTEST NEBODUJU VUBEC
Tomáš Svoboda | 22:33:18 20.10.2004 | |
hmmmm...dost dobReee...bomBice....eeeeee....proste libiiii!!!! :))))
Fbh Jarda Sedláček | 20:07:24 20.10.2004 | |
fotka mně zaujala už v náhledu, pak jsem poctivě přečetl diskuzi a můžu říct taky hlavně pocitově-líbí se mi to.........../otázka pro milana: musím vždycky fotce rozumět? nestačí mít z fotky jen pocit? a podle něj event.hodnotit?/
Denis Krupp | 19:24:40 20.10.2004 | |
Škoda toho sudu, nebo co to je, jinak perfektní, tyhle fotky se mi moc líběj. ( Ale na mě nedejte, nejsem fotograf :-)
Martin Pospíšil | 19:20:45 20.10.2004 | |
souhlas s Kristýnou ohledně foto-ilustrace ... nějakou emotivní, depresivní poezii by to doplňovalo myslím velmi dobře ;o)
a taky souhlasím s názorem, že nejlepší fotky nikdy nenajdete v TOP ... a nejenom tady, i jinde ... většina hodnotících totiž hledá barevné, dobře čitelné fotky, obvykle z přírody ...
a taky souhlasím s názorem, že nejlepší fotky nikdy nenajdete v TOP ... a nejenom tady, i jinde ... většina hodnotících totiž hledá barevné, dobře čitelné fotky, obvykle z přírody ...
Pan Smazaný | 19:17:55 20.10.2004 | |
me spadla celist. tohle je super. libi se mi jeste vic, nez predchozi. super, super, super. potesilo oko i ducha, diky :)
Pan Smazaný | 19:15:00 20.10.2004 | |
taky si myslím, co říkal PD. Jestli je to teda tak, jak říká Zuzka, to by třeba David Zachoval musel mít u každý fotky minimálně tisícovku.
pt¤ Michal Svoboda | 19:14:58 20.10.2004 | |
Kristýna:podívej se na Tomovu předešlou fotku...hodně se této podobá...a jak Tom napsal,je to ilustrace k Eternal Sunshine of Spotless Mind...amně to k tomu celkem sedí.BTW film doporučuji...
Pavel Doško | 19:12:19 20.10.2004 | |
Zuzka : problůém je v tom , že ty lidi , kteří tady doopravdy vystavují FOTKY na předních stránkách "nejúspěšnějších" fotek (podle bodů) nenajdeš ... tož tak
Pan Smazaný | 19:10:13 20.10.2004 | |
Zuzano, taky to tak v mnoha pripadech je. :-) Malokdo dokaze byt nezaujatej a nad věcí. Tech lidi si vazim ja osobne nejvic.
pt¤ Zuzana Ptáčková | 19:08:29 20.10.2004 | |
Nevim jestli je to tak ale mám pocit že když je tu někdo profláklej,udělá si jméno,lidi se už ani moc nekoukaj na to jaký dílo tentokrát vytvořil ale jen si řeknou Jo,to je ten borec co dělá dobrý fotky.. to teda musí být bomba i tentokrát,asi mu dám teda za 5.. no,můj názor,ukamenujte mě za to,ale občas mi to tak fakticky přijde..:(
Pan Smazaný | 19:04:07 20.10.2004 | |
Lenka: ne neboj se sem davat fotky! Ver mi ze zdravá a naplnouhubu kritika je to, co kazdej potrebuje. :-)
I kdyby tady byl TonoStano a neco by se mi nelibilo, tak bych mu to rekl na plnou hubu. Ale to NEZNAMENA ze to je mineno osobne proti autorovi. A od toho se malo lidi dokaze odprostit (a odsprostit) :-))
Totiz ber to tak, ze i ten co neumí vařit má právo říct, že mu jídlo nechutná!! Ale mel by to říct a ne jenom ohrnout nos a beze slova odejit.
I kdyby tady byl TonoStano a neco by se mi nelibilo, tak bych mu to rekl na plnou hubu. Ale to NEZNAMENA ze to je mineno osobne proti autorovi. A od toho se malo lidi dokaze odprostit (a odsprostit) :-))
Totiz ber to tak, ze i ten co neumí vařit má právo říct, že mu jídlo nechutná!! Ale mel by to říct a ne jenom ohrnout nos a beze slova odejit.
Pan Smazaný | 19:04:00 20.10.2004 | |
Lenko máš pravdu, že asi nekomentuje. I kvůli tomu se rozčiluju! :-)
Lenka Tručková | 19:02:51 20.10.2004 | |
těch nul a jedniček co mívám já :o) A rozčiluju se? A okomentuje někdo ty jedničky? Neokomentuje. Podívám se,poučím se a zkouším fotit dál a žíly mi to netrhá
Pan Smazaný | 19:00:33 20.10.2004 | |
boa lidi s dobrým vkusem! Na Totem nechoďte, jinak vám bude týden špatně!
pt¤ Zuzana Ptáčková | 19:00:08 20.10.2004 | |
TZ:Dobře,s rozmázlejma pejskama máš pravdu ale člověk se tim učí že?Jednou udělá rozmázlýho pejska,ostatní mu řeknou chyby a on se poučí.,No vidíš a já zase vidim špatnou fotku zase v tomhle, mě to prostě nic neřiká.. Kdybych neviděla ty pětky kolem tak si řeknu že to je prostě shit jak technicky tak pocitově.
Lenka Tručková | 18:58:25 20.10.2004 | |
já se sem taky budu bát za chvíli dávat fotku a to ani nefotím pejsky :o)
Martin Pospíšil | 18:56:59 20.10.2004 | |
jejda ... přelezu z Totemu sem a hned mě to majzlo, tak to otevřu a to jsem si teda POČETL! :o)))
Tak to tomashi vypadá, že jsem asi absolutní ignorant, když mi ta fotka nic neříká ... ale to už víš ... dávám tedy stejně bodů jako jinde a odcházím přemýšlet o smyslu mého focení ;o)
Tak to tomashi vypadá, že jsem asi absolutní ignorant, když mi ta fotka nic neříká ... ale to už víš ... dávám tedy stejně bodů jako jinde a odcházím přemýšlet o smyslu mého focení ;o)
Pan Smazaný | 18:55:00 20.10.2004 | |
Milan: to je to co mi taky vadí od sameho zacatku, ale uz jsem rezignoval. Lidi jsou proste ovce, nekdy ani nectou komentare a tak nekdy ani nezjistí co to je za fotku (viz u te kradene Photoshopomontaze co tu byla pred casem) Ja ctu trebas komentare az kdyz uz mam vlastni nazor z te fotky a tak to pak prectu celé abych se v nem ujistil nebo se poučil.
Pan Smazaný | 18:51:02 20.10.2004 | |
LK: to je to, o čem tu mluvím, nevadí mi ta jednička nebo nula, vadí mi to, že to není kritik schopen kompetentně odůvodnit.
Radim Koštial | 18:49:52 20.10.2004 | |
Kluci vy do toho teda busite ! Je to docela drina to cist a zorientovat se v tom. Fotka je nadherna. Tecka. Pokud se hodnoceni fotek u me tyce, protoze fotim hrozne kratce a jsem TOTALNI samouk, vetsinou si jeste netroufnu na to hodnotit techniku. Body davam ja osobne PREDEVSIM za pocit a ten mam z tyhle fotky uzasnej a je mi docela fuk, jestli tomu rozumim nebo ne.
Pan Smazaný | 18:49:51 20.10.2004 | |
není to neplnohodnotný téma, jen dobře nafocenejch psů je tu poskrovnu, zatímco těch rozmazanejch středovek, u kterejch se lidi roztejkaj způsobem: jéé to je ale milouskej hafínek, tady máš za 5! Těch je tu přehršel.
Pan Smazaný | 18:48:35 20.10.2004 | |
Milane asi mas pravdu,ale ja si myslim ze kdyz se ta fotka nekomu nelibi tak ma dostatecny pravo k tomu aby dal 0-1 ale mel by jak rikas napsat proc.V tom s tebou souhlasim
Imho podle me je tahle fotka SUPER :0)
Imho podle me je tahle fotka SUPER :0)
pt¤ Zuzana Ptáčková | 18:48:00 20.10.2004 | |
Milan: nevim teda co máš proti pejskům, jestli ti to přijde jako neplnohodnotný téma..
Pan Smazaný | 18:45:37 20.10.2004 | |
tohle je prostě výbuch, kterej se ve mně připravuje už dlouho, týká se to tak nějak všeobecně hodnocení, co se tu poslední dobou zabydlelo. Když fotku oboduju, tak jí dám nějakou známku, tudíž dám-li jedničku, znamená to, že je špatná. Já neposlouchám operu, nelíbí se mi, ale neřekl bych, že je špatná. Prostě jí nerozumim. Naopak co se týká rozmazaných pejsků, tak tam sice nerozumim pohnutí autora, proč to fotil, ale myslím si, že fotograficky tomu rozumím. Proto dám nulu nebo jedničku, ale taky napíšu PROČ. Napíšu, jaké tam vidím chyby, nedostatky. Ale dát Jedničku nebo nulu bez vysvětlení proč a v čem je ta fotka nepodařená, to je to, co se mi nelíbí. Když nerozumim, napíšu nerozumim a nehodnotim.
Pan Smazaný | 18:43:07 20.10.2004 | |
jeste tady zacnime resit pravopis a diakritiku a uz to bude uplne v pici. :-) ;-))
Pan Smazaný | 18:41:53 20.10.2004 | |
no jo sem vul jak si sednu k PC tak jde cestina stranou moooc se za to vsem omlouvam
Pan Smazaný | 18:38:16 20.10.2004 | |
MILANE furt nechapu proc se tak cilis :) -me se fotka libi tak dam 5 nekomu se nelibi tak da 0 a co jako?
To je jako bys nekomu cpal at si koupi novej mercedes a von by te poslech a pak v tom vozil cihli na stavbu. Proste kazdymu se holt libi neco jinyho a podle toho boduju svuj nazor stejne nikomu nevespes ;)
To je jako bys nekomu cpal at si koupi novej mercedes a von by te poslech a pak v tom vozil cihli na stavbu. Proste kazdymu se holt libi neco jinyho a podle toho boduju svuj nazor stejne nikomu nevespes ;)
David Krejčíř | 18:35:42 20.10.2004 | |
ja sice zelenou miluju, ale ac se snazim, jak se snazim, tak na tom nic nevidim :-)
Pan Smazaný | 18:34:02 20.10.2004 | |
jo, je pravda, že nula od Kaclíka mi dokáže zvednout náladu :-)
Pan Smazaný | 18:32:18 20.10.2004 | |
TS: jo, statisticky vzato, rozhodne. :-) Ale ja na statistiku seru.
aa* hana špírková | 18:31:59 20.10.2004 | |
Pavel Dosko - :))) u mna ste frajer, pane. Lepsie by som sa dokazat nevyjadrila.
pt¤ Zuzana Ptáčková | 18:30:03 20.10.2004 | |
Tome, já neříkala že se mi zelená nelíbí.. naopak, mám jí docela ráda
pt¤ Michal Svoboda | 18:29:54 20.10.2004 | |
sakra Tome...ta tvoje fotka možná trhne rekord v počtu náhledů:)naposledy jsme tu měli takhle masivní chat u jedný fotky s bagrem,taky ho vyfotila taková velká osobnost:))))
Lenka Tručková | 18:29:12 20.10.2004 | |
to byl humor,když už jsme u toho,proto se smilesem. Jinak jsem dala pocitově za jedna
Pavel Doško | 18:29:00 20.10.2004 | |
TS :-)) , někdy je to i potvrzení , že se daná fotka povedla ...
Pan Smazaný | 18:28:02 20.10.2004 | |
Zuzko nikoho bych neušlapal, ale komentář a vysvětlení nemám ráda zelenou... :-))
pt¤ Zuzana Ptáčková | 18:27:25 20.10.2004 | |
:)) ještě někdo si přeje jebnout jedničku?:) Jinak koukám že sám autor se radši nevyjadřuje, mě by ale třeba zajímaly jeho pocity jaké má z této fotky, nějakej komentář k ní.
Pan Smazaný | 18:26:02 20.10.2004 | |
PDoško: nejlepsi sjou ti, kteri jebnou dvojku nebo jednicku a nereknou nic, jenom odprejsknou. To mluvi samo za sebe. Oni proste nevedi co rict! A tak validita jejich hodnocení je stejne nulová i kdyby dali petku.
pt¤ Michal Svoboda | 18:25:07 20.10.2004 | |
Souhlas s Lubomírem...a navíc nejlepší fotky tady dostanou buď 5 nebo 1...buď to chytí úplně a nebo vůbec,nic mezi.
Tomáš Novák | 18:22:46 20.10.2004 | |
Takovou fotku člověk nevyfotí bez cíle, aby takhle vypadala. Neberu autorovi jeho invenci a obdivovatelům jejich názor, ale chci hodnotit a u mě je to pocitově za 3
Pavel Doško | 18:22:37 20.10.2004 | |
já myslím , že je úplně v pořádku , že se to někomu líbí a někomu ne . Sám fotím popisný shity jako většina lidí tady , ale i tak se rád podívám na fotku , která je jiná , prostě s jiným fotografickým viděním než !hele ščnek , krajinka ... to hezky ostře vyfotím a bude ...". O to víc mě míchají lidi , kteří fotí běžný věci a pak u fotek , které jsou odlišné , hodí 0-1-2 a slinu , že je to hrůza , neostrý , nakloněný ... přinejmenším si myslím , že by nebylo od věci fotky které daný hodnotitel nepochopí (a zhusta se o to v tom tempu hodnocení ani nepokusí...) daným nehodnotit a když tak místo 0 bez komentáře aspoň poctivě napsat nelíbí a v ideálním prípadě i proč . Tož mějte se , nasazuju makropředsádku , umyju nějakou kytku doma a jdu tvořit veselé popisné makříčka , čauec
pt¤ Zuzana Ptáčková | 18:21:56 20.10.2004 | |
radši nebudu bodovat nebo by mě tu Milan ušlapal..:) Asi jsem ještě tak nevyzrála abych mohla pochopit co se vám na tom líbí... Ale budiž,to je vaše věc.
Pan Smazaný | 18:21:55 20.10.2004 | |
A Tomashi Prochazko, bud rad ze se o tom takto diskutuje, protoze to je potreba a je alespon videt ze to neni tuctovej zmetek. Nazorova rozdilnost hodnotich je VYNIKAJICI vec a je to motor. A takoveto rozpory jsou vetsinou jenom nad dobrymi vecmi, coz by osobne me velice tesilo :-) Taky bych potreboval kdyby mi na nejake moje fotky nejaky "zaškodnik" jebnul jedničku :-) Alespon bych pohnul mozkem. ;-)
pt¤ Michal Svoboda | 18:20:38 20.10.2004 | |
TD: já prostě nad tou fotkou moc nepřemejšlím...zapůsobila a dál to neřešim...že to je zelený?správně...ale co je na tom špatnýho?
Pan Smazaný | 18:15:37 20.10.2004 | |
TD: už jsi dneska viděl svoje fotky? Ty totiž na mně nepůsobí nijak. Tohle je krásná snová abstrakce, z člověka na to proudí nálada podzimního nádechu studeného vlhkého vzduchu, prosáknutého vůní skořice, kardamonu a sušených jablek.
pt¤ Michal Svoboda | 18:12:00 20.10.2004 | |
když se to někomu nelíbí,tak já mu to neberu...ale ať mi ta dotyčná osoba zase nebere můj názor a ten zní:tahle fotka je SKVOST!!!
Tomáš Deckert | 18:11:40 20.10.2004 | |
doprčic tak mi řekněte (naznačte) jak to na vás působí?
na mě jako zelený přesaturovaný zmatek, ale rád se poučím, díky předem
na mě jako zelený přesaturovaný zmatek, ale rád se poučím, díky předem
Pavel Doško | 18:11:34 20.10.2004 | |
no já to teda nevysvětlím ... tož "pocitově" ( to se tady dřív hustě psalo , že jo ?)
Pan Smazaný | 18:11:22 20.10.2004 | |
Milane, ja davam body ZASADNE za estetiskou stranku, kompozici, zpracovani a nakonec barvy. Nic vic nic min. A podle meho nazoru to tak má být. Kdyz tomu jeste i rozumim, coz se popravde moc nesnazim nikdy (kvuli tomu ze nikdy nemuzu citit tak jako autor), tak to je o to lepší pocit. Nedelejme z toho vedu. Tato fotka je vynikajici a je jedno jakej nadupanej a šilene sofistikovanej pribeh má nebo nemá :-))
Tr. Ianus Germanicus | 18:11:04 20.10.2004 | |
se nečil, Milane... 1 a 0 toť pravé blaho pro ambicioznějšího fotografa ,-)
Lenka Tručková | 18:09:35 20.10.2004 | |
může mi teda někdo vysvětlit co je na tom ke slintání? Já mít takovouhle fotku,tak jí smažu :o) A už vůbec netuším,proč se tu někdo rozčiluje. Vždyť si dejte pětku,já si dám jedničku a o tom to tady snad je ne?
Pan Smazaný | 18:09:14 20.10.2004 | |
já když o něčem řeknu, že tomu nerozumim, tak okamžitě nemám právo to hodnotit, si myslim.
Pan Smazaný | 18:08:17 20.10.2004 | |
Lubomíre beru, taky někam napíšu, že nerozumim, ale když dá někdo body, tak to klasifikuje jako ve škole, ne? A pokud bych já dal z matematiky pětku, že tomu nerozumim, tak budu za vola.
pt¤ Michal Svoboda | 18:07:52 20.10.2004 | |
připomíná mi to jeden obraz od Picassa...myslím,že se jmenoval "Melancholická dívka"...každopádně tohle je pocitová bomba!!!
Pan Smazaný | 18:06:58 20.10.2004 | |
nevim proc se tak certis MILANE nekomu se to libi a nekomu ne nemuzeme bejt vsichni stejny ne ?
Pan Smazaný | 18:04:05 20.10.2004 | |
Milan: Protoze fotce nemusis rozumet! To jsou jenom takove umelecke kecy, kdyz nekdo rika, ze fotce musis rozumet. To neni vubec prvoradé. Prvoradej je pocit z fotky. A ten je u me v tomto pripade vyborny a nebudu se nimrat v tom proč. Nejsem žádnej intoš, nastestí. :-))
Pan Smazaný | 18:02:58 20.10.2004 | |
do háje lidi! Koment: nemám ráda zelenou!!!! Vraťte se ke krajinkám a pejsáčkům, když vám tohle nevoní! Vždyť je to naprostá bomba!!!